Airfryerit - Fritti ilman rasvaa.

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
619
Mites tossa Philipsin XXL mallissa kun tulee vaan ritilätaso mukana niin senkö sisään jonkun vuoan laitat?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
543
Mites tossa Philipsin XXL mallissa kun tulee vaan ritilätaso mukana niin senkö sisään jonkun vuoan laitat?
Itse käytön lidlin aluvuokia siellä sisällä. Se on sopivan kokoinen kun hiukka nurkkia suoristaa. Samalla laite pysyy puhtaana käytössä ja tiskiä ei tule käytännössä yhtään.
Laite on kumminkin niin tehokas, että vuoka ei haittaa ilman kiertoa liikaa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 282
Mikäs olisi hyvä air fryer kun tarkoitus on tehdä yhdelle tai maksimissaan kahdelle hengelle sapuskat tälläisellä air fryerillä? Mitä ominaisuuksia kannattaa olla vaatimassa laitteelta?
"Hyvä" voi olla vähän suhteellinen käsite, mutta itse ostin taannoin halvimman mahdollisen air fryerin mitä kaupasta saa eli Rustan pienikokoisen (2L) tarjousvehkeen hintaan 29,90...

Hyvä on kyllä ollut, ei siinä mitään, oikein kiva. Ei ole tuon hankkimisen jälkeen tullut pahemmin käytettyä uunia, mikroa kuin hellaakaan.. ;) Ajastin on yksinkertainen munakello ja lämmönsäätö potikalla, mikä ei ole erityisen fancyä, mutta itse kyllä tykkään siitä että laitteen saa päälle sekunnissa eikä tarvitse mitään digitaaleja töpötellä.

(Nyt ei ole enää tarjouksessa, mutta ehkä tulee taas myöhemmin.)


 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
"Hyvä" voi olla vähän suhteellinen käsite, mutta itse ostin taannoin halvimman mahdollisen air fryerin mitä kaupasta saa eli Rustan pienikokoisen (2L) tarjousvehkeen hintaan 29,90...

Hyvä on kyllä ollut, ei siinä mitään, oikein kiva. Ajastin on yksinkertainen munakello ja lämmönsäätö potikalla, mikä ei ole erityisen fancyä, mutta itse kyllä tykkään siitä että laitteen saa päälle sekunnissa eikä tarvitse mitään digitaaleja töpötellä.

(Nyt ei ole enää tarjouksessa, mutta ehkä tulee taas myöhemmin.)


Upea toi kuva :D
Ihan vaan pikkusen laitettu ylimääräisiä ranuja kuvaa varten.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 282
Upea toi kuva :D
Ihan vaan pikkusen laitettu ylimääräisiä ranuja kuvaa varten.
Joo ei kannata ahnehtia fryerin täytössä... ;)

2L on yhdelle ihmiselle joka tapauksessa ihan riittävä koko. Jos isommalle porukalle tekee ruokaa niin sitten kannattaa ostaa isompi laite...
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Tein jääkaapin jämistä pari pannupizzaa Princess 182065 Airfryer-uunilla.

- Kinkkua, ananasta, kahta eri jalapenoa ja Milbonan juustoraastetta täytteiden alle
- Meetvurstia, ananasta, kahta eri jalapenoa ja Milbonan juustoraastetta täytteiden päälle

Tomaattikastikkeen sijaan käytin Valion Koskenlaskija® Ruoka & Dippi cheddaria.

Annoin uunin lämmetä taustalla pizzoja rakennellessa ja kypsensin pizzoja 200°C asteessa noin 8-9 minuuttia.

2.jpg 4.jpg
 
Viimeksi muokattu:

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Piti vielä iltapalan verran pöhisyttää airfyer-uunissa Fish & Chipsiä.

Päällä ketchuppia, Poppamiehen BBQ-majoneesia ja suolaa.

200°C / 20 minuuttia.

IMG_20210915_212649.jpg
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
619
Minulla se Philipsin XXL premium airfryer ja menin Gigantista hakemaan sen XXL partypackin niin se "tilan jakaja" on liian lyhyt. Onko toi premium nyt vielä isompi kun xxl? -Höh. :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
543
Minulla se Philipsin XXL premium airfryer ja menin Gigantista hakemaan sen XXL partypackin niin se "tilan jakaja" on liian lyhyt. Onko toi premium nyt vielä isompi kun xxl? -Höh. :lol:
Minulla on myös XXL premium malli ja olen ollut siinä käsityksessä, että normi XXL mallista se eroaa vain lisätyn elektroniikan puolesta. Eli niin sanottua älyä olisi kapineessa enemmän.
Jos jollain löytyisi XXL party master kit, niin mittaisi tilan jakajan pituuden vs normi partypackiin. Olisiko tuosta kaksi eri versiota myynnissä.

Piti vielä iltapalan verran pöhisyttää airfyer-uunissa Fish & Chipsiä.
Oliko lidlin Fish & Chipsiä pakasteena, sellaisessa valkoisessa pussissa? Sen olen havainnut olevan niin raaka-aineiltaan kuin koostumukselta sopiva omaan makuun:thumbsup:

Just laitoin sulamaan iltaa varten palan itse pyytämäni 9kg nevan lohesta palasen. Päälle tulee lime mauste.




Mauste hierotaan kalan pintaan nahka alas päin. Sitten loraitan siihen lisäksi päälle oliiviöljyä ja näin muodostuu sopiva öljyinen kastike vuuan pohjalle. Eka 15min 180`c töhötystä ja hiukka sitruuna mehua päälle. Revin haarukalla hiukan kalan pintaa auki, jolloin mehu pääsee sisälle kalafileeseen. Sitte vielä noin 4-6min lisää töhötystä samalla lämmöillä.

Peruna lajikkeena Rosamunda. Kokonaisena vuokaan peruna ja veitsellä viilto perunan puoleenväliin ja tuo "lohikastike" siihen päälle. Vielä perunoiden päälle poppamiehen BBQ mauste.


Lisään vielä pari pyöräitystä merisuolaa myllystä perunoiden päälle. Töhötystä 38min 200`c asteessa perunoille. Ei sekoiteta/käännetä perunoita. Näin niille muodostuu mukavan rapsakka kuori.
Käyn noin 10min/20min/30min kohdilla voitelemassa perunat vuuan nesteellä.

Lautaselle lohta ja perunaa. Kastikkeena se neste, joka on peruna vuuassa. Melko harva ruoka voi kilpailla tämän kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Eilen kokeilin kasslerpihvejä ja tuli hyvää.

Ei tarvitse alkaa säätämään normaalin uunin kanssa ja saa nopeasti parempaa.

180°C / 20 minuuttia (10 minuutin kohdalla pihvien kääntö).

IMG_20210917_181136.jpg IMG_20210917_183602.jpg
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 818
Airflyer hommat täysin uusi juttu, Philipsistä kuullut ihan positiivisia kommentteja. Osaisiko joku kertoa käytännön kokemuksia tai muuten tietoon pohjautuvia kokemuksia mitkä erot näillä kahdella mallilla ovat. Philipsin omien sivujen vertailu ominaisuus oli yhtä tyhjän kanssa.



Saisi olla tuo XXL kokoinen eli jompi kumpi näistä voisi olla ihan hyvä valinta, lähinnä mietityttää saako tuolla 80€ sijoituksella mitään hyviä ominaisuuksia. Saa toki myös ehdottaa muita merkkejä jos Philipsissä jotain isommin pielessä. Isot kiitokset jo etukäteen vinkeistä.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 079
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Airflyer hommat täysin uusi juttu, Philipsistä kuullut ihan positiivisia kommentteja. Osaisiko joku kertoa käytännön kokemuksia tai muuten tietoon pohjautuvia kokemuksia mitkä erot näillä kahdella mallilla ovat. Philipsin omien sivujen vertailu ominaisuus oli yhtä tyhjän kanssa.



Saisi olla tuo XXL kokoinen eli jompi kumpi näistä voisi olla ihan hyvä valinta, lähinnä mietityttää saako tuolla 80€ sijoituksella mitään hyviä ominaisuuksia. Saa toki myös ehdottaa muita merkkejä jos Philipsissä jotain isommin pielessä. Isot kiitokset jo etukäteen vinkeistä.
Itse ostin pari viikkoa sitten tuon XXL premiumin ja kuten tuossa ylemmässä postauksessa sanottiin, Smart Sensing Technology ja ruusukultainen ulkonäkö käsittääkseni ne erot. Itse en anna hirveästi lisäarvoa tuolle Smart Sensing Technologylle ja en ehkä siitä extraa näin jälkikäteen maksaisi.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Meikäläistäkin on tämän aiheen takia alkanut laite kiinnostamaan ja pari kertaa meinannut tarttua kaupasta philipsin xl malli mukaan, mutta yritän nyt kuitenkin odotella black friday tarjouksia sillä enimmäkseen tuolla kuitenkin tulisi vaan tehtyä krapula safkaa kerran kuukaudessa.
Tapani mukaan olen kuitenkin tässä odotellessa katsonut tubesta aiheeseen liittyviä videoita ja vastaan tuli tämä kanava jossa on eri ohjeita ihan perus safkasta jälkiruokiin asti ja myös muita vinkkejä ihan puhdistamisesta lähtien.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
543
Itse ostin pari viikkoa sitten tuon XXL premiumin ja kuten tuossa ylemmässä postauksessa sanottiin, Smart Sensing Technology ja ruusukultainen ulkonäkö käsittääkseni ne erot. Itse en anna hirveästi lisäarvoa tuolle Smart Sensing Technologylle ja en ehkä siitä extraa näin jälkikäteen maksaisi.
Itse taas tykkään tuosta tavasta, jolla premium malli itse päättelee tarvittavan ajan kypsyttää ruoka, varsinkin kanan kanssa. Jos ero on ostaessa luokkaa 80€ niin valintani kohdistuisi premiumiin.
Toisaalta kummatkin ovat todella hyviä laitteita ja omaavat saman potenttiaalin valmistaa ruokaa. Mielestäni hintaero on senverran pieni, ettei lisäelektroniikka ole syy säästää laitteessa.
Toisaalta en ole käyttänyt vanhempaa versiota on mielipiteeni varmaankin puolueellinen.

Joka tapauksessa kun hankkii jomman kumman, jää uuni melko vähälle käytölle. Nykyään tulee vain viikonloppusin laitettua ruokaa uunilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
543
Yhden huonon puolen olen havainnut omassa keittiössäni. Kun valmistan ruokaa uunilla ja levyillä riittää nykyinen liesituulettimeni pitämään käryt poissa. Toista on airfryerin kanssa, vaikka pitäisin sen liesituulettimen alla. Se puskee takaansa niin vahvasti erittäin hienojakoista savua, ettei nykyinen setuppini ime kaikkia hormiin.
Huomasin ongelman kun tein sian potkaa ja keittiö oli pimeenä. Normi valaistuksessa kaikki oli niinkuin ennenkin, mutta kun valaisin keittiön 1000lumenin "kylmällä" led lampulla ongelman näki hyvin.
Hyvin huomattava määrä savua ilmassa. Nenä ei sitä huomaa, myöskään palovaroitin ei reagoi siihen, mutta sopivassa valossa huomaa partikkelit ilmassa.

Itse joudun lähteä liesituuletin kaupoille ja miettiä ilmanvaihtoon parannuksia. Kenties toinen imuri imemään savu pois.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
279
Tällaisen pistin tilaten hetken mielijohteesta: :)


Saa nähdä tekeekö tuolla mitään, ei oikein arvosteluja tuosta mallista löytynyt. Aiemmin ei ole moista kapistusta ollut ja ajattelin ostaa heti vähän isomman kun moni tuntuu harmittelevan, että on ostanut turhan pienen alkuun.
Lähdetäänpä tuolla sitten kokeilemaan airfryerin ihmeellistä maailmaa.

Sivuhuomiona; näkyi olevan DeLonghin kahvimasiinaa ja Oonin pitsauuneja myös tarjouksessa. Noiden normihintatasoista ei mitään käsitystä, mutta ihan vaan tiedoksi.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Pepperonisalamimunakas
  • Mozzarellaraastetta
  • Pepperonisalamia
  • Valion Koskenlaskija® Ruoka & Dippi cheddaria
  • 3 kpl kananmunia
  • Suolaa ja pippurisekoitusta
180°C / 8-9 minuuttia

Mukavan kokoinen ja makuinen välipala, varsinkin kun välillä koskenlaskija räjäytti maun suuhun.

Ensi kerralla voitelen vuoan voilla tai ruokaöljyllä, ennen aineksien laittamista.

Princess 182065


IMG_20211007_134202.jpg IMG_20211007_132215.jpg IMG_20211007_132606.jpg IMG_20211007_132709.jpg
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Tuollainen princess tarttui prismasta mukaan 100e hintaan.
5.2l / 1700w ja mukana tulee myös tuo leivonta vuoka joka oli isompi mitä kuvissa näytti ja sen halkaisija on 21.5cm ja syvyyttä 8cm.
Kori itse on halkaisijaltaan 24cm ja syvyyttä 10cm.
Kahden vuoden takuu näkyy lukevan kuitissa.

princess.jpg
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 356
Kolme parasta safkaa mitää teet nyt:

Täytetty patonki, leikkaa 3 osaan. Max tehot 8min ja 2 min jälkilämpö.

Ristikkoperunat, suoraan pakkasesta ohjeen mukaan,.

Possu vienin leike. Ihanaa rapsakkaa possua, parasta sapuskaa.

Mitä tahansa ranuja, 2 minuutin välein ravista villinä. Kun boksi kopisee niin ruoka on kohta valmista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 130
Kaikista parhaat ranskalaiset tulee Finduksen mikrovalmiista ranskanperunoista. Ranet ensin kulhoon ja hieman öljyä perään ja sekottelee että potut ovat kauttaaaltaan öljyssä. Tämän kanssa ei pidä lotrata, sen verran että vähän pinta öljyyntyy. Tämän jälkeen 4 minuuttia 200 asteessa (molemmat paketit 180g) ja homma on valmis. Ei paljon kalpene hampparipaikkojen ranskalaisille.

 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Toi öljyäminen toimii kaikissa ranuissa sekä lohkopotuissa ja ei pelkästään airfryerillä, vaan myös normiuunissa.

Ranut isoon kulhoon, ruokaöljyä luraus perään ja suolaa. Sitten hölskyttelee hetken ja laittaa kypsymään.

Välillä maustan pippurisekoituksella tai grillimausteella jos haluan vähän eksoottisempaa makua.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Tuli otettua ensi testit lämmittämällä viimevuotiset pakaste joulutortut. Ohjeessa luki 225 astetta ja 15-20min joten ajattelin ottaa varman päälle ja laitoin 200 astetta ja 10min.
Parista kohtaa olivat ottaneet jo liikaakin väriä ja se luumuhillo oli rapea pintainen kiinteä klöntti :D
Kumpi sitten olisi parempi vaihtoehto kun noita jouluna tekee lisää, 200 astetta / 8min vai tiputtaa lämmön vaikka 180 asteeseen ja pitää tuon saman 10 minsaa?

Onko tuon peseminen perus tiskiharjalla ihan ok kun ohjeissa vaan puhutaan hankaamattomasta sienestä? Ainakin pinnoitetut paistinpannut on tullut aina heti paistamisen jälkeen pestyä ihan kuumalla vedellä ja harjalla ilman ongelmia.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Tuli otettua ensi testit lämmittämällä viimevuotiset pakaste joulutortut. Ohjeessa luki 225 astetta ja 15-20min joten ajattelin ottaa varman päälle ja laitoin 200 astetta ja 10min.
Parista kohtaa olivat ottaneet jo liikaakin väriä ja se luumuhillo oli rapea pintainen kiinteä klöntti :D
Kumpi sitten olisi parempi vaihtoehto kun noita jouluna tekee lisää, 200 astetta / 8min vai tiputtaa lämmön vaikka 180 asteeseen ja pitää tuon saman 10 minsaa?

Onko tuon peseminen perus tiskiharjalla ihan ok kun ohjeissa vaan puhutaan hankaamattomasta sienestä? Ainakin pinnoitetut paistinpannut on tullut aina heti paistamisen jälkeen pestyä ihan kuumalla vedellä ja harjalla ilman ongelmia.
Riippuu varmaan pöhöttimestä, mutta laittaisin omassa uunimallisessa prinsessassa 200°C / 5 min tai 190°C / 8 min ja tämä pakasteesta otetusta lehtitaikinasta, ei valmiiksi kypsennetystä.

Pönttömallisessa pöhöttimessa joutuu kurkkimaan välillä sisälle ja samalla lämpötila muuttuu, kun joutuu ottamaan kaukalon esille. Uunimallisessa näkee onneksi koko ajan edessä olevasta ikkunasta kypsyysasteen.

Niitä airfryerin pinnoitettuja osia ei kannata koskaan pestä millään hankaavalla sienellä, eikä myöskään heti kun ovat vielä kuumia. Noissa on pinnoite niin ohutta, että saattaa kuoriutua pois jos tulee liian äkkiä lämpötilavaihteluita.

Itselläni on riittänyt tilkka astianpesuainetta ja tiskiharja ja joissain tapauksissa pelkkä huuhtelu kuumalla vedellä.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Makkarat onnistuu kyllä aina pöhöttimellä (balkaninmakkaraa ja perinteistä Wilhelmiä).

180°C / 18 minuuttia (makkaroiden kääntö 12 minuutin kohdalla).

IMG_20211018_152933.jpg
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 282
Rustassa on vielä tänään tiistaina kahden litran pieni air fryer tarjouksessa 29,90. Hyvä on ollut mitä nyt olen pari kuukautta käyttänyt...

 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Rustassa on vielä tänään tiistaina kahden litran pieni air fryer tarjouksessa 29,90. Hyvä on ollut mitä nyt olen pari kuukautta käyttänyt...

Tuon kokoista airfryeriä suosittelisin nukkekodin keittiöön tai sinkkuhenkilölle.

Eihän tuohon kulhoon mahdu kuin kuorallinen ranskanperunoita ja tehoakin on vain 1000W.

Monesti huonosti palveleva kodinkone jää lopulta kaappiin pölyttymään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 282
Tuon kokoista airfryeriä suosittelisin nukkekodin keittiöön tai sinkkuhenkilölle.

Eihän tuohon kulhoon mahdu kuin kuorallinen ranskanperunoita ja tehoakin on vain 1000W.

Monesti huonosti palveleva kodinkone jää lopulta kaappiin pölyttymään.
Nimenomaan yhden henkilön talouksiin ihan pätevä. Ei suuren perheen tarpeisiin.

Bonuksena toi on helppo ottaa vaikka matkalle mukaan, onnistuu kokkaus vaikka hotellihuoneessa helposti.. :)

Eilen kävi kyllä mielessä, että voisihan sitä vaikka isompikin vehje olla kun yritin saada mahtumaan halkaisijaltaan pari senttiä liian isoa Saarioisten roiskeläppäpitsaa tuohon... :) Muuten ei ole koon riittävyyden suhteen ollut isompia ongelmia. Että hyvä 30 euron sijoitus sikäli kyllä on ollut.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Kuinka pitkään teillä on tullut koneesta sellainen "uuden laitteen tuoksu"?
Ennen ekaa käyttöä pesin korin ja pannun sekä pyyhkäisin myös koneen sisäpinnat ja käytön aikana tuli todella vahva metallinen palaneen käry tai vastaava jonka oletan tulevan siitä lämpövastuksesta ja vielä seuraavana päivänäkin sen haistoi keittiössä.
Toisen käyttökerran jälkeen tuo haju katosi vielä saman illan aikana.
Äsken tein kariniemen liekkisiipiä ja joidenkin siipien kohdalla tuon käryn maistoi edelleen ja valmistuksen aikanakin tuo haju peitti wingsien tuoksun alleen, mutta vähemmän tuo nyt haisi kuin ekalla kerralla.

Tuo on ainoa valituksen aihe tähän mennessä. Tai no valikoiden jatkuva piippailu kyllä ärsyttää, mutta se ei sentään vaikuta ruoan makuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
Kuinka pitkään teillä on tullut koneesta sellainen "uuden laitteen tuoksu"?
Ennen ekaa käyttöä pesin korin ja pannun sekä pyyhkäisin myös koneen sisäpinnat ja käytön aikana tuli todella vahva metallinen palaneen käry tai vastaava jonka oletan tulevan siitä lämpövastuksesta ja vielä seuraavana päivänäkin sen haistoi keittiössä.
Toisen käyttökerran jälkeen tuo haju katosi vielä saman illan aikana.
Äsken tein kariniemen liekkisiipiä ja joidenkin siipien kohdalla tuon käryn maistoi edelleen ja valmistuksen aikanakin tuo haju peitti wingsien tuoksun alleen, mutta vähemmän tuo nyt haisi kuin ekalla kerralla.

Tuo on ainoa valituksen aihe tähän mennessä. Tai no valikoiden jatkuva piippailu kyllä ärsyttää, mutta se ei sentään vaikuta ruoan makuun.
Rasvaa roiskuu vastuksiin niin varmaan siitä johtuu. Noissa liekkisiivissäkin kun on aika paljon vettä niin alkaa kiehumaan ja räiskymään pitkin vastuksia.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Rasvaa roiskuu vastuksiin niin varmaan siitä johtuu. Noissa liekkisiivissäkin kun on aika paljon vettä niin alkaa kiehumaan ja räiskymään pitkin vastuksia.
No kahdella ekalla kerralla mä lämmitin vaan niitä pakaste joulutorttuja.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Tehdasrasvat palaneet pois. Samasta olen lukenut FB-ryhmästä.

Oma prinsessa ei onneksi käryttänyt.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Lasagnette (knor)
Eka 700g jauhelihaa koriin tasaisesti levitettynä 190 astetta ja 4minsaa ja sitten sekoitus ja mausteiden lisäys ja 175 astetta ja 3 minsaa jonka jälkeen korin ja pannun pesu.
Sitten vedenkeittimestä kiehuvaa vettä (en tiedä onko oikeasti tarpeellista) 8dl kulhoon ja paketissa tulleet mausteet, pastapalat sekä jauheliha sinne ja sekoitus.
Koko sotku koneen mukana tulleeseen vuokaan, juustoraaste päälle ja 175 astetta ja 20 minsaa.

lasse.jpg
 
Liittynyt
28.05.2020
Viestejä
363
Lasagnette (knor)
Eka 700g jauhelihaa koriin tasaisesti levitettynä 190 astetta ja 4minsaa ja sitten sekoitus ja mausteiden lisäys ja 175 astetta ja 3 minsaa jonka jälkeen korin ja pannun pesu.
Sitten vedenkeittimestä kiehuvaa vettä (en tiedä onko oikeasti tarpeellista) 8dl kulhoon ja paketissa tulleet mausteet, pastapalat sekä jauheliha sinne ja sekoitus.
Koko sotku koneen mukana tulleeseen vuokaan, juustoraaste päälle ja 175 astetta ja 20 minsaa.

Ai...
On pöhötin minullakin mutta eikös tuo olisi helpompi ihan pannulla ja uunivuoalla uunissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
462

Kellään kokemuksia tästä laitteesta, onko tarjoushintansa (69e) väärti? Ainakin vaikuttaisi aika simppeliltä käyttää.
Olin juuri tulossa kysymään samaa. Ostitko kyseisen masiinan? OBH Nordican riisinkeittimestä on niin hyviä kokemuksia että ehkä tämäkin tarjoaa hyvin rahoille vastinetta.

E: Tefalilta löytyy näköjään samannäköinen airfryer ulkomailla Tefal Easy Fry Classic nimellä. Pitää tutustua arvosteluihin.
 
Viimeksi muokattu:

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 662
Onkos kokemuksia tälläsestä, hieman eroaa tavallisesta airfrierista, kun on mahdollisuus käyttää varrasta tai koria esim. ranskiksia varten?

 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Onkos kokemuksia tälläsestä, hieman eroaa tavallisesta airfrierista, kun on mahdollisuus käyttää varrasta tai koria esim. ranskiksia varten?

Taitaa olla sama kuin Princess.


Just pöhistelin prinsessalla naturellit broilerinsiivet, joissa oli mausteina Umami, Curry Hot, Paprika Hot ja Chili & Pepper sekoitus.

IMG_20211027_124532.jpg
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 662
Taitaa olla sama kuin Princess.


Just pöhistelin prinsessalla naturellit broilerinsiivet, joissa oli mausteina Umami, Curry Hot, Paprika Hot ja Chili & Pepper sekoitus.

No näyttää samalta kyllä! Tuossa kyllä miellyttää lasiluukku niin pääsee kurkkimaan mitä tapahtuu ja muutenkin enemmän uunimainen.. Täytyy hieman lukea ajatuksella ketjua läpi. Oliko juuri tätä Princessiä saanut muuten Powerista alta satasella tarjouksessa, vai oliko joku muu malli.

Kuinkas paljon tuohon muuten kerralla mahtuu esim. wingsejä, saako kaksi kaupan pakkausta kerralla tulemaan?
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Tämä prinsessa jonka ostin Powerista oli tosiaan 99€ tarjouksessa joku aika sitten.

Ei tulisi mieleenkään ostaa mitään muuta kuin uunimallista pöhötintä, koska tuosta ikkunasta on kätevä seurata ruoan kypsymistä.

Siihen ranukoriin mahtuu muuten suoraan kokonainen tuore kana pyörimään.

Ainakin itselläni on mahtunut yhdelle pellille 700g siipisetti kerralla kypsymään ja noita peltejähän on useampi jos tarvitsee isommalle porukalle alkaa kokkailemaan.

Tämmöisen uunimallisen puhdistaminen on myös helpompaa kuin pönttömallisen.

IMG_20211009_182138.jpg
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 662
Hyvältä näyttää!

No täytyypä seurata jos Poweriin tulis tarjoukseen taas, tai sitten tilaan tuolta Klarsteinilta.. Tuli kesällä sieltä heräteostoksena jääpalakone hommattua, ja se on surissu syksyyn saakka melkein tauotta ...
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Suosittelen lämpimästi!

Normiuunia tulee käytettyä enää harvoin, kun tuolla pöhistimellä saa parempaa nopeammin, eikä tarvitse odottaa uunin lämpeämistä.

Ainut mitä normiuuniin menee on pizzat ja isommat ruokamäärät mitä ei ole enää mielekästä valmistaa erissä airfryer-uunissa.

Kannattaa liittyä Airfryer vinkit ja ohjeet Suomi Facebook-ryhmään.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 542
Viestejä
4 214 358
Jäsenet
71 079
Uusin jäsen
MJK90

Hinta.fi

Ylös Bottom