- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 7 729
Toisaalta teslan kolarikorjauksen hintaahan on moitittu kokoajan, joka ei sinänsä liity auton voimalinjaan. Herz ei oikein voi nyrkkipaljoilla noita teettää, vaan kaikki on tehtävä valmistajan ohjeistukden mukaisesti, ja jos ohjeessa lukee että lommoutunutta lokasuojan kaarta ei saa oikaista, vaan se pitää vaihtaa, niin sitten se vaihdetaan.
Herz on kyllä sen vertan iso putiikki että kaiken järjen mukaan toimii itse omana vakuutusyhtiönään.
Herz on kyllä sen vertan iso putiikki että kaiken järjen mukaan toimii itse omana vakuutusyhtiönään.
Eihän se uuden kennon laittaminen ole optimaalista, mutta ei järkevääkään, koska yhdestä kolariautosta irtoaa melkoinen määrä käytettyjä kennoja varaosiksi. Sitten kun on eriverran käytettyjä tai muuten purettuja sähköautoja on laaja valikoima eri kuluneita kennoja joista valita parhaiten korjattavan auton kennoa vastaava.Älkää nyt vain luoko itsepetoksen illuusiota, että ne akut olisi noin vain korjattavissa halvalla. Ei käytettyjen kuluneiden kennojen sekaan voida heitellä uusia noin vain ilman ongelmia....... Vai olenko väärässä?