Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo testasin tässä näin tuota erikois-skillisysteemiä ja totesin, että jokaiselle sotilaalle arvotaan erikois-skillit, ei niinkuin aiemmin väitin:Pitää paikkansa. Testasin just ja ostin kaikki mahdolliset taidot captainiin asti. Eli toi alin rivi on niitä muiden classien taitoja. Taidon ostaminen maksaa päälle 10 pistettä, kalliimmat jotain 20. Punaisella ympyrällä on mainittu ryhmän pisteet ja henkilökohtaiset pisteet. Aiempia xcomeja en oo pelanut.
edit. en oo ihan varma, onko erikoistaidot ennaltamäärätty.
ironman on kyllä hieman niin ja näin. Jos satut vahingoissa esim klikkaamaan väärään kohtaan, saattaa olla peli sitten siinä varsinkin legend ironman tasolla. Aion pelata kuitenkin Legend ironmanin, kun olen saanut Legend nonironmanin valmiiksi. Ja suosittelen pelaamaan nonironmanilla aluksi, että tuntee uudet pelimekaniikat, ja siirtyä sitten ironman legendiin.Nyt on sitten tahkottu läpi. Olisihan tuota vielä pelannut mielellään enemmänkin vaikka loppua kohti tuo vain helpottui huomattavasti. Olen niin huono pelaamaan pelejä uudestaan läpi että en varmaankaan jaksa kovemmalla vaikeustasolla/Ironmanillä tuota kokeilla. Nyt vain kovasti odotellaan että milloin tulee jatkoa.
Pitäisi selvitä, peli tallentaa edelleen aina oman vuoron alussa, ei jokaisen klikkauksen jälkeen.Eikö noista misclikkeistä selviä nopealla altf4? En oo kyllä vähään aikaan pelannut niin on voinut muuttua.
ironman on turha. Paitsi jos ei osaa hillitä itsensäkusettamista. Lisäksi pelissä on se vaara, että vahinkoklikkauksesta tehtävä päättyy katastrofiin.Pitäisi selvitä, peli tallentaa edelleen aina oman vuoron alussa, ei jokaisen klikkauksen jälkeen.
Windowsin File History on myös näppärä varokeino tallennuksen pelastamiseen vakavien bugien varalta Ironmanissa, tallennusvälin voi päättää itse (min. 10min) ja käytön voi jättää omantunnon ja itsekurin varaan.
ja aiemmin..ironman on turha. Paitsi jos ei osaa hillitä itsensäkusettamista. Lisäksi pelissä on se vaara, että vahinkoklikkauksesta tehtävä päättyy katastrofiin.
AhaaLäpäisin juuri legend/ironman. about 28 tuntia meni. Tässä 2 ekaa videota. kestää vaan uppia.
@outonaapuri vastasikin miten tuo menee ennen WOTC:a (tai ilman WOTC integrointivalintaa). Jos WOTC on asennettu ja valitset integrated, sitten nuo rulerit hengailee jossain blacksitellä (merkattu kartassa). Käsittääkseni jos selviävät tuosta ekasta taistelusta hengissä niin sitten ilmaantuvat randomisti tehtäviin kuten "viperluolan" jälkeenkin.Miten tuo Alien hunters DLC oikein aktivoituu? Mielestäni en huomannut mitään valinnaista tehtävää jossa tuo olisi lähtenyt päälle. On nimittäin vähän nihkeää kun 8 turn rajoituksen tehtävässä on joku Berserk Queen heiluttelemassa, tuon nyt sentään sain tehtyä mutta sitten seuraavaksi tulikin Archon king ja otin DLC:n pois päältä kun jengillä on yhdellä joku exo ja juuri vasta saanut magnetic weapons. Eihän tuossa ole mitään järkeä heittää noita randomisti tehtäviin.
Öö sen yhden "viperluola" tehtävän (jossa se viperqueen eka kerran kohdataan) jälkeen nuo on itellä alkaneet tulla, tosin en ole useampaan kk pelannut.
Edit: tosin pelinkin valikossahan oli joku säätö tolle, en muista miten se liene vaikuttaa.
Ite alkuun luulin että se "viperluola" tehtävä on mentävä tekemään heti niinkuin muutkin mutta kahden ironmän vipen jälkeen tajusin..
tässsä on mun wotc pelaus siihen ekaan choseniin asti. lisää on tulossa. kai. legend ironman
Mitä modeja sulla on tuossa käytössä ?
Mitä modeja sulla on tuossa käytössä ?
äää. modeilla on eroa. Esim. modi joka antaa sun pyssylle 1000 ammusta, ja modi joka yksinkertaisesti laittaa kaikki sun tyypit overwatchiin kerralla. Kumpi rikkoo peliä?En käytä mitään modeja, koska kaikki modit rikkovat mielestäni pelin sääntöjä. Hymynaama sen takia, että huvitti miten samankaltainen ajatusmaailma, mutta miten paljon tiukempi omani on. Olen varmaan joku Päivi Räsäsen tietokonepeliversio. Haluan pelata pelini mahdollisimman originaalina.
Tästä on tullut ongelma esimerkiksi World of Warcraftissa, jossa lähes kaikki raidikillat vaativat "Deadly Boss modeja" ja muita.
Hyvänä puolena on sitten taas se että harvemmin mikään peli kaatuilee tai crashailee.
Aina menee vähän herne nenään kun aletaan nimittelemään vastauksen yhteydessä, se jotenkin alentaa sen vastauksen ja vastaajan mielipiteen tasolle vessanpönttö.äää. modeilla on eroa. Esim. modi joka antaa sun pyssylle 1000 ammusta, ja modi joka yksinkertaisesti laittaa kaikki sun tyypit overwatchiin kerralla. Kumpi rikkoo peliä?
edit. En itte käytä yhtäkään pelinrikkojamodia, joten siinämielessä oon samaa mieltä. Mutta kun lasket näköjään pelinrikkojaksi modeja jotka vain nopeuttavat peliä niin...
aika tyhmiä puhut veikkoseni : )
Aina menee vähän herne nenään kun aletaan nimittelemään vastauksen yhteydessä, se jotenkin alentaa sen vastauksen ja vastaajan mielipiteen tasolle vessanpönttö.
Mutta vastauksena kysymykseesi että molemmat, ilmiselvästi.
wat? Kerroin vain mielipiteeni. Enkä todellakaan nimitellyt sinua. Eikä ole tarkoitus VITTUILLA.
a) pidän modeista, jotka ei riko peliä. Esimerkiksi Overwatch all ei riko peliä, vaan tekee pelaamisen nopeammaksi. Olisi tyhmää ja HIDASTA klikata jokaista tyyppiä erikseen Overwatchiin, kun sen voi modilla tehdä yhdellä klikkauksella.
b) en pidä modeista kuten aikarajojen poistaminen tehtävistä, jotka siis selkeästi rikkovat peliä. WOTCiin on tosin laitettu niitä, jos sattuu tsäkä käymään mutta...voi niitä esimerkkejä latoa modeista jotka rikkovat peliä.
Tyhmää ja tyhmää. Pelin suunnittelijat ovat tarkoittaneet pelin pelattavaksi niin, joten onko se sitten tyhmää pelata sillä tavalla? Miksi devit eivät ole sitten laittaneet sitä ominaisuutta siihen?
koska devit on niin vitun laiskoja paskoja, eikä jaksa koodata vitun yksinkertaisia toimintoja. Modausmahdollisuudet ovat syöpää! Peli pitää tehdä valmiiksi, mutta valitettavasti tämä peli EI ole valmis. KESKENERÄINEN. Miksi helvetissä peli on niin hidas? Esimerkiksi jos pelaan shakkia, ei minun pidä katsoa jotain tarinademoa tai turhaa puhetta. Ei mua kiinnosta puheet. Minua kiinnostaa peli joka on SUJUVA. tai sulava iha miten vaan. Miksi pelissä on maailman paskin kamera. En koskaan ole noin paskaa kameraa nähnyt. Oletko sinä?
Summasummarum:
Peli pitää tehdä 100 prosenttisesti valmiiksi.
Mutta: ei ole näin
Niin: modit nopeuttavat peliä.
Huono diili, koska modit ovat kolmannen osapuolen tekeleitä, eikä heillä ole mitään vastuuta luoda mitään. Ei niillä luultavasti ole rahaa kiinni, varmaankin jotain harrastajia modailemassa.
En lähtisi ihan noin rankasti arvostelemaan tiimiä joka tuon pelin ja lisäosan on kuitenkin tuonut markkinoille, mutta ymmärrän kantasi. Omasta mielestäni peli on valmis, koska en ainakaan ole löytänyt kovin montaa bugia. Se että joku ominaisuus x puuttuu pelistä on mielestäni juuri se makuasia.
Pelin hitaus? ei ole haitannut, koska olen pelannut strategia ja taktiikkapelejä koko ikäni, joihin lukeutuu myös shakki.
Sinä et ilmeisesti ole koskaan seurannut kun kaksi shakkimestaria ottelee, kun otit sen esimerkiksi "nopeuteen".
tässsä on mun wotc pelaus siihen ekaan choseniin asti. lisää on tulossa. kai. legend ironman
Ilman muutamia modeja peli on liioittelematta pelikelvoton.
Selvä. Olen eri mieltä. Esimerkiksi kamera on maailman paskin mitä olen peleissä nähnyt. Pelkästään se tekee pelin kömpelöksi. Ja mun mielestä pelikelvottomaksi.Tuo lause on liioittelua, ei se kyllä ole...
vitun paska peli, jos vanhat modit ei toimi pelin päivittyessä.
Pelaajat joutuvat odottamaan, että modien tekijät päivittävät modinsa.
Koska modien tekijöillä ei ole mitään vastuuta modeistaan tai julkaisuajankohdasta, niin se modi tulee tai ei sit tule. Puhun nyt lähinnä pelin tärkeistä, nopeuttavista, user interface, modeista. Koska kuka vitun vammainen käyttää modeja kuten "remove timers", mutta se on eri asia, eikä liittynyt mistä puhuin.
Nämä ovat taas yksi esimerkki miten paska jengi X com 2:kkosta on tekemässä.
vitun paska peli, jos vanhat modit ei toimi pelin päivittyessä.
Pelaajat joutuvat odottamaan, että modien tekijät päivittävät modinsa.
Koska modien tekijöillä ei ole mitään vastuuta modeistaan tai julkaisuajankohdasta, niin se modi tulee tai ei sit tule. Puhun nyt lähinnä pelin tärkeistä, nopeuttavista, user interface, modeista. Koska kuka vitun vammainen käyttää modeja kuten "remove timers", mutta se on eri asia, eikä liittynyt mistä puhuin.
Nämä ovat taas yksi esimerkki miten paska jengi X com 2:kkosta on tekemässä.
Selvä. Olen eri mieltä. Esimerkiksi kamera on maailman paskin mitä olen peleissä nähnyt. Pelkästään se tekee pelin kömpelöksi. Ja mun mielestä pelikelvottomaksi.
Q ja E pyörittelee kameraa kyllä tuolla olen aina sopivan kuvakulman löytänyt. Voisihan tuo olla parempi mutta noista kontrolleista niin taistelussa kuin HQ:ssa paistaa konsolipelaajien padeille suunnatut kontrollit. Nämä "opettele koodaamaan" jutut on ainakin osittain ihan tietoisia valintoja.
Vaikka internetissä ollaankin niin siistitään vähän sitä ulosantia.kameranpyöritys on jotain 45 astetta vanillassa. VItun järkevää, varsinkin kun pelin grafikkakin on niin epäselvää, että joskus pitää löytää millmimetrin tarkkuudella oikea kuvakulma.
Konsolit on pilanneet maailman.
selvä. ymmärretty. Korjasin tekstin IO-TECHIN linjaan sopivaksi.Vaikka internetissä ollaankin niin siistitään vähän sitä ulosantia.
Hyvinhän tuo näyttää toimivan ainakin meikäläisen modeilla, muutaman fiksin sai tiputtaa poiskin kun oli korjattu itse pelissä.Patchikin ilmaantunut WOTC:lle: Linkki
Saas nähdä toimiiko modit vielä.
Patchikin ilmaantunut WOTC:lle.
Saas nähdä toimiiko modit vielä.