Juu, vähän oioinNyt tais mennä muunnellun totuuden puolelle. Kyllähän niitä päivityksiä oli jo aiemmin tarjolla (volkkarista en tiedä), jos vaan älysi pyytää. Joskus asensivat pyytämättäkin. Oleellisin ero asennustavassa korjaamolla (vs. verkon yli) ja softan laajuudessa. Joskus toki Teslan tapa taitaa tarkoittaa myös jonkun ominaisuuden poistamistakin... Lisäksi tuossa aiemmin toisessa viestissä hyvin todettiinkin, että kaiken integrointi yhteen tauluun asettaa ihan eri vaatimuksia sille päivitettävyydelle fyysisten nappien sijaan. Ei tuo Teslan betatestaus tuotannossa -mentaliteetti toimisi millään, jos joka kerta pitäisi auto viedä pajalle pävitykseen.
e: typo
Olikohan noissa vuosien takaissa päivityksissä koskaan mitään käyttöliittymän ulkoasupäivityksiä. Se kun ainakin itseäni häiritsi 2015 valmistetussa autossa vuonna 2018, kun käyttöliittymän tyyli sai uudehkonkin auton näyttämään ikäistään vanhemmalta. Samaan autoon sai korjaamokäynnillä softapäivityksen (ohjaustehostimeen) pyytämällä, mutta tällekin taisi tulla hintaa noin yhden tunnin työn verran.