- Liittynyt
- 27.10.2018
- Viestejä
- 385
Oks nois sarjois ajoavut sallittuja?
Jos tarkoitatte GTFR:n sarjoja niin kaikki on sallittu.Oks nois sarjois ajoavut sallittuja?
Ooo, siitä sais offline pelaajakin vähän matskua vertaa omia ajoja.!Joona Pankkonen meni finaaliin
Ei muuta, timop, kun helikopteria vaan peliin ja Alppien huippuja kierteleen niin siinä kunnon siedätystä! Vaatii tietysti muutaman glögin huiviin.Ei tuo dirtti tee muualla kuin tää argentiina alko vähä tökkimään. en oo sitä ajanut kun en tykännyt aiemmin. Takana kuitenkin VRnä 97h dirt2 ja n. 300h pc2. Muita ajosimuja sekalainen määrä tunteja..
Lentosimuja ei pysty kyl pelaamaan.
Semmone erikoisuus oli kun yritin ajaa suomipätkiä näytöllä (3kpl) ni siinä alkoi vähän pala nousemaan kurkkuun.
DR2 uramodissa kuskit ja tiimit (olisko niitä edes?) on keksittyjä, autojen liveryt osa todellisia ja osa peliä varten kehitettyjä ja kaikki autot todellisia eri aikakausilta.Onkos niin että DR2ssa autot on keksittyjä ja sit WRC8ssa niitä oikeita? Ainakin tiimit ja teemat.
Mulla oli WRC8 yhden illan enkä voinut sietää sitä, joten myin heti pois.Joku DR2 ajaja jolla kokemusta myös WRC8, kumpi on realistisempi ja parempi? DR2 ei ihan yltä RBR ajotuntumaan mutta aika lähelle...
Välillä on tarjouksia, voi olla nytkin ps storessa ”tammiale”. Juu yks Up to 2000cc luokan auto riittää koko sarjaan. Suosituimmat on Citroen ja se uudempi Fordi.Dirt Rally 2.0 käsissä (PS4), ilman DLC:tä. Radat varmaan pitää kaikki hommata mutta autoilla ei suurempaa väliä..
Year One Pass 49.95 ensimmäisen vuoden dlc
Super Deluxe 34.95, peli + ensimmäisen vuoden dlc
Onkohan nuiden season passien hintaan mitään oletettavia muutoksia / tarjouksia tulossa? Taitaa olla sama laittaa levy myyntiin ja ostaa super deluxe?
Tänään pääsin testaa U-Seelantia ja lähdin säätää GTR Tech asetuksia omaan tyyliin sopivammaksi, kun toi on aliohjaava ja välitykset persillään.millä ihmeen asetuksilla painatte tuolla 4wd Uuden Seelannin kisassa ? gtr tech kanavan focus07 tai c4 ni jää vaan puolta minuuttia testi ajossa.. virheistä ehkä 10s saa pois mutta muuten lappulattiassa.
edit:taitaa olla vaa välitykset huonot, vaihdoin puolan setuppii ni jo alkaa kulkemaan
Juu siis, JiiVeen ja Misalm tube-videoilla sattuu näkymään tällä kertaa niiden säädöt, kun molemmat käy niitä fixaamassa nopeesti ennen starttia. Ei niitä muuten nää ja videothan löytyy vaikkapa tuolta klubin fb-sivun kautta: Dirt Rally 2.0 SuomiPc2ssa alkaa olemaan joku haisu säätöjen teossa. Rallissakin vähän..
Ai nekö muiden säädöt näkee jostain?
Nämä oli omat säädöt T300 kanssaMoro miten saisi säädettyä t300rs forceja paremmaksi, kun ratti ohjaa vastaan liikaa. Jos säätää pienemmäksi niin ei ole mitään tuntumaa ja isolla forcella ei pysy suorallakaan kun heittelee mihin sattuu. Monen näköisiä säätöjä kokeillu, saako siitä control paneelista säädettyä ja miten siihen pääsee ps4?
Se on vähän randomi, mutta paikka kohtainen. Luulen tietäväni paikan Saksassa meinaa tulla aina mutkat silmille, muuten ihan hauskaa, insinöörin kulmikasta menoa.meinasin alkaa harmittamaan 4wd suomi saksan osakilpailssa ja romut lähellä lentää ikkunasta
ekan pätkän lopulla pitkä suora jonka jälkeen neulansilmä oikeelle. pitkäksi ja minuutin sakko. miksiköhän kun yleensä se on sekuntteja.
pitänee alkaa säätämään etemmäs nuotteja...
Jos tarkoitat eroa AI kuskeihin niin niissä voi olla eroja riippuen siitä ovatko fiksanneet AI ajat kyseisessä maassa, ehkä niitä on hieman korjattu Argentiinaan mutta Puolassa ei vielä. Joissain maissa ja joissain luokissa vaikein ai Masters-taso ajelee leaderboardin top10 sijoille tai jopa kärkeen kun laittoivat jonkin peliä esitestanneen tyypin hotlapatun ajan siihen.Mitenköhän tuota Puolan rallia pitäs oikein ajella, kun Argentiinassa Pösö R2 autolla ajan jossain top5 joukossa helposti ja Puolassa taas sijat on 25-30, toiseksi vaikein vaikeustaso. Ehkä hitaat rallit sopii mulle paremmin, mutta tuntuu jotenkin kummalliselta, että ero on noin suuri rallien välillä.
Lukkojen säädöstä tuli mieleen, että laitetaanko yleensä kaikki (etu, keski, taka) samaan arvoon vai millä tavalla vaikuttaa ajoon, jos esimerkiksi nelivetoisessa on edessä enemmän lukkoa, kuin takana?Jos tarkoitat eroa AI kuskeihin niin niissä voi olla eroja riippuen siitä ovatko fiksanneet AI ajat kyseisessä maassa, ehkä niitä on hieman korjattu Argentiinaan mutta Puolassa ei vielä. Joissain maissa ja joissain luokissa vaikein ai Masters-taso ajelee leaderboardin top10 sijoille tai jopa kärkeen kun laittoivat jonkin peliä esitestanneen tyypin hotlapatun ajan siihen.
Oletko säätänyt autoa yhtään. Vakiona välitykset R2 autoissa on n. 170km/h huiput ja se pitää laittaa Puolassa suuremmaksi (esim. 190km/h) tai muuten häviät aika paljon jo tuon takia.
tässä mun setuppia Puolaan Ford R2:een
Ford Fiesta R2 (Poland)
- Alignment: Front: toe 0.00, camber -1.30 / Rear: toe 0.00, camber -1.30
- Brakes: 2,430.00Nm, bias 66%
- Differential: driving 50%, braking 15%, preload 10.00Nm
- Gears: noin 0.390 ~68km/h / noin 0.525 ~91km/h / noin 0.690 ~120km/h / noin 0.885 ~154km/h / noin 1.090 ~190km/h / FD 0.192 (teoreettinen huippunopeus 190km/h, mutta 180km/h kulkee helposti suorilla ja jos myös alamäkeä niin yli tuon)
- Damping: Front: 1.00, 1.00, 0.48mps, 1.00 / Rear: 1.00, 1.00, 0.48mps, 1.00
- Springs: Front: rh 60.00mm, spr 51.50, arb 11.25 / Rear: rh 60.00mm, spr 41.00, arb 10.00
springsit ehkä jäykemmäksi jos siltä tuntuu ja ehkä myös arb:t