Hakusessa olisi ensisijaisesti 75" töllö ja hintahaarukka 1500e-2000e, tarvittaessa voidaan hieman joustaa lisäämällä kolikoita kassalle. Tuumakoko voidaan viilata 65":aan jos tarvis esim. Oledia miettiessä. Televisiota kulutettaisiin enimmäkseen sarjojen ja leffojen tuijotteluun, mutta myös PS5 napsahtaisi telkkuun kiinni, joten pelattuakin tulisi. Olkkarin, johon telkkari tulee, saa ihan kohtuullisesti pimennettyä sälekaihtimien ja verhojen avulla. Täyspimentävät kyseiset verhot ei kuitenkaan ole. Katseluetäisyys on maksimissaan 3m.
Vaikkakin olen koittanut pysyä liukkaan teknologikelkan kyydissä, olen auttamattomasti ummikko ymmärtämään kaikkien hienouksien päälle mitä nykytöllöt tarjoaa. Siksi en osannut itse valkata uutta töllöä kun ostokrapula iskisi välittömästi jos menisin tunnetuimpiin kivijalkaliikkeihiin höynäytettäväksi. Tätä ketjuakin olen selannut jokusen tunnin vaan olen tainnut sekoittaa pääni vielä enemmän töllöjen suhteen
Tällä hetkellä tv-tasolla pönöttää 55" 10v vanha Sony, joka on palvellut hyvin, mutta nyt on aika jättää hänet eläkkeelle. Joten arvon forumilaiset, haluaisitteko auttaa miestä mäessä mikä on parasta mitä ylläolevilla spekseillä saa?