Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Ja minä kun olen ollut siinä uskossa, jotta jos kalibrointi tehdään vimpan päälle niin se nimenomaan tehdään siinä tilassa ja mielellään vielä ainakin edes lähellä sitä valaistusta missä tv:tä tullaan möllöttämäänkin. -Itse en kyllä moisesta hommasta maksaisi.

Väärä uskomus, mutta aika yleinen. :)

Mites, olisko oma ketju hyvä noille kalibroinneille? Meinaan, että Suomessa telkareista promillen murto-osa on kalibroitu, niin ei kovin yleistä ole.

Ja minä kun olen ollut siinä uskossa, jotta jos kalibrointi tehdään vimpan päälle niin se nimenomaan tehdään siinä tilassa ja mielellään vielä ainakin edes lähellä sitä valaistusta missä tv:tä tullaan möllöttämäänkin. -Itse en kyllä moisesta hommasta maksaisi.
No näinhän tuo menee jos tehdään ns "vimpan päälle" eli aletaan hifistelemään. Jos esim rahamies teettättää itselleen 100K€ kotitetatterin niin silloin on ihan ok ottaa ammattilaiset paikalle säätämään valaistus, äänet ja kuva vimpan päälle. Tulee tod.näk samasta firmasta mutta helpostikin semmonen 5-10K€ homma. Hänelle pennosia. Sitten jos ihan tavallinen duunari innostuu ostamaan vaikka noin 3000€ telkun niin 300€ kuvan kalibrointiin on aika kohtuullista. Äänet pystyy jokainen vähänkin innokkaampi harrastaja säätämään suht kohdilleen. Se kerrostalon olkkari tai makkari on sit mitä on ja sillä mennään. Senkin kyllä innokas harrastaja ruuvaa toimivaksi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
264 780
Jäsenet
75 506
Uusin jäsen
milo09

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom