Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millainen palvelin teillä sit kerran on jos sitä pitää suojella. Pentium 1? Hieman paskan maku suussa kun eka luvataan päivitystä niin sit kun se tulee niin sen saa ekana vain harvat ja valitut. 286A tietty saa varmaan silloin vasta tuon päivityksen kun se on nykymittapuulla jo vanhentunutta tekniikkaa.Kaikki B10 versioon päivittäneet eivät ole viallisia, toki riskinä kaikilla on ollut flash-muistin korruptointi päivitysprosessissa. B09:llä oli ongelmana myös joidenkin laitteiden yhteensopimattomuus Ethernet-portteihin kytkettynä. Jos laite on ollut valmiiksi B10:ssä, sen pitäisi olla yhtä varma kuin vuoden livenä ollut B04.
B13 tulee kaikille laitteille, myös MF286A:lle. Päivitykset tehdään kuitenkin portaittain, varmuuden vuoksi. Tässä suojellaan päivitysserveriä sekä varmistetaan päivityksen virheettömyys.
Minkälaista ongelmaa sinulla on ollut MF286A:lla ja B10:llä?
Jos muistan oikein, niin omani on mennyt B3->B4 ja sen jälkeen en ole saanut napattua mitään päivitystä. En tätä uuttakaan.Hyvin tuli Denskun alkuperäisellä softalla aikanaan myytyyn päivitys. Ongelmia ei ole ilmennyt, "CA lukko" toimii niin kuin pitää.
Erikoista, minulla on aivan sama "kuvio", mutta kyllä on hyvin pätsit tulleet. Olsin yhteydessä DNA:n vikapalveluun ja antaisin heille IMEI:n ,pyytäisin, että valmistaja alkaa ajaa noitakin läpi.Jos muistan oikein, niin omani on mennyt B3->B4 ja sen jälkeen en ole saanut napattua mitään päivitystä. En tätä uuttakaan.
Et ole saanut B10 eli täysin normaalia. B10 oli hetken aikaa jakelussa sekä käyttäjille että uusiin laitteisiin kunnes todettiin vialliseksi ja otettiin pois jaosta.Erikoista, minulla on aivan sama "kuvio", mutta kyllä on hyvin pätsit tulleet. Olsin yhteydessä DNA:n vikapalveluun ja antaisin heille IMEI:n ,pyytäisin, että valmistaja alkaa ajaa noitakin läpi.
Itsellä 286A ja vakaasti toimii myös isommalla datamäärällä.Koitapa tero-70, jos mahdollista, ladata sillä MF286A:lla verkosta jotain suurempaa läjää tiedostoja ethernet -portin yli ja kerro onnistuuko. Minulla oli tuollainen MF286A B10 -softalla sen vuorokauden (josta muutaman tunnin sen kanssa tappelin ennen kuin totesin tilanteen toivottomaksi) ja sen ethernet -portit lakkasivat 100% varmuudella toimimasta parissa minuutissa kun yritin (rsyncillä) ladata isoa tiedostomäärää palvelimelta.
Kaverin tapauksessa ei toiminu edes piuhalla nettiTäällä 286 b10 firmiksellä jumitteli 5ghz wifiä jatkuvasti ja löi kaiken verkkoliikenteen ulkomaailmaan jumiin useamman kerran päivässä. Oli pakko pitää siltaavana ja hoitaa hommat kunnon reitittimellä. No lopulta eilen päivittyi b13 sisään, resetit yms tottakai. Nyt yhteys pysynyt päällä jopa toista vuorokautta ja taajuuslukko pelaa. 5ghz wifi päätti kuitenkin vaihteeksi jäätyä, ei auta asetukista wifi on/off. Ei nouse linjoille ei, enkä ala reboottilla koittamaan. Olkoon paskakasa. Kaikki laitteet kiinni 2,4 taajuuteen ja tällä mennään.
Siis, minulla oli sisällä B10. Olen aina päivittänyt ihan etunenässä kaikki versiot kun ne ovat saataville tulleet. Oma laitteeni on alun perin ollut myyntiintulofirmiksellä varustettu.Et ole saanut B10 eli täysin normaalia. B10 oli hetken aikaa jakelussa sekä käyttäjille että uusiin laitteisiin kunnes todettiin vialliseksi ja otettiin pois jaosta.
Kokeile selaimen välimuistin tyhennystä/ yksityistä tilaa.Omaani piti palauttaa tehdasasetukset ennen kuin löysi tuon B13:n. Sitä ennen Tarkista-napista vain hyrrä pyöri eikä mitään tapahtunut. Ainut ihmetyksen aihe on, että mulla ei löydy tota "combo-lukitustaajuutta" ja väittää kyllä, että B13 on sisällä. Niin ja aattoman mallin päivitin B10:stä. Pääasia kuitenkin, että 5g toimisi nyt pätkimättä.
Mielestäni olin tuon jo tehnyt, mutta koitin vielä kerran ja nyt näyttää myös taajuuskombot.Kokeile selaimen välimuistib tyhennystä/ yksityistä tilaa.
Minulle tuli kun laitoin reset factory defaults.Päivittäisin heti B13:sta, mutta omassa purkissani on B04 sisällä, ja siihen ei jostain käsittämättömästä syystä päivitystä tarjoilla. @MoggulaModeemi Miksi?
Ainoa syy minkä keksin, on se, että DNA:lla eivät osaa tehdä päivitystä B04 --> B13. Siis ilman brick -mahdollisuutta.
Oliko B04 sisässä ennen?Minulle tuli kun laitoin reset factory defaults.
Kyllä. En ollut onnistunut saamaan noita väliupdateja.Oliko B04 sisässä ennen?
Tämä toimi minulle. Pelkkä tarkista päivitykset ei tuonut tulosta. Tehdasasetusten jälkeen jo ensimmäisessä loginissa oli kampe ehdottelemassa päivitystä.Eli pitäisikö b04 purkki palauttaa tehdasasetuksiin jotta suostuu päivittämään?
Olisiko mahdollista että sinun selain näyttää cachetettuja sivuja?Ei tässä ole mitään järkeä. Nyt vihdoin sadannella yrityksellä löysi buutissa B13 päivityksen ja asensi sen. Buutin jälkeen ok ja B13 näkyy versiossa. Muutan muutaman asetuksen ja buuttaan jonka jälkeen näkyy vanha konffi ja B10 versio. Eiköhän tämä ole tarpeeksi korruptoitunut että heivaan sen kauppaan tänään takaisin.