Älä valehtele. En väittänyt sinun sanoneen niin, tai puhuneen esilatauksesta. On helvetin monta tapaa vaikuttaa siihen miten nopeasti tavaraa saa ruudulle. Jotain 'best case' vertailuvideota, missä kaksi eri asiaa, varten ei tarvittaisi mitään uutta levyä. Siksi, edelleen, apples to apples kuvaa osaa niistä luvatuista parannuksista erittäin hyvin.
Enhän minä tässä mitään valehtelekaan. Ilmeisesti käytät nyt termiä esilataus jonkun muun termin sijasta. Itse nyt käsitän esilatauksesta puhuttavan kun puhutaan pelien lataamista verkosta ennen pelien virallista julkaisua. Ao. viestisi oli sitten ilmeisesti jotain tajunnanvirtaa äänen ajateltuna? Itse lähinnä tulkitsin sen sarkastisena vittuiluna, siksipä siitä mainitsinkin. Hyvä jos tästä ei kuitenkaan ollut kyse.
Eron demoamisen paras keissi luonnollisesti olisi ollut peli, jossa tuetaan tätä hehkutettua datan siirtoa suoraan SSD:ltä GPU:lle vs. sellainen jossa tätä ei ole. Nythän tuossa nykydemossa näytettään ainoastaan latausajan parantuminen vanhoilla peleillä, joka on ainoastaan osa saaduista parannuksista, jolloin se uuden tekniikan paras terä jää kokonaan esittelemättä.
..eli apples to apples on huono, eron olisi voinut 'demota' ilman uutta levyä, esittelemällä parempaa esilatausta. Ok. Mainoksissa esitetään mitä milloinkin halutaan tuoda esiin. Demonstraatioissa vielä tarkemmin.