Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Toki telkkareita joissa lagi pienehkö ja sitten töllöjä joissa voi käydä kahvilla ennen kuin signaali ruudulla.
 


Toukokuun 7. luvassa katsaus tuleviin Xbox-peleihin. :tup:

Edit: Kyseessä ilmeisesti 3rd party-peleihin keskittyvä tilaisuus. Xboxin 1st party-peleihin keskittyvä tapahtuma olisi kuulemma kesäkuussa.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti uusi assassins creed tulee olemaan yksi julkaisupeleistä. Onko tietoa muista?
 
Ilmeisesti uusi assassins creed tulee olemaan yksi julkaisupeleistä. Onko tietoa muista?

Vahva veikkaus että saadaan uusi osa Forza Motorsport sarjaan. Forza 5 oli aikoinaan Onen julkaisu peli. Edellisestä osasta on kohta melkein kolme vuotta aikaa.
 
Halo Infinite ainakin virallisesti tähtää julkaisuun. Yllä mainittu Forza Motorsport 8 on varmaan hyvin likellä. Hellblade 2 ehkä myös? Phil Spencer kuitenkin varoitteli, että kaikki heidän kaavailemansa pelit eivät välttämättä ehdi Series X:n julkaisuun, mikä on ymmärrettävää koronan vaikutusten vuoksi.

3rd party peleistä Call of Duty Vietnam on varma nakki. Watch Dogs Legion, uusi Batman-peli ja Outriders mahdollisia myös.
 
Miksi pitäisi pci-e 4.0 ssd:tä ostaa, kun pci-e 3.0 täyttää jo Series X:n nopeusvaatimukset? Ja 2,4GB/s rajan täyttäviä näyttää saavan ~150€ hintaan. PS5:lla se taitaa olla enemmän ongelmia, kun speksit täyttävää m.sataa ei taida olla edes markkinoilla?
Ai no siinä tapauksessa jos se kelpuuttaa myös pcie 3.0 levyjä, niin tuo hinta on jo realistinen. Olin siinä käsityksessä, että levy on oltava 4.0. Kumpikohan tuo Xbox muistikortti oikeasti on? 3.0 vai 4.0?

Edit:
Löysin tällaisen:
”And as the Digital Foundry team points out, the Xbox Series X utilizes PCIe 4.0 to connect both the internal and external SSD storage directly to the CPU. So far we've only seen PCIe 4.0 used on AMD's X570 platform on PC, but the data speeds it's capable of are pretty spectacular so we're excited to see Microsoft make use of it in the Series X.”
Tämän mukaan myös muistikortti olisi Xboxissa Pcie 4.0 eli voisin olettaa, että tulee kallis.

Myös perinteisen ulkoisen kovalevyn käyttö kerrotaan olevan mahdollista, mutta tosiaan vain tallennustilana, josta kannattaa/täytyy siirtää Series X pelit nopeammalle levylle, jotta suunniteltu suorituskyky toteutuisi.

”It's not a replacement for external USB hard drives, as those will continue to be supported, but the Storage Expansion Card is promising identical performance to the internal drive, as this outline from Microsoft indicates, recommending that Series X optimized games aren't played from a USB hard drive for optimal performance.”

PS5:ssä sama homma, mutta Sony sertifioi sopivia Pcie 4.0 Nvme levyjä, jotka soveltuvat käyttöön. Eli ainakin jotkut aivan normaalit, myös pc:hen sopivat pcie 4.0 levyt, sopivat PS5:een.
”The PS5’s expansion bay won’t accept just any M.2 SSD. In order to ensure performance compatibility with the PS5’s high-speed SSD — and physical compatibility with the size of the expansion bay — Sony will be certifying individual M.2 SSDs for the PS5, which uses the new PCI Express 4.0 standard. Cerny said that it’s “likely” that certifications will begin arriving “a bit past” the console’s launch this fall.”

Ei näissä ainakaan puhuta mitään, että halvemmat pcie 3.0 levyt olisi sopivia? Varsinkaan Xboxissa, kun he itse tekevät ainoastaan sopivan muistikortin, jossa on tuon ensimmäisen linkin mukaan määrä käyttää pcie 4.0.
Pitäisi muutama muukin viesti varmaan samasta keskustelusta ottaa lainaukseen mukaan.

Myös XSX:ssä käytetään PCIe 4.0 SSD:tä. Se että joidenkin PCIe 3.0 -levyjen teoreettinen nopeus riittää on ihan eri asia kuin se, että MS takaa että siellä on aina sen verran kaistaa tarjolla, asema ei siis ikinä throttlaa alle tuon 2,4 Gbps:n.
MS:n käyttämä Phisonin ohjain tarjoaa maksimissaan 3,75 Gbps:n nopeuden eli yli 50% enemmän kuin mitä MS lupaa että kaistaa on aina käytössä ja taatusti se myös hyödynnetään aina, kun se on lämpöjen puolesta mahdollista.
Sama ohjain on käytössä myös niissä lisäkorttiasemissa ja samalla tapaa sillä on kyllä raakaa nopeutta enemmän, mutta tuo 2,4 Gbps taataan aina.
 
Pitäisi muutama muukin viesti varmaan samasta keskustelusta ottaa lainaukseen mukaan.

Myös XSX:ssä käytetään PCIe 4.0 SSD:tä. Se että joidenkin PCIe 3.0 -levyjen teoreettinen nopeus riittää on ihan eri asia kuin se, että MS takaa että siellä on aina sen verran kaistaa tarjolla, asema ei siis ikinä throttlaa alle tuon 2,4 Gbps:n.
MS:n käyttämä Phisonin ohjain tarjoaa maksimissaan 3,75 Gbps:n nopeuden eli yli 50% enemmän kuin mitä MS lupaa että kaistaa on aina käytössä ja taatusti se myös hyödynnetään aina, kun se on lämpöjen puolesta mahdollista.
Sama ohjain on käytössä myös niissä lisäkorttiasemissa ja samalla tapaa sillä on kyllä raakaa nopeutta enemmän, mutta tuo 2,4 Gbps taataan aina.

Ihan fiksua säästämistä, mikä tarkoittanee että ilman striimailua tai muuta hässäkkää jytisee täydellä nopeudella esim. latausruutujen aikana (jos niitä enää tullaan juuri näkemään). Miten lukunopeus pitää ottaa huomioon pelinkehityksessä tosin? Pitää vissiin aina kehittää peli silmällä pitäen tuota miniminopeutta, sillä muutenhan ilmenisi nykimistä kovan kuormituksen alla mikä ei palvele tarkoitusta. Vai onko nämä nopeat asemat suotu kehittäjille ajatuksella että tehkää mitä lystää, vai olisiko käyttöjärjestelmällä tarve aina lueskella jotain taustalla? Selvää on se että nämä huimat nopeudet tulevat tarkoittamaan yhä enemmän tilaa vieviä pelejä, sillä isoja tiedostoja tai tiedostomääriä varten tuollaisia nopeuksia mitoitellaan. Sikäli vähän turha minusta olla olemassa miniminopeus ja mahdollinen maksimi, kun ei peliä voi tosiaan niin kehittää, että mennään maksimin ehdoilla vaan pitää mennä aina minimin. Toisaalta tallennustilan lukunopeus ei ole tähänkään päivään asti tainnut missään pelissä olla varsinainen tekijä, joten taitavat vain puristaa siitä osasta mihin sijoittivat sen irti mitä pystyy, että paperilla näyttää paremmalta vertailussa PS5:een.
 
Ihan fiksua säästämistä, mikä tarkoittanee että ilman striimailua tai muuta hässäkkää jytisee täydellä nopeudella esim. latausruutujen aikana (jos niitä enää tullaan juuri näkemään). Miten lukunopeus pitää ottaa huomioon pelinkehityksessä tosin? Pitää vissiin aina kehittää peli silmällä pitäen tuota miniminopeutta, sillä muutenhan ilmenisi nykimistä kovan kuormituksen alla mikä ei palvele tarkoitusta. Vai onko nämä nopeat asemat suotu kehittäjille ajatuksella että tehkää mitä lystää, vai olisiko käyttöjärjestelmällä tarve aina lueskella jotain taustalla? Selvää on se että nämä huimat nopeudet tulevat tarkoittamaan yhä enemmän tilaa vieviä pelejä, sillä isoja tiedostoja tai tiedostomääriä varten tuollaisia nopeuksia mitoitellaan. Sikäli vähän turha minusta olla olemassa miniminopeus ja mahdollinen maksimi, kun ei peliä voi tosiaan niin kehittää, että mennään maksimin ehdoilla vaan pitää mennä aina minimin. Toisaalta tallennustilan lukunopeus ei ole tähänkään päivään asti tainnut missään pelissä olla varsinainen tekijä, joten taitavat vain puristaa siitä osasta mihin sijoittivat sen irti mitä pystyy, että paperilla näyttää paremmalta vertailussa PS5:een.
Eiköhän MS ole kertonut nuo tarkemmat yksityiskohdat kehittäjille.
Lukunopeus vaikuttaa esimerkiksi siihen miten "nopeasti" maailmassa voi liikkua ilman hirvittävää pop-in efektiä kun asioita ladataan hitaasti. Sonyllä oli tästä hyvä merkki, Spider-Man PS4-pelin liikkumisnopeus oli määritelty kiintolevyn siirtonopeuden mukaan, nopeammin olisi aiheuttanut liikaa pop-inniä kun kaupunkia ei ehditä ladata tarpeeksi nopeasti sen pidemmälle.
 

So far, it doesn’t look like Xbox Series X will be facing any delays, but games are a different matter.



Phil Spencer, head of Xbox, has once again reiterated earlier comments that Xbox Series X hardware production hasn’t run into any major delays, confirming that the next-gen console remains on track for a holiday launch.

Speaking to CNBC, Spencer said that while coronavirus did have a small impact on some plans when it comes to hardware, the bigger question is how large this impact is going to have on game development schedules.

“Teams are doing a really good job on keeping our hardware on track, I’d say the bigger unknown is probably the game production – just being honest,” said Spencer.

“Game production is a large scale entertainment activity now. You have hundreds of people coming together building assets working for creative. On the hardware side we feel good about our plans, there’s obviously some impact to schedules, but overall we’re in line with where we thought we would be.”

Spencer added that the industry is learning everyday how to best cope with the effects of worldwide lockdowns. He also made clear that he won’t rush things to meet deadlines.

“We’re learning everyday, I still feel good about it, but I also need to make sure that the security and safety of the teams is the most important thing and not unduly push when things just aren’t ready,” he added.
Eli konsoli on aikataulussa mutta vielä ei tiedetä täysin varmaksi Koronan vaikutusta konsolin julkaisupeleihin.
 
Toivottavasti eivät tuon takia viivästytä laitetta kuitenkaan. Jo pelkkä laite tulee olamaan upea juttu ostettuna.
 
Toivottavasti eivät tuon takia viivästytä laitetta kuitenkaan. Jo pelkkä laite tulee olamaan upea juttu ostettuna.
Game Pass tulee toimimaan Day 1 ja taaksepäin yhteensopivuus kattaa satoja originaalin Xboxin, Xbox 360:n sekä lähes kaikki Xbox Onen pelit, joten tarjolla olevien pelien määrä heti julkaisussa tulee olemaan ihan massiivinen. o_O

Tietysti julkaisussa pitää olla heti 1-2 leuat loksauttavaa julkaisupeliä eikä pelkästään vanhoja pelejä, mutta katsotaan mitä sieltä on tuloillaan. :tup: Toukokuun 7. on "partner event" jossa esitellään tulevia 3rd party-pelejä ja heinäkuussa on sitten 1st party event, jossa esitellään omien studioiden tuotoksia.

So, what is in store for 2020?

This is a momentous year for Xbox, with our next-gen console paving the way for all our games and services to come together in even better ways. Here’s what 2020 looks like, just to start:

  • Our goal remains to launch Xbox Series X and Halo Infinite this Holiday
  • All 15 Xbox Game Studios teams are hard at work on next-generation games for Xbox Series X and Xbox Game Pass
  • The best development teams around the world are working hard to have their games ready to play on Xbox Series X this holiday
  • For PC players, we plan to support the community by making all our major releases at launch available with Xbox Game Pass for PC, including Halo Infinite, Wasteland 3, Minecraft Dungeons and of course, Microsoft Flight Simulator.
  • We have new updates and titles lined up for Xbox Game Pass for console and PC
  • We’re expanding Project xCloud into new countries and on new devices—and later this year Project xCloud and Xbox Game Pass will come together, enabling you and your friends to play together in more ways.
 
