Itsellä on sellainen harmitus tämän pelin kanssa, että kaatuilee jatkuvasti 5-30minuutin välillä, tai sitten hyvin harvoin täysikuun aikaan pystyn pelaamaan useita tunteja putkeen niin että itse sammun ennen kuin kone. Oon tätä nyt melkein 30tuntia hakannut tällä tavoin. Ostin pelin jo ilmestyessään, annan sille illan tai kaks aikaa kunnes menetän hermot kaatuiluun, laitan pelin sivuun ja tuun takasin kun on tullut päivityksiä jne siinä toivossa että toimisi. Kaatuilu on siis niin rajua vielä että kone käynnistyy uusiks, mutta ei windowsiin vaan johonki vikatilaan ja joudun napista käynnistämään hard resettinä uudestaan jotta pääsee windowsiin.
Oon asentanu windowsin uusiksi, kaikki on päivitetty biossia myöten tureimpaan, kiintolevyn firmistä en ole vielä päivittänyt, mutta saan ens viikolla uuden niin laitan niin katotaan miten se toimii. Olen koittanut erilaisia alikellotuksia jne, graffa-asetuksia säätänyt pienimmästä isoimpaan, ei mitään vaikutusta. Lämmöt on aivan normaalit, ei nouse koskaan pahimmissakaan piikeisä yli 70c näyttis tai cpu.
Tämä on ainoa peli joka ei tykkää mun koneesta, onhan tää jo vanha mutta ei kai sentää nyt vielä niin vanha etteikö AW2 toimis. CPU 5950x ja näyttis 6900xt vesijäähdytetty malli vielä.
Mutta tuota pientä harmitusta ei lasketa nii aivan älyttömän hyvä peli kyllä.