Uskoisin, että joku tämmönen kaapeli on ihan hyvä:
Latauskaapeli USB-C–USB-A Exibel, USB 2.0 | Clas Ohlson
www.clasohlson.com
Itse olen käyttänyt onen ohjaimissa nokian microusb-kaapelia. usb c -kaapelina taas olen käyttänyt sonyn puhelimen kaapelia. Ovat ainakin kevyitä ja toimineet ihan hyvin. Tietysti aika lyhyitä.
Tässähän tulee mahdolliseksi käyttää myös usb c - usb c -kaapelia, jos sellainen pc:stä löytyy.
Veikkaisin että on hyvä kaapeli, mutta hinta hitusen suolainen ainakin omassa mielen maailmassani. Kaapeli sen verta yksinkertainen kapistus että 15 € aika maksimi mitä maksaa, mutta olen jo henkisesti valmis maksamaan 20 € markkinavoimien alistamana tunteet sivuttaen. Puhelimien mukana tulevat kaapelit ovat aina priimaa, mutta aina lyhyitä. Syytä silti olla edes sellainen kaapeli jotta pystyy ohjaimen firmiksen päivittämään.
USB-C/USB-C ei käy koska omassa koneessa ainut portti takapuolella ja jos satun ohjaimen joskus mukaan ottaa jonnekin niin ei tiedä onko kyseistä porttia ollenkaan toisen koneessa.
Tässä hetken jo pohtiessani alan kallistumaan langattomuuteen, jolloin voisin jättää tämän kaapelidilemman unholaan. En vain tykkää yhtään havaittavasta viiveestä, joten joku uljas Xbox-soturi voisi kertoa miten skulaa hurjin mahdollinen pelaaminen Xboxilla langattomasti?
Viimeksi muokattu: