Itse olen sen verran luddiitti, että olen vain tyytyväinen että sen enempää jaakaappini kuin sähköautoni (Kona EV 19) ei ole internetissä kiinni. Olen tyytyväinen että laitteiden käyttöliittymä säilyy samanlaisena kun niitä on kerran oppinut käyttämään.Ongelma on, että kun ostat 60000 euron auton jossa softan ruudunpäivitys vastaa 2010 luvun puhelinta tai puhelinäppi lataa lataa, eikä puhelin toimi avaimena, taikka softa+puhelinäppi käyttää leiskoja jotka oli in 2010-luvun alussa, niin olo on huijattu.
Tuntuu myös oudolta katsoa kun 100000 euron Porsche raahataan huoltoon softapäivitykseen, ei tunnu 100000 euron autolta, jos se on teknologisesti noin onneton.
Olen samaa mieltä, että joillekin nämä eivät merkitse mitään ja hyvä niin, kaikille jotain.
Harva asia vituttaa niin paljon kuin herätä siihen, että käyttämäsi softan käyttöliittymä on muuttunut, napit ovat vaihtaneet paikkaa, käyttämäsi oikotiet ja ominaisuudet ovat kadonneet "koska ne on 2010-luvun leiskaa" ja tilalla on mainoksia ja kimalteleva "Ask AI" nappi.
Onhan sitä toki niitä ihmisiä joiden mielestä olisi hienoa jos asunnon ovenkahvat ja valokatkaisimetkin olisi kosketusnäyttöjä, joihin kalifornian koodarit voisi lähettää öisin aina uusimman trendin mukaisen käyttöliittymän. Hyvä että heillekkin on oma autonsa.