- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 8 454
Ei ole yhtään sen kauemmin nelipaikkainen kuin ID3. Just ketjussa tästä oli juttua. Ihan samat uudistukset tulee kuin ID3:een mikä tietysti on luontevaa, koska samoista palikoista tehdään.Itse koin Cupra Bornin designiltaan ID3a miellyttävämmäksi. Näin muovisuudesta huolimatta ja käytännössähän nuo ovat ymmärtääkseni ihan samat autot. Kakkosautona menisi ihan hyvin (nelipaikkaisuus voi toki jollekin olla ongelma - koski ainakin aiemmin isompaa akkukokoa).
Ei koske pelkästään sinua, mutta ihmettelen vähän tuota kommentointia muovisuudesta. Ekat yritykset ID3:sta olivat aikalailla muovisia, mutta nykyiseen uuteen malliin kun menee katsomaan, niin asioita on aika hyvin korjailtu. Born on silti vielä edellä, enemmän sitä tasoa mitä malliston olisi pitänyt alkujaan olla. Ratin napit tietysti edelleen ovat mitä ovat. Sekä ID3 että Born ovat ajossa kuitenkin ihan ok räminöiden yms. suhteen pl. rengasmelu isolla rengastuksella. Tuon kokoluokan vehkeessä läski 18" saisi olla aikalailla maksimi.