Yleistä keskustelua sähköautoista

Se osa vaihdetaan ettei auto olisi ajokelvoton ennen seuraavaa katsastusta.
Selitäppä minulle miten sama vika voi olla OK nyt, mutta vähän ajan kuluttua se ei ole OK.
Ei itse vika siinä miksikään muutu.

En tiedä onko tämä "tarkastetaan katsastusmiehellä", uusi ilmiö, mutta ainakin se on saanut Teslojen myötä "julkisuutta". Eikös taustalla ollut se kiista siitä, mikä on Teslan mukaan korjattava takuun puitteissa vs katsastusmiehen mielipide korjattavista asioista ?

Ihmellinen ilmiö mielestäni, joka tapauksessa "uusille"autoille.

Selitäppä minulle miten sama vika voi olla OK nyt, mutta vähän ajan kuluttua se ei ole OK.
Nivelien valykset kasvavat kilometrien mukaan. Minulla on tunne etta en nyt taysin ymmarra kysymysta. Alustan valykset ovat hyvin paljon mielipiteita ja ei niihin mitaan mittareita ole. Vuodot ovat samanlaisia asioita.

Nivelien valykset kasvavat kilometrien mukaan. Minulla on tunne etta en nyt taysin ymmarra kysymysta. Alustan valykset ovat hyvin paljon mielipiteita ja ei niihin mitaan mittareita ole. Vuodot ovat samanlaisia asioita.
Nivelissä on joko välystä tai ei ole. Sama pätee vuotoihin, joko vuotaa, tai ei vuoda. En ymmärrä mitä selität.

Liitetään kuva sitä EV3sta, niin voi sitten miettä katseleeko mielummin ulkoa tuota, vai istuuko sisällä ja katselee muita autoja. Toki kuvat aina vähän valehtelee, luonossa paremman näköisiä, vai miten se meni.
ev3
kuva_2025-02-28_012943267.png

Kuvat Kia sivuilta.

Juu, olen kyllä istunut sisällä ja katsellut ulkoa. Omassa kategoriassaan oikein jees. Sellainen lievästi vihreä tms. taisi se väri olla ko. autossa.

Nivelissä on joko välystä tai ei ole. Sama pätee vuotoihin, joko vuotaa, tai ei vuoda. En ymmärrä mitä selität.

Yleisin nivel akselistoissa on kyllä kumihela, joka ehjänäkin antaa aika paljon liikkumavaraa akseliston komponenteille. Yleensä kun tällänen nivel on ehtoopuolella, alkaa kuopissa kopista tms kun metalli osuu metalliin

Yleisin nivel akselistoissa on kyllä kumihela, joka ehjänäkin antaa aika paljon liikkumavaraa akseliston komponenteille. Yleensä kun tällänen nivel on ehtoopuolella, alkaa kuopissa kopista tms kun metalli osuu metalliin
Palloniveliähän noissa on enimmäkseen vaihdettu? Saa olla harvinaisen paskaa kamaa, jos kumihela happanee alle neljän vuoden.

Tiedän kyllä mikä on nivelen ja puslan ero.

Ei itse vika siinä miksikään muutu.

En tiedä onko tämä "tarkastetaan katsastusmiehellä", uusi ilmiö, mutta ainakin se on saanut Teslojen myötä "julkisuutta". Eikös taustalla ollut se kiista siitä, mikä on Teslan mukaan korjattava takuun puitteissa vs katsastusmiehen mielipide korjattavista asioista ?

Ihmellinen ilmiö mielestäni, joka tapauksessa "uusille"autoille.
Tesla ei aluksi hyväksynyt muita kuin katsastuksesta saadun hylyn. Nykyään ilmeisesti kelpaa autotohtorin lappu myös.
Tarjoavat (Tesla) toki nykyään myös 120€ tuota tarkastusta missä käydään auto kauttaaltaan läpi, että myös korjaavat suoraan jos takuu, muuten pitää hyväksyä erikseen haluaako korjata heillä vai muualla.

Tesla ei aluksi hyväksynyt muita kuin katsastuksesta saadun hylyn. Nykyään ilmeisesti kelpaa autotohtorin lappu myös.
Tarjoavat (Tesla) toki nykyään myös 120€ tuota tarkastusta missä käydään auto kauttaaltaan läpi, että myös korjaavat suoraan jos takuu, muuten pitää hyväksyä erikseen haluaako korjata heillä vai muualla.
Jos on takuu korjattavaa niin ei kai silloin tarkastusmaksua peritä ?

Ei se nyt oikeastaan noin mene. Siellä on sen täysin virheettömän ja korjausta vaativan välissä se hyväksyttävä välys tai tihkunta.

Ja niissä täysin virheettömissäkin nivelissä on välys, jotta se ylipäätään voi olla nivel.

Ei yrjöttävyydessä rajaa kun KIA:lla ajaa.

1484653-1f9979757fa2ee98e5843ed5167f72d0.jpg

Peltiä takaikkunoihin ja sirkkelöi katon puoleen väliin asti auki ja niin kaboom siinä on teille köyhien ihmisten (lava)auto - poortruck.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 515
Jäsenet
76 448
Uusin jäsen
Nemesis666

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom