Anthem (PC, PS4, Xbox - 22.2.2019)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja scowl
  • Aloitettu Aloitettu
Melko sekavan näkönen peli, alko tuo jatkuva vilkkuminen ärsyttää silmiä ja päätä vaikka katoin tommosella postikortin kokosena tuota videota isolta ruudulta. Sen vähän mitä näin tästä jotain peliesittely pätkää, nii eipä jääny ihan samanlainen kuva tästä. Noh, empä jaksanut hirveesti lukea mitää ennakkomatskua tästä pelistä, mutta jotenki oletin jotain ihan muuta.

Jep, itellä oli odotukset myös ihan jotain muuta. Mutta näyttää siltä että tämä onkin tosiaan joku adhd-porukkarymistelypeli tyyliin Destiny/Fortnite. :(
 
V.I.P. Demoon osallitujille kivoja uutisia ens viikonlopun demoon: käytettävissä kaikki Javelinit jos ette niitä eilen/viime metreillä ehtiny niitä kaikkia testailemaan.



Kyllä tuota voi hissukseen löntystelläkin, erityisesti vaikeemmilla vaikeusasteilla. Interceptorilla tuli enimmäkseen itse jauhettua kun tuo nopea Javelin ja voi tehdä pistohyökkäyksiä ja melee-painotteinen. Kokeilin eilen Colossusta, kun kaikki Javelinit avautui käyättöön ja tämä hitaampi ja täynnä tulivoimaa. Ranger on vähän niin kuin jokapaikan höylä. Stormia en ehtinyt kokeilemaan mutta tietääkseni se on hieman taktisempi pelattava, erityisesti Combojen suhteen(?)

Edit: kyllä mä otan kaiken ilon irti näistä demoista. Ostoon lähtee varmaan sitten kun tilanne rauhottuu ja suurimmat ongelmat korjattu (tai jos lähtee halvalla jostain alesta). Viimeksi ostin näiltä Mass Effect Andromedan ja tuossa meni vissiin useempi kuukausi, että saivat korjattua siitä noi pahimmat miestä syövät ongelmakohdat.
 
Viimeksi muokattu:
Demosta jäi kyllä mieleen Destiny hype. Kun pelin aloitti, se vaikutti varsin hyvältä. Mekaanisesti ilo pelata ja hieno maailma missä haahuilla. Sitten alun jälkeen alkoi valjeta että peli on hyvin ohut sisälllöltään. Anthemin tapauksessakin tehtävät vaikutti kyllä kovin toistolta (en pelannut koko hässäkkää läpi), ja maailma on kovin tyhjä muilta osin. EA access premiumilla voipi testailla itse peliä, ja laittaa sitten tilin jäähylle jos kyllästyttää.

Tekniset ongelmat: Itsellä kones kiinni LGn oledissa (ainut näyttö). Kun pelin polkaisi päälle, töllö näytti että signaali on dolby visionia, ja jäi mustaksi. Tähän ei auttanut enää mikään muu kuin bootti.
Selvittelin tuota ja selvisi että TV virheellisesti tulkitsee signaalin dolby visioniksi, ja kun nvidian color managementista pakotti 10bit /4:2:2 asetukset päälle, pysyi peli HDR modessa ja toimi ihan jeba. Tosin 4K-pelailu tuolla 1080TIllä oli melkosta diashowta..
 
Olin vähän hypettynyt Anthemista, mutta näytti kuin olisin katsonut Destiny 3 demoa. Kyllä taitaa jäädä kaupan hyllyyn tämä paske. Olisin niin halunnut jotain muuta kuin Destiny kloonin.
 
Ite en Destinyitä koskaan pelannut. Onko niissä sama idea, että yhtä pahista pitää ampua viisi lippaallista? Ei jotenkin yhtään sytyttänyt tämä Anthemissa. Liikkuminen yms vaikutti ihan hauskalta, mutta pitkästyttävää ampua jokaista vihua minuutti.
 
Ite en Destinyitä koskaan pelannut. Onko niissä sama idea, että yhtä pahista pitää ampua viisi lippaallista? Ei jotenkin yhtään sytyttänyt tämä Anthemissa. Liikkuminen yms vaikutti ihan hauskalta, mutta pitkästyttävää ampua jokaista vihua minuutti.

Destinyssä perusvihut saa kudilla tai kahdella jos aseistus on sopiva ja osuu kriittiseen kohtaan. Samalta tuo vaikutti Anthemissa. Vähän vahvemmat jässikät ja pomot ovat sitten vähän ahnaampia luotien perään.
 
DF pojat testanneet konsoliversioita. PS4 Pro vie voiton kokonaisuudessa ja pelattavuuteen saa lisäparannuksen 1080p moodilla. Merkittävää on graafinen downgrade lopullisessa versiossa.

 
Pääsi jo pelaamaan demoa.

... n. 30 minuuttia jaksoi kiinnostaa ennen alt+f4 ja uninstall. Ei jatkoon.

Ei vissiin grindiräiskinnät kiinnosta, vai mikä oli noin vialla?

Itse odottelen latauksen valmistumista että pääsee testaamaan. Destiny 2 maistui satoja tunteja, vaikka se itsensä toisto ja samat kamat alkoikin tökkimään jossain vaiheessa täysin. Toivottavasti Anthem tulee olemaan joku enemmän vaikka Diablo 2:n & 3:n tyylinen tavarahelvetti.
 
Ei vissiin grindiräiskinnät kiinnosta, vai mikä oli noin vialla?

Ei näköjään joo. Ei ole aiemmin tullut noita Destinyjä & The Divisioneja pelattua, niin aika ylimalkainen käsitys oli koko hommasta.

Näppis-hiirikontrollit oli aika perseestä myös.
 
Onkohan tuo edelleen se kuukausia vanha versio jota käyttävät?
Jaksaisko tuota imutella testiä varten, onko kokoa kuinka paljon?
 
Onkohan tuo edelleen se kuukausia vanha versio jota käyttävät?
Jaksaisko tuota imutella testiä varten, onko kokoa kuinka paljon?
Voi olla muuten mahdollista että ns. sama versio tossa taustalla/pohjalla. Foorumissa vakuuttelevat että eri versio, mut eroavaisuudet on että; free playssa eri alueet auki ja alotetaan levulta 10 ja puuttuu toi tutorial missioni ja saa auki muita Javelineja (VIP-demo -pelaajilla kaikki javelinit, ja demo pelaajille 1 javelin startterin lisäksi(?) ). Kokoa 43,9 GB asennettuna levylle.

Edit: pahimmat "connection issue" systeemit ne näyttää korjanneen servuiltaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mjoo o, pari tuntia tuli nyt testailtua. Hyllyyn kyllä jää seuraavilla mietteillä:

- Avoin maailma on todellakin avoin, vihu siellä toinen tuolla ja tyhjää välissä... Toki voi johtua demon kartasta, mutta kovin tyhjältä vaikutti.
- Kontrollit on suolesta, lentäminen ihmeellisen tahmeaa ja kiikkerää, veden alla homma kertaantuu jopa käsittämättömästi. Liikkuminen maallakin, sprinttailu, hyppiminen suunnan vaihdot yms tuntuu jotenki jäykiltä ja kankealta. Kyllä noilla toimeen tulis ei siinä, mutta itse en saa noilla mukavaa pelikokemusta.
- Se social hub tai mikälie, onko se vitsi? Npc'itä on vain muutamaa eri ulkonäköä, paikka on pieni ku piru(muutama "käytävä" sinne tänne) mutta fps droppaa silti valtavasti(vs ulkomaailma). Ja miks siellä on lukitettu "kävely" vauhti päällä pff.
- Gunplay osittain, jotkin aseet olivat mukavia ja tehokkaita(sniper/autocannon), toiset taas lähes käsittämättömän huonoja. Asia iskee vasten kasvoja kun huomaa että aseita voi vaihtaa vaan pääpaikassa. Yleisestikkin aseet tekevät kovin vähän vahinkoa milleen muille kun perus pikkusittiäisille ja tämän päälle niistä on jatkuvasti panokset lopussa.
- Loading screenit, käännyt ympäri? loading screen, pieraiset kovasti? loading screen... Oli jotenki koomista kun ekassa tehtävässä "lennä tuonne luolaan -loading- luolassa peli toteaa samantinen että "ovi on lukossa, tee x että se aukeaa", lennä ulos -loading-". Asiaa pahenti vielä, ettei omalla SSD ollut tilaa niin latausajatkin olivat kohtalaisen pitkiä.
- Itse gearilla ei liene kovinkaan kummoista vaikutusta ulkonäköön ja tähän vaikuttaa vaan ne Cosmetic unlokit (ja ylihintaiset mikromaksut)
- Jotenkin yleisesti jäi tunne ettei peli nyt vain ole valmis, niin teknisesti kuin sisällöllisesti (juu voi hyvinki johtua huonosti valmistellusta demosta)
- Kananjalat !!

+ Javelinejen (tai miten tuo nyt kirjotetaan x) Customointi, väritys/pinnanlaatu yms on toteutettu hienosti ja siinä on koko pelissä varmasti paljon väkerreltävää.
+ On toisaalta ihan hauska että Javelinit eivät ole "hahmoluokkia" vaan enemmänkin Speccejä. Plus se tuo lisää tekemistä kun pitää kaikissa buildit/gearit kohdallaan.
+ Lootti systeemi ihan perushuttua, jos loottipainotteiset pelit nappaa niin kyllä tästä sen puoleen varmasti hupiä irtoaa.
+ Grafiikka (tosin vain videoista poimittuna, sigun koneella fps dippaili ajoittain alle 60 kaikki asetukset Low)

Teknisesti demo toimi vaihtelevasti itsellä, ei ollut kaatuilua tai network ongelmia. Mutta fps oli jotenkin luokattoman huonoa asetuksiin nähden(ja lowilla se Ei näytä hyvältä) peli myös kadotti äänet täydellisesti useamman kerran.

Huh, tuo endgame kuulostaa kyllä niin vajavaiselle kun voi olla.. 3 dunkkua??? wtf.
 
Viimeksi muokattu:
2,5h tuli tuota demoa pelattua. Omaan makuun maisemat ja "kentät" olivat oikein komeita. Suuret korkeus erot tekivät kentistä hienon näköisiä. Taistelu oli yllättävänkin toimivaa, mutta alkoi jo tuossakin ajassa kyllästyttämään. Ylikestävät pomot tms. olivat vain rasittavia.

Eniten ihmettelen miksi koko peli on tehty. Käytännössä Destiny kolmannen persoonan kameralla. Moninpeli markkinat tuntuvat muutenkin niin ylikyllästetyiltä, että vaikea nähdä ketä tämä peli kiinnostaa pidemmän aikaa. Varsinkaan, kun demon perusteella se ei tarjonnut mitään uutta genreen. Tämänkin ajan ja rahan olisi voinut käyttää siihen tarinalliseen StaWa-yksinpeliin. Ai niin, mutta osahan jo käytettiinkin ja lopulta päätettiin kuopata koko peli ja Visceral Games.
 
Parin tunnin hardilla testailun perusteella vähän negatiiviset fiilikset:
+ Näyttää ihan komealta
+ Pyörii 2600k+1070 kombolla ok 1440p/high
- Lentäminen on melko häröilyä, varsinkin pikatilanteissa kun pitäisi päästä lehtoon, niin ei meinaa onnistua sitten millään
- Miksei lento ala paikallaan leijumalla, vaan aina täysillä eteenpäin? Leijuminen onnistuu vasta tähtäämällä, mikä aiheuttaa puolen sekunnin viiveen. Nyt tulee jatkuvasti lenneltyä päin seiniä, jos tarkoitus olisi vaikka kurkata vihuja vallin takaa
- Kun lenttämisen nopeutta pudottaa, miksi pitää zoomata lähemmäs selkää?
- Pelin sekavat ja hitaat konsolivalikot. Vaikkapa aseiden filtteröinti tyypin mukaan vaatii ihan turhia painalluksia, kun homman voisi hoitaa taulukossa hiirellä
- Miksi joistain valioista postumiseen täytyy pitää jotain näppäintä pohjassa?
- Loottaaminen, miksi kasveja yms. pitää lootata pitämällä nappia pohjassa ja lisäksi pitää erikseen kerätä ilmestyvät lootit. Pelkkä F:n napautus ja lootti taskuun olisi paljon simppelimpi ja nopeampi.
- Kaman keräämisessä / salvagessa on ylipäätään joku viive, mutta tuo nyt ei niin pelaamiseen vaikuta
- Tehtävien loppuminen kuin seinään pelaajalta kysymättä. Sinne jää lootit keräämättä pomotappelun jälkeen, kun peli päättää varpata pelaajan takaisin baseen
- Basessa liikkuminen on tuskaisen hidasta, kun ei voi juosta tai hyppiä
 
Viimeksi muokattu:
Aikamoinen demo, jos julkaisu toimii yhtä hyvin niin menestys on taattu.
Tasan kerran on päässyt tuon liilan tehtävän tai miksi sitä kutsutaankin, läpi. Aina peli tai yhteys katkeaa jossain vaiheessa ja lopulta viimeistään sinne bossin luokse ei lainkaan enää pääse kun ovi ei aukea. Ja kun ei pääse tehtävää läpi, jää expat ja kamat saamatta.
Siitä valtavat plussat että peli osaa yhdistää takaisin expeditioniin, jossa on ollut ennen pelin tai yhteyden kippaamista.
 
- Miksei lento ala paikallaan leijumalla, vaan aina täysillä eteenpäin? Leijuminen onnistuu vasta tähtäämällä, mikä aiheuttaa puolen sekunnin viiveen. Nyt tulee jatkuvasti lenneltyä päin seiniä, jos tarkoitus olisi vaikka kurkata vihuja vallin takaa
Ainakin ohjaimella oikean tatin painaminen ilmassa aktivoi leijumisen, josta voi sitten jatkaa lentoon jos haluaa. Kontrolli-asetuksista varmaan löytyy vastaava näppis-nappi. Itse kyllä tykkään enemmän tuosta heti lentoon menemisestä.
 
Aikamoinen demo, jos julkaisu toimii yhtä hyvin niin menestys on taattu.
Tasan kerran on päässyt tuon liilan tehtävän tai miksi sitä kutsutaankin, läpi. Aina peli tai yhteys katkeaa jossain vaiheessa ja lopulta viimeistään sinne bossin luokse ei lainkaan enää pääse kun ovi ei aukea. Ja kun ei pääse tehtävää läpi, jää expat ja kamat saamatta.
Siitä valtavat plussat että peli osaa yhdistää takaisin expeditioniin, jossa on ollut ennen pelin tai yhteyden kippaamista.
Tää oli kyl ärsyttävää. Ekaks pelaat reilu puol tuntia tehtävää ja viittä vaille ennen loppua yhteys katkeaa ja kamat ja expat jäi sinne. Oma demon pelaaminen loppui kyllä tuohon ja pelin asennus poistoon saman tien. Muuten olis voinut viel maistuakin, mutta toi kyllä vei kiinnostuksen lopullisesti.
 
Joku 3h pelasin demoa eilen. Kyl itte tykkäsin. Vähä aikaa menee kyl tottua tohon lentämiseen, mut ei paha. Sukeltaminen jotenki tuntu ihan pirun vaikeelta hiirellä, oli pakko ottaa ohjain käyttöön. Kerran kaatu työpöydälle peli, muuten toimi hyvin. Ja hyvä vaa et bossitki kestää osumaa kauan, eikös se oo bossien tarkotuski et niissä ois jotai tekemistä. Mut varmaan aika nopeesti tähänki grindaamiseen kyllästyy. Saa nähä tuleeko hommattua.
 
Ei ollut odotuksia pelille ja reilun tunnin pelaamisen jälkeen deleteä. Peli pyöri omalla koneella pelikelvottomasti kun prosessori hakkaa taukoamatta rajoittimeen ja eipä se pelillisestikään innostanut lainkaan. Ja ne käsittämättömät latauspisteet pienellä pelialueella :D
 
Tämä tuntui jotenkin Division goes Sci-fi meiningiltä. Aika itseään toistavaa ja tylsää, eikä tuossa oikein näkynyt sitä BioWaren touchia. Enemmänkin tuo näyttää EA:n vastineelta Divisionille ja bonuksena pääsee lentämään. Tämä on tavallaan jo nähty ja Destinyyn verratessa, se ei maistu puulta vieläkään, kun tässä rupesi homma tökkimään tosi nopeasti. Nättihän tuo on.
 
+ Pyörii 2600k+1070 kombolla ok 1440p/high
Missä universumissa??
Itseltä löytyy 6700k+1070 ja joutui tiputtaa resoluution poverty (1080p) tasolle kun peli kyykyttää siihen malliin, ellei "pyörii ok" tarkoita 30-40fps.
 
Toi sukeltaminen on kyllä ihan hanurista hiirellä. Ja miksi ihmeessä lentämistä ei voi hoitaa kokonaan wasd napeilla... Ite en tykkää tosta hiirellä ohjaamisesta lennossa, vaikka kyllähän siihen tottuu.
 
Kontrolleihin tulossa kuulemma joku patchi, mutta ei nyt sitten ehtinyt tähän betaan. Ei sillä että itse ostaisin vaikka ne olisi lopullisessa versiossa hiottu täydellisyyteen kun itse peli ei vaan kiinnosta, mutta jos joku oli sen paskan ohjattavuuden takia passaamassa niin parannusta luvassa siltäosin.
 
Minulla peli pyöri ihan hyvin siinä 50 - 80 FPS välillä yhdistelmällä R7 1700 + GTX 1070 + 16 Gt toisiksi korkeimmilla asetuksilla.

Todella hyvän näköinen peli, parasta mitä olen omin silmin nähnyt. Taistelu oikein lennokasta ja mielestäni reilusti vastaavan laisten pelien yläpuolella. Mielenkiintoista tarinaa tällaisilta moninpeleiltä en odota, koska niihin on vaikea uppoutua pelitovereiden puhuessa koko ajan kaiken päälle. Tätä ollaan selvästi pohdittu ja siksi tarina onkin Frendien tyylistä televisiohuvittelulle tyyppillistä kevyttä hauskaa mikä kyllä saa nauramaan. Aseita on paljon ja taistelu on erilaista varustuksesta riippuen ja peli toimii hyvin myös PC:llä pelattuna, eli ei tunnu juurikaan konsolimaiselta.

Kevyesti paras tällaisista räiski ja kerää matskua peleistä, mutten mielellään yli 30 € maksa tästä kun en niin ole kyseisen tyylilajin perään ja on tällä hetkellä muuta pelattavaa. Varmasti vielä tehostavat pyörimistä ja päivittävät vedenalaisen ohjauksen, joten aivan ylimääräistä nillitystä on netissä vain siksi että EA julkaisijana ja piestiin kertalaakista ulkoasussa oma lemppari mikä lie peli minkä julkaisija on kivempi koska joku netissä minulle niin sanoi.

Kannattaa vielä kokeilla demoa jos ehtii ja kiinnostaa. Laita vaikeustaso vaikealle (hard) jos pelaat pelejä paljonkin tai tällaisia pelejä enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Omaan silmään ei kyllä mitenkään ihmeelliseltä näyttänyt. Edes maksimeilla. Vaikutti kyllä todella tylsältä - jos yksinpeliä haluaa kunnon tarinalla, niin SWTOR on parempi vaihtoehto (ironista, että se on MMO).
 
Asetuksilla on kyllä mitätön vaikutus FPS:n tässä demossa. Toivottavasti lopullisessa tuotteessa on vähän enemmän vaikutusta asetuksilla. Muutenkin optimointi aika heikkoa. Esim. Fort tarsiksessa FPS tankkaa välillä, vaikka CPU ja GPU resurssit eivät ole lähelläkään maksimia.
 
Omaan silmään ei kyllä mitenkään ihmeelliseltä näyttänyt. Edes maksimeilla. Vaikutti kyllä todella tylsältä - jos yksinpeliä haluaa kunnon tarinalla, niin SWTOR on parempi vaihtoehto (ironista, että se on MMO).
Ei todellakaan mitenkään erikoisen näköinen. Ainoastaan ihmisten keskellä pyöriessä oli jonkinlaista yritystä.
 
En tiedä olenko keskivertoa huonompi pelaaja, mutta kun koitin soolona normal vaikeustasolla tehtäviä vetää niin jotkut bossit tuntui kestävän turhan kauan. Varsinkin kun pienempiä vihollisia tulee kokoajan lisää niin pitää keskittyä niiden poistamiseen eikä itse bossia pääse fokusoimaan juuri ollenkaan. Peli kyllä varoittelee ennen tehtäviä, että paras kokemus olisi partyssa, mutta halusin koittaa soolonakin pelailua kun välillä randojen kanssa meno on mitä on.

Muuten gameplay ihan hauskaa loot'n shoot meininkiä joka tuntui skillien ja erilaisten aseiden kanssa hauskalta. Menee testiin origin accessin kautta mikäli tuo on mahdollisuutena. Muuten odotella ostamisen kanssa vähän, että näkee ensin onko pelissä riittävästi tekemistä questien jälkeen.
 
Kymmenisen tuntia tuli PC:llä testattua. Kontrolleihin alkoi pääsemään jo paremmin sisään, mutta pikatilanteet aiheutti välillä edelleen päin seiniä lentelyä ja turhautumista. Pelasin solona hardilla (hetken coop) ja vaikeus tuntui tulevan siitä, että vihut kestivät pirusti rankaisua ja kudit olivat suht usein loppu. Varsinkin Colossuksen järeämpien aseiden latauksessa kesti pirun pitkään. Sitten kun piti paeta, lataus jäi kesken ja edelleen aseet tyhjinä. Kaverin kanssa kaksin oli jo suht helppoakin, tosin sama kudit loppuu ongelma varsinkin tilanteissa, missä jäljellä vaikka neljä eliittiä. Ammoa ei tipu millään tai juuri kun saat shieldit pois, aseet tyhjänä ja kyvyt cd. Tosin sitten kun kuteja oli ja pääsi lataamaan kaikki skillit kohteeseen, eliititkin suli nopeasti. Mutta jotenkin yleisesti vihut eivät olleet vaikeita, niihin piti vain käyttää tuhottomasti aikaa, varsinikin shieldejä käyttäviin. Hetkeksi jäin yksin kiusaamaan Anchient Ash Titania (joku isompi WB), mutta kun 20 minuutin jälkeen oli vain 10% tippunut helat, niin ei enää jaksanut. Se tosin lanasi death raylla, varmaan jonkun timerin takia. Mutta eipä se yksin tapettavaksi ole tarkoitettukaan :)

Enemmän minä tästä pidin, kuin ilmaisesta Destiny 2:sta taikka Warframesta. Varsinkin D2:een verrattuna Javelinien kyvyt jo yhdellä Javelinilla olivat paljon mielekkäämpiä. D2:n maailma on jotenkin pirun tylsä ja staattinen ja vihut lähinnä tylsiä ja huvittavia. Warframessa pelailin sitä juonta, mutta kaiki missiot olivat ihan toistensa toisintoa, joten ei sitä kestänyt millään. Tiedä sitten olisiko se jotenkin dramaattisesti muuttunut myöhemmin. Ulkoisesti, vihollisien osalta, maailmaltaan ja tuntumaltaan tämä Anthem oli itselleni edellä mainittuja parempi. Ulkoisesti tosiaan SWBF1 on peli, mikä on viimeksi säväyttänyt. Sen jälkeiset Frostbytet eivät ole päässeet samaan wow fiilikseen, kuten ei tämä Anthemkaan.

Sitä yhtä Strongholdia testasin randomien kanssa ja aika paljon sai kuteja upottaa vihuihin. Varmaan niitä komboja pitäisi osata käyttää paljon paremmin. Strongholdi tosin bugasi itsellä ne pari kertaa kun sielä olin. Ekalla kerralla löytyi vain 7/8 orbia siihen "tuulettimeen" ja toisella kerralla CTD kun molemmat orbien keräykset läpi ja piti siirtyä seuraavaan vaiheeseen.

Useamman kerran tipuin serveriltä tai peli kaatui kokonaan. Seikkailulta paluun statsi ruutu bugasi, mutta siitä oli EA:lla tiedotekin. XP jäi usein saamatta ja jotenkin muutenkin hidastava steppi pelaamiseen. Toinen Javelin aukesi varmaan kolme kertaa, ennen kuin se oikeasti aukesi ja levelit pysyivät paikallaan.

Missä universumissa??
Itseltä löytyy 6700k+1070 ja joutui tiputtaa resoluution poverty (1080p) tasolle kun peli kyykyttää siihen malliin, ellei "pyörii ok" tarkoita 30-40fps.
Väsyneille silmille 1440p HIGH ja 36 - 60FPS oli "ok", koska mitään suurta pygimistä ei G-Syncin takia esiintynyt. MEDIUMille kuitenkin käänsi ja sillä ehkä 45 - 70 FPS. Vaikka tämä onkin nopeatempoinen, niin koska ei ole mikään PvP FPS, niin nuo alhaiset FPS:t ei niin haitanneet.

Ei tämä nyt ainakaan näillä meriiteillä hankintaan mene. Varsinkaan jos kukaan kaveri ei hommaa.
 
Tässä olis ollu hyvä kuvaus noista Comboista, eipä tullu luettua demon ollessa auki.

- Abilityn perässä kuvake "ympyrä ympyrän sisällä" on "primer"
- Abilityn perässä kuvake "nelisakarainen tähti" on "detonator"
- Jokainen Javelin puku tekee erityyppisen Combon: AOE, singletarget, yms...
- Kuka ensin laittaa primerin perään detonatorin, laukaisee sen Combon

Anthem Combos, Primers and Detonators explained - how to Combo and all Primer and Detonator attacks listed

jpg
 
Ihan mukavaa tätä oli pelailla kaverin kanssa pikku kalexipäissään perjantaina. Viime viikonloppuna pelasin sen ekan tehtävän yksin. Selkeästi hauskempaa tää oli kahdestaan. Ei pelattu kun noi perustehtävät läpitte tosin. Graafisesti tää on omaan silmään oikein komea. Videota nauhoittelin kans. Siinä ei vaan valitettavasti grafiikat erotu niin hienosti kun editissä sain ryssittyä kuvanlaatua.

Ei oo yleensä tapana kaljoissa nauhoitella tubeen materiaalia, mutta tällä kertaa näin. Tuuhioinnin puolelle meni suuren johtajamme sanoin.

Tässä siis siitä tokasta tehtävästä meininkejä.


 
Kyllä tää oli itselle iha mieluista mättöä. Lentäminen kesti hieman totuttelua ja kilta hommia varmasti tulee katseltua kunhan ne tulevat heti launchin jälkeen Act 1. 1080p pyöri omalla setillä 75 - 140 fps kaikki ultralla
 
Olikos jotain Suomi-porukkaa laittanut pystyyn Discord-kanavaa vielä? Peliseuraa hakusessa, mielellään +25v tai siinä paikkeilla. Perjantaina itse korkkaan pelin tuolta premium passin kautta.
 
Ubisoftmaisen räikeää toimintaa downgraden suhteen

 
Viimeksi muokattu:
Olikos jotain Suomi-porukkaa laittanut pystyyn Discord-kanavaa vielä? Peliseuraa hakusessa, mielellään +25v tai siinä paikkeilla. Perjantaina itse korkkaan pelin tuolta premium passin kautta.
Ei ole kyllä tullut vastaan mitä suomi discordia ja samoten korkkaan myös perjantain tuon pelin.
 
Ubisoftmaisen räikeää toimintaa downgraden suhteen


Minusta näyttää edelleen todella hyvälle. Etenkin ympäristö mikä on se pääasia. Mitään pikkuyksityiskohtia nyt ei voi youtubevideosta katsoa muutenkaan.
 
Minusta näyttää edelleen todella hyvälle. Etenkin ympäristö mikä on se pääasia. Mitään pikkuyksityiskohtia nyt ei voi youtubevideosta katsoa muutenkaan.

Näyttää kyllä hyvältä. Harmi vaan että jättivät pahan maun suuhun valheellisella mainonnalla. Jos olisi heti alkuun näytetty millainen peli oikeasti on niin olisin tyytyväinen toimintaan.

Tai siis ymmärrän kyllä että toimitaan näin, koska se on sallittua ja voi lisätä pre-ordereiden määrää. Siinä mielessä järkevää toimintaa. Mutta yritysten ei pitäisi antaa tehdä tällaista.

Tosin en kyllä sanoisi että on poistunut vaan pikkuyktisyiskohtia :D Kyllähän tuo näyttää aivan eri peliltä, erityisesti tuo Hub alue ja NPCt
 
ETyuFyt.png

En tiiä mut tää näyttää kyllä mun silmää erittäin hyvältä. En ole oikeestaan yhtään kattonut tuota 2017 videoita yhtään niin paha verrata miltä sillo näytti vs nytten.
 
Näyttää kyllä hyvältä. Harmi vaan että jättivät pahan maun suuhun valheellisella mainonnalla. Jos olisi heti alkuun näytetty millainen peli oikeasti on niin olisin tyytyväinen toimintaan.

Tai siis ymmärrän kyllä että toimitaan näin, koska se on sallittua ja voi lisätä pre-ordereiden määrää. Siinä mielessä järkevää toimintaa. Mutta yritysten ei pitäisi antaa tehdä tällaista.

Tosin en kyllä sanoisi että on poistunut vaan pikkuyktisyiskohtia :D Kyllähän tuo näyttää aivan eri peliltä, erityisesti tuo Hub alue ja NPCt
No joo, ymmärrän pointin. Olen vain tottunut noihin trailereihin eikä grafiikan madallukset lopulliseen tuotokseen tule yllätyksenä.

Voi tosiaan olla, että siellä on jotain suurempiakin muutoksia. En katsonut videosta lähinnä kuin tuota aluetta missä lennettiin ja taisteltiin. Se tuo minusta mieleen avatar elokuvan erittäin hyvällä tavalla.
 
Ei se kyllä yllätyksenä tule juu. Mutta se tässä onkin niin huolestuttavaa että se on nykyään normikäytäntö isoilla lafkoilla.

E3:
5mfaAaN.jpg


2019 demo:
yOn735G.jpg


Liikkeessä erot ovat vielä selkeämmät. Noh tällaista se nyt on
 
Missäsin open demon, onkohan tästä julkkarin jälkeen tulossa jotain kokeiluviikonloppua tjsp? En kyllä kokeilematta uskalla hommata
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
257 649
Viestejä
4 480 284
Jäsenet
73 964
Uusin jäsen
poppi75

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom