Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta miten tuon uunin pohja ja seinät? Vai lähteekö tuo koko sisäosa irti?Astianpesukoneeseen kaikki. 3 vuoden kokemuksella.
Mietin että ostaisin tämän, mutta tuo vain mietityttää että onko se sitten aina likainen/rasvainen ja vaikea puhdistaa?
Pönttömallisissa saa kaiken mihin voi mennä likaa astianpesukoneeseen?On se hankala verrattuna ns. pönttömallisiin, joiden osat voi pääsääntöisesti pestä astianpesukoneessakin. Uunin kiskot ja korikiinnikkeet hankaloittaa asiaa entisestään.
Vaihdoin tuollaisesta pois kun oli puhdistuksen lisäksi kankea käytää, kahvallisen astian saa helpommin ja nopeammin pois koneesta kuin nuo pienet pellit joista ei saa helposti otetta polttamatta itseään uunin reunoihin.
Riippuu toki laitteesta voiko kaiken pestä astianpesukoneessa. Philipsin laitteissa taitaa kaikissa olla pestävät osat. Kyllähän se yleensä tuotekuvauksessa mainitaan onko osat konepestäviä.Pönttömallisissa saa kaiken mihin voi mennä likaa astianpesukoneeseen?
Ehkä sellainen olisi parempi sitten. Mikähän näistä sitten olisi paras?
Joskus oli joku rasvakeitin, mutta se lähti nopeasti roskiin kun oli täysi mahdottomuus putsata.
Vaihdoin tuollaisesta pois kun oli puhdistuksen lisäksi kankea käytää, kahvallisen astian saa helpommin ja nopeammin pois koneesta kuin nuo pienet pellit joista ei saa helposti otetta polttamatta itseään uunin reunoihin.
Sama laite itsellä ja on kyllä ollu yks parhaita laitteita mitä keittiössä on. Useamman vuoden jo ollut ja pari kolmekertaa viikossa tulee käytettyä. Tossa on niitä pikavalintoja eri aineille mutta käytännössä en käytä mitään muuta kuin asteet ja aika. Vähän kuin mikrossakin.Riippuu toki laitteesta voiko kaiken pestä astianpesukoneessa. Philipsin laitteissa taitaa kaikissa olla pestävät osat. Kyllähän se yleensä tuotekuvauksessa mainitaan onko osat konepestäviä.
Mikä sitten on paras, niin vaikea sanoa. Itsellä on nyt käytössä Philipsin XXL koon laite ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Alennuksessa oli 199e, niin ei mielestäni ollut paha hintakaan. 400e en luultavasti olisi maksanut. Aikaisempi laite oli 60 euron Emerio. Kyllähän tämä Philips on täysin eri luokassa siihen verrattuna.
Mulla oli aikoinaan kanssa oikea rasvakeitin mutta se oli täysi mahdottomuus pestä. Siinä ei ollut kuin kaksi irroitettavaa osaa: kori ja kansi. Kori oli ainoa minkä sai laittaa kokonaan veteen pesuun. Kannessa oli suodattimet joita ei saanut kastella ja pöntössä oli sähköt. Oli täysin mahdotonta puhdistaa ja yleensä tenkin niin että söin frittikamaa sen pari kolme päivää kunnes öljy oli huonoa ja sitten käytin aikaa putsaamiseen ja sitten se oli taas kaapissa vuoden ennenkuin jaksoin aloittaa uudestaan saman projektin.Idea kuitenkin lienee laittaa tuonne kaikki ilman mitään foliota tms suojana kun pitäisi sen ilman kiertää, mutta tämä oletettavasti johtaa siihen että rasvaa ym roiskuu ympäri laitetta. Jää sitten lopulta käyttämättä jos putsaaminen on vaikeaa, joten ainakin omalla kohdalla yksi tärkein ominaisuus olisi helppo puhdistettavuus.
Minulla oli kanssa tuollainen, meni sitten aika nopeasti roskiin kun ei tuossa ollut mitään järkeä. En haluaisi ostaa samanmoista turhuutta, mutta jos joku malli on helppo pestä niin sellaisen voisin ostaa.Mulla oli aikoinaan kanssa oikea rasvakeitin mutta se oli täysi mahdottomuus pestä. Siinä ei ollut kuin kaksi irroitettavaa osaa: kori ja kansi. Kori oli ainoa minkä sai laittaa kokonaan veteen pesuun. Kannessa oli suodattimet joita ei saanut kastella ja pöntössä oli sähköt. Oli täysin mahdotonta puhdistaa ja yleensä tenkin niin että söin frittikamaa sen pari kolme päivää kunnes öljy oli huonoa ja sitten käytin aikaa putsaamiseen ja sitten se oli taas kaapissa vuoden ennenkuin jaksoin aloittaa uudestaan saman projektin.
Minulla oli kanssa tuollainen, meni sitten aika nopeasti roskiin kun ei tuossa ollut mitään järkeä. En haluaisi ostaa samanmoista turhuutta, mutta jos joku malli on helppo pestä niin sellaisen voisin ostaa.
Tätä tarjousta ei kannata ohittaa.
Sama laite ollut yli 2 vuotta käytössä ja en voisi edes kuvitella ostavani kemiallista vessaa, missä ei ole sisävaloa ja pitää ottaa kori pois kun tarkistaa kypsyysasteen.
PRINCESS 182065 AIRFRYER-UUNI - Power.fi
Vastaavasti voisin sanoa, etten voisi kuvitella ostavani tuollaista uuninallista pienillä tehoilla olevaa, kun laittamalla vähän lisää rahaa saa noin 50% tehokkaamman laiteen.Tätä tarjousta ei kannata ohittaa.
Sama laite ollut yli 2 vuotta käytössä ja en voisi edes kuvitella ostavani kemiallista vessaa, missä ei ole sisävaloa ja pitää ottaa kori pois kun tarkistaa kypsyysasteen.
PRINCESS 182065 AIRFRYER-UUNI - Power.fi
Toisaalta eipä mun ole tarvinnut kuin ekalla kerralla löytää se oikea aika tuon kemiallisen prinsessan kanssa jonka jälkeen olen laittanut asteet ja ajan notepadiin ylös jonka jälkeen samoilla asetuksilla on tullut aina täysin sama tulos.
Sitten tietenkin eri asia jos jatkuvasti tykkää tehdä eri ruokia, mutta kyllä mun on tarvinnut myös ihan perus uunin kanssa oikeasti avata se luukku ja ottaa peltiä hieman ulos jotta näkee miltä se ruoka ihan oikeasti näyttää kun uunin valon kanssa se näytti aika erilaiselta mitä oikeasti.
Siis eikö nuo saa yhdellä kädellä patakinnasta käyttämällä otettua pois ihan kuten normi uunin pellitkin vai missaanko nyt jotain?
Samat ajatukset. Mulle korin ulosvetäminen on ehkä paras ominaisuus koskaan. Voi todella helposti ja ilman riskiä pellin kippaamisesta napata ruuat maailmakoordinaatistoon oli se sitten ravistamisen tai vaikka sipuleiden/makkaran lisäämiseksi perunoiden sekaan. Helpottaa elämää paljon, jos joutuu lastaamaan "liian paljon" tuotetta koriin. Tekee myös korin puhdistamisen kokkaamisen jälkeen todella helpoksi. 15s operaatio napata kori irti, juoksevan veden alle, pari veivausta ja puhdas kori ilman astianpesukonevaivaa.Vastaavasti voisin sanoa, etten voisi kuvitella ostavani tuollaista uuninallista pienillä tehoilla olevaa, kun laittamalla vähän lisää rahaa saa noin 50% tehokkaamman laiteen.
En vieläkään ymmärrä mikä siinä korin ulos vedossa on niin vaikeaa? Siinä menee se aikaa se sekuntti. Samoin se sisävalo on mielestäni täysin turha.
Pitäis vaan tietää ton tehot ensin.. Philipsin vastaavassa on 2400w näin vertailun vuoksi.. äkkiä voisin luulla että ei ole edes 2000w tuo liiterin laite.Lidlissä olisi torstaina kupongilla 84€ silvercrest merkkinen korillinen pömpeli johon mahtuu mainoksen mukaan 1,4kg ranskalaisia. Kellään kokemuksia? Onko mistään kotoisin vai kannattaako katsoa suosiolla jotain oikeaa merkkiä?
The 2150W Digital Air Fryer has a massive 5.2L capacity, meaning you have plenty of room to cook all of your favourite foods.
Eiku joo, niin onkin. Ompas pienellä laitettuJoo 2150W lukee lidlin mainos lehdessä.
Lisäsin alkuperäiseen postaukseen reseptin spoilerien sisälle.Tähän ohjetta kiitos
Oletko kysynyt Cosorilta ohjekirjaa? Luulisi heillä olevan sähköisessä muodossa.Tänään tuli Amazon.de'sta tilattu Cosori Dual Blaze Airfryer P583S. Tietenkään ohjekirja ei ole kuin englanniksi, tiesin.
Cosorilta ei tietenkään löydy suomenkielistä versiota.
Googlettamalla en löytänyt suomeksi kuin jonkun koneen kääntämän version. Ihan karmea!
Ei kellään sattuisi olemaan tietoa löytyiskö jostain?
Siksi Amazonista, että oli reippaat sata jüüroo halvempi kuin Suomessa.
Kiitos!Oletko kysynyt Cosorilta ohjekirjaa? Luulisi heillä olevan sähköisessä muodossa.
