- Liittynyt
- 06.11.2016
- Viestejä
- 1 903
Pointti oli siinä, ettei ne vaikkapa nyt Xenonautsin äksönpointit tee pelistä yhtään sen syvällisempää. 10-vuotiaan päässälaskutaidoillakin pystyy hyvin laskemaan mitä kierroksen aikana pystyy tekemään. Peli voi olla hyvinkin monimutkainen, vaikka kierroksella voisi tehdä vain yhden siirron. Shakkihan on tästä hyvä esimerkki.Shakissa on yksi action point vuorossa. XCom 2:ssa on 2 action pointtia per solttu vuorossa. Selvä ero.
Ei välttämättä paskaa pelaamista, mutta jokainen tilanne on varmaan teoriassa selvitettävissä ilman tappioita. Omista mokista oppiminen on mielestäni vähän niin kuin tämän pelin idea.Jokainen sotilaan kuolema XCom 2:ssa on paskaa pelaamista. OK