Päivitetään nyt omaa tv seikkailua..... Nyt on sony xh9096 75" lähetetty takaisin tosi pahan dse n ja paneelin epätasaisuuden takia js just aamulls tuli viestiä että hyvitysrahat pistetty tilille.
Noh....tuli tossa illalla kotiin kuljetuksena täysin sama tv nyt uudelleen js pelon sekaisin tuntein asentelemasn uudelleen.
Ja..... Täysin tasainen paneeli ...ei havaittavaa dse tä, ei bandingiä. Eli olkaa vaativia ja jos paska yksilö niin ei kun takaisin. Itse olin kyllä satavarma...ainakin mrlkein
että ei voi käydä uudelleen noin pahaa paneelilottoa. Rtingsin arvioissa tämä telkkari paras led telkkari gray uniformityn osalta. Nyt vois kyllä korkkaa oluen tai toisenkin. Ärsyttää vasn kun kuluttaja joutuu pelkp perseessä miettimään millaisen paneelin saa arvonnasta.
Noh....tuli tossa illalla kotiin kuljetuksena täysin sama tv nyt uudelleen js pelon sekaisin tuntein asentelemasn uudelleen.
Ja..... Täysin tasainen paneeli ...ei havaittavaa dse tä, ei bandingiä. Eli olkaa vaativia ja jos paska yksilö niin ei kun takaisin. Itse olin kyllä satavarma...ainakin mrlkein