Game Pass tulee toimimaan Day 1 ja taaksepäin yhteensopivuus kattaa satoja originaalin Xboxin, Xbox 360:n sekä lähes kaikki Xbox Onen pelit, joten tarjolla olevien pelien määrä heti julkaisussa tulee olemaan ihan massiivinen. o_O

Tietysti julkaisussa pitää olla heti 1-2 leuat loksauttavaa julkaisupeliä eikä pelkästään vanhoja pelejä, mutta katsotaan mitä sieltä on tuloillaan. :tup: Toukokuun 7. on "partner event" jossa esitellään tulevia 3rd party-pelejä ja heinäkuussa on sitten 1st party event, jossa esitellään omien studioiden tuotoksia.


Ei mikään "lähes kaikki" vaan kaikki Xbox Onella toimivat pelit.
 
Ei mikään "lähes kaikki" vaan kaikki Xbox Onella toimivat pelit.
No, laitoin "lähes" sen vuoksi, ettei joku saivartelija tule pätemään jostain Kinect only-pelistä, jota ei pysty pelaamaan. En tiedä onko sellaisia edes, mutta tuli vain mieleen. Mutta siis näillä tiedoilla 99,9% nykyisistä Xbox Onen peleistä toimisi suoraan. :)
 
No, laitoin "lähes" sen vuoksi, ettei joku saivartelija tule pätemään jostain Kinect only-pelistä, jota ei pysty pelaamaan. En tiedä onko sellaisia edes, mutta tuli vain mieleen. Mutta siis näillä tiedoilla 99,9% nykyisistä Xbox Onen peleistä toimisi suoraan. :)
Onko missään sanottu että Kinect ei toimisi? Microsoft kun on sanonut että kaikki Xbox Onen lisälaitteet toimii Series X:ssä.
 
Onko missään sanottu että Kinect ei toimisi? Microsoft kun on sanonut että kaikki Xbox Onen lisälaitteet toimii Series X:ssä.
En ole itseasiassa ihan varma. Eiköhän se toimi jos näin on luvattu. Ihan out of the box Kinect-pelit ei tietenkään toimi ilman sitä Kinectiä, mihin tällä omalla kommentillani siis viittasin.
 
En ole itseasiassa ihan varma. Eiköhän se toimi jos näin on luvattu. Ihan out of the box Kinect-pelit ei tietenkään toimi ilman sitä Kinectiä, mihin tällä omalla kommentillani siis viittasin.
Mutta eipä ne toisaalta toimi yhtään sen enempää viimeisen 6 vuoden aikana myydyissä Xbox Oneissakaan ellei ole erikseen Kinectiä ostanut.
 
Omassa One X:ssä on Kinect kiinni sillä usb adapterilla ja olettaisin sen menevän sukkana tähän uuteenkin malliin.

Mutta en kyllä odota että mitään uutta sisältöä kinectille tullaan julkaisemaan...
 
Omassa One X:ssä on Kinect kiinni sillä usb adapterilla ja olettaisin sen menevän sukkana tähän uuteenkin malliin.

Mutta en kyllä odota että mitään uutta sisältöä kinectille tullaan julkaisemaan...
Juu tuon takia jäänyt koko Kinect hankkimatta kun ei sille vaikuta olevan yhtään mitään käyttöä koska MS hylkäsi koko laitteen melkein heti.
 
Juu tuon takia jäänyt koko Kinect hankkimatta kun ei sille vaikuta olevan yhtään mitään käyttöä koska MS hylkäsi koko laitteen melkein heti.

No aika paha mun mielestä sanoa, että se hylättiin melkein heti, kun ko. laite oli alkuperäisessä Xbox One paketissakin mukana... Se julkaistiin kuitenkin jo 2010. Valmistus lopetettiin vasta 2017.
 
No aika paha mun mielestä sanoa, että se hylättiin melkein heti, kun ko. laite oli alkuperäisessä Xbox One paketissakin mukana... Se julkaistiin kuitenkin jo 2010. Valmistus lopetettiin vasta 2017.
Microsoft jätti Kinectin pois Xbox Onen myyntipaketista 8kk konsolin julkaisun jälkeen. Kun sitä ei enää konsolin mukana joka käyttäjälle tullut ei pelejä ja muuta softaa voinut enää kehittää sillä oletuksella että Kinect löytyy joten käytännössä sen tuki loppui siihen.
 
No aika paha mun mielestä sanoa, että se hylättiin melkein heti, kun ko. laite oli alkuperäisessä Xbox One paketissakin mukana... Se julkaistiin kuitenkin jo 2010. Valmistus lopetettiin vasta 2017.
Tällä varmaankin tarkoitettiin sitä, että Kinectin potentiaalia ei oikein kunnolla ulosmitattu koskaan. Kinectiä hyödyntäviä ja tukevia pelejä tuli hyvin vähän siihen nähden, että kuinka paljon se vaikutti konsolin lopulliseen myyntihintaan silloin kun konsoli+Kinect oli bundlattuna.

Huomaa kyllä, että varsin erilainen porukka oli siihen aikaan Xbox-tiimin puikoissa vert. millainen konsoli nyt näyttäisi olevan tulossa ulos.
 
Microsoft jätti Kinectin pois Xbox Onen myyntipaketista 8kk konsolin julkaisun jälkeen. Kun sitä ei enää konsolin mukana joka käyttäjälle tullut ei pelejä ja muuta softaa voinut enää kehittää sillä oletuksella että Kinect löytyy joten käytännössä sen tuki loppui siihen.

Ja siinä vaiheessa laite oli ollut myynnissä jo lähes 4 vuotta. Ei nyt "ihan heti" sovi tuohon yhtälöön.

Kinectejä myytiin kuitenkin 20-30 miljoonaa joten oli niitä mukavasti kentällä. Mutta tommonen gimmick laitehan se oli saman tapaan kun kaikki guitar herot ja rock bandit.

En usko, että niitä pelejä olis paljoa enempää enää kinectille julkaistu, vaikka sitä olisi roikotettu pidempään xb onen mukana.
 
Ja siinä vaiheessa laite oli ollut myynnissä jo lähes 4 vuotta. Ei nyt "ihan heti" sovi tuohon yhtälöön.

Kinectejä myytiin kuitenkin 20-30 miljoonaa joten oli niitä mukavasti kentällä. Mutta tommonen gimmick laitehan se oli saman tapaan kun kaikki guitar herot ja rock bandit.

En usko, että niitä pelejä olis paljoa enempää enää kinectille julkaistu, vaikka sitä olisi roikotettu pidempään xb onen mukana.
Mikä ihmeen neljä vuotta kun Xbox One tuli myyntiin 2013. Jos tarkoitat Xbox 360:n Kinectiä niin se on ihan eri laite ja oli silloinkin lisävaruste jolle oli hyvin rajallinen pelituki.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Mikä ihmeen neljä vuotta kun Xbox One tuli myyntiin 2013. Jos tarkoitat Xbox 360:n Kinectiä niin se on ihan eri laite ja oli silloinkin lisävaruste jolle oli hyvin rajallinen pelituki.

Aa okei. Olin ihan siinä uskossa/luulossa, että sama paska oli vaan sullottu xb onen myyntioakettiin uusilla kuorilla. Eli xo:n kinectiäkö ei voinut kytkeä XB oneen?

Itehön ostin silloin aikoinaan kinectin x360:lle ja eihän sen kanssa mistään pelituesta voinut tosiaan puhua. Sille oli ne omat ns. party pelit ja that's it. Oishan sille ehkö voinu jotain käyttöä keksiä "oikeissakin" peleissä, mutta se olisi tosiaan vaatinut sitten sen, että olisi tullut jokaisen boxin mukana.
 
Oishan sille ehkö voinu jotain käyttöä keksiä "oikeissakin" peleissä, mutta se olisi tosiaan vaatinut sitten sen, että olisi tullut jokaisen boxin mukana.
Itseasiassa kinectia tuettiin jossain peleissä:


Muistaakseni jossain autopelissä pystyi kameraa liikuttamaan sillä, olikohan joku Forza peräti.

Edit:
 
Aa okei. Olin ihan siinä uskossa/luulossa, että sama paska oli vaan sullottu xb onen myyntioakettiin uusilla kuorilla. Eli xo:n kinectiäkö ei voinut kytkeä XB oneen?

Ei voinut. XO:n kinect oli paljon tarkempi ja kehittyneempi versio. Se oli teknologisesti ihan näppärä laite ja MS:ltä hyvä veto liikepohjaiseen pelailuun, mutta ei se oikein Dance Centralia pidemmälle kantanut. Zugarassa on hyvin avattu näitä eroja näiden välillä ja onhan noissa melkoinen hyppäys:

 
Xbox Onen Kinect on myös alan harrastajien keskuudessa ylivoimainen ohjaustapa Just Danceen. Mikään muu ratkaisu ei ole lähelläkään tunnistuksen tarkkuudessa, eikä kädessä tarvitse pitää liikeohjainta/puhelinta.

Mutta joo, ihan syystäkin se hylättiin nopeasti. Oli surkea idea pakottaa se muka konsolin pakolliseksi osaksi.
 
Mutta joo, ihan syystäkin se hylättiin nopeasti. Oli surkea idea pakottaa se muka konsolin pakolliseksi osaksi.
Oikeastaan kun oltiin katsottu Wiin menestystä ja sitten X360 Kinecti myi monin verroin enemmän kuin kilpaljian Move siihen aikaan niin siellä varmaan ajateltiin että tää on nytten meidän hetkemme iskee kilpailijat kanveesiin.

Mutta niin paljon voi muuttua vähässä ajassa, Boxin tai Sonyn ostajat("hardcore" pelaajat) eivät olletkaan mielissään tuosta pakotuksesta ja lopun me tiedämme.

Kinect olisi ollut hieno jos se oikeasti olisi ollut joku vallankumouksellinen uusi tapa pelata pelejä tai se olisi saanut edes normipeleissä enemmän tukea.

Jos en nytten väärin muista niin sä taisit saada Onen käyntiin pelkällä käskyllä ja muita tehtyä sillä.

Edit: Eikä varmaan salaiittoteoriat microsoftin vakoilusta käytäjiä auttanut tilanteessa.
 
Oikeastaan kun oltiin katsottu Wiin menestystä ja sitten X360 Kinecti myi monin verroin enemmän kuin kilpaljian Move siihen aikaan niin siellä varmaan ajateltiin että tää on nytten meidän hetkemme iskee kilpailijat kanveesiin.

Mutta niin paljon voi muuttua vähässä ajassa, Boxin tai Sonyn ostajat("hardcore" pelaajat) eivät olletkaan mielissään tuosta pakotuksesta ja lopun me tiedämme.

Kinect olisi ollut hieno jos se oikeasti olisi ollut joku vallankumouksellinen uusi tapa pelata pelejä tai se olisi saanut edes normipeleissä enemmän tukea.

Jos en nytten väärin muista niin sä taisit saada Onen käyntiin pelkällä käskyllä ja muita tehtyä sillä.

Edit: Eikä varmaan salaiittoteoriat microsoftin vakoilusta käytäjiä auttanut tilanteessa.
Tuo konsolin käynnistys puheella on vaan myös vähän turha kun se ohjain kuitenkin pitää käynnistää ja ottaa käteen ja se käynnistää konsolin kuitenkin.
 
Tuo konsolin käynnistys puheella on vaan myös vähän turha kun se ohjain kuitenkin pitää käynnistää ja ottaa käteen ja se käynnistää konsolin kuitenkin.
Jos en väärin muista niin sä pystyit liikkumaan valikoissa tuolla kinectilla ja valitsemaan jonkun netflixin käyttöön mutta jooh, sinänsä turha varsinkin jos pelaa ohjaimen kanssa.
 
Xbox Onen Kinect on myös alan harrastajien keskuudessa ylivoimainen ohjaustapa Just Danceen. Mikään muu ratkaisu ei ole lähelläkään tunnistuksen tarkkuudessa, eikä kädessä tarvitse pitää liikeohjainta/puhelinta.

Mutta joo, ihan syystäkin se hylättiin nopeasti. Oli surkea idea pakottaa se muka konsolin pakolliseksi osaksi.
Kinect pakkonaittaminen konsolin kanssa oli kyllä yksi typerimmistä ideoista koskaan
 
Onko toi nyt ko18 tänään kun esittely alkaa?
xbox-kanava youtubessa vai jossain muualla?
 
Itseasiassa kinectia tuettiin jossain peleissä:


Muistaakseni jossain autopelissä pystyi kameraa liikuttamaan sillä, olikohan joku Forza peräti.

Edit:


No noi skyrimin hommat nyt vois ihn mikilläkin hoitaa ja toi forzan käsien heilutteli ilmassa on aika :lol:
 


Kunhan saataisiin edes gameplayta 3rd partyiltä trailerien sijasta, kuten oli lupailtu.

Huhuja on myös liikkunut Mass Effectin HD remasterista, pakko-ostos mikäli moinen tulee. :)

Xbox Onen Kinect on myös alan harrastajien keskuudessa ylivoimainen ohjaustapa Just Danceen. Mikään muu ratkaisu ei ole lähelläkään tunnistuksen tarkkuudessa, eikä kädessä tarvitse pitää liikeohjainta/puhelinta.

Mutta joo, ihan syystäkin se hylättiin nopeasti. Oli surkea idea pakottaa se muka konsolin pakolliseksi osaksi.

Dance central oli kieltämättä Kinectin killer app, muuhun käyttöön ohjaimettomuus ei vaan yksinkertaisesti toiminut.
 
Viimeksi muokattu:
Olipas onneton pelikattaus tuossa livelähetyksessä. Näilläkö microsoft luulee pärjäävänsä sonylle?
 
Olipas onneton pelikattaus tuossa livelähetyksessä. Näilläkö microsoft luulee pärjäävänsä sonylle?

Ei kai näistä mikään ollut millään tavalla kilpailuasemassa Sonyyn nähden, vaan samat kai tarjolla PS:llekin. Joten tuskinpa MS kuvittelee näitä miksikään valttikorteiksi.
 
Olipas onneton pelikattaus tuossa livelähetyksessä. Näilläkö microsoft luulee pärjäävänsä sonylle?

En kyllä tajua mitä tällä Inside Xboxilla oli tarkoitus tuoda esille, luvattiin gameplayta mutta tyytyminen oli lähes pelkästään trailereihin, joiden piti esittää Series X:n pelikuvaa. Mitä helvettiä Microsoft, näinkö typeränä pidätte asiakkaitanne? Surkuhupaisin hetki oli kieltämättä Assassins Creed Valhallan esitys, johon vielä jälkeenpäin viitattiin juontajan toimesta gameplayna... :facepalm:

Dirt 5 sentään tulee tukemaan 120 fps ruudunpäivitystä, resona mitä ilmeisemmin tällöin 1080/1440p.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai näistä mikään ollut millään tavalla kilpailuasemassa Sonyyn nähden, vaan samat kai tarjolla PS:llekin. Joten tuskinpa MS kuvittelee näitä miksikään valttikorteiksi.
Jos lähetystä mainostetaan että "xbox seriex x gameplay", niin kyllä sitä voisi olettaa että näytetään pelikuvaa uuden konsolin peleistä ja varsinkin niistä peleistä joita ei kilpailijalle ole saatavilla. Vaikka täälläkin monet ovat erittäin kiinnostuneita uusien konsolien raudasta niin karu totuus on se että ne ovat kuitenkin niin lähellä toisiaan tehollisesti että kuluttaja valitsee laitteensa pelien perusteella, joiden suhteen uusi xbox ei ainekaan toistaiseksi näytä kovin houkuttelevalta.
 
Pari hyvää traileria oli esityksessä, VtMB2 ja "Silent Hills" menee varmaan hankintaan. Parhaimmalta näytti omaan silmään se ensimmäinen peli grafiikoiden puolesta, mutta oli sitten muilta osin täysin evvk.

Assassin's Creedistä ei tainnut olla pelikuvaa vaikka niin väitettiin, mutta ihan hyvältä sekin näytti.
 
Mikä tämä fetissi on edes saada jotain gameplaytä? Sama kuin Nvidia julkaisisi videon "RTX 3080 Ti gameplay". Samoja pelejä kuin ennenkin mutta inasen paremmilla grafiikoilla ja ehkä paremmalla fps:llä. Tulee sitten kun tulee ja ostetaan jos ostetaan. Itse ainakin miellän uuden konsolin vain rautapäivitykseksi. Tänä vuonna ostoslistalla Series X ja RTX 3080 Ti.
 
En kyllä tajua mitä tällä Inside Xboxilla oli tarkoitus tuoda esille, luvattiin gameplayta mutta tyytyminen oli lähes pelkästään trailereihin, joiden piti esittää Series X:n pelikuvaa. Mitä helvettiä Microsoft, näinkö typeränä pidätte asiakkaitanne? Surkuhupaisin hetki oli kieltämättä Assassins Creed Valhallan esitys, johon vielä jälkeenpäin viitattiin juontajan toimesta gameplayna... :facepalm:

Dirt 5 sentään tulee tukemaan 120 fps ruudunpäivitystä, resona mitä ilmeisemmin tällöin 1080/1440p.

Joo siis homma alkoi lupaavasti mutta lässähti nopeasti.
Valhalla gameplay siis wtf, SIIS MITÄ VITTUA...


edit: medium ja scorn oli kyllä mielenkiintoisia
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 641
Viestejä
4 511 503
Jäsenet
74 445
Uusin jäsen
hupsistarallaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom