Et taida olla ihan tosissasi?
Eli jos henkilöllä on seuraava kokoonpano:
* Emo: Asrock Z77 Extreme4
* Power: EVGA 550W G2
* Prosessori: Intel Core i5 2500K 3.40GHz (5005MHz, 50x 100.1MHz Bus Speed, CPU V-Core ~1V-1.42V)
* Cooleri: Thermalright Macho Rev. B
* Näytönohjain: Asus AMD R9 Nano 4Gb.GPU 1040/545, -36mV (1000/500), (R9NANO-4G) ASIC Quality 60.1%
* Muisti: 2X Kingston Hyper X CL9 4GB 1600MHz DDR3 1.5V
Olet ihan sitä mieltä että ihan sama mitkä muut osat, ei kiinnosta. Ostaa vaan RTX 3090 tai 6900XT?
Testissä pitäisi siis olla täsmälleen tuo kokoonpano ja ainoa ero olla näytönohjaimessa, mikä vaihdettaisiin ja testaajat toteaisivat "musta ruutu, ei toimi".
Sitten kun joku testaisi hieman tehokkaammalla virtalähteellä tai isommalla määrällä eri muistia tai jopa tehokkaammalla prosessorilla olisit vaan "mua EI kiinnosta se mitä mä saan jos vaihdan osia, haluan vaan uuden näyttiksen ei kiinnosta mikään muu".
En ymmärrä pätkääkään, mistä helvetistä tässä avautumisessa oli kyse.
Lainaamasi viesti ei sisältänyt mitään, millä näkisin mitään yhteyttä sun vuodatuksessa rakennettuun olkinukketarinaan.
Mä haluan vertailun ennen kaikkea 3080:n ja 6800XT:n välillä ilman mitään muita muuttujia kuin ko. näytönohjaimet. Mä teen valintaa niiden välillä, enkä mitään system buildia. Mun system build on riittävän tuore, 3700X vaihtunee jossain vaiheessa 5000-sarjan ryzeniin, mutta tässä vaiheessa haluan pitää valintani näytönohjaimissa, ja näin ollen mua ei palvele AMD:n "osta koko kone meiltä" -graafit. Haluan tietää, mikä on 6800XT:n suorituskyky. Problem?