Kontakt oss i dag! - Kundeservice er åpent fra 08:00 - 16:00 | Cosori.no
Trenger du hjelp? Ta kontakt med Cosori. Vi er klare for å hjelpe deg. Send oss gjerne en mail eller kontakt oss over telefon.www.cosori.fi
Philips ainakin toimii ja on tehokas.Onkohan tuo Gigantin Philips XXL hyvä tarjous 199€ hintaisena? Verkkiksestä sais OBH Nordica XXL:ää melkein puolella tuosta Philipsin hinnasta cashbackin jälkeen, mut aika vähän arvosteluja/kokemuksia missään. Philips nyt odottaa noutoa Gigantissa, mut en viel tiedä haenko.
Nordican käyntiääntä on ainakin arvosteltu, et ei ehkä ihan hiljaisin. Philips vissiin kohtalaisen hiljainen?Philips ainakin toimii ja on tehokas.
En tiiä kun ei ole vertailukohtaa. Itteä ei ole häirinny ja ääni on mulle ihan sama muutenkin jos laite vaan toimii niinkuin pitää.Nordican käyntiääntä on ainakin arvosteltu, et ei ehkä ihan hiljaisin. Philips vissiin kohtalaisen hiljainen?
Kyllä minäkin tuon Philipsin, mukavasti on olevinaan alennusta.No ehkä haen sen Philipsin sit. Kyl sil einarit ja ranut lämmittää.
No ainakin tässä säikeessä oli jokin aika sitten juttua että joku vaihto toiseen laitteeseen koska tehot oli paskat.Onko kellään oikeasti omakohtaista kokemusta että näillä wattimäärillä olisi mitään väliä ellei nyt puhuta jostain 1200w moposta? Mitä nyt itse olen lukenut netistä arvosteluja ja katsonut youtubesta vertailuja niin ei Philipsillä ole tullut mitenkään parempaa jälkeä verrattuna näihin Cosoreihin ja Princessoihin.
Oman kokemuksen mukaan korin koolla eniten väliä ja kannattaa valita airfryer sen perusteella mitä sinne aikoo laittaa ja kuinka paljon. Lähes millä tahansa laitteella saa hyviä tuloksia kunhan sitä ei tunge liian täyteen. Tämän takia pienemmät laitteet on vähän huonoja koska se raja tulee nopeasti vastaan.
No lihapullat nyt ei ole sitä optimaalisinta fryeriruokaa vaan pelkästään plussaa. Sitten jos rupee kattelemaan fryeriä sen mukaan että saa lihapullat ja kiusaukset tehtyä niin aletaan taas olla niillä mailla että välttämättä siitä päätuotteesta, eli friteerauksesta ei tule niin hyvää. Ja hyvässä friteerauksessa pitää olla kuuma ja tehokas vastus ja suuri puhallus.Omilla kokemuksilla sanoisin että 1700+ w riittää hyvin useimmille. Philipsin XXL on kyllä hyvä, mutta tuuletin liiankin tehokasHeittää ilolla rasvaisesta lihasta ( kuten lihapullat) rasvat vastuksiin ja savuttaa sitten. Princessalla jne ei tullut samaa ongelmaa.
Samoilla ajatuksilla itsekin liikenteessä ja esim. uunimallisessa prinsessassa voi valitä millä korkeudella kypsennetään ja se jo omalta osaltaan vaikuttaa lopputulokseen.Onko kellään oikeasti omakohtaista kokemusta että näillä wattimäärillä olisi mitään väliä ellei nyt puhuta jostain 1200w moposta? Mitä nyt itse olen lukenut netistä arvosteluja ja katsonut youtubesta vertailuja niin ei Philipsillä ole tullut mitenkään parempaa jälkeä verrattuna näihin Cosoreihin ja Princessoihin.
Oman kokemuksen mukaan korin koolla eniten väliä ja kannattaa valita airfryer sen perusteella mitä sinne aikoo laittaa ja kuinka paljon. Lähes millä tahansa laitteella saa hyviä tuloksia kunhan sitä ei tunge liian täyteen. Tämän takia pienemmät laitteet on vähän huonoja koska se raja tulee nopeasti vastaan.
Philips vissiin kohtalaisen hiljainen?
Kaikki ovat varmasti kuulleet tuon jo monen monta kertaaNäissä ns. "kaukalomallisissa" itseäni häiritsee ikkunan ja sisävalon puute sekä se, että niiden koriin on hankala laittaa ja ottaa pois ruokia vs uunimalliset.
Varmasti ovat kuulleet, mutta se voi auttaa ensikertalaista airfryerin valinnassa.Kaikki ovat varmasti kuulleet tuon jo monen monta kertaa
Omassa Xiaomin airfryerissä ainakin on ikkuna ja sisävalo