Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse käytön lidlin aluvuokia siellä sisällä. Se on sopivan kokoinen kun hiukka nurkkia suoristaa. Samalla laite pysyy puhtaana käytössä ja tiskiä ei tule käytännössä yhtään.Mites tossa Philipsin XXL mallissa kun tulee vaan ritilätaso mukana niin senkö sisään jonkun vuoan laitat?
"Hyvä" voi olla vähän suhteellinen käsite, mutta itse ostin taannoin halvimman mahdollisen air fryerin mitä kaupasta saa eli Rustan pienikokoisen (2L) tarjousvehkeen hintaan 29,90...Mikäs olisi hyvä air fryer kun tarkoitus on tehdä yhdelle tai maksimissaan kahdelle hengelle sapuskat tälläisellä air fryerillä? Mitä ominaisuuksia kannattaa olla vaatimassa laitteelta?
Upea toi kuva"Hyvä" voi olla vähän suhteellinen käsite, mutta itse ostin taannoin halvimman mahdollisen air fryerin mitä kaupasta saa eli Rustan pienikokoisen (2L) tarjousvehkeen hintaan 29,90...
Hyvä on kyllä ollut, ei siinä mitään, oikein kiva. Ajastin on yksinkertainen munakello ja lämmönsäätö potikalla, mikä ei ole erityisen fancyä, mutta itse kyllä tykkään siitä että laitteen saa päälle sekunnissa eikä tarvitse mitään digitaaleja töpötellä.
(Nyt ei ole enää tarjouksessa, mutta ehkä tulee taas myöhemmin.)
Kuumailmakeitin 1000 W 2,0 litraa
Friteeraa ruoka kuumalla ilmalla, jolloin öljyä tarvitaan huomattavasti vähemmän kuin perinteisessä friteerauskeittimessä. Säädettävä lämpötila 80–200 °C. Irrotettava 2 litran kulho, jossa on tarttumaton pinnoite. Sekä kulho että kori kestävät konepesun. Friteerauskeittimessä on 30 minuutin...www.rusta.com
Joo ei kannata ahnehtia fryerin täytössä...Upea toi kuva
Ihan vaan pikkusen laitettu ylimääräisiä ranuja kuvaa varten.
Tein jääkaapin jämistä pari pannupizzaa Princess 182065 Airfryer-uunilla.
Ainakin 180mm ympärysmitalla olevat Alista tilaamani lisäosat mahtuvat hienosti Prinsessan omalle reikäpellille.Minkä kokoinen tuo Princess 182065 on? Ei tunnu mistään manuaaleista löytyvän mittoja uunille.
Tämmöinen setti tuli viikossa, kun valitsi lähettäjämaaksi Tsekin.Linkitä ihmeessä Alin lisäosia?
Minulla on myös XXL premium malli ja olen ollut siinä käsityksessä, että normi XXL mallista se eroaa vain lisätyn elektroniikan puolesta. Eli niin sanottua älyä olisi kapineessa enemmän.Minulla se Philipsin XXL premium airfryer ja menin Gigantista hakemaan sen XXL partypackin niin se "tilan jakaja" on liian lyhyt. Onko toi premium nyt vielä isompi kun xxl? -Höh.
Oliko lidlin Fish & Chipsiä pakasteena, sellaisessa valkoisessa pussissa? Sen olen havainnut olevan niin raaka-aineiltaan kuin koostumukselta sopiva omaan makuunPiti vielä iltapalan verran pöhisyttää airfyer-uunissa Fish & Chipsiä.
Itse ostin pari viikkoa sitten tuon XXL premiumin ja kuten tuossa ylemmässä postauksessa sanottiin, Smart Sensing Technology ja ruusukultainen ulkonäkö käsittääkseni ne erot. Itse en anna hirveästi lisäarvoa tuolle Smart Sensing Technologylle ja en ehkä siitä extraa näin jälkikäteen maksaisi.Airflyer hommat täysin uusi juttu, Philipsistä kuullut ihan positiivisia kommentteja. Osaisiko joku kertoa käytännön kokemuksia tai muuten tietoon pohjautuvia kokemuksia mitkä erot näillä kahdella mallilla ovat. Philipsin omien sivujen vertailu ominaisuus oli yhtä tyhjän kanssa.
Philips Avance Collection Airfryer XXL kiertoilmakypsennin HD9650/90 - Gigantti verkkokauppa
Valmista uppopaistettuja herkkuja terveellisemmin Philips Avance Collection Airfryer XXL -kiertoilmakypsentimellä. Saat saman herkwww.gigantti.fi
Philips Airfryer XXL Premium kiertoilmakypsennin HD9867/90 - Gigantti verkkokauppa
Philips Airfryer XXL Premium -kiertoilmakypsentimellä valmistat herkulliset ruoat koko perheelle. Laite on varustettu Smart Sensinwww.gigantti.fi
Saisi olla tuo XXL kokoinen eli jompi kumpi näistä voisi olla ihan hyvä valinta, lähinnä mietityttää saako tuolla 80€ sijoituksella mitään hyviä ominaisuuksia. Saa toki myös ehdottaa muita merkkejä jos Philipsissä jotain isommin pielessä. Isot kiitokset jo etukäteen vinkeistä.
Itse taas tykkään tuosta tavasta, jolla premium malli itse päättelee tarvittavan ajan kypsyttää ruoka, varsinkin kanan kanssa. Jos ero on ostaessa luokkaa 80€ niin valintani kohdistuisi premiumiin.Itse ostin pari viikkoa sitten tuon XXL premiumin ja kuten tuossa ylemmässä postauksessa sanottiin, Smart Sensing Technology ja ruusukultainen ulkonäkö käsittääkseni ne erot. Itse en anna hirveästi lisäarvoa tuolle Smart Sensing Technologylle ja en ehkä siitä extraa näin jälkikäteen maksaisi.
Kerro ihmeessä, kuinka hyväksi laitteen koet ja mitä sinne sisälle eksyy.Tällaisen pistin tilaten hetken mielijohteesta:
Kerro ihmeessä, kuinka hyväksi laitteen koet ja mitä sinne sisälle eksyy.
Riippuu varmaan pöhöttimestä, mutta laittaisin omassa uunimallisessa prinsessassa 200°C / 5 min tai 190°C / 8 min ja tämä pakasteesta otetusta lehtitaikinasta, ei valmiiksi kypsennetystä.Tuli otettua ensi testit lämmittämällä viimevuotiset pakaste joulutortut. Ohjeessa luki 225 astetta ja 15-20min joten ajattelin ottaa varman päälle ja laitoin 200 astetta ja 10min.
Parista kohtaa olivat ottaneet jo liikaakin väriä ja se luumuhillo oli rapea pintainen kiinteä klöntti
Kumpi sitten olisi parempi vaihtoehto kun noita jouluna tekee lisää, 200 astetta / 8min vai tiputtaa lämmön vaikka 180 asteeseen ja pitää tuon saman 10 minsaa?
Onko tuon peseminen perus tiskiharjalla ihan ok kun ohjeissa vaan puhutaan hankaamattomasta sienestä? Ainakin pinnoitetut paistinpannut on tullut aina heti paistamisen jälkeen pestyä ihan kuumalla vedellä ja harjalla ilman ongelmia.
Tuon kokoista airfryeriä suosittelisin nukkekodin keittiöön tai sinkkuhenkilölle.Rustassa on vielä tänään tiistaina kahden litran pieni air fryer tarjouksessa 29,90. Hyvä on ollut mitä nyt olen pari kuukautta käyttänyt...
Kuumailmakeitin 1000 W 2,0 litraa
Friteeraa ruoka kuumalla ilmalla, jolloin öljyä tarvitaan huomattavasti vähemmän kuin perinteisessä friteerauskeittimessä. Säädettävä lämpötila 80–200 °C. Irrotettava 2 litran kulho, jossa on tarttumaton pinnoite. Sekä kulho että kori kestävät konepesun. Friteerauskeittimessä on 30 minuutin...www.rusta.com
Nimenomaan yhden henkilön talouksiin ihan pätevä. Ei suuren perheen tarpeisiin.Tuon kokoista airfryeriä suosittelisin nukkekodin keittiöön tai sinkkuhenkilölle.
Eihän tuohon kulhoon mahdu kuin kuorallinen ranskanperunoita ja tehoakin on vain 1000W.
Monesti huonosti palveleva kodinkone jää lopulta kaappiin pölyttymään.
Rasvaa roiskuu vastuksiin niin varmaan siitä johtuu. Noissa liekkisiivissäkin kun on aika paljon vettä niin alkaa kiehumaan ja räiskymään pitkin vastuksia.Kuinka pitkään teillä on tullut koneesta sellainen "uuden laitteen tuoksu"?
Ennen ekaa käyttöä pesin korin ja pannun sekä pyyhkäisin myös koneen sisäpinnat ja käytön aikana tuli todella vahva metallinen palaneen käry tai vastaava jonka oletan tulevan siitä lämpövastuksesta ja vielä seuraavana päivänäkin sen haistoi keittiössä.
Toisen käyttökerran jälkeen tuo haju katosi vielä saman illan aikana.
Äsken tein kariniemen liekkisiipiä ja joidenkin siipien kohdalla tuon käryn maistoi edelleen ja valmistuksen aikanakin tuo haju peitti wingsien tuoksun alleen, mutta vähemmän tuo nyt haisi kuin ekalla kerralla.
Tuo on ainoa valituksen aihe tähän mennessä. Tai no valikoiden jatkuva piippailu kyllä ärsyttää, mutta se ei sentään vaikuta ruoan makuun.
Rasvaa roiskuu vastuksiin niin varmaan siitä johtuu. Noissa liekkisiivissäkin kun on aika paljon vettä niin alkaa kiehumaan ja räiskymään pitkin vastuksia.
Ai...Lasagnette (knor)
Eka 700g jauhelihaa koriin tasaisesti levitettynä 190 astetta ja 4minsaa ja sitten sekoitus ja mausteiden lisäys ja 175 astetta ja 3 minsaa jonka jälkeen korin ja pannun pesu.
Sitten vedenkeittimestä kiehuvaa vettä (en tiedä onko oikeasti tarpeellista) 8dl kulhoon ja paketissa tulleet mausteet, pastapalat sekä jauheliha sinne ja sekoitus.
Koko sotku koneen mukana tulleeseen vuokaan, juustoraaste päälle ja 175 astetta ja 20 minsaa.
Olin juuri tulossa kysymään samaa. Ostitko kyseisen masiinan? OBH Nordican riisinkeittimestä on niin hyviä kokemuksia että ehkä tämäkin tarjoaa hyvin rahoille vastinetta.[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Kellään kokemuksia tästä laitteesta, onko tarjoushintansa (69e) väärti? Ainakin vaikuttaisi aika simppeliltä käyttää.
Taitaa olla sama kuin Princess.Onkos kokemuksia tälläsestä, hieman eroaa tavallisesta airfrierista, kun on mahdollisuus käyttää varrasta tai koria esim. ranskiksia varten?
AeroVital Fry -ilmafriteerauskeitin
Friteeraus ei muka onnistu terveellisesti ja herkullisesti? Kylläpäs, Klarstein AeroVital Fry -ilmafriteerauskeitin onnistuu elintarvikkeiden vähärasvaisessa kypsentämisessä erittäin nopeasti ja helposti. Herkullisesta mausta ei silti tarvitse tinkiä: ...www.klarstein.fi
Taitaa olla sama kuin Princess.
Princess 182065 airfryer-uuni - Power.fi
www.power.fi
Just pöhistelin prinsessalla naturellit broilerinsiivet, joissa oli mausteina Umami, Curry Hot, Paprika Hot ja Chili & Pepper sekoitus.