- Liittynyt
- 30.01.2023
- Viestejä
- 121
Itselle tämä peli sopi erittäin hyvin ja olin tunnelmassa täysillä mukana. Tunnelma, tietynlainen vaihtelevuus ja ennalta-arvaamattomat hetket on tässä sitä parasta. Ammuskelut on vähän saman toistoa eikä mielestäni pelin kiinnostavinta antia (lukuunottamatta jotain yksittäisiä kohtauksia), mutta silti pelin tunnelmaan kuuluvaa. Ainakin Alanin kuiskivat varjot. Räiskintäpelit ei oikeastaan kiinnosta, mutta välillä oli mukava kiväärillä ammuskella kauempaa. Lähietäisyydeltä taistelu on kömpelömpää. Edellä mainituista syistä olen pelannut vain story-vaikeustasolla, muita ei ole kiinnostanut kokeilla.
Jos tältä peliltä odottaa lähinnä räiskintää, niin voi joutua pettymään. Kyllä tässä saa kävellä ja juosta paljon, mutta itseä se ei häirinnyt. Enemmänkin päinvastoin. Tässä saa melko lineaarisen juonen ohella myös vapautta liikkua. Saisi olla vielä suurempi maailma, jossa seikkailla. Tuleviin peleihin voisi toivoa polkupyörää, sähköpotkulautaa tai mopoa kulkuneuvoiksi.
Ymmärrän kritiikin Mindplacesta. Se voisi olla syvempi ja kehittyneempi, mutta luultavasti siihen on joku raja tarkoituksella vedetty. Ehkä tämä oli vain kokeilua ja tulevaisuudessa nähdään vastaavaa entistä parempana.
Ykkönen tuntui sellaiselta helpolta tasohyppelypeliltä kakkoseen verrattuna. Pelasin ykkösen vasta kakkosen jälkeen. Ykkösen sai juosta läpi ilman mitään älyllisiä haasteita. Myönnettäköön, että kakkosessa ei oma äly riittänyt kaikkiin haasteisiin, vaan jouduin aika monesti turhaan juoksemaan paikasta toiseen etsien ratkaisua. Jotenkin pidän kakkosessa siitä, kuinka rajoittuneeksi hahmojen liikkeet on tehty, eikä mitään ninjahyppelyitä tarvi tehdä.
Jos tältä peliltä odottaa lähinnä räiskintää, niin voi joutua pettymään. Kyllä tässä saa kävellä ja juosta paljon, mutta itseä se ei häirinnyt. Enemmänkin päinvastoin. Tässä saa melko lineaarisen juonen ohella myös vapautta liikkua. Saisi olla vielä suurempi maailma, jossa seikkailla. Tuleviin peleihin voisi toivoa polkupyörää, sähköpotkulautaa tai mopoa kulkuneuvoiksi.
Ymmärrän kritiikin Mindplacesta. Se voisi olla syvempi ja kehittyneempi, mutta luultavasti siihen on joku raja tarkoituksella vedetty. Ehkä tämä oli vain kokeilua ja tulevaisuudessa nähdään vastaavaa entistä parempana.
Ykkönen tuntui sellaiselta helpolta tasohyppelypeliltä kakkoseen verrattuna. Pelasin ykkösen vasta kakkosen jälkeen. Ykkösen sai juosta läpi ilman mitään älyllisiä haasteita. Myönnettäköön, että kakkosessa ei oma äly riittänyt kaikkiin haasteisiin, vaan jouduin aika monesti turhaan juoksemaan paikasta toiseen etsien ratkaisua. Jotenkin pidän kakkosessa siitä, kuinka rajoittuneeksi hahmojen liikkeet on tehty, eikä mitään ninjahyppelyitä tarvi tehdä.