Battlefield V

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
En ymmärrä tätä kitinää ttk:sta (myönnettäköön, että se oli parempi yhdessä välissä) ja miten se ja se on ainut ase mitä kannattaa käyttää. Minä pärjään aina ihan yhtä huonosti kaikilla aseilla. Pelaan rennolla asenteella, jokainen vallattu lippu ja tapettu vihollinen on tuuletuksen arvoinen voitto - noista hetkistä nautin.
TTK on nyt huonompi kuin koskaan bäfän historiassa. Ennen tuota muutosta ei käytännössä ollut huonoja tai hyviä aseita. Aseet sopi erilailla eri tilanteisiin. Nyt aseiden balanssi on sillä tavalla huono, että tietyt aseet ovat vain parempia, ja muita ei kannata käyttää, yksinkertaisesti.

Sitä paitsi mitä olen yhtään Redditissä lukenut, reilusti suurin osa huonoista pelaajista on nopeamman TTK puoleen, koska heillä on se mahdollisuus tappaa joku. Nyt räiskit smgllä 10 headshottia kauaksi (kärjistettynä) ja toivot, että vihu kuolee. Niin ja semiautokiväärit 4 HK :rofl:

No, tällein suht hyvälle pelaajalle tuottaa nyt enemmän ongelmia tappaa vihuja putkeen. Ainakin joku muu saa minut helpommin hengiltä.

E: En tähän nyt mitään dataa rupee linkkaamaan, mutta kyllä kaikki konkarit tietää missä mennään.
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
914
Kyllä se pelaaminen Pacificiin jäi. Jos peli oli vähän kiikun kaakun siihen asti jatkuvan säätämisen ja vähäisen sisällön takia, niin palaaminen päättömään säätämiseen Pacificin jälkeen oli kyllä kuolinisku. Hetken aikaa vaikutti tosiaan, että se jutun juoni löytyi lopulta ja että peli on saatu lähes täydelliseen balanssiin, mutta sitten koitti sesonki ja lahjat jäi jakamatta.

Pitää olla vaan kiitollinen SWBF2:sen nykytilasta, ehkä sama toistuu vielä BfV kanssa.
 

