No niin ja se televisio ei voi siinä tasolla sitten olla, koska...?Laitetasolle joka myöskin kiinnitetty seinään. Niin ainaki ite laitoin just.![]()
Miten tuossa säästetään tilaa?
Kauheen kiva, toimii varmaan noin 0,5% talouksista moiset kätevät upottelut naapurihuoneen puolelle, jotka ehkäisevät TV-tason takana tehtäviä konttauksia (mikä todellisuudessa tarkoittaisi vain telkkarin kääntämistä hieman).Käsittääkseni monilla ihmisillä ei näitä enää ole ja eikä ikinä tule.
Tietysti itse olen HC ihminen. Siis kakkosnelosen levyinen valeseinä, jossa on paikka TV:lle ja uppokaiuttimille. Vein tämän extreemiin tajuamalla, että olkkarin seinän takana on kodinhoitohuone. Minulla on aluekoodivapaa UHD-soitin ja vahvistin (on myös tiki- boksi ja CD käytössä OPPO-83 SE) seinään upotetussa lasiräkissä. Kodinhoitohuoneessa voi avata komeron oven, jossa on on laitteiden takapäät ja vaihtaa johdotuksia mielen mukaan, ilman TV-tason takana tehtäviä konttauksian.
Niin ja systeemi on 5.1.2 Atmos ja edessä on Revellin uppokaiuttimet myös seinään upotettuina. Ei yhtään johtoa missään. Vaimo rakastaa, kun vanhassa 5.1. jossa oli neljät kaiutinjalustat ja se lähes kuutiometrin subbari + kymmeniä metrejä johtoja ympäri kämppää keräämässä pölyä/kamppaamassa ihmisiä.
Ja tosiaan tuo melkein metrin levyinen TV-taso, käsittämätön johtosotku takana ja kissojen kokoisia pölypalloja... Ei ole meillä kummallakaan ole sitä ikävä.