ZTE MC7010 keskustelua

Todetusti DNA:n fw-versiossa B18 on TR069-asetukset enkä itse asiassa ole niitä aiemmin (yhdessä tai kahdessa edellisessä versiossa) huomannutkaan - olen tosin viime aikoina säätänyt enemmän testilaitetta 899A:ta. Poistin säännöllisen ilmoituksen käytöstä - arvasinkohan oikein että nyt modeemiin pääsee jatkossakin kiinni osoitteella 192.168.8.1 kiipeämättä ensi katolle ja resetoimatta DNA:n lukitsemaa Elisan 5G SA-verkossa toimivaa laitetta?

Screenshot_20250126-175841.png

zte700 tr069Config.jpg

Viimeksi muokattu:
Todetusti DNA:n fw-versiossa B18 on TR069-asetukset enkä itse asiassa ole niitä aiemmin (yhdessä tai kahdessa edellisessä versiossa) huomannutkaan - olen tosin viime aikoina säätänyt enemmän testilaitetta 899A:ta. Poistin säännöllisen ilmoituksen käytöstä - arvasinkohan oikein että nyt modeemiin pääsee jatkossakin kiinni osoitteella 192.168.8.1 kiipeämättä ensi katolle ja resetoimatta DNA:n lukitsemaa Elisan 5G SA-verkossa toimivaa laitetta?

Screenshot_20250126-175841.png

zte700 tr069Config.jpg
Saatko tuota palvelimen URL osoitetta pois tuosta vielä?

En kokeillut kun en kokenut että olisi tarvetta kun luulin ettei muuta tarvita jos modeemli ei ota TR069-yhteyksiä.

Itse poistin sen varalta kun tiedä milloin tulee muuten joku "kriittinen" pakkopäivitys ilman ilmoituksia.

Kamala laite tuo pakko- tai automaattipäivitysten kanssa, kun se ei välttämättä toimi päivityksen jälkeen kunnolla ennen kuin sen on resetoinut reset nappulaa painamalla useampaan kertaan. Ja se reset nappula on ulkomokkulalaitteessa siinä pohjan kannen alla parin ruuvin takana. "Mukava" lähteä talvella liukkaalle lumiselle katolle jossain antenniputkessa olevaan ulkomokkulaan reset nappulaa painelemaan.

Laite kuitenkin vaikuttaa toimivan ookoo kunhan ottaa siitä nuo pakko- ja automaattipäivitykset pois käytöstä ja säätelee asetukset kuntoon manuaalisesti. Myös asetuksista puuttuu siitä monia tarpeellisia tai hyödyllisiä ominaisuuksia.

Alle sadan euron hintaan jos käytettynä saa, niin hintaisekseen noilla varauksilla ihan toimiva peli.

Kamala laite tuo pakko- tai automaattipäivitysten kanssa, kun se ei välttämättä toimi päivityksen jälkeen kunnolla ennen kuin sen on resetoinut reset nappulaa painamalla useampaan kertaan. Ja se reset nappula on ulkomokkulalaitteessa siinä pohjan kannen alla parin ruuvin takana. "Mukava" lähteä talvella liukkaalle lumiselle katolle jossain antenniputkessa olevaan ulkomokkulaan reset nappulaa painelemaan.

Onneksi Huawei on tehny paremmin reset-napin 5G CPE MAX 5:selle eli löytyy suoraan PoE-injektorista.

Statistiikka

Viestiketjuista
266 010
Jäsenet
75 745
Uusin jäsen
ostaja100

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom