Minulle tuli tänään suomenkielinen, seuraavanlainen vastaus Netprisiltä liittyen 16.1. tilaukseeni:
Hei,
kiitos yhteydenotosta.
Todella ikävä kuulla tilanteesta!
Mikäli tulli on pysäyttänyt tilauksen, tulee heidän katsoa tilaus etäostoksi. Tullin ei pitäisi säilyttää tilausta, vaan laittaa se takaisin kuljetukseen selvitysten jälkeen
Todennäköisesti tullilla on aikamoinen kiire tällä hetkellä ja yhteydenotot / pakettien uudelleenohjaukset kestävät todella pitkiä aikoja. Sinun tulee nyt vain odottaa, että tämä tapahtuu ja tulet sitten vastaanottamaan tilauksesi.
Mikäli tarvitset enemmän tietoa asiasta niin silloin sinun tulee ottaa yhteyttä toimituspalveluun.
Ystävällisin terveisin,
Teemu Leino
Customer Service
BrandHouse UG
Apenrader Strasse 41 -45
24939 Flensburg
Germany