Charun
Tukijäsen
Näyttää kyllä hyvältä! Pitää itekin testata, kun kasslerista tykkään pannullakin paistettuna!Eilen ruiskusuolasin kasslerpalan ja äske valmistin.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää kyllä hyvältä! Pitää itekin testata, kun kasslerista tykkään pannullakin paistettuna!Eilen ruiskusuolasin kasslerpalan ja äske valmistin.
![]()
![]()
Smart tupla airfryer 2 x 3,6 litraa, musta
- 2 kypsennyskoria- Tilavuus 2 x 3,6 litraa, yhteensä 7,2 litraa- Digitaaliset näytöt- 2 säädettävää termostaattia- Ajastintoiminto- Kylmäkylki laite- Liukumattomat jalat- Teho 2400 W- Astianpesukoneen kestävät osat- Täyttää GS A13 -standardin- BPA-vapaa materiaaliwww.halpahalli.fi
Vähän kiinnostaisi ensimmäisen airfryerin hankinta, mutta näissä alkaa olemaan jo tarjontaa niin monesta mallista, että alkaa myös valinnan vaikeus vaikeuttamaan ostopäätöstä.
Kyllä pestiin astianpesukoneessa jo kerran eikä ongelmia.Silikonivuoat on käteviä, kunhan muistaa pestä käsin, eikä astianpesukoneessa![]()
Meillä on tarttunut joka kerta astianpesuaineen hajua ja makua silikonivuokiinKyllä pestiin astianpesukoneessa jo kerran eikä ongelmia.
Ohjeissa luki näin:
These air fryer accessories are very soft, flexible and non-stick, you can turn the silicone pan over to pour out food scraps and dirt. After cooking, simply wash the air fryer liner by hand or place it in the dishwasher.
Hmmm.....täytyy seurata. Ei ainakaan vielä huomattu mitään.Meillä on tarttunut joka kerta astianpesuaineen hajua ja makua silikonivuokiin![]()
Tuli taas lisää tarvikkeita AliExpressistä
• Silikoninen leipävuoka
• Marinointi- ja suolausneula
• Digitaalinen paistomittari
• Työkalu leipien ja sämpylöiden koristeluun
![]()
No nyt alkaa olemaan setti kasassaAlilta tuli nyt loputkin. Reilu viikossa. Ei huono. Osa testattu ja toimii.
Onko tuossa korianteria?Kun tein viimeksi kassleria sinappikermakastikkeessa, tytär sanoi heti, että maistuu ihan astianpesuaineelle ja niin muuten maistui.
Sen jälkeen olen pessyt käsin kaikki silikonituotteet.
Philips XXL pitkäaikaisena käyttäjänä olen päätynyt siihen että kebabit/kanakebabit paistan voissa paistinpannulla, näin saa parhaimman tuloksen, varsinkin kun niin harvakseltaan tekee. Nugetit ja kalapuikot onnistuu pääsääntöisesti kohtuu hyvin paistamaan ranujen kanssa, pitää vähän ennakoida jompia kumpia ja tarpeentullen vähän käännellä. Yleensä paistan kaiken aina vakio 180°C lämmöllä ensiksi 6minuuttia katson mitä koriin kuuluu, kääntelen tarpeentullen ja sitten sen mukaan lisäilen minuutteja.Mietin tässä uuden airfryer ostamista. Tällä hetkellä käytössä Philipsin ensimmäisiä malleja munakellolla .
Ongelmana on lähinnä ranskalaisten ja kebakkojen ym lihan tekeminen samaan aikaan yhdessä korissa, koska laiskuus.
Tuota Ninjan Flexiä katsoin hieman itse, mut mietin onko tuplakorillisesta paljon hyötyä yleisesti ja kuinka hankalaksi muut kokee yks korisen airfryerin?
Toki meillä airfryer käyttö on toistaiseksi ollut pelkästään ranuja yms.
Oliko valmis marinadi vai omasta päästä mausteet? Käytit kerman kanssa vielä "uunissa"?Kanan sisäfilettä pippurikermakastikkeessa (Valio ruokakerma Pippuripekka pippurijuusto laktoositon).
Persiljaa ja tuossa ohje jos joku haluaa testata.Onko tuossa korianteria?
Joidenkin (myös minun) suussa etenkin tuore korianteri maistuu saippualle. Se johtuu mutaatiosta eräässä kromosomissa. Olikohan että noin 15% eurooppalaisista omaa tämän mutaation.
Eli se pesuaineen maku voi johtua korianterista, jos sitä on tuossa ruoassa. Omaan suuhun kuivattu korianteri ei maistu saippualle, ainoastaan tuore.
KANAN SISÄFILEE PIPPURIKERMAKASTIKKEESSAOliko valmis marinadi vai omasta päästä mausteet? Käytit kerman kanssa vielä "uunissa"?
Mun airfryeri on liian pieni. Onko suosituksia minkä ostan. Mieluiten kaikista isoin malli vain mitä löytyy vai onko ideaa sellaiseen jossa on 2 erillistä astiaa.
Vai onko parempi vaihtoehto ostaa 2 kappaletta fryereitä mielummin?
Sitten myös että mitkä lisälaitteet/välineet kannattaa myös ostaa erittäin laajaa kokkailua varten ja mistä? jostain ulkomaan kaupasta?
Budjetilla ei ole mitään rajaa, ettei ole merkitystä ykköskymppien hinnoilla. Kuitenkin kunhan ei yli 500 euroa maksa.
Tuli vastaan herkullisen näköinen resepti kuinka tehdä "täydelliset" ranskalaiset air-fryerissä.
Mitäänhän en mistään tiiä, kun itse en edes AF:ää edes omista. Mutta miten heppu tuossa noita eri vaiheita perusteli, kävi ne ihan järkeen.
Kaiken lisäki, valmistus näytti todella helpolta, vaikka sisältääkin useamman vaiheen.
Ei, maku on kohdallaan kuitenkin ja kaikki menee ääntä kohti.Tuskin jäi syömättä kuitenkaan?
Tuli vastaan herkullisen näköinen resepti kuinka tehdä "täydelliset" ranskalaiset air-fryerissä.
Mitäänhän en mistään tiiä, kun itse en edes AF:ää edes omista. Mutta miten heppu tuossa noita eri vaiheita perusteli, kävi ne ihan järkeen.
Kaiken lisäki, valmistus näytti todella helpolta, vaikka sisältääkin useamman vaiheen.
Minä taas tilasin Gigantista Buy the Philips Airfryer Accessory Leivontasarja XL HD9945/01 Leivontasarja XL.
Eli leivontavuoka härpäkkeineen.
Tilattu marraskuun lopussa -23, saatavuus siirtynyt noin 9 kertaa tässä välissä ja nyt tänään uusi ilmoitettu saapumisaika 17.5.![]()
Alkuun voi käryttää kun sisäänajaa ja jos vastuksiin roiskuu jotain. Muuten on kyllä savuton.Tuli tuollainen Philips xxl. Kylläpä tuli tuo melutaso yllätyksenä, ei viitti keittiössä oleskella ku humisee niin kovaa..
Siis ihan ekakokemus minulle airfryereistä.
Edit: käryttääki "savua" keittiön täyteen. Onkoha kaikki kunnossa. Paistoin kaupan marinoituja siipiä
Tuli tuollainen Philips xxl. Kylläpä tuli tuo melutaso yllätyksenä, ei viitti keittiössä oleskella ku humisee niin kovaa..
Edit: käryttääki "savua" keittiön täyteen. Onkoha kaikki kunnossa. Paistoin kaupan marinoituja siipiä
Ite käytän aina marinoituja ja hyvin pelaa.Eikös noissa suositella yleensä käyttään ihan naturel siipiä ilman marinointia? Ainakin friteerauksessa on niin.
Jos hiljaisen haluaa, niin tämä on vissiin oikeasti hiljainen. Jotku väittävät olevan hiljaisin mikä tällä hetkellä markkinoilla. Saanut jonkun Quiet Mark ‐sertifikaatin.Tuli tuollainen Philips xxl. Kylläpä tuli tuo melutaso yllätyksenä, ei viitti keittiössä oleskella ku humisee niin kovaa..
Kaikki märkä mikä voi lentää viiman mukana lämmityselementteihin on huono idea. Allelinkatun videontapaiset maustehässäkät kananpintaan ok. idea toisin kuin märät marinadit.Eikös noissa suositella yleensä käyttään ihan naturel siipiä ilman marinointia? Ainakin friteerauksessa on niin.
Tuli tuollainen Philips xxl. Kylläpä tuli tuo melutaso yllätyksenä, ei viitti keittiössä oleskella ku humisee niin kovaa..
Jos saa arvata niin marinadi lähtenyt ilmavirran mukana lentoon ja päätyt vastuksiin käryämään. Mitään märkää ei kannata air fryeriin laittaa.Ihan oli harmaana savusta.. ei kuiten palohälytin alkanu huutamaan. Ja ei ollu eka kuumennus.
Mutta ei tuo kyllä ihan vakuuttanut.
Jos saa arvata niin marinadi lähtenyt ilmavirran mukana lentoon ja päätyt vastuksiin käryämään. Mitään märkää ei kannata air fryeriin laittaa.
Tämä lähti heti kokeiluun, kun sattui sopiva lihapala olemaan jääkaapissaPaahtopaistin pintaan rub-maustetta ja suolaa, 2 vrk maustumista jääkaapissa. Airfryerissä 200 astetta 2*8 min plus 110 astetta 30 min. Lopputulos täydellinen
![]()
Melko työlästä. Helpompi ostaa valmis viherjauhe kaupasta?Kommentteja?
Toisaalta en ymmärrä tarvetta hommata pöydille lisähärpäkkeitä tai käyttää airfryeriä, mikäli taloudesta löytyy kunnollinen kiertoilmauuni. Kiertoilmauuniin mahtuu ihan eri määrä tavaraa ja lämpötilan alarajakin on hyvin maltillinen, yleensä 40 tai 50 astetta.Kyllä mun mielestä ois parempi hommata joku laadukkaampi/helppohoitoisempi hevikuivain, kuin airfryer tuohon tarkoitukseen. Ne on kuitenkin tuohon käyttöön suunniteltu, toisin kuin airfryerit.Varmasti löytyy useampikin malli, joka mahtuu esim. tuon Princessin kaipaamaan pöytätilaan.