Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Ai kappas, en tiennytkään että tuo pumppu ja 2-piippuinen tekevät saman verran damagea. Olen ollut aina siinä uskossa että 2-piippuinen on tehokkaampi.

Ps. Ja mitäs hittoa, P18C pistoolilla tappo vaatii 3 pääosumaa vaikka ei olisi edes kypärää?! :facepalm:
Njet, sillä vaan saa paikkolaukauksen nopeammin.
Ei kyllä käy ihan 1:1 realismin kanssa et saiga tekee vähemmän lämää kuin muut 12-gauge haulikot mutta ehkä se on balansoinnin takia välttämätöntä :D
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Ja taulukon mukaan Kar98 ja M24 ei enää tapa yhdellä päälaukauksella jos on lvl3 kypärä, milloinkas tämäkin on muuttunut? :think:
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 380
Ja taulukon mukaan Kar98 ja M24 ei enää tapa yhdellä päälaukauksella jos on lvl3 kypärä, milloinkas tämäkin on muuttunut? :think:
En kyllä muista että karkki olisi missään vaiheessa lvl 3 kypärän läpi tappanut ykkösellä, en kyllä kovin montaa kuukautta ole pelannutkaan että jossain välissä on voinut muuttua. M24:stä en tiedä onko sitä muutettu, mutta mielestäni sekään ei ole kolmosen potan läpi tappanut suoraan.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
En kyllä muista että karkki olisi missään vaiheessa lvl 3 kypärän läpi tappanut ykkösellä, en kyllä kovin montaa kuukautta ole pelannutkaan että jossain välissä on voinut muuttua. M24:stä en tiedä onko sitä muutettu, mutta mielestäni sekään ei ole kolmosen potan läpi tappanut suoraan.
Karri ainakin tappoi kerralla silloin kun aloitin tätä pelaamaan, oliskohan loka-marraskuussa. Tämä selittääkin monta saamatta jäänyttä tappoa, kun olen ollut ihan varma että kyllä se päähän piti osua....
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Ei karkki mielestäni ole koskaan kolmosen pottaa tiputtanut yhdellä headshotilla, ellei potta ole ollut entuudestaan rikki.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
jos potta on olemassa se suojaa yhtälailla kuin ehjäkin. Hajoaa vaan alta kun durability, eli kenties kestävyys suomeksi, tippuu nollaan.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
184
Joo mutta en mä silti ymmärrä sitä, että kuolen alle sekunnissa siitä kun toinen avaa tulen vaikka on 2. levelin armorit ja kypärä päällä. Itse saa siinä vaiheessa tuurilla toisen piikille ja yhden laukauksen lähtemään.
Voisin melkein syyttää nettikoodia tästä. Sen verran tullut refleksihippoja tässä vuosien varrella pelattua ja muiden pelaamista katseltua, että vaikea uskoa näiden pelin kautta välittyvien reaktioaikojen olevan ihan totuudenmukaisia (kun siis vertaa siihen, minkälaisen kuvan toisten ihmisten reflekseistä on muita pelejä pelaamalla saanut). Kovin moni noista 1v1 f2f kuolemista jättää suun auki ja "miten vitussa se muka ehti saada mut hengiltä ennen kuin itse kuoli" -fiiliksen, kun yleensä muissa peleissä nuo kohtaamistaistelut päättyy omaksi eduksi.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
jos potta on olemassa se suojaa yhtälailla kuin ehjäkin. Hajoaa vaan alta kun durability, eli kenties kestävyys suomeksi, tippuu nollaan.
Totta, ilmeisesti sitten healteista kiinni. Jos healtit kohdillaan, niin silloin ei kyllä pitäisi tiputtaa.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Joo mielestäni kolmosen potta pelastaa karrin headshotin vaikka se ois 99% punainen kunhan pelaajan helat on 100%. Toki sitä helaa ei paljon jää...
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
264
Karri ainakin tappoi kerralla silloin kun aloitin tätä pelaamaan, oliskohan loka-marraskuussa. Tämä selittääkin monta saamatta jäänyttä tappoa, kun olen ollut ihan varma että kyllä se päähän piti osua....
Ei tapa Karri kerralla jos on lvl 3 kypärä. Joko kyseessä on ollut bugi tai ei ole ollut täydet HP:t.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Ok, eli ne tapot jota olen saanut Karrilla lvl3 pottaan ampumalla selittyy sillä, ettei niillä ole ollut täydet healtit. En ole näköjään ihan sisäistänyt koko tätä damage systeemiä vielä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 609
Jeps, ainoostaa awm tappaa kolmospotan läpi ja niin se on ollut ainakin niin kauan kun mulla on ollut peli. Myöskään damam määrällä kypärässä ei oo väliä ja siks kannattaa ottaa risa kolmonen ehjän kakkosen sijaan. Liiveissä periaattees sama mut ne ei hajoo niin nopeesti ku kypärät ni ottaisin ehjän kakkosen jos kolmonen on piesty.

