Amazon on aina tehnyt veloituksen vasta lähetyshetkellä.Onko Saksan Amazonilla muuttunut joku kun en löydä mistään miten tilaus maksetaan? Mielestäni aina ovat etukäteen ottaneet rahat normaalisti, mutta nyt en löydä mitään maksuvaihtoehtoa eikä tilausprosessi tarjonnut sitä. Maksuna olen aina käyttänyt Visa Electronia.
Tilauksessa tosin on yksi tuote mitä ei Amazonilla ole varastossa juuri nyt, johtuneeko siitä? Lähetysvalinnaksi laitoin että mahdollisimman pienissä erissä lähettävät tilauksen, mikä varmaan tarkoittaa että puuttuva tuote tulee jälkitoimituksena, vaikka olisi sopinut minulle että tilaus odottaa puuttuvaa ja kaikki sitten kerralla, mutta eipä ole mahdollista valita tälläistä saattikka liittää viestiä missä voisi mainita asiasta. Kaikkien tilauksen tuotteiden myyjänä on Amazon itse.
Katevarauksia taas voivat tehdä aikaisemmin joko tilaushetkellä tai lähetystä valmistellessa, mutta tämä tosiaan vaihtelee.
Lähetysvaihtehdot on (order details -sivulta vaihdettavissa tilauksen jälkeen):
- Group my items into as few deliveries as possible (oletus): Tuotteet ryhmitellään siten että paketteja on mahdollisimman vähän, ja tuotteet voivat odottaa toisiaan. Amazon voi silti splitata tilauksen useampiin lähetyksiin mutta tästä ei tule lisämaksua.
- Dispatch my items as they become available: Tuotteet lähetetään mahdollisimman nopeasti eivätkä odota toisiaan, paketteja tulee enemmän.