Noh, jos laskee vaikka sen 85km/pvä ja oletetaan, että range on vaikka 450km ja päiväkohtainen ajosuorite 100km. ma 450->ti 435km->ke 420km->to 405km->pe 390km -> pe ilta 290km range. Eli jos ehdit 450km - 290km = 160km (=n.16h@8A) lataamaan viikonlopun aikana, niin et periaatteessa tarvii asiointilatausta @ 8A latauksella 8h/pvä.100km iltapäivästä aamuun? teen asiakaskäyntejä, eli semmoista 100km ajoa varmaankin, mutta vietän autossa myös ruokailut yms. sähköä käyttäen.
16A 3.5kw latauksella 8h olisi 28kwh eli noin kolmasosa 100kwh Model S akkuun, eli joku 170km rangea lisää. 8A taas puolittaa, niin se olisi jo aika säälittävä määrä. 10A jossain sieltä väliltä. No, välillä voi saada pidempääkin latausta, mutta aika paljon olen kotoa poissa. Varmaan tuo pakottaa välillä käyttämään julkisia.
edit: hidaslatauksella lirutellen pääsee yllättävän paljon vuosittaista ajoa.