pilottistifu

Tukijäsen
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
Nyt kun on pelannut pitkän tauon jälkeen tätä niin jotenkin tuntuu maistuvan paremmin kuin aiemmin :) vaikka pelaa vain rennosti niin silti on melkein aina listojen kärjessä ja aimikin on ihmeen hyvin kohdallaan :) Onkos muuten joka classille lisätty ammus määrää aloittaessa? muistelin että einakin reconilla aloittaessa oli jotain ~25 patia tms?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Nyt kun on pelannut pitkän tauon jälkeen tätä niin jotenkin tuntuu maistuvan paremmin kuin aiemmin :) vaikka pelaa vain rennosti niin silti on melkein aina listojen kärjessä ja aimikin on ihmeen hyvin kohdallaan :) Onkos muuten joka classille lisätty ammus määrää aloittaessa? muistelin että einakin reconilla aloittaessa oli jotain ~25 patia tms?
Ammuksia lisättiin 5.2 TTK muutoksen jälkeen, koska niitä osumiakin vaaditaan nyt huomattavasti enemmän.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Ammuksia lisättiin 5.2 TTK muutoksen jälkeen, koska niitä osumiakin vaaditaan nyt huomattavasti enemmän.
Vaaditaan lisää osumia, mutta ongelmana on ettei nuita saa enää hengiltä ku täytyy lipas porata ukkoon.
Eilenki hamadassa ja al sundanissa vihollisia hyökkäs ku muurahaisia lipulle, sivulta puolustettiin ja tulitettiin näitä, ite bren gunilla ammuin menemään muttei mitään hyötyä ku ei nuita kerenny eliminoimaan. Aina enemy hit 20 ja hyvällä lykyllä enemy hit 50.:D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Ite kävin tossapäivänä kokeilee ja kyllähän ne oli tehneet niin kuraa tästä, eikä ole saaneet edes niitä järkkyjä lagipiikkejä korjattua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Vaaditaan lisää osumia, mutta ongelmana on ettei nuita saa enää hengiltä ku täytyy lipas porata ukkoon.
Eilenki hamadassa ja al sundanissa vihollisia hyökkäs ku muurahaisia lipulle, sivulta puolustettiin ja tulitettiin näitä, ite bren gunilla ammuin menemään muttei mitään hyötyä ku ei nuita kerenny eliminoimaan. Aina enemy hit 20 ja hyvällä lykyllä enemy hit 50.:D
Kaikista huvittavinta on kyllä medicillä pelaaminen, kun pitkällä matkalla voi melko huoletta juosta avoimella kentällä kun ei kukaan saa nykyään kuitenkaan hengiltä ellei sieltä tule 100% tarkkuudella laakia tai useampi ammu kohti. Monesti jopa voittanut pitkällä matkalla SMG:llä näitä assault/support pelaajia yksinkertaisesti siksi, että damage on kaikilla niin matala ja medicillä voit healata itseäsi koko taistelun ajan. Ihan älytöntä touhua. Ilmeisesti ovat kuitenkin sentään nyt 6 chapterissa (olisko ollut 6.2 patchissa) tuomassa TTK:n huomattavasti lähemmäksi alkuperäistä. Ainakin näin siis tubettajien (Westie, JackFrags yms.) perusteella, itse en usko ennenkuin näen. Sinänsä kyllä ihan aivotonta touhua muuttaa tuollaista perusominaisuutta muutaman viikon välein. Tuo on kuitenkin sellainen lihasmuistiin sitoutuva asia niin todella kiva opetella se kokoajan uusiksi. Vieläkin tulee niitä hetkiä, kun jollain BARilla sun muilla aseilla lopettaa ampumisen tietyn pisteen jälkeen kun on niin tottunut siihen, että vihun pitäisi olla jo kanveesissa.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 379
En nyt BFV ole pelannut pariin kuukauteen. Olen vain odotellut muutoksia oikeaan suuntaan. Kiinnostus vähän lopahtanut juuri ylläoleviin asioihin.
BF1 HC oli kovaa menoa juuri etenemisen suhteen, kun pitää miettiä reittiä ja riskillä ylittää katu. Ei siis pelkästään sitä ampumista ja kyttäilyä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
340
Ei ole tämä BFV ollut mikään ykköspeli jonka pariin joka päivä palaan, alkuun oli jotain ongelmaakin saada tämä toimimaan kun tämä tuli viime keväänä hankittua. Heitti aina käynnistäessä blue screeniä mikä tokeni "itsestään" kun näytönohjaimen ajurit/peli päivittyi.

Pari pv sitten ajattelin että voisi taas pelata pitkästä aikaa niin eikös peli halunnut päivittää, olikohan se nyt joku +20gigaa päivityksiä. Tämä ollut usein vastassa kun en tuota Originin launcheria pidä auki muutoin kuin tätä pelatessa, en omista mitään muuta sen kautta toimitettavaa peliä niin ei tuo pysy ajan tasalla.

No annoin sen päivityksen latautua silloin pari pv sitten mutta en sitten kerennyt enää pelata kun se oli valmis - ei tämä nettiyhteys mikään hulppean nopea kuitenkaan ole (lataa 5-8mt/s) niin aikansa siinäkin vierähti. Nyt sain ajatuksen uudestaan pelata vähän niin eikös sieltä taas pamahtanut päivitys, näemmä 28gigaa. Tympeää - jäi tämäkin pelikerta nyt väliin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Ei ole tämä BFV ollut mikään ykköspeli jonka pariin joka päivä palaan, alkuun oli jotain ongelmaakin saada tämä toimimaan kun tämä tuli viime keväänä hankittua. Heitti aina käynnistäessä blue screeniä mikä tokeni "itsestään" kun näytönohjaimen ajurit/peli päivittyi.

Pari pv sitten ajattelin että voisi taas pelata pitkästä aikaa niin eikös peli halunnut päivittää, olikohan se nyt joku +20gigaa päivityksiä. Tämä ollut usein vastassa kun en tuota Originin launcheria pidä auki muutoin kuin tätä pelatessa, en omista mitään muuta sen kautta toimitettavaa peliä niin ei tuo pysy ajan tasalla.

No annoin sen päivityksen latautua silloin pari pv sitten mutta en sitten kerennyt enää pelata kun se oli valmis - ei tämä nettiyhteys mikään hulppean nopea kuitenkaan ole (lataa 5-8mt/s) niin aikansa siinäkin vierähti. Nyt sain ajatuksen uudestaan pelata vähän niin eikös sieltä taas pamahtanut päivitys, näemmä 28gigaa. Tympeää - jäi tämäkin pelikerta nyt väliin.
Tänään tuli päivitys ja sen koko on 9 gigaa. Mutta joka kerta ennen päivityksen lataamista se valmistelee tiedostoja noin 30 gigaa. Siihen ei kovin kauaa mene, jonka jälkeen pääsee lataamaan itse päivityksen.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Ei ole tämä BFV ollut mikään ykköspeli jonka pariin joka päivä palaan, alkuun oli jotain ongelmaakin saada tämä toimimaan kun tämä tuli viime keväänä hankittua. Heitti aina käynnistäessä blue screeniä mikä tokeni "itsestään" kun näytönohjaimen ajurit/peli päivittyi.

Pari pv sitten ajattelin että voisi taas pelata pitkästä aikaa niin eikös peli halunnut päivittää, olikohan se nyt joku +20gigaa päivityksiä. Tämä ollut usein vastassa kun en tuota Originin launcheria pidä auki muutoin kuin tätä pelatessa, en omista mitään muuta sen kautta toimitettavaa peliä niin ei tuo pysy ajan tasalla.

No annoin sen päivityksen latautua silloin pari pv sitten mutta en sitten kerennyt enää pelata kun se oli valmis - ei tämä nettiyhteys mikään hulppean nopea kuitenkaan ole (lataa 5-8mt/s) niin aikansa siinäkin vierähti. Nyt sain ajatuksen uudestaan pelata vähän niin eikös sieltä taas pamahtanut päivitys, näemmä 28gigaa. Tympeää - jäi tämäkin pelikerta nyt väliin.
Eipä tästä nyt vaim bfv voi syyttää, kyllä sitä pitäisi nykypäivänä osata ennakoida että päivittelee hyvissä ajoissa pelin ennen kuin alkaa pelaamaan ainakin jos yhtään hitaamman netin omistaa.

Tuossakin sanoit että näin käynyt ennenkin mutta silti tulee yllätyksenä..
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
340
Paha sitä ennakoida jos spontaanisti päättää pelata peliä joka sanookin että ei käy - ensin ladataan muutama kymmenen gigatavua päivityksiä. Tuli palava halu "jupista" vähän aiheesta että kun tämä tapaus tahtoo joka kerta massiivisen päivityksen jos sen harvakseltaan käynnistää. Tietty jos pitäisin sen Originin auki aina mutta kun en sieltä kautta tosiaan pelaa muuta kuin tätä, Steam on ainoa minkä annan käynnistyä buutissa, muut launcherit käynnistän manuaalisesti tarvittaessa.

Ja enemmän nyt kyse oli siitä että pari pv sitten annoin sen raksutella rauhassa kaiken mitä tahtoi päivitellä niin tänään ajattelin että se olisi ajan tasalla niin eikö taas "Päivitetään"....

Siinähän päivittää ja hyvähän se on jos sisältö päivittyy. Tällä lailla tuotetta käyttävän on vain todella raskas sitä lähestyä ja se on oma häpeä toki. Pitää iltamyöhällä/huomenna kokeilla onnea uusiksi tämän kanssa.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
64
Noniin, monen kuukauden tauon jälkeen pääsin taas uppoutumaan Battlefield V:n pariin. Täytyy heti alkuun todeta, ettei kokemus ollut kovinkaan mukava.

Aseet käyttäytyvät oudosti. Rekyyli on suurimmassa osassa aseista helpommin kontrolloitavissa, mutta vahinkoa on ilmeisesti laskettu. Yllättävissäkin tulitaisteluissa on helpompi vain loikkia suojaan parantelemaan itseään, mikä taas on turhauttavaa jos sattuu olemaan itse se yllättäjä. Medicin uusi räpätin tuntuu tuhoavan aivan jäätävän nopeasti mid-rangeen asti, ja muiden pelaajien käyttämä asevalikoima rajoittuukin pitkälti edellämainittuun Type 2A:han, STG-44:ään ja Lewis Guniin. Pienet lipaskoot kestävempien vastustajien kanssa pidentävät tulitaisteluita, ja lisää aivottoman zerggaamisen tehokkuuta yksilösuoriutumisen kustannuksella.

Ajoneuvoraiskaukset. Jalkamiehen välineet ei yksinkertaisesti pure tankkeihin, ja hiukan kauempana tankin ammuksia spämmäävä vastustaja on käytännössä koskematon kaikkea muuta kuin lentokoneita vastaan. Suojan puute uudemmissa kartoissa tekee elämästä helvettiä, kun tankkien lähelle ei yksinkertaisesti pääse, tai tankki voi tulla huoletta jyräämään päälle, kun PIATit ja panzerfaustit lähinnä kutittavat, ja usean dynamiittipötkön heittämisessä kestää tovi. AA-tykkien huonot sijainnit ja tehottomuus tekee keskinkertaisimmankin pilotin elämästä helppoa, kun AA-tykityksen huomattuaan aikaa on sukeltaa matalalle suojaan, lentää horisonttiin korjaten oma kone taas täysin kuntoon, kääntyä takaisin, sihdata tykkiin ja pamauttaa se päreiksi joko pudotettavilla pommeilla tai konetykillä. Lentokone pystyy tankkaamaan AA-tykin vahingon tarpeeksi pitkäksi aikaa eliminoidakseen tämän.

Edellämainitut asiat tosin kalpenevat sen paskuuden rinnalla, joka on kirkkaasti tehnyt tämän pelin pelaamisesta alkavan vuoden huonoimman pelikokemuksen: 3D-spotting. Jos olet flaren tai spotting scopen spottaamana, vastustajat näkevät punaisen pallukan yläpuolellasi jos et ole keskellä savupilveä tai jos sinun ja vastustajasi välissä on maata tai seinä. Kartalla näkyy punainen nuoli, joka paljastaa tähtäämis-suuntasi. Mitä tämä tarkoittaa partikkelieffekteiden, lehmuston ja muun graafisen tilpehöörin täyteisessä pelissä on se, että heti kun huomaat karttasi ympärystön muuttuvan keltaiseksi ja näet tekstin "YOU ARE SPOTTED", muutaman sekunnin kuluttua kaikki vastustajat avaavat tulen sinua kohti riippumatta siitä, näkevätkö he oikeasti sinua. Punainen pallo tosiaan näkyy vastustajille savun, veden ja kasvien läpi, ja jos vastustajiasi ei ole spotattu, olet käytännössä neonpunaisella kyltillä varustettu maalitaulu. Niin, ja valoammuksilla spottaaminen onnistuu myös talojen ja luolien sisään, vaikka ammus leijuu näiden yläpuolella.

Recon classin valoammukset voi onneksi jollain tavalla torjua. Valopistoolista lähtee kuuluva suhahdus, ammus jää suhteellisen matalalle ja spottaus-säde on pieni. Varautunut pelaaja saattaa jopa ammuksen lentoradasta päätellä ampujan sijainnin. Mutta auta armias jos vastustajilla on lentokonepilotti, joka käyttää flareja. Katsokaas, flaren paljastama alue ei ole kolmiulotteinen puolipallo, vaan kartio, joka lähtee suoraan alaspäin ammuksesta. Mitä korkeammalla ammus siis on, sitä isomman alueen se paljastaa. Näin ollen lentokoneesta pudotettu flare paljastaa paljon isomman alueen, koska se voidaan pudottaa korkeammalle. No mutta nämähän voi myöskin ampua alas, eikös? Ei, sillä liian korkealle pudotetut flaret ovat piirtoetäisyyden ulkopuolella ja näin ollen täysin turvassa jalkasotilaan vastatoimilta. Edes kuusinkertainen kiikari ei aina riitä valoammuksen piirtoon (ja muutenkin, pinta-alaa taivaalla sen yhden pienen pallon löytämiseen kuusinkertainen kiikari päällä riittää).

Tuntuu, että sen aidon BF5-elämyksen saamiseksi on näiden muutosten myötä kahlattava ripulisuon lävitse, enkä oikein tiedä onko se sen arvoista. Kyllä niitä nautinnollisia hetkiä vielä löytyy, mutta selkeästi harvemmin kuin ennen.
 

KimmoZ28

Tukijäsen
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
181
Mitähän tuossa viimeisessä päivityksessä nyt tapahtui? Välillä hiiri lagaa 1-2 sekunttia. Tuntuisi ihan kuin hiiri olisi rikki, mutta eipä työpöydällä tai muissa peleissä tuollaista tapahdu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Mitähän tuossa viimeisessä päivityksessä nyt tapahtui? Välillä hiiri lagaa 1-2 sekunttia. Tuntuisi ihan kuin hiiri olisi rikki, mutta eipä työpöydällä tai muissa peleissä tuollaista tapahdu.
Hiiri lagaa vai näyttö jäätyy? tuo jäätyilyhän on ollut alusta asti.

Aivan järkyttäväksi paskaksi kyllä patchailty tämä peli. Tankit jyrää eikä niitä saa kukaan kuolemaan koko matsin aikana. Itse ammuin panzerfausteilla minkä kerkesin ja ne korjas nopeemmin, ei kyllä auttanut varmasti sekään että osa ampumistani teki 0 dmg, joka oli hieman mitä vittua hetki.
 
Viimeksi muokattu:

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 723
Joo, tankit on tehty tajuttoman vahvoiksi. Varmaan koska ei muuten huonot pelaajat selviäisi ja tulisi itkua. Kyllä nyt kaksi singonpatia peräpeltiin pitäisi tankin turruttaa. Puhumattakaan turret/tracks/engine disabled-vioista. Eivät oikeastaan mitään vaikuta. Se sinänsä, että ontelokranaatti ei läpäise huonosta kulmasta on ok. Mutta sitten kun läpäisee, pitäisi tankki täyttyä sulasta metallista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Joo, tankit on tehty tajuttoman vahvoiksi. Varmaan koska ei muuten huonot pelaajat selviäisi ja tulisi itkua. Kyllä nyt kaksi singonpatia peräpeltiin pitäisi tankin turruttaa. Puhumattakaan turret/tracks/engine disabled-vioista. Eivät oikeastaan mitään vaikuta. Se sinänsä, että ontelokranaatti ei läpäise huonosta kulmasta on ok. Mutta sitten kun läpäisee, pitäisi tankki täyttyä sulasta metallista.
Lähinnä sitä tuo ihmettelyni, jos ne nerfataan niin paskoiksi huonojen pelaajien takia, nii luulis tekevän edes jotain damaa vaikka ilmaan ampuis. Nyt vaikutuksen vaihtelu jotain 0-20 välillä on naurettavaa, varsinkin kun niitä voi kantaa vain kaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Joo, tankit on tehty tajuttoman vahvoiksi. Varmaan koska ei muuten huonot pelaajat selviäisi ja tulisi itkua. Kyllä nyt kaksi singonpatia peräpeltiin pitäisi tankin turruttaa. Puhumattakaan turret/tracks/engine disabled-vioista. Eivät oikeastaan mitään vaikuta. Se sinänsä, että ontelokranaatti ei läpäise huonosta kulmasta on ok. Mutta sitten kun läpäisee, pitäisi tankki täyttyä sulasta metallista.
Lunge mine ftw! Ei kylläkään varsinaisesti tankki (LVT), mutta kuitenkin:
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 723
En aivan saa selvää mitä tapahtuu mutta usein lunge-mine ei tee kuin 5 damaa, ja jos lvt tms. on vedessä ja vaikka osuisi veden yläpuolella olevaan osaan - ei vahinkoa.

Nopeammin saa bunsenlampulla hajotettua tankin...
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Ottakaa käyttöön sniperin Panzerbüchse 39. Sillä on kiva naputella tankkeja kauempaa ja katsoa kun turretti pyörii paniikissa :cool: Myös jalkaväki lakoaa sillä kiitettävästi.

Sitä en ymmärrä, jos joku valittaa miten tankkia ei saa yksin tuhottua - eihän siinä olisi mitään järkeä.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 723
Ottakaa käyttöön sniperin Panzerbüchse 39. Sillä on kiva naputella tankkeja kauempaa ja katsoa kun turretti pyörii paniikissa :cool: Myös jalkaväki lakoaa sillä kiitettävästi.

Sitä en ymmärrä, jos joku valittaa miten tankkia ei saa yksin tuhottua - eihän siinä olisi mitään järkeä.
Ai ei? Varomattomalle tankkikuskille rankaisua. Ei haittaisi yhtään, että yksi piat/panzerfaust tuhoisi tankin kyljestä osuen. Paljon nautittavampia ovat pelit, joissa näin tapahtuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Ai ei? Varomattomalle tankkikuskille rankaisua. Ei haittaisi yhtään, että yksi piat/panzerfaust tuhoisi tankin kyljestä osuen. Paljon nautittavampia ovat pelit, joissa näin tapahtuu.
Jep. Nyt taasen yksi minkälainen vaan vaunu saa kaikki katoamaan kuin pieru Saharaan ja koko matsista menee into.
 

KimmoZ28

Tukijäsen
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
181
Hiiri lagaa vai näyttö jäätyy? tuo jäätyilyhän on ollut alusta asti.

Aivan järkyttäväksi paskaksi kyllä patchailty tämä peli. Tankit jyrää eikä niitä saa kukaan kuolemaan koko matsin aikana. Itse ammuin panzerfausteilla minkä kerkesin ja ne korjas nopeemmin, ei kyllä auttanut varmasti sekään että osa ampumistani teki 0 dmg, joka oli hieman mitä vittua hetki.
Tuntuu et hiiri lagaa. Peli jatkaa pyörimistä, mutta hiirestä ei tapahdu mitään.
 
Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
4
Tarpeeksi kun osaa katsoa bugeja ja epäkohtia sormien läpi niin onhan tuo ihan hauskaakin. Ei vaan mitenkään yllä edeltäjiensä tasolle vieläkään.... Miksei tässä ole HC moodia niinkuin BF4 ja BF1? Kiva tosiaan yrittää kiertää tankin luo kun loogisesti tankilla pelaavalla on 3. persoonan kamera josta näkee selän taa kääntämättä tornia... ja näkee jalkamiehet kukkuloiden yli ennenkuin jalkamies näkee tankkia... Tuo bazooka tasaa vähän tilannetta kun nyt yltää kauempaakin sentään vähän kiusaamaan.
Joku puhui noista antimateria rifleistä... Aika kädetön ja silmätön pitää tankin pelaajan olla :D Mitä se vaatii, jotain 10 osumaa, jotka pakko ampua bipodilta ja tähän menee aikaa joku minuutti vähintään.... Ekasta osumasta tankin kuljettaja saa ruudulle nuolen että mistä suunnasta häntä ammuttiin... Ja tuo asebalance.... kourallinen aseita jotka on niin vahvoja että lähes pakko kaikkien käyttää niitä jos ei sitten ihan vaan haasteeksi halua käyttää jotain muuta...
 

Hesiodos Foinix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2018
Viestejä
33
Täysin pelikelvoton ollut viimepäivinä. Kiitos kiinalaisten. Joka servulla vähintään yksi huijari 150 ping. Ja 70 % pelaajista on pingin mukaan tuolta. Taitaa karanteenissa olla aikaa
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Täysin pelikelvoton ollut viimepäivinä. Kiitos kiinalaisten. Joka servulla vähintään yksi huijari 150 ping. Ja 70 % pelaajista on pingin mukaan tuolta. Taitaa karanteenissa olla aikaa
No vielä se karanteeni tännekkin iskee.

Joskus on heittänyt paskalle servulle jossa pingit yli 100 ja eihän silloin pelaamisesta tule mitään.

Keskiviikkona(?) Pitäis tulla update 6.2, jolla tämä "joulun ajan casual player BTK /TTK" revertoidaan 5.2 weapons balancet. Eli 5.0 tasoille tai ainakin sinne suuntaan lupaillaan.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Update 6.2, coming soon™

Eli ei hirveästi patchia näy
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Poistin tuon paskakikkareen viimein viemästä kiintolevytilaa.
Päivityksen jälkeen kokeilin pelata pari rundia ja entinen meno jatkui.
LV500 pelaajat raiskasi edestä ja takaa samaa vauhtia kun omat pelaajat lähti servereiltä.
Yhdessä kohtaa koko vihollisen 32 pelaajan joukkueesta oli kuollut 3 kertaa, kaikkineen...
Sen kerran kun sain tankin alle ja ajon 10m tukikohdasta niin lentokone tuli ja pommitti samantien hengiltä.
Jos joskus saavat jonkunlaisen balansoinnin ja cheattieston tohon niin katotaan uudestaan.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Poistin tuon paskakikkareen viimein viemästä kiintolevytilaa.
Päivityksen jälkeen kokeilin pelata pari rundia ja entinen meno jatkui.
LV500 pelaajat raiskasi edestä ja takaa samaa vauhtia kun omat pelaajat lähti servereiltä.
Yhdessä kohtaa koko vihollisen 32 pelaajan joukkueesta oli kuollut 3 kertaa, kaikkineen...
Sen kerran kun sain tankin alle ja ajon 10m tukikohdasta niin lentokone tuli ja pommitti samantien hengiltä.
Jos joskus saavat jonkunlaisen balansoinnin ja cheattieston tohon niin katotaan uudestaan.
Tuossahan on jo pidempään ollut nyrkkisääntönä ainakin cq puolella että noin yksi matsi kymmenestä on hyvä, eli tiimit on hyvin balanssissa ja tekevät muutakin kuin vain juoksevat rinkiä yhtenä autistisena pallona.
Lopuista voi ihan hyvin quitata ja hypätä uudelle servulle.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
196
Onks porukka jotenkin osaamattomia tätä pelaamaan? Itse vetelen medicin Stenillä ja rautatähtäimellä kuten alusta saakka ja matsin päättyessä tuloslistassa usein top 3. 68 tappoa taitaa olla oma ennätys. Harmituksia herättää lähinnä lentokoneet, jos on hyvä kuski, niin se tappaa kyllä kaikki. Hyvää viihdettä tuo on.
KD hieman yli 1 ja voitoksi ottelu päättyy 55% todennäköisyydellä.

Tuleehan niitä perseraiskauksia, puolin ja toisin.
 

Liitteet

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Onks porukka jotenkin osaamattomia tätä pelaamaan?
Itse en ainakaan osaa pätkääkään ja siellä top kolmosessa usein olen. Kertoo lähinnä muiden tasosta, ei mun osaamisesta. Olen oikeasti todella huono. :D
Ite vedän kokoajan eri luokilla ja kaikki aseet vedettynä kymppi levelille. Täytyy kyllä sanoa, ettÄ mainitsemasi Sten oli yksi niistä joilla se oli työn ja tuskan takana. En ymmärrä miksi pelata sillä, kun medicillä on vähintään neljä parempaa asetta. :D

tässä omat statsit:
76C2EC7B-1D2A-4674-946D-9E182778D2FC.jpeg
9599E72C-9605-418E-B3B6-42DB2839BB1B.jpeg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Hei moksu. Onko sulla geforce experience? siinä pitäis olla highlight-toiminto joka tallentaa itestään kaikkea kivaa.

"Melee Kills
Long-Distance Kills
Vehicle Kills (Killing someone while in a vehicle)
Explosive Weapon Kills
Headshot Kills
Multi-Kills
Suicides"

Mutta mulla lukee siellä vain: "Explosion kills" onko sulla siellä mitä vaihtoehtoja valittavissa?
Oon käyttäny shadowplayn 20 minuutin varjoaikaa. Tuo highlight toiminta on mun mielestä aika turha. Eli klikkaan vaan painiketta kun jotain hienoa tapahtuu ja viimiset 20min on tallessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Huoh, could not fetch report bugi taas palannut :(
When can you fix this? Presently we expect this gets fixed on Tuesday, early next week, and it will be a backend update. You won't need to do anything, this is just a case of waiting for us to get things back in order. Once it's fixed, the next rank up you do in game will trigger the restoration. If you're max rank in something, a simple round completion will trigger the restoration.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
64