Ja juu, noi kunnon rynkyt tappaa muutamasta laukauksesta ja jos tulinopeus on joku 5-800 minuutissa ni sekunnissaki tulee aika monta ammusta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Niin monesti vihut ei ole täysillä HP:lla vaikka niillä olisi lvl3 kypärä jolloin ne tippuu kerrasta, siks on tärkeä varsinki sillon olla täysillä hp:lla jos on se lvl3 päässä.
Tän takia niinkun joku jo sanoi lvl3 kypärä on aina paras koska se blokkaa täyden damagen olipa kypärässä 100% tai 1% hp jälellä, ei se kypärä yleensä 1 iskua kauemmin muutenkaan kestä.

Kar98 ja M42 ei kans ole ikinä tappanut kerrasta mun pelaamisen aikana, alotin muutaman päivän early accessin jälkeen eli pari kuukautta vajaa vuosi sitten.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Nonni, itse olen mennyt ihan noiden armorien näyttämien arvojen perusteella. Eli siis heivaan korkeamman levelin potan, jos tuoreessa alemmassa isompi arvo. :D
Mikä siinä vestin tai potan näyttämässä arvossa sitten on pointtina, se on vain itse tavaran hela? Onko sen tavaran hela sitten 1:1 damage numeroihin, vai joku ihan oma skaalansa?
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Nonni, itse olen mennyt ihan noiden armorien näyttämien arvojen perusteella. Eli siis heivaan korkeamman levelin potan, jos tuoreessa alemmassa isompi arvo. :D
Mikä siinä vestin tai potan näyttämässä arvossa sitten on pointtina, se on vain itse tavaran hela? Onko sen tavaran hela sitten 1:1 damage numeroihin, vai joku ihan oma skaalansa?
Itsekin olen tuota ihmetellyt. Joka tapauksessa merkityksellinen asia on tuo että osittain rikkinäinen potta vähentään otettua damagea yhtä paljon kuin ehjä mutta tietty kun se menee kokonaan rikki niin putoaa päästä. Käytännössä otan aika isomman levelin kypärän vaikka olisi enemmän rikki. Liiveissä vaihdan kyllä melkein hajalla olevat kolmoset ehjiin kakkosiin kun body shotit muutenkaan ei helposti tapa yhdellä tai kahdella.
 
