Voi hemmetti tämä on just yksi syy miksi inhoan kaikkia skaalaamisia peleissä
En myöskään pidä mistään skaalaamisista ollenkaan. Koskakohan tulee päivitystä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi hemmetti tämä on just yksi syy miksi inhoan kaikkia skaalaamisia peleissä
Äkkiä ulinaa EA:lle (ja kaikki viestit talteen!). Peli julkastiin 22 päivä ja just tulee toi 14 pvä täyteen. Me ollaan "EU" (ja suomessa muutenkin on aika hyvä toi kuluttajansuoja jonka yläpuolella noi isot firmat eivät ikinä ole) :Miten tästä saa rahat takas
Enkkukielinen versio tosta "EU saitista/direktiivistä/kuluttaja-ohjeistuksesta":Jos ostamasi tuote on viallinen tai se ei näytä samalta tai ei toimi siten kuin etukäteen on kerrottu, myyjän on EU:n sääntöjen mukaan korjattava tai vaihdettava tuote, laskettava sen hintaa tai palautettava rahat.
Myös silloin, kun ostat tuotteen tai palvelun verkossa tai muualta kuin myymälästä (esim. puhelimitse, postimyynnistä tai ovelta ovelle -myyjältä), sinulla on oikeus peruuttaa tilaus ja palauttaa tuote 14 päivän kuluessa. Syy peruutukseen voi olla mikä tahansa, eikä sitä tarvitse perustella.
Joku tehnyt aika upean löydön. Ykkösen pyssy tappaa vihut nopeemmin mitä lvl 45 masterwork versio samasta aseesta. Eli käytännössä damaget on vaan kosmetiikkaa eikä merkkaa mitään. Hienosti toimii skaalaus pelissä.
[PSA] The Level 1 Defender Rifle is the best weapon in the game(also damage numbers are pointless and don't mean anything) : AnthemTheGame
Edit: Testasin nyt itsekkin stormilla gm 1 freeplayssa ja totta se on. Eikä koske pelkästään aseita vaan ykkösen kyvyt sulattaa vihuja ihan yhtä lailla. Damageluvut on pelkkää kosmetiikkaa
Ainakin Sony on palautellu rahoja joillekkin ostaneille ilman kysymyksiä:Miten tästä saa rahat takas
Käyttääkö tämä kenelläkään prosessoria kokonaan? Kysyn siksi kun vaikka laitan 720p reson täysillä grafiikoilla, niin fps ei pysy edes 60 yläpuolella. Yksikään prosessorin ytimistä ei ole käytöltään läheskään 100 prosentissa ja näytönohjain on jossain 50% paikkeilla.
Hyödyntäisi nyt edes koneen resursseja, mutta ei. Kiva peli muuten, mutta ärsyttää kun on tehokasta rautaa ja pelit ei silti pyöri.
Onneksi tv:ssä on liikkeen sulavoitus toiminto joka paikkaa tilannetta. Lisää vain jotain häntimistä ja haamukuvia hieman, mutta onpahan sulavaa.
Tätä mietin itekin, aikoinaan kun pleikan hommasin niin tais olla manuaali missä varoitettiin virtakatkoista, mitä tämä pleikan pelin bugisuus kai aiheuttaa.Vähän ihmetyttää että miten peli/ohjelma voi rikkoa konsolin. Muuten kuin kuin ylikuumenemisen kautta, joka taas on kyllä sitten konsolin käyttiksen turvaohjelmistonkin ongelma, jos se ei osaa suhteuttaa jäähdytystä ja tarvittaessa vaikka sulkea itsensä.
Ensi viikolle ajoittuu päivitys, jonka pitäisi korjata nuo kaatuiluongelmat PS4:lla
Toivotaan että suorituskykyyn ja CPU/GPU käyttöön tulee jossain vaiheessa oikea aito ja toimiva korjaus. Viikko sitten tämmöinen:Harmi ettei mitään suorituskyky parannuksia. Onneks sentään crasheihin ja audio bugiin pitäs tulla korjausta.
Toivotaan että suorituskykyyn ja CPU/GPU käyttöön tulee jossain vaiheessa oikea aito ja toimiva korjaus. Viikko sitten tämmöinen:
Solved: High GPU and CPU Usage in Anthem - Answer HQ
Workaroundina korkeaan cpu/gpu käyttöön on käpätä fps 75 tienoille ja/tai asentaa peli normi HDD levylle, ainakin EA_Caden mukaan.
Mitään hajua. EA:n foorumeilla porukka epäilee vahvasti että Bioware on jossain matkan varrella päätynyt jyräämään Anthemin ja aloittamaan alusta. Mihinkään viralliseen tietoon en ole törmännyt.-snip-
Mitäköhän vittua siellä on oikeasti tapahtunut kun, mitä, kuusi vuotta on Anthemia koodattu ja lopputulos on sisällötön bugikasa, vaikkakin lupaavalla teemalla ja idealla. Oliko se kuusi vuotta kehitetty Anthem se, mitä näytettiin E3-messuilla 2017, vai mihin tämä kaikki aika ja vaiva on käytetty?
Tosin ei frostbite mitenkään erikoisesti toiminu Mass Effect Andromedassakaan. Paremmin kun tässä tosin.
Anthem on kerännyt julkaisunsa jälkeen runsaasti kritiikkiä, joka on koskenut kaikkea aina epäreiluksi koetusta pelin sisäisestä tavarasysteemistä pelikonsolien kaatuiluun ja jopa hajoamiseen aiheutaneeseen bugiin saakka.
Nyt Biowaren yhteisövastaava Jesse Anderson on vastannut kritiikkiin Redditissä ja pyytänyt pelaajilta studion puolesta anteeksi. ”Haluamme kiittää teitä palautteesta ja arvostamme pelaajien rehellisyyttä. En voi kertoa tarkkoja yksityiskohtia, koska tekniset yksityiskohdat eivät ole vahvinta alaani, mutta olemme edelleen mahdollisimma läpinäkyviä pelin kehitystä koskien.”
Anderson kuitenkin pyysi pelaajilta kärsivällisyyttä ja ymmärrystä. Viime aikoina kun pelin kehittäjät ovat uhranneet aikaa vastaamalla pelaajien kysymyksiin, ovat nämä saaneet paljon vihaa niskaansa. Korjausten tekeminen vaatii oman aikansa, eikä päivityksiä voida julkaista heti ongelman ilmetessä.
”Anthem on täällä pysyäkseen. Vaatiiko pelin vikojen korjaus vielä paljon työtä? Kyllä, ja kehittäjät ovat sitoutuneet parannusten tekemiseen ja uuden sisällön luomiseen.
Kuvittelisi että EA kokoisessa lafkassa voisivat porukat lainata toistensa osaamista tarvittaessa?Bioware ei vaan hallitse frostbiten käyttöä ollenkaan. Bäfät ja battlefrontit kuitenkin suht hyvin optimoituja. Tau ehkäpä toi engine ei vaan toimi open world peleissä...
Joo, tästä en itekään tykkää. Kaikissa peleissä haulikoissa on munaa ja niin pitäsi olla tässäkin.-snip-
Jännää on, kun haulikolla pätkii kaveria naamaan sentin päästä jossain strongholdissa ja tuota saa tehdä parin lippaan verran, ennenkuin vihu alkaa edes näyttää siltä, että nyt tulee hp damagea...
-snip-
Ei visssiin mikään kiva projekti ole ollut.Biowaren Anthem-verkkopelin kehityksestä on kantautunut karuja uutisia.
Kotaku-julkaisun reportaasin mukaan Anthem-kehittäjät ovat joutuneet työskentelemään rankoissa olosuhteissa pelin julkaisukuntoon saattamiseksi. Studion sisäisistä lähteistä saatujen tietojen perusteella kehittäjät ovat joutuneet ottamaan stressivapaata kehitysrutistusten aiheuttamien mielenterveysongelmien vuoksi. Yhden lähdeen mukaan masennus ja ahdistusongelmat ovat muodostuneet jopa epidemiaksi studion sisällä.
Bioware on vastannut blogissaan Kotakun artikkelissa esitettyihin syytöksiin toteamalla, että vaikka työntekijöiden terveydentila ja hyvinvointi ovat tärkeitä asioita, on studion toimissa parantamisen varaa. Studio kertoo ottavansa kritiikin vastaan avoimesti, vaikka sen mukaan kehitysvaiheen aikana tiukkojen aikarajojen aiheuttamista rutistuksista ei tullutkaan palautetta kehitystyön varrella.
-Teemme kaikkemme tehdäksemme kehityksestä tervettä ja stressitöntä, mutta tiedämme, että aina on varaa kehittyä, Biowaren blogissa todetaan.
Kiitos tiedosta! Kuulostaa kyllä hurjalta.Ei visssiin mikään kiva projekti ole ollut.
Itsellä itseasiassa vielä 9h jäljellä ja pitäisi pelata toukokuun loppuun mennessä kuin vuoden basic tilaus loppuun... Eipä paljoa hyötyä ollut meikäliselle kun BFV pelasin varmaan vähän yli tunnin ja BF1 pari tuntia.Kiitos tiedosta! Kuulostaa kyllä hurjalta.
Itse pelasin Anthemia Origin Accessillä ja sain siitä kyllä burnoutin ja keskeytin tilauksen ensimmäisen kuukauden jälkeen kun tuntui että tekemiset oli niin vähissä. Nyt hieman arveluttaa haluaako sitä rahallisesti tukea moista toimintaa, jossa kehittäjät ajetaan ahtaalle ja päätyvät kärsimään mielenterveysongelmista
Schreier sanoo jututtaneensa 19 Anthemin parissa työskennellyttä työntekijää. Pelin varsinainen tuotanto ei edes alkanut ennen kuin vasta 18 kuukautta ennen varsinaista julkaisua, vaikka Anthem oli kaikkiaan kehityksessä peräti seitsemän vuoden ajan. Toisin sanoen E3-messuilla kesällä 2017 nähty materiaali oli vasta esituotantomateriaalia eikä suinkaan tavallista pelikuvaa.
Pitkä soutaminen ja huopaaminen näkyi sittemmin myös henkilökunnan terveydessä masennuksen ja ahdistuksen muodossa. Myös sairaspoissaolot lisääntyivät, ja joskus työntekijät etsivät itselleen yksityisen huoneen itkeäkseen pois harmiaan. Yhden haastatellun mukaan masennus ja ahdistus ovat Biowarella epidemia. Lukuisia työntekijöitä paloi loppuun Mass Effect: Andromedan ja Anthemin tuotannon aikana joutuen jäämään 1-3 kuukauden ajaksi sairaslomalle. Osa palasi takaisin töihinsä, mutta osa ei.
Raportti analysoi hyvinkin yksityiskohtaisesti Anthemin monia eri vaiheita. Alun perin Anthemin ei edes ollut määrä olla niin sanottu looter shooter, vaan painopiste oli selviytymisessä vihamielisellä planeetalla.
Schreierin artikkeli on omiaan herättämään keskustelua siitä, millä tavalla mittavia pelinkehitysprojekteja hoidetaan, ja millaisen hinnan työntekijät joutuvat siitä maksamaan.
Että jos siellä heitettään raakileena tuokin peli ulos niin ei hyvä heilu, varsinkaan biowarelle.Anthemin julkaisu ei tosiaan mennyt niin kuin toivoisi. BioWare seurasi kehnosti menestynyttä Mass Effect: Andromedaa (2017) suurella verkkoroolipelillä, joka sai kriitikoilta laimean vastaanoton, eikä saavuttanut myyntiodotuksiaan.
Pelisivusto Kotakun tuore raportti sukeltaa pintaa syvemmälle siihen, mikä kaikki Anthemin kehityksessä meni pieleen. Kuten PC Gamer nostaa esiin, paljastuu artikkelista kiinnostava yksityiskohta myös Dragon Age -roolipelien ystäville.
Raportin mukaan suositun roolipelisarjan uutta osaa alettiin kehittää jo vuonna 2017, mutta projekti pistettiin uusiksi Anthemin kehityksen vuoksi. Dragon Age 4:n pääkehittäjistä Mark Darrah siirrettiin Anthemin tuottajaksi, kun projekti tarvitsi lisäresursseja, ja sarjan luova johtaja Mike Laidlaw puolestaan lopetti BioWarella kokonaan ja lähti töihin Ubisoftille.
Kotakun raportin mukaan Dragon Age 4:n kehitys siis alkoi, päättyi ja käynnistyi lopulta uudelleen Anthemin vaikeuksien vuoksi. Nyt uutta Dragon Agea rakennetaan Anthemia varten muokatun Frostbite-moottorin varaan resurssien säästämiseksi.
Tässä kohtaa on vielä mahdotonta sanoa, kuinka paljon studion ongelmat vaikuttavat Dragon Age 4:n aikatauluun ja pelin lopulliseen sisältöön. Sarjan edellinen osa, Dragon Age Inquisition (kuvassa) ilmestyi vuonna 2014.
Andrew Wilson sanoi:The launch of Anthem in Q4 did not meet our expectations. However, we believe in the team at BioWare, and we also believe in what they set out to achieve with this game – building a new IP and melding genres to reach a new audience. Players have spent more than 150 million hours in Anthem since launch, and we’ve heard from them that the beauty and expanse of the world is stunning, and that traversing the environment in the Javelin suits makes for amazing gameplay.
However, we’ve also heard feedback from our community about issues that began to manifest as the game reached scale, and that they want more depth and variety in the mission modes of the game. The team is now very focused on continued improvements to the game, and will then bring more content updates and in-game events that will enhance and expand the Anthem experience
Blake Jorgensen sanoi:Digital net bookings were $1.19 billion, up 14% on the year-ago period, driven by strong digital sales of Apex Legends and Anthem. Digital net bookings represented 75% of our business on a trailing twelve-month basis, a new record. This compares to 68% in the prior year
- Full game PC and console downloads generated net bookings of $213 million, 10% higher than last year. Growth was driven by the launch of Anthem and by the ongoing shift to digital. Overall, 49% of our units sold through were digital rather than physical, measured on Xbox One and PlayStation 4 over the last twelve months. The Q4 mix benefitted from the launch of Anthem, which, judging from sales so far, is the most digital game we have ever launched.
Biowaren Anthem ei ole kovin onnistunut julkaisu, sillä peliä voidaan pitää jopa suoranaisena floppina. Studio ei tästä välitä, vaan se on sitoutunut kehittämään peliä seuraavat 10 vuotta.
Electronic Artsin toimitusjohtaja Andrew Wilson on täsmentänyt, että yhtiö on hyvin vahvasti sitoutunut peliin – jopa siinä määrin, että hän lupaa Anthemin muuttuvan vielä suorastaan loistavaksi peliksi, uutisoi Game Rant.
Wilson lupaa, ettei EA juokse ongelmia pakoon, toisin kuin jotkut heikommat yritykset, vaan ne tullaan korjaamaan.
“Tiimi tulee tekemään pelistä vielä jotain todella erinomaista ja hienoa, sillä he ovat osoittaneet pystyvänsä siihen.”
Anthem on saatavilla PC:lle, PlayStation 4:lle ja Xbox Onelle.
EA oma greenlight systeemi tämä live service fiaskoEA:lla löytyy vielä luottoa peliin:
Anthemista tulee vielä jotain todella suurenmoista, uskoo Electronic Artsin toimitusjohtaja | Muropaketti.com
10 vuotta aikovat muka tukea tätä kamalaa peliä?
No tämähän on kiva uutinen Itse pelailin tuota julkaisun jälkeen origin accessillä kuukauden. Voisi laittaa jossain vaiheessa uuden accessin tulille ja testailla.- snip -
Vielä kun olisi kunnon yksinpeli ja sisältöä pelissä jota pelataOnkos tähän peliin tullut joku optimointipäivitys, kun FPS noussut yhtäkkiä 30%?
Origin Premiumin otin Fallen Orderin saadakseni. Se on nyt läpi ja viikko vielä Premiumia niin jotain voisi sieltä pelata. Onkos tämä millaisessa kunnossa nykyään? Pelasin läpi tuon ekan missionin ja ihan kivalta vaikutti ammuskelu. Olisiko tätä mitään ideaa viikko pelailla?