Joo tiedän, että tämän jutun loputtomia ongelmakohtia siinä miten faktat ei täsmää on käyty täällä jo läpi aikaisemminkin. Nostin nyt kuitenkin näitä relevantteja ja kertasin pari muutakin vastineeksi tuohon tuumailuusi siitä miten NY Post on varmasti tehnyt taustatyöt kuntoon kun päättivät julkistaa.näitä on jo käsitelty aiemmin, mm. tämä miksi valittu korjaamo on Joen kotikulmilla Delawaressa ja mitä vastuita NyPostille koituu tietoisesti väärän tiedon levittämisestä. Jos tässä on faktat niin helppo olisi Bidenin lopettaa huhut sanomalla niin ja esittämällä jotain todisteita puoleltaan jos niitä on. Kyseessä ei ole oikeudenkäynti (ainakaan tässä vaiheessa) vaan poliittinen kilpailu, jossa edes yrittämällä voisi asioiden käsittelyyn vaikuttaa. Ei kuitenkaan näin tee. Jostain syystä puolustajat ovat muut kuin syytösten kohde itse ja pointteja joudutaan kaivamaan kuvia tutkimalla suurennuslasilla kun tärkeintä olisi itse esitettyjen väitteiden kieltäminen.
Syytösten kohde on minun nähdäkseni kiistänyt kaikilta olennaisilta osin väitteet. Sinusta se on jotenkin epämääräistä että vain valtakunnallisissa väittelyissä joita katsovat vähintään kymmenet miljoonat ihmiset valtakunnallisilla televisiokanavilla on näin tehnyt, mutta näkisin että edelleen eivät nyt vain tarpeettomasti anna huomiota perättömille väitteille sen enempää kuin on tarpeen.