Näyttää olevan kirjautumisongelmaa heillä. edit: hidasMoi toimiiko muilla live en pysty kirjautuun nettipelit ei toimi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää olevan kirjautumisongelmaa heillä. edit: hidasMoi toimiiko muilla live en pysty kirjautuun nettipelit ei toimi
Itse vetänyt tärinät Dirt 5:ssä alimpaan mahdolliseen pykälään kun on niin överiksi vedetty. Yhtään jos siitä nostaa niin tuntuu että ajaa tärinämoottoreita 100% teholla. Ärsyttävä. Ihan kuin ei olisi kuin "tärinä päällä / tärinä ei päällä" siellä pelissä. Ei mitään erilaisia tuntumatasoja kuten vaikka Forza Horizon 4:ssä.Dirt 5 juu tuli nyt gamepassiin ja näyttää pyörivän paremmin kuin PS5:lla tai ainakaan pikaisten koettaessa ei samoissa radoissa/autoissa ollut mutkissa yms sitä hidastelua/nykimistä mitä plesellä on, tosin ehkä PS5:lla sitten paremman näköinen(ehkä, en ihan varma).
Tosin pakko sanoa että dualsensellä ajaminen on mielekkäämpää kuin "normaalilla" xboxin pädillä. Tosin kunnolliset tärinät kyllä on, liian usein ei nykyään uskalleta tehdä kunnon pädi-feedbackkiä ajopeleihin.
Miten muuten ajattelit kirjautua toisella tilillä? Sähköposti ja salasana niinkun ihan mihin tahansa palveluun kirjautuessa.Uutena xbox omistaja kyselen tyhmiä.
Onko toisen käyttäjän lisääminen noin hankalaa oikeasti, että pitää sähköpostit jne laittaa?
Muijalle meinasin oman tilin tehdä, kun välillä jotain pelailee.
No Sonyn puolella mulla on pääkäyttäjä ja muija voi vain pelata.Miten muuten ajattelit kirjautua toisella tilillä? Sähköposti ja salasana niinkun ihan mihin tahansa palveluun kirjautuessa.
Pitää rekata uus tunnus, typerää? no kyllä... ite jouduin kans tekaisee eukol tunnuksen, kun boxi oli hetken taloudessa, kunnes lähti kiertoonNo Sonyn puolella mulla on pääkäyttäjä ja muija voi vain pelata.
En tarvi kuin nimi laittaa ja menoksi.
Ajattelin, että olisi samanllailla.
Eli Sonyn puolella kaikkien nimimerkit, trophyt jne on lukittu yhden ihmisen salasanan taakse? Jos sille yhdelle tapahtuu jotain niin rip kaikkien tunnus? Itse sanoisin että tuo on typerää mutta eipä siitä enempää ettei mene väittelyketjun puolelleNo Sonyn puolella mulla on pääkäyttäjä ja muija voi vain pelata.
En tarvi kuin nimi laittaa ja menoksi.
Ajattelin, että olisi samanllailla.
Kumpi lähti kiertoon?Pitää rekata uus tunnus, typerää? no kyllä... ite jouduin kans tekaisee eukol tunnuksen, kun boxi oli hetken taloudessa, kunnes lähti kiertoon
Xbox..Kumpi lähti kiertoon?
Joo, ei kyllä Sonyn meiniki hinta/laatusuhteessa ole lähelläkään Xboxia. Toki tästä voi väitellä, joku voi tilata koiranpaskaa purkissa tuhannen euron kilohintaan ja pitää sitä arvokkaana asiana.
Itse tykkään myös xboxin käyttöliittymästä enemmän. Pleikkarin käyttis tuntunu tosi sekavalta aina. Microsoft muutenki tehny TOSI paljon hyviä asioita xbox onen surkeen julkkarin jälkeen. Pikkuhiljaa alkaa näkymään. Olihan xbox one x jo kova julkaisu.
Mitenkäs tuollaisen ilmaisen ultimaten saa?Ennakkoon odotukset oli series x kovat ,ja on täyttänyt kaikki odotukset. Varsinkin 3v "ilmais" ultimatella saat pelata kaikki mitä löytyy.
Ps tuli vaihdettua kun tuon "imurin" sai vaihtotarjouksella uusittua. Jos kesällä niitä uuden konsolin pelejä alkaisi tippumaan.
Eurolla muuttamalla liveajat ultimateksi 1/1 muuntosuhteella, 3kk tulee eurolla vielä mukaan, ja jos sattuu accesia tai gamepassia olla ennestään saa vielä lisää. Halvimmat 12kk ollut 30-40€ niin 1/3 ps5 pelin hinnalla vuodeksi koko pelikirjasto.Mitenkäs tuollaisen ilmaisen ultimaten saa?
Mitenkäs tuollaisen ilmaisen ultimaten saa?
No, kun kikkailee, niin satasen korvilla 3 vuotta... Kyllä se melko hyvä diili on.Ilmeisesti tekemällä uuden accountin joka kerta kun aikaisempi 1e/kk tarjous umpeutuu.
Yhden ps5 pelin hintaan 3v live+gamepass, nopiaa kone maksus + pc lle pelit kaupanpäälleNo, kun kikkailee, niin satasen korvilla 3 vuotta... Kyllä se melko hyvä diili on.
Niin. Ei silti. Mulla on joku lähemmäs 50 pelikonetta (konsolit, kotimikrot etc.)Yhden ps5 pelin hintaan 3v live+gamepass, nopiaa kone maksus + pc lle pelit kaupanpäälle
Mulla on joku lähemmäs 50 pelikonetta (konsolit, kotimikrot etc.)
Löytyy, tämä on loppuvuodelta 2018, että sen jälkeen on tullut kyllä ehkä joku 10 laitetta vähintään lisää... Mutta kuitenkin.... Lisäsin muutaman viimeisen hankinnan...OT: ihan vain mielenkiinnosta, löytyykö listausta hienosta kokoelmastasi ?
Itse en taas huomaa juurikaan eroa latausajoissa. Forza Horizon 4 lataa inasen nopeammin. SSD ollut käytössä jo vuosia One X:lläkin.Tässä uudessa äkspoksissa mukavinta on latausajat tai niiden vähyys, verrattuna vanhaan. Huomaa hyvin kun jätin OneX:n toisen kerroksen töllöön kiinni ja koittaa siinä samoja pelejä.
Joo sama homma.Itse en taas huomaa juurikaan eroa latausajoissa. Forza Horizon 4 lataa inasen nopeammin. SSD ollut käytössä jo vuosia One X:lläkin.
Itse en taas huomaa juurikaan eroa latausajoissa. Forza Horizon 4 lataa inasen nopeammin. SSD ollut käytössä jo vuosia One X:lläkin.
Muokkasin vähän. Olisi pitänyt tehdä lainaus oikein. Pahoittelut.Muistetaan pitää konsoliväittelyt omassa ketjussaan ja muutenkin asiallisena.![]()
Siirsin takaisin, oli vain asiayhteydessä noihin väittelyihin.Tänne mun kommentti Xboxin hiljaisuudesta oli tarkoitettu. Ei väittelyyn.
Ihan käyttökokemuksia.
![]()
Heh. Series X:llä FH4 pyörii 60FPS:llä 4K kun taas One X:llä 1080p ja tämä on todella iso ero. Huomaan eron ihan kaikessa muussakin kuin vain kojelaudassaForza Horizon 4:ssä esim. ainoa ero mitä huomaan on että kojelauta heijastuu paremmin tuulilasista ja taivas konepellistä.
Juu USB:llä Samsung 860 QVO jossain Deltacon kotelossa.Lienet siis itse lisännyt SSD:n? Tuota vasten tämä XBSX on sitten toistaiseksi olematon parannus One X:ään, ei mitään kiirettä siis hankkia jos oli jo SSD. Forza Horizon 4:ssä esim. ainoa ero mitä huomaan on että kojelauta heijastuu paremmin tuulilasista ja taivas konepellistä. Vielä odotellessa niitä pelejä mitkä näyttää laitteen tehot.
Forza Horizon 4:ssä ne alkuvideot on skipattavissa heti kun peli ladannut. Oikeassa alanurkassa on pieni latausrinkula. Kun se katoaa niin A:ta painamalla pääsee ohi videista.Eipä siinä cp 2077 käynnistyy 7 sekunnissa quick resumella. FH4:ssa quick resumessa on sellainen vika ettei nämä forzahon hommat päivity oikein jos sitä käyttää ja välillä jotenkin bugannut että liikenne kadonnut kokonaan. Kaikissa pelissä on ne kaikki unreal engine, xbox game studios, coalition jne videopätkät joita aina ei edes pysty skippaamaan niin vähän syö ssd:n hyötyä alkulatauksessa.
FH4 on 1080@60 one x:llä ja series x:llä 4k@60, eikö sitä huomaa, ite huomaan ainakin selvästi? Jos pelaa one x:llä 4k@30 niin sen vasta huomaa tai tuntee.
"Käykää cdonista varaamassa 460€ series x jos ei vielä konetta löydy.
Hyvät tarjouksessa ohjeet.
Raportoidaanpa että testaukset osoittivat arvelut oikeaksi; tämä "jumittelu" tapahtuu vain kun netti tahmaa. Ei siis vikaa laitteessa tai käyttiksessäNyt tuon nollauksen jälkeen valikoiden lataus kestää joka käynnistyksessä 13-18 sekuntia. Pikakäynnistys päällä. Aiemmin kaikki "rivit" tuli esille heti, nyt vain ylin. Miten tämä muilla?
Tähän varmaan vaikuttaa verkkoyhteys, pitää testata käynnistellä reititin uudelleen ja laittaa yhteys johdolla kunhan jaksaa taas säätää.
Laitoin tilaukseen. Mikä voisi olla varovainen arvio? Toukokuu?"
Arvioitu toimitusaika:
Tuleva
Alustava julkaisupäivä
2021-12-30
Ennakkovaraa Xbox Series X asettuaksesi jonoon.
Lähetämme konsolit järjestyksessä sitä mukaan, kun niitä on varastossa.
Odotettu toimituspäivämäärä: 2021 "
Heh. Series X:llä FH4 pyörii 60FPS:llä 4K kun taas One X:llä 1080p ja tämä on todella iso ero. Huomaan eron ihan kaikessa muussakin kuin vain kojelaudassaTöllönä 2017 joulukuussa hankittu Panasonicin 65" OLED TX-65EZ950E
No ei tietenkäänEn usko, että tuo FH4 on parasta mitä Series X tulee tarjoamaan.
Juu ei se niitä automaagisesti poista jos olet sinne ladannut. Tuo huomattiin heti julkaisupäivänä. Ajatus tuossa kai on että jos sen levyn vie Xbox Oneen niin peli toimii siellä.Löytyipä mielenkiintoinen ominaisuus tai bugi osassa näistä Series S/X enhanced peleistä, eli ulkoiselle levylle aiemmin ladattu last gen -versio ei poistukaan päivityksen yhteydessä vaan jää edelleen sinne tarpeettomana. Tämä oli tapahtunut niin FH4 ja No Man's Skyn osalta. Muilla samanlaisia kokemuksia?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.