Tuolla budjetilla ja kokoluokassa suosittelisin kyllä Sonyn 85" X95L, 3999€ hintaan.Voisin myös tukeutua palstalaisten näkemyksiin ja kokemuksiin, kun uutta televisiota ja soundbaria olen hankkimassa. En ole mikään hifistelijä, mutta hyvää laatua lähdetään hakemaan ja sellaista kokonaisuutta, jota ei seuraavaan vähintään viiteen vuoteen tarvitse harmitella et olisi pitänyt valita jokin toinen tuote jossa on jokin tietty ominaisuus. Käyttö on perus elokuvien ja sarjojen katselua ja pelikonsolilla pelaamista, eli sitä arjen hektisyydestä irrottautumista.
Omalla kartoituksella olen päätynyt tähän telkkariin: Samsung QN800C 85" 8K Neo QLED -televisio – Verkkokauppa.com
Ja tähän soundbariin: Samsung 11.1.4-kanavainen HW-Q995C soundbar (musta) - Gigantti verkkokauppa
Sen mitä tuotteita olen itsekseni kartoittanut, niin varmasti ajaisi asiansa. Lähinnä mietin, että saako suhkot samalla rahalla parempaa tai onko juuri nyt järkevää odottaa hetki? Vai saako merkittävästi halvemmalla ihan riittävän hyvää?
Varmaan paras ei-oled tällä hetkellä.