Alan Wake II (PC, PS5, XBOX X/S) (27.10.2023)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
219
Veikkaan että myös käsikirjoitusta säädetään ja tuunataan vastamaan Remedyverseä. Vaaditaan paljon uutta dialogia.
Tuskin koska eivät omista itse oikeuksia. Mitä itse AI-ääneen tulee niin ainakin Puolan version Cyberpunkin Victori korvattiin tekoälyllä lisäosassa. Hyvässä ymmärryksessä miehen suvun kanssa. Toki kyseessä oli suhteellisen marginaali hahmo eikä itse päähenkilö.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 100
Tuskin koska eivät omista itse oikeuksia. Mitä itse AI-ääneen tulee niin ainakin Puolan version Cyberpunkin Victori korvattiin tekoälyllä lisäosassa. Hyvässä ymmärryksessä miehen suvun kanssa. Toki kyseessä oli suhteellisen marginaali hahmo eikä itse päähenkilö.
Eipä tuota diiliä rockstarin kanssa ole avattu tarkemmin, että en sille hirveesti painoarvoa laittaisi. Eihän Remedy omista Quantum Break oikeuksia ja AW2 täynnä viittauksia.
 

Pstraub

Tukijäsen
Liittynyt
31.08.2021
Viestejä
164
Tuli hamstrattua muutama Ahma omaankin Alan Wake -hyllyyn ja sitten pari kylmän kautta kitusiin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
614
Lisäosa tuli eilen pelattua loppuun. Ensimmäiset kaksi osaa omia suosikkeja tästä, ensimmäisestä tekisi melkein mieli sanoa, että voisi olla tuohon tyyliin tehty oma pelinsä upea tekele. :D Seuraavaa lisäosaa odotellessa.

EDIT: Ja on pakko arvostaa kolmannen osan retrotyylisiä toteutuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 184
Tänään tullut päivitys. Ei oikeastaan mitään merkittäviä korjauksia. Virheellinen viesti tallennusten korruptoitumisesta korjattu.

25th June 2024

PlayStation 5 (1.100.001)
Xbox Series (1.1.0.1)
PC (1.1.1) 

Global

  • Changed Splash screen: now it’s cooler. (Probably not worth reporting, but FYI)
  • Tuned down resource drops to more reasonable levels in Night Springs Episodes 2 & 3. (It was not supposed to be That over the top)
Fixes

  • Fixed warning about corrupting saves that could happen while loading or travelling between areas. The warning was misleading and came from a different bug while initializing an area. Your saves are not corrupted.
  • Fixed a rare issue in Night Springs: Number One Fan, where an enemy could push the player out of bounds.
  • Fixed some rare situations that would block the player from progressing by the end of Night Springs: Number One Fan.
  • Fixed some localized text.
  • Several smaller fixes and improvements.
  • [PS5] Fixed Activities not working properly in some territories.
  • [EGS] Fixed Achievements sometimes not unlocking when achieved offline.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 398
Viestejä
4 285 286
Jäsenet
71 649
Uusin jäsen
Credittii

Hinta.fi

Ylös Bottom