Jos ja todennäköisesti kun Hynyn hinnoissa on aika monta tonnia tinkivaraa, niin tuon 60 k€ luulis taipuvan. Toki jos menee firmalle ja pakko käyttää listahintoja, niin sitten ei lohduta. Kävin pyöräyttämässä lenkin uudella versiolla ja suurin ero ajettavuudessa tuli alustasta. Huomattavasti tukevampi kuin oma 77 kWh version alusta, eli sinun 72 kWh nähden todella erilainen. Käsittelyn kannalta varmaan parannus, mutta ajomukavuudesta en sitten niin tiedä. Lisää tilaisuuksia autolle rämistä. Keskikonsoli, ratti, uusi infotainment jne. oli just sellaisia parannuksia mitä tarvittiin. Toisaalta infotainmentin logiikka on edelleen "korealainen" eli vähän jäi fiilis, että vanha järjestelmä meikattu ja pistetty vähän nopeampi prosessori. Takaluukku ei kolissut koeajossa

Melun puolesta en havainnut merkittävää eroa vanhaan, ei tosin päässyt kuin max. 80 km/h tiellä ajamaan. Itsellä kun on mukavuuspainotteinen meno tärkein kriteeri, niin saa ruksia uuden version pois listalta. Liian kovaksi viritetty.