Wreckfest (PC, PS4, Xbox One, PS5)

Harmi, että tämän pelin Career-moodi on täyttä roskaa. Näkee helposti, että kyseessä on viime hetken lisäys, jota kukaan ei ole ehtinyt/viitsinyt testata kunnolla. Mukana on paljon kisoja, joissa ei ole mitään järkeä, esim. A-luokan autoilla 3 kierrosta sitä ovaalirataa (kierrosaika alle 20 sek) ja pelaaja aloittaa paikalta 21/24. Muutenkin tuo kisa on ohi alle minuutissa, eli siinä ei ole mitään järkeä. Olisi devit voineet katsoa, että jos kisan pituus on alle 2 minuuttia, niin ehkä voisi hieman lisätä kierroksia kisaan, jotta siinä olisi mitään järkeä.

AI on myöskin järkyttävää paskaa, tulee lähinnä mieleen Driver 1 pelin itsemurhahakuiset kytät Wreckfestin AI:n käytöksestä pelaajaa kohtaan.
 
Tuorein päivitys

NEW CONTENT
  • Added a new track: Bonebreaker Valley.
FIXED AND IMPROVED
  • Fixed a case in which the game might have crashed when entering Market.
  • Fixed another case in which the game might have crashed when entering My Cars.
  • Entering the Settings menu no longer causes the game to crash when more than four input devices are connected.
  • Changing the Graphics Quality preset in the Settings menu now works properly.
  • Implemented new Lobby user interface.
  • Removed dark background from player tags to make them less intrusive.
  • HUD is now correctly removed after a forced exit from the Spectate mode.
  • A number of other user interface improvements.
  • Added Mixed Class AI Set that contains a mix of cars from every class.
  • Mechanical damage is now more consistent across different cars.
  • With Realistic Damage, mechanical damage now kicks in earlier.
  • With Realistic Damage, wheels now get detached easier (remember two wheels lost mean an instant wreck).
  • AI fine-tuning: On Easy and Medium AI difficulties, AI is now more aggressive towards other AI players; AI now avoids ramming in slow corners; AI slows down less after hitting the player from behind; AI tries to overtake more aggressively.
  • Minor AI raceline improvements for specific corners.
  • Elimination races now yield more credits and experience.
  • In Career, tweaked Lords of Chaos series bonus targets to be more easier to meet.
  • In Career, lowered the "Cause Damage" bonus target to 600 in Midsize Massacre's 2nd event.
  • In Career, lowered the "Cause Damage" bonus target to 2000 in Midsize Mayhem.
  • Rocket driver model no longer sports a pink undershirt.
  • RoadSlayer's wheels received as rewards are now correctly marked being for "RoadSlayer" instead of "American 4".
  • Speedemon's special parts are now correctly marked being for "Speedeamon" instead of "Dominator".
  • Fixed MudDigger's hood camera position.
  • Fixed Boomer's Style 2 rear wheel materials.
  • Fixed Firefly's Style 2 & 3 front wheel tire profile.
  • Fixed an issue with RoadSlayer GT's scoop hood.
  • Fixed issues with Tristar's brake light and Style 5 wheels.
  • Added rocks to the chicane on Rosenheim Raceway to prevent cutting.
  • Fixed a floating decal at Sandstone Raceway.
  • Fixed a floating decal at Pinehills Raceway.
  • Fixed adboards at Small Stadium.
NOTES FOR CONTENT CREATORS
  • Career AI names can no longer be modified to prevent fatal issues caused by having too few names.
  • Weather list (.weli) and visual suspension settings (.vevs) do not trigger the anti-tamper protection anymore.
 
Harmi, että tämän pelin Career-moodi on täyttä roskaa. Näkee helposti, että kyseessä on viime hetken lisäys, jota kukaan ei ole ehtinyt/viitsinyt testata kunnolla. Mukana on paljon kisoja, joissa ei ole mitään järkeä, esim. A-luokan autoilla 3 kierrosta sitä ovaalirataa (kierrosaika alle 20 sek) ja pelaaja aloittaa paikalta 21/24. Muutenkin tuo kisa on ohi alle minuutissa, eli siinä ei ole mitään järkeä. Olisi devit voineet katsoa, että jos kisan pituus on alle 2 minuuttia, niin ehkä voisi hieman lisätä kierroksia kisaan, jotta siinä olisi mitään järkeä.

AI on myöskin järkyttävää paskaa, tulee lähinnä mieleen Driver 1 pelin itsemurhahakuiset kytät Wreckfestin AI:n käytöksestä pelaajaa kohtaan.

Mulla ei ole moisia ongelmia ollut eksperttien (vai mikä se vaikein oli) AI-kuskien kanssa. Nätisti on päässyt ohi eikä kukaan ole tullut ilman jarruja päinkään. Kolmen kierroksen kisat tietty vähän lyhykäisiä, liekö myöhemmissä sarjoissa sitten pidempiä. Nyt vasta eka ajossa.
 
Mulla ei ole moisia ongelmia ollut eksperttien (vai mikä se vaikein oli) AI-kuskien kanssa. Nätisti on päässyt ohi eikä kukaan ole tullut ilman jarruja päinkään. Kolmen kierroksen kisat tietty vähän lyhykäisiä, liekö myöhemmissä sarjoissa sitten pidempiä. Nyt vasta eka ajossa.
Itse taas olen havainnut, että esim. jos ulkokaarteesta yrittää mutkassa ohittaa AI:ta, niin AI usein vain jatkaa ajamista suoraan pelaajan eteen samalla ajaen itse ulos mutkasta pilaten oman kisansa. Toinen mitä olen huomannut on kuinka AI yrittää joskus todella kovasta vauhdista törmätä pelaajan kylkeen joidenkin ratojen pitkillä suorilla ja usein ajaa ohi pelaajan takapuolelta ja jostain 150km/h vauhdista suoraan ratavalliin. Selkeästi tuntuu pelaaja olevan kohde, johon on ihan pakko törmätä vaikka oma kisa menisi siinä täysin piloille.

Tuo tekee varsinkin ne kilpailut, joissa pelaaja aloittaa viimeisistä paikoista ja joissa on pieni määrä lyhyitä kierroksia, harvinaisen rasittaviksi kun kärjessä ajavat AI:t saavat ajaa aivan rauhassa, mutta pelaajan ja kärjen välissä on se 20 maanteiden ohjusta, jotka ovat valmiita pilaamaan oman kisansa, kunhan vain pelaajankin kisa menee pilalle.
 
Onkohan tähän tulossa ohjaamokameran säätöjä, ois kiva jos sais mukata oman maun mukaan.
Ohjain asetuksissa on kameransäätö asetuksia, mutta ei niistä tapahdu mitään.
 
Tulipahan testattua pitkästä aikaa tätäkin..ajotuntuma näppiksellä ainakin ihan hyvä. Edelleen vaan häiritsee itseä se asia että pitää tuota single player puolta ajaa että saa noita autoja viriteltyä tuonne multiplayer puolelle. Kun on perheellinen niin aika on kortilla ja olisi mukava ottaa muutama mp kisa silloin tällöin mutta ei mitään järkeä kun autot ovat niin epätasaiset. Sanalla sanoen vituttaa tämän pelin kohtalo.
 
Edelleen vaan häiritsee itseä se asia että pitää tuota single player puolta ajaa että saa noita autoja viriteltyä tuonne multiplayer puolelle.
Eikö enää voi ajaa laina-autolla MPssä?
Ennen pystyi "vuokraamaan" minkä tahansa auton kisoihin. Ja muistaakseni niissä oli aika hyvät virit, ellei täydet.
Itse en ole julkaisun jälkeen pelannut, harmittaa kun on VR vehkeet, mutta tämä sitä ei tue > ennemmin siis PC2 ajelee.
 
Onkohan kellään tullut vastaan samaa tilannetta tai korjausta asiaan. Tuossa n. viikko sitten kesken Wreckfestin tuli BSODit naamalle, käynnistelin koneen uudelleen ja Wreckfest -> profiili resetoitu. Ennen sitä oli lvl 37 ja massia about 50k, ei hirveästi innostais nollista alkaa taas.
 
Tulipahan testattua pitkästä aikaa tätäkin..ajotuntuma näppiksellä ainakin ihan hyvä. Edelleen vaan häiritsee itseä se asia että pitää tuota single player puolta ajaa että saa noita autoja viriteltyä tuonne multiplayer puolelle. Kun on perheellinen niin aika on kortilla ja olisi mukava ottaa muutama mp kisa silloin tällöin mutta ei mitään järkeä kun autot ovat niin epätasaiset. Sanalla sanoen vituttaa tämän pelin kohtalo.
Vanha tuttu ovaalikisa ruohonleikkureita vastaan helpoin/nopein tapa kerätä leveleitä. Realistic damage + ajoavut pois.
 
Lisäksi moninpeliservuista löytyy kiitettävän paljon C-class only servereitä, joihin saa siis n. tunnin pelaamisen jälkeen kilpailukykyisen auton kasaan (Rocket muutamalla osalla viritettynä). Siellä jos pärjää, niin tulee rahetta mukavasti kanssa, leveliä (jonka mukana ilmaisia osia aloitusautoon) tulee vaikka ei niin kaksisesti pärjäisikään.

Killerbee viritettynä C164 tasolle on sitten valinta, jos moninpelissä haluaa ajaa aina voitosta C-luokassa. A-luokkaan en ole vielä julkaisun jälkeen perehtynytkään
 
A-luokka vaatii sitte jo oikeesti ajotaitoja jos menee ilman avustimia ja lukkoperällä. Jenkkivehkeissä niin paljon vääntöä et meinaa vetää hirmuista käärmettä mutkien ulostuloissa jossei tajua höllätä vähän kaasua.

Pienempi vaihde pesään ja kaasu pohjassa niin hyvin pysyy kaikki hanskassa ;)
Lukkoa pidän yleensä yhden pykälän keskeltä lukittuun päin ja vääntöalueella ajaminen tappaa kyllä tehokkaasti kierrosajat. Muutamasta radasta löytyi top-10 ajat A-luokassa ennen julkaisua, kun tuli väännettyä jonkin verran. Nyt parina päivän C-luokkaa tullut ajettua kmja kyllähän sinne Killerbeellä listoille ihan pääsee, joskin muutama aivan käsittämättömän kova kuski näyttää listoilla useissa radoissa olevan, kun ovat luokkaa 2 sekuntia top-5 aikaa edellä... Toki tuossa on se, että itse ajan aikani kisoissa, mutta jos menee yksin ajamaan ja hinkkaa linjat oikein kuntoon, niin kyllähän sitä pääsee aivan hemmetin kovaa
 
Onko tässä vieläkin kuminauhatekoäly? Entä riittääkö moninpelissä porukkaa?

Kiinnostaisi ostaa, mutta nuo kaksi asiaa mietityttävät.
 
Pienempi vaihde pesään ja kaasu pohjassa niin hyvin pysyy kaikki hanskassa ;)
Lukkoa pidän yleensä yhden pykälän keskeltä lukittuun päin ja vääntöalueella ajaminen tappaa kyllä tehokkaasti kierrosajat. Muutamasta radasta löytyi top-10 ajat A-luokassa ennen julkaisua, kun tuli väännettyä jonkin verran. Nyt parina päivän C-luokkaa tullut ajettua kmja kyllähän sinne Killerbeellä listoille ihan pääsee, joskin muutama aivan käsittämättömän kova kuski näyttää listoilla useissa radoissa olevan, kun ovat luokkaa 2 sekuntia top-5 aikaa edellä... Toki tuossa on se, että itse ajan aikani kisoissa, mutta jos menee yksin ajamaan ja hinkkaa linjat oikein kuntoon, niin kyllähän sitä pääsee aivan hemmetin kovaa
Hyvä että on tullut niitä kiviä sisämutkiin niin ei voi liikaa hinkata linjoja sisämutkan puolelle ihan joka mutkassa.
 
Onko tässä vieläkin kuminauhatekoäly? Entä riittääkö moninpelissä porukkaa?

Kiinnostaisi ostaa, mutta nuo kaksi asiaa mietityttävät.

Riippuu siitä mitä hakee. Jos päätöntä törmäilyä, niin seuraa kyllä riittää jonkin verran, jos rehellistä kylki-kylkeä vasten kilvanajoa, jossa saattaa myös kolista, niin aika vähän ja puhtaaseen kisailuun (ei oijota maksineita, vältellään kontaktia, annetaan tilaa rinta-rinnan ajossa) löytyy nollasta yhteen aktiivista serveriä.
En kyllä hetkeen ole taas pelannut, mutta viinekuussa nämä havainnot.

Tekoäly ei ole kuminauhainen, vaan ihan hyvin voit ajaa vaikka minuutin voiton
 
Kävin kyseleen 4 vuotta vanhaan Twitter keskusteluun VR:stä. Saas nähdä vastaavatko koskaan, en aio henkeä pidätellä.

 
Eli autoja pystyy siis vuokraamaan moninpeliä varten, mutta onko kaikki osat ja säädöt myös saatavilla tällöin? Ei kauheasti kiinnostaisi yksinpeliä pelata, vaan vääntää moninpeliä tasavertaisilla autoilla niin kuin aikoinaan muroralleissa.
 
Eli autoja pystyy siis vuokraamaan moninpeliä varten, mutta onko kaikki osat ja säädöt myös saatavilla tällöin? Ei kauheasti kiinnostaisi yksinpeliä pelata, vaan vääntää moninpeliä tasavertaisilla autoilla niin kuin aikoinaan muroralleissa.

1. Lataa free market modi.
2. Osta kaikki autot ja osat.
3. Laita modi pois päältä, niin pääset liittymään moninpeliin.
 
Hupsista.. Ei olisi tarvinnu moista enää kyllä tämä, mutta eipä tuo multa ole pois jos joku haluaa pelata väärällä alustalla.. :p
 
Tähän saisi tulla achievementit. Varmaan konsoli versioihin tulee, mutta päivittyyköhän ne PC versioon myös.
 
Veikkaanpa että yrittävät saada 60fps konsoleilla ja ei pyöri vielä tarpeeksi hyvin.
 
Kaipaisin peliseuraa, kun randomit on moninpelien kilpailussa niin hitaita. Muuten on hyvä peli ollut kun ajelee ilman assisteja. Kamppanijassa koitan päästä eteenpäin kun tarvin eurