Kattavaa ohjeistusta, kiitokset tästä. Laiteen tosiaan on Ender 3 v2 Neo minkä viisaana jätin tietty kertomatta. Tilaan tohon noita nozzleja ja tommoisen putken, käytetty filamentti on PLAta Crealityn paketoimaa 1,75 läpimitaltaan, tuo capricorn ainakin paperilla on lähellä tuota minun alkuperäistä putkea. Tosiaan pitää kalibroida vehjeet ja tasata uudestaan, se toisaalta käy vähän luonnostaan kun mistään ymmärtämättömänä olen saanut jo sen buildplaten aika pahaan kuntoon. Sitä on kynnetty aika raivokkaasti. Tuossa linkissä muutenkin kuvattiin aika monta ongelmaa mitkä minun tulosteissa nyt on viime aikoina ollut, niin ehkä pistän jonkun verran vaivaa siihen että asennan sen taatusti oikein.
Tuo mainittu ongelma mikä takia katkoin sen putken ei ollut sitä hotendiä lähellä, niin se ei varmaan kyllä liity tuuletukseen, filamentin kosteuteen toisaalta ehkä. Täytyy vähän tutkiskella, se siis jumittui kahden sentin matkalta ihan keskeltä putkea. en tiä mikä voisi olla syynä, mietin että onko se vaan lytistynyt kun se on nippusiteillä kiinni siinä johtopakassa.
Juu voin kuvitella että niitä on, haen jotakin ihan tavanomaista PLA-tulostamiseen, luulen että kupariset on aika perusvarma lähtökohta kun tässä nyt ei ihan hirveesti vielä ymmärretä ees että mitkä asiat vaikuttaa mihinkäkin.