• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:15 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

AIO valmiiksi kasatut nestejäähdytyspaketit

Jaa a itse taas yritän myydä vaan pois lt720:ta kun ei onnistunut pumpun nopeuden säätäminen ja aivan liian äänekäs 100% rpm.

Muutama kuukausi sitten tosiaan kyllästyin ja hommasin Bequietin light loopin mikä siis sai-raan hil-jai-nen...
En nyt muista onnistuiko pumpun säätö itsellä, mutta äänetön se on, ei mitään kuulu. 400 RPM kotelotuuletin äänekkäämpi. Mulla toi on asennettuna kattoon, jos oli itselläsi jotenkin muuten niin voi vaikuttaa ääniprofiiliin

Tässä kuva kaikille halukkaille vielä tosta uudesta BeQuiet!:in Silent Loop 3 pumpusta. Omasta mielestä kyllä tyylikäs moneen verrattuna, tämä tosiaan noilla rikkinäisillä ledeillä.

thumbnail_image0 (2).jpg
Ostin uuteen buildiini Silent Loop 3 420mm AIO:n. Täytyy sanoa että on todellakin miellyttävän hiljainen ja Ryzen 7 9800X3D pysyy maksimirasituksessa 75 asteessa, mitä pidän ihan riittävänä tuloksena, varsinkin kun pumppu ja silent wingit ovat käytännössä äänettömiä. Tiedustelisin noista RGB valoista. Olen yrittänyt kytkeä RGB liittimen kaikkiin emolevyn headereihin, mutta Asuksen (eikä mikään muukaan) softa ei tuota tunnista. Nyt se vaan hallitsematta vetää tuota rainbow efektiä. Onkohan syytä olettaa että tässäkin laitteessa on jotain vikaa tuossa RGB:ssä vai enkö vaan osaa?

Edit. Näköjään auttaa kun käy netissä rutisemassa. Nyt sitten Armory Crate jonkin päivityksen jälkeen löysi tuon RGB:n ja kaikki ledit näyttää toimivan. :thumbsup:

Viimeksi muokattu:
Lian Li Galahad II Trinity 360 koneessa ja yhtäkkiä ei enää BIOS, eikä windowsin (11) softat tunnista tuuletinnopeutta ja ne pyörii vaan tasaisesti. Tuulettimet kyllä pyörähtää 100% kun koneesta lyö virrat päälle. Pumppu kyllä toimii. Päivitin biosin varmuuden vuoksi uusimpaan ja ei vaikutusta. MSI MAG Z790 Tomahawk Wifi. En keksi mitä seuraavaksi voisi kokeilla, pitääkö tämä koittaa laittaa takuuseen?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 602
Jäsenet
78 127
Uusin jäsen
Laurijarv

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom