- Liittynyt
- 21.06.2017
- Viestejä
- 7 190
Eipä sen RT tehon kanssakaan kannata vielä kirvestä heittää kaivoon. Käsittääkseni RDNA:n RT toteutus on siitä näppärä että se skaalautuu aika pitkälti lineaarisesti shader määrän kasvaessa ja jos siihen on saatu pohjalle jo ruutia lisää niin kyllähän se silloin hyvän boostin tulee saamaan lippulaivan osalta.Rasterointi tehossa varmasti kova kortti, RT on sitten eri juttu (tosin varmasti iso parannus edellisiin). DLSS3 mikä taikoo ruutuja tyhjästä ei pitäisi edes ottaa vertailuun, tässä käy niin kun pelkään, että DLSS3 tuloksia tuijotetaan liikaa, kun sillä ei ole mitään tekemistä tehon kanssa.
Mutta jos se suorituskyky on sama kuin RDNA2:ssa, niin tuhnuksihan se silloin jää vaikka lippulaiva tuplaisi suorituskyvyn shaderi määränsä turvin koska kirittävää on vaan niin paljon.