Miten on ajettavuus ja avustimet toimineet Suomessa?
Entä miten näissä on huollot? Joku käytä 20tkm välein valon alla?
Huollot 30k / 2v, perus raikkari valohoitoineen ja isommassa jarrunesteet.
Avustimet ovat parantuneet paljon päivityksillä, lyhyesti:
Pilotti jäykistää ratin aika kovin, se tunnistaa ja seuraa aika hyvin edellä olevia autoja ja ei tee mitään haamuja tms outoja turvattomia juttuja.
Nopeus hieman erikoinen, vaikka 100 oma maksimi ni saattaa jäädä seuraamaan tutkassa olevaa autoa esim 103 asti ja vasta katkaisee seurannan selvällä nopeuserolla. Toki tämän auton pitää olla omalla kaistalla.
Kaistanvaihto automaatilla on melko jyrkkä, mutta noinhan kaistavahtoavustin on aika usein näissä.
Ehdottomasti plussaa siitä, että itse ainakin saan aika rennon kosketuksen rattiin ilman mitään herjauksia, joissain autoissa tuntuu et pitää painaa hemmetin kovaa johonkin ettei herjaile mitään.
Vaihtoehtoina on pilotti, adapt. ja nopeudenrajoitin. Normaali vakkaria ei siis ole, eli jos vaikka sattuu reilusti satamaan lunta niin käytännössä olet ilman vakkaria.
Mikään vakkari ei toimi myöskään jos kärry perässä eli trailermode, nopeudenrajoitin ainoastaan.
Yhdenpolkimen ajoa käytän oikeastaan aina jos ei venettä/kärryä ole perässä ja mielestäni toimii ihan hyvin. Myös mersuista tuttu autohold jarrupainamisella yms. fyysiset käyttöasiat toimii järkevästi.
Plussaa myös siitä, että kaikki piipitykset, nopeusvaroitukset, hereilläolon seuranta jne muut saa aika helposti aina pois nopeasti ilman että täytyy satoja valikon alavalikoita valita.
Painikkeet ja näppäimet ihan fyysisiä, ei kaikki esim näytön kautta tai kosketuskakkaa vaan ihan nappi jonka tuntee painaako sitä.
Tästä #5 en tiedä miten käyttöjärjestelmä jne muut kaikki tulee, onko samankaltaisuutta vai ihan uusi juttu.