Totta kai se suvaitaan ja esim. HUB ja GN on tehnyt varsin kattavia prosessori/näytönohjain skaalautuvuustestejä ja tekevät varmasti jatkossakin. Noin laajojen kokonaisuuksien esittäminen osana jotain hemmetin tuotejulkaisua on aika kova vaatimus. Ei nvidiakaan omassa julkaisussaan esitellyt suorituskykyä kuin yhdellä alustalla.Edit: Laajennan tätä vielä hiukan. Kun mä olen tekemässä ostospäätöstä näytönohjaimesta, niin mä haluan tietää mitä mikäkin näytönohjain mulle tuo. Mua EI kiinnosta se, mitä mä saan jos vaihdan näytönohjaimen lisäksi myös prosessorin. Tai prosessorin ja emolevyn. Tai prosessorin, emolevyn ja vaikka muistit.
Jos joku ei tätä suvaitse, niin mun mielestä hän elää maailmassa, joka ei ole fakta- ja kuluttajatietoisuusorientoitunut.
Ainoa juttu mistä olen kanssasi edelleen eri mieltä on se, että sinä sanoit että uusien näyttisten kuvanlaatuun vaikuttamattomat suorituskykyä parantavat ominaisuudet pitäisi kytkeä pois päältä tuotteiden suorituskykyä verrattaessa - ja kyseisessä vaateessa ei ole mitään järkeä.
On paljon järkevämpää testata laitetta eri alustoilla kuin keinotekoisesti rampauttaa sitä niistä parhaalla ”tasapuolisuuden” nimissä.