Miksi on näin? Aivan jäätävän rasittava piirre tässä pelissä on se, että tuhat ja yksi asiaa voi iskeä sinusta live-seurannan vastustajille. Reaaliajassa näkyy pallo kartalla ja dorito sotilaan pään päällä. Syö aivan järkyttävästi peli-intoa, kun oman kartan alapuolelle tulee kuolemantuomioteksti "You are spotted!" ja kaikki maailman sotilaat (ja taivaalta sukeltavat lentokoneet) joka hemmetin reiästä avaavat tulen suoraan punasalmiakkiin (yleensä puskien, sumujen, sateiden ja hiekkamyrskyjen läpi, siis visuaalisten esteiden, joskin savukranaattien savu tuntuu yleensä estävän salmiakin piirtymisen). Lentokoneilla on kamerat ja flaret (joita edelleen voi tiputtaa stratosfääriin, niin korkealle kentän ylälaitaan etteivät ne piirry edes ruudullesi), tankeille saa automaattispottaavat kiikarit, reconeilla on kiikarit, flaret ja spottaavat luodit, ja supporttien ei tarvitse kuin ampua kohti. Assaultit voi vahinkoa tekemällä iskeä sijaintivakoilun ajoneuvoihin.

Tuo uusi patchi sai aseet tuntumaan jälleen ihan mukavilta, vielä kun spottingsysteemi lähtisi helvettiin ja zerggaaville COD-mediceille saisi jonkinlaista jarrua niin maistuisi peli paljon paremmalta.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473

Miksi on näin? Aivan jäätävän rasittava piirre tässä pelissä on se, että tuhat ja yksi asiaa voi iskeä sinusta live-seurannan vastustajille. Reaaliajassa näkyy pallo kartalla ja dorito sotilaan pään päällä. Syö aivan järkyttävästi peli-intoa, kun oman kartan alapuolelle tulee kuolemantuomioteksti "You are spotted!" ja kaikki maailman sotilaat (ja taivaalta sukeltavat lentokoneet) joka hemmetin reiästä avaavat tulen suoraan punasalmiakkiin (yleensä puskien, sumujen, sateiden ja hiekkamyrskyjen läpi, siis visuaalisten esteiden, joskin savukranaattien savu tuntuu yleensä estävän salmiakin piirtymisen). Lentokoneilla on kamerat ja flaret (joita edelleen voi tiputtaa stratosfääriin, niin korkealle kentän ylälaitaan etteivät ne piirry edes ruudullesi), tankeille saa automaattispottaavat kiikarit, reconeilla on kiikarit, flaret ja spottaavat luodit, ja supporttien ei tarvitse kuin ampua kohti. Assaultit voi vahinkoa tekemällä iskeä sijaintivakoilun ajoneuvoihin.

Tuo uusi patchi sai aseet tuntumaan jälleen ihan mukavilta, vielä kun spottingsysteemi lähtisi helvettiin ja zerggaaville COD-mediceille saisi jonkinlaista jarrua niin maistuisi peli paljon paremmalta.
1: Flaret saat ammuttua helposti alas, joten sulla ei ole spottia kartalla. Pään päällähän ei enää kolmiota ole, ellet ole metrin parin päässä ja katso täysin suoraan kohdetta. Poistui jo 1-2 pätsiä sitten.
2: kahdella luokalla on erillinen kyky, jos ammut ja osut, vihu spottaantuu. Ei ole iso ongelma ja saa kyllä niin ollakin. Se spotti ei kauaa kestä, eikä tuo pään päälle mitään.
3: tuo teksti ei todellakaan ole kuolemaksi, vaan antaa vihjeen et liiku pois. Ja heti kun spotti katoa, pääseekin kiertämään sua metsästäneiden selkään. Tuosta on vain apua.
4: Savujen läpi näkyminen oli bugi, jota ei ole pitkään aikaan ollut, vaikka olisit spotattuna. Mutta kun katsot missä vaikkapa ruumis on, ei ole vaikeaa ampua sokkona siihen josko medic tulisi paikalle.

Spottaus systeemi on nykyisellään ihan hyvä ja osaava recon on oikein hyödyllinen joukkueelle flareineen, toisin kuin ne basessa maksavat, jotka ei voi edes flarella spotata.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 421
Viestejä
4 198 921
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom