Mä itse asiassa törmäsin tähän ongelmaan viimeksi, että tuo työnantajan määrittelemä hankintaraja menee nimenomaan listahinnan, ei henkilökohtaisen tarjoushinnan mukaan

osaltaan siitä syystä jäi tästä nykyisestä autosta vetokoukku pois, mitä olen kaikki nämä vuodet toistuvasti sadatellut.
Ymmärsin myös, että Ioniq 5:n alusta olisi kehittynyt "johonkin suuntaan", mutta itsekin kohtalaisen paljon hiekkateitä ajavana arvostan tuota mukavuutta tuntuman kustannuksella. Täytyy kuitenkin käydä tämä uusi Ioniq 5 niin ikään koeajamassa, koska siinä kuitenkin olisi aika läjä sellaisia parannuksia, joita olen omassa yksilössäni kaipaillut... isompi akusto, matriisiajovalot, langaton CarPlay, mobiiliavain ja navigoinnista riippumaton akuston esilämmitys muutamia mainitakseni. Toivoa myös sopii, että nuo Ioniq 5:n perusvitsaukset eli ICCU- ja pikkuakkuongelmat olisivat jollain tapaa ratkaistuja tässä facelift-mallissa.
Xpengiä menenkin koeajamaan jo tulevana perjantaina. Katsotaan, millainen fiilis siitä kulkineesta sitten jää.