Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VIP Demo alkaa tänään klo 18. Minulla olisi muutama friend pass jaettavaksi.. ei vaan ole koodit vielä ilmestyneet EA:n sivuille.
VIP Demo alkaa tänään klo 18. Minulla olisi muutama friend pass jaettavaksi.. ei vaan ole koodit vielä ilmestyneet EA:n sivuille.
Eikös se koodi löydy jo tuolta Friend Pass - Anthem Demos - Official EA SiteVIP Demo alkaa tänään klo 18. Minulla olisi muutama friend pass jaettavaksi.. ei vaan ole koodit vielä ilmestyneet EA:n sivuille.
Eikös se koodi löydy jo tuolta Friend Pass - Anthem Demos - Official EA Site
Niinpä näyttäisi lukevan, että myös Origin Basic riittäisi VIP demoon.Ilmeisesti VIP demo, eli tänään kello 18:00 alkaen, voi pelata myös ihan Origin Access Basic tilauksella. Eli ei edes vaadi Premier?
Niinhän täällä toki lukee, mutta kysyn silti. https://help.ea.com/en-us/help/anthem/anthem/anthem-pre-launch-demo-info/
Ajattellut että kokeilisi, mutta oletin että tämä eka demo vaatisi Premier tilauksen, tai toki pre-orderin.
Onkohan Basic tilauksella 10 tunnin raja myös tässä demossa, kuten aiemmin Access peleissä jos tilaus vaan Basic tasolla.
Kyllähän nyt tuosta testailusta voisi helposti sen 4 euroo maksaa.
Noh, jos on sama 10h raja niin aina voi upgradee Premier niin hyvittävät takaisin Basic hintaa.
En oo viel saanu koodia.Jokos @zyppeli ja @DarkkiFIN sai passinsa? Mulla ois nyt 3 passia laittaa.
Laitettu yv:näEn oo viel saanu koodia.
Jokos @zyppeli ja @DarkkiFIN sai passinsa? Mulla ois nyt 3 passia laittaa.
#1 Passi meni @DarkkiFIN :lle
#2 Passi vapaana
#3 Passi vapaana
Edit: demo on jo esiladattavana tuolta originista ilman passeja/vip-demoa/origin accessia.
Laitettu yv:näLiikenisikö mulle kanssa passi?
tänne kelpais kaveripassi
Joo jos joltain löytyy passi lahjoitettavaksi, niin otan minäkin mielelläni
Laitoin yv:tä sullekki.
Laitettu yv:tämulle kelpais koodi
Mulla ois viel 3 koodia jälellä? Kuka tarvi?
Kelpaa tänne, kiitos.Mulla ois viel 3 koodia jälellä? Kuka tarvi?
Kelpaa!
Kelpaa tänne, kiitos.
Tänne kelpaisi yksi, kiitos!
Kiitos. Ainakin nyt EA:n sivu jumittaa, mutta jospa se lähtisi toimimaan.Lähetetty YV.