Just tällä hetkellä suurin syy, miksi en välttämättä halua Radeonia koneeseeni, on tässä ketjussa asuva väärinymmärtäjien ja mielensäpahoittajien lauma.
Sanon tämän kaikki suututtaneen asian vielä kerran. Lukekaa se ihan oikeasti läpi, ja miettikää sitten keskenänne, että oliko tämä katkeran Nvidia+Intel -fanin hyökkäys AMD:tä vastaan. Olen hankkimassa uutta näytönohjainta. Vaihtoehdot ovat RTX 3080 ja 6800XT. Haluan tietää, kumpi näistä on nopeampi, jos pulttaan sen koneeseeni. AMD on ainut pätevä lähde suorituskyvylle tällä hetkellä, ja kaikissa heidän tuloksissaan 6800XT:llä on päällä ominaisuus, jota oma 3700X-järjestelmäni ei (ainakaan toistaiseksi) tue. Olen harmistunut. Mainitsen asiasta keskusteluketjussa, jossa spekuloidaan ko. tuloksia. Olenko ansainnut ainakin kymmenen mainintaa siitä, kuinka clueless olen ja kuinka Intel-fanit on heti pöksyt vaossa valittamassa kun AMD:llä menee hyvin?
Menen harrastamaan ATK:ta jonnekin muualle nyt. Kuten todettua, harmistus SAM-pakotuksesta ennakkotuloksissa oli pientä verrattuna vallitsevaan harmistukseen kanssaharrastajien liipasinherkkyydelle. Pahoittelut, että suunnattomalla röyhkeydelläni häiritsin rinkiwänkkäysttänne.