  • Tykkää
Reactions: TML

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Nyt ymmärrän kyllä tuon idean, että damage reduction on sama riippumatta armorin kunnosta.
Kiinnostaa lähinnä miten se armorin durability sitten laskee. Onko siis eri tason armorien durabilityt eri arvoisia, vai onko ne 1:1 otettuun damageen. Ukon ottama damage on sitten vissiin suoraan armorin antaman damage reductionin yli menevä osa.
Ottaako level 3 potta (230 durability) esim. 250 damagesta vastaan täydet durabilityt eli 230 (ja siten hajoaa laakista) mutta samalla se vähentää 250:sta 55% eli damagea tulisi ukolle 135. Joka toki sitten tappaisi. :D
Lähinnä laskukaavaa mietin. Tuolta Google Sheets se kai selviäisi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 609
Nyt ymmärrän kyllä tuon idean, että damage reduction on sama riippumatta armorin kunnosta.
Kiinnostaa lähinnä miten se armorin durability sitten laskee. Onko siis eri tason armorien durabilityt eri arvoisia, vai onko ne 1:1 otettuun damageen. Ukon ottama damage on sitten vissiin suoraan armorin antaman damage reductionin yli menevä osa.
Ottaako level 3 potta (230 durability) esim. 250 damagesta vastaan täydet durabilityt eli 230 (ja siten hajoaa laakista) mutta samalla se vähentää 250:sta 55% eli damagea tulisi ukolle 135. Joka toki sitten tappaisi. :D
Lähinnä laskukaavaa mietin. Tuolta Google Sheets se kai selviäisi.
Ei kannata liikaa miettiä. Isompilevelinen tuote vähentää osumadamagea ukolle enemmän. Nyrkkisääntönä siis voi ajatella että parempi kypärä kunnosta riippumatta, koska parempi kun voi ottaa kovemmastakin pyssystä pääosumaa kuolematta ja menettää kypärä kuin saada tuoreempi kypärä mutta kuolla silti laakista. Liiveissä @laquel on oikeessa että kannattaa vaihtaa joku yli 70% hittiä ottaneet kolmosen liivit kakkosiin koska bodyshotteja vaaditaan useempi. Ykkösiin en late gamessa vaihtais risoista kakkosistakaan koska sit alkaa taas tulla kipeetä.

Squad ja duo peleissä kun ei kerrasta kuole niin voi vetää riskimmin tuoreemmilla kamoilla tietty kun tiimikaveri voi nostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: TML

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Yeah. Kun rupesin miettimään noita skenaarioita ja miten tuota lasketaan, niin nyrkkisääntöä pikemmin etsin.
Tuolla mennään, thanks!
 

Alkuelio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
152
Oiskohan mennyt niin, että panssari vähentää ja absorboi tietyn prosenttiosuuden lämästä. Sadan pinnan laakista melonikypärä imee 33 ja ukko 67 (plus pärstäkertoimet).

Tom Gorenkin kannattanee pelaa jenkkiservuilla: pieni ylimääräinen viive (tai mistäs me tiedetään pingejä edes europannuille) ei tunnu missään, kun kaikki muu on niin paljon sulavampaa. Omatkaan kudit eivät katoa matkalla serverille, niin sarjat ovat sarjoja eikä laukaus laukauksia myös killcameissa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Oiskohan mennyt niin, että panssari vähentää ja absorboi tietyn prosenttiosuuden lämästä. Sadan pinnan laakista melonikypärä imee 33 ja ukko 67 (plus pärstäkertoimet).
Juu, noin se menee.
Tarkemmat arvot tossa, eli prosentit on lämä mitä ukko ottaa. Alla sitten durabilityt. Täällä koko taulukko.

upload_2018-1-16_18-52-9.png


Mietin vain sitä miten ne menee rikki.
Eli tavallaan missä kohtaa ehkä kannattaa vaihtaa. Koska aina 1 durability pisteeseen asti toi lämän vähennys on yhtä iso.
 

Alkuelio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
152
En lähtisi vaihtamaan alaspäin, ainakaan kolmosen kypärästä, kun se suojaa sillä yhdelläkin pisteellä mm. Karilta. Ja jos joku laskee tarkan sarjan otsaan, niin henki lähtenee joka tapauksessa.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Melkosta katseltavaa. Itse joutuu death camista enimmäkseen katsomaan mistä ammuttiin ja sisätilanteissa osumasektori on viisinkertanen hahmojen kokoon nähden... :)

Nyt tätä lukiessa aukesi jaa että jostain näkee tavaroiden kunnon. Näin alussa ihmetellyt lähinnä kuinka kaunis maisema eri kentissä on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Juu, noin se menee.
Tarkemmat arvot tossa, eli prosentit on lämä mitä ukko ottaa. Alla sitten durabilityt. Täällä koko taulukko.



Mietin vain sitä miten ne menee rikki.
Eli tavallaan missä kohtaa ehkä kannattaa vaihtaa. Koska aina 1 durability pisteeseen asti toi lämän vähennys on yhtä iso.
Videoita löytyy tubesta kaikkine laskuineen millon on parasta vaihtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
365
Laittaisko joku io discordiin kutsua, kiitos! Ei nuo vanhat kutsut pelitä enää..

edit. Eikun tuoltahan se löytyikin :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
36
Mistä näitä kiinalaisia sikiää? Tänään tulin pari kertaa kakkoseksi ja molemmilla kerroilla joku lapingcheng tai xenchong tappoi mut selkeillä koodeilla...
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Otappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
36
Otappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
Seuraavaksi otan kyllä videolle. Eli siis näiden riisiviljelijöiden tähtäin vaan yhtäkkiä teleporttaa suoraan pelaajaan. NotHacksJustSomeRice
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
184
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.

Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.

Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.

Itse en ole aivan noin tarkkaan jaksanut mittailla mutta bf2:sta lähtien olen säätänyt erikseen nuo akselit hiiren ajureista. En edes muista mistä lähti ajatus. Eipä sillä nyt varmaan kenellekkään suurempaa merkitystä ole, kyse on vain siitä miten kukin on tottunut hiirtä liikuttaa. Joskus harvemmin kun kaveri kaljoitellessa haluaa jotain fps:ää kokeilla niin onhan tuo hauska katsoa kun ei oikein osu. Mihinkään.

edit. Eli siis kyse on vain siitä mihin se oma käsi tottuu. Ei sillä miun mielestä sen suurempaa merkitystä ole.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Onko tuohon aseen purkamiseen mitään nopeata keinoa?
Eli jos haluaa vaihtaa asetta, niin oon maahan tiputellut lisärit ja siitä noukkinu kun yleensä ne ei mahdu reppuun.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
327
Hakkereiden määrä on kyllä räjähtänyt nyt 1.0:n jälkeen. NA:lla varsinkin. Yksi kaveriporukka haluaa pelata pääosin TPP:tä, niin siellä varsinkin tulee melkein joka toisessa pelissä vähintään yksi hakkeri vastaan. Suuri osa on kyllä "vain" norecoil kavereita, sen saa kai aikaan pelkällä hiirimacroillakin. Mutta toki silti huijausta ja aika turhauttavaa, kun kaveri ampuu AKM:llä sarjatulella 500m päästä täydestä helasta kuoliaaksi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 609
Onko tuohon aseen purkamiseen mitään nopeata keinoa?
Eli jos haluaa vaihtaa asetta, niin oon maahan tiputellut lisärit ja siitä noukkinu kun yleensä ne ei mahdu reppuun.
Pudota inventorystä jotain isompaa, esim pari täyttä stackia luoteja, pura aseen lisärit inventoryyn, uus ase, kamat takas kii ja sit tiputetut kamat maasta. Voi olla vähä nopeempaa.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Toki kannattaa yrittää pitää se tavaramääräkin kurissa niin mahtuu tarpeen tullen romua reppuunkin. Ite oon huomannu että jos aseistuksena on karri ja vaikka m416, niin ei mun kannata raahata 200+ kpl 7.62 mukana. Bandageja myös helposti kertyy liikaa mukaan, 4 first aidia ja 25 bandagea on vähän overkill jo.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Pieni pätsi pistetty tulille.

Client Optimization
  • Reduced lowered performance issue when many players were in the same area
Bug Fixes
  • Fixed the issue where character movement was instantly stopped and adjusted
  • Fixed the issue where character movement seemed unusual during the replay

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Vähän puolierikoisia viiveitä pelissä. :bored:
Esim. hipfire ja ADS on täysin eriliaset viiveet?

 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Kaverin kanssa tätä edelleen pelailtu, mutta sen useamman erän pelaa, jatkuva tahmeus alkaa ottaa päähän yhä enemmän. Tässä on kieltämättä mainio konsepti ja jokainen erä on oma yksilöllinen seikkailunsa, mutta kankea pelattavuus on valtava miinus omissa kirjoissa. Toivotaan että palkkaisivat pian jotain lisäväkeä tai teräviä ammattiosaajia korjaamaan nettikoodinsa, eli muokkaamaan reilusti Unreal Engineä, tehdäkseen kaikesta jämäkän tuntuista.

Tuo viimeisin 6 GB päivitys sai tavaroiden nostelun ja ovien avaamisen tuntumaan merkittävästi nopeammalta mitä aikaisemmin, mutta edelleen ovet avautuvat viiveellä, tavarat nousevat viiveellä, luodit osuvat viiveellä, kyykkyyn ja makuulle meneminen tapahtuvat hitaasti, hyppiminen tuntuu ilmassa leijumiselta, aseet sekoilevat kun ne tähdätessä fyysisesti osuvat ikkunan karmeihin ja muihin esteisiin, tähtäimen ollessa hieman esteen yläpuolella saatat ampuakin itse estettä (tämä ehkä ominaisuus?), autolla ajaminen tuntuu vaivalloiselta, hiiri on eri herkkyyksinen vertikaalisen ja horisontaalisen liikkeen välillä jne.

On todella sääli että pelikokemus takeltelee tällä tavoin, kun olisi hauska vain saumattomasti nauttia. Edelleen korostan että ampuminenkin menee usein vain viiveen piikkiin, että jokaisen pelaajan peli on pitkälti vain lottoa siitä miten peli juuri sillä hetkellä toimii. On vaikea vakavasti hypätä koko tunnelmaan sisään, kun tietää valmiiksi että tekniset viat tulevat vesittämään kaiken. Leikkiä voi ajatuksella miten intensiivistä meno on, mutta jos alkaa vakavasti analysoimaan pelitilanteita, on otettava huomioon samalla pelin yleinen toimivuuskin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
ei mun kannata raahata 200+ kpl 7.62 mukana. Bandageja myös helposti kertyy liikaa mukaan, 4 first aidia ja 25 bandagea on vähän overkill jo.
Itellä jos KAR käytössä niin max 100 kutia siinä, 5.56 koitan pitää max 200. Noinkaan paljon kumpiakaan usein ei tule tarvittua mut otan silti varuiksi. Oon koko tän pelin historian ajan pelannu niin et kerään joku 7 first aidia ja sit mul on vaan 5 bandagea, harvemmin otan ees kymmentä. :D Toimii ihan hyvin, joku 170 kanaa tullu.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Otappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
Sain jo kerran bannit kun postasin tänne videon youtubesta. Huvittavaa noissa on et jengi maksaa rahaa noista :D Ja ei ole vaikea kuvitella kiinalaisessa kulttuurissa pelissä koodaamisen olevan aivan normaalia toimintaa. Tälläistä nettipelaaminen on aina ollut tietokoneella. Parhaista näyttelijöistä et pysty sanomaan että huijaavat.
Onko replay päällä? Sieltä ainaki selvä hack näkyy
Wall hack on ehkä hyödyllisin hackki ja ihan kuuluisat striimaajatkin on noita käyttäneet jäämättä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.

Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.
Onko tää miten 100% varma testi, ootko ottanu esim jonku fovin huomioon jne?
Jos tää on totta ni vois selittää miten pubg:in senssi tuntuu kauheelta paskalta ihan miten vaan sitä kokeilee säätää sopivaks.
Hyvä löytö myös jos totta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 609
@BOT toi karmeihin osuminen on varmaan ominaisuus. Jos esim jossain scarrissa tms on punapistetähtäin niin se punapiste on arviolta 4-5cm korkeemmalla kuin piippu. Jos siis tähtäät punapiste tai miksei raudatkin just karmin yli niin piippu ei oo viel yli.

Poraamisen tää peli kaipais kyl
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Tosta horisontaalisen ja vertikaalisen senssin eroavaisuudesta on aiemminkin ollut puhetta, ainakin redditissä. Komppaa täysin tuota @herccu huomiota.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Pitääpä kokeilla tuota 0.7 suhdetta logitechin softasta. Olen kyllä tottunut tähän nykyiseen jokseenkin mutta ei se edelleenkään täydelliseltä tunnu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Eli mitkä numerot tohon logitechiin pitäis laittaa jos mulla nyt normi on 800 dpi?
x: 800 dpi
y: 1360 dpi?
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Eli mitkä numerot tohon logitechiin pitäis laittaa jos mulla nyt normi on 800 dpi?
Joko
X:560 Y:800
tai
X:800 Y:1142,85... (tai vaikka se 700 ja 1000)

näin mun logiikan mukaan

X siis vaaka ja Y pysty jos se oli vielä epäselvä tai ilmaistu logitechin softassa jotenkin toisin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 308
Viestejä
4 193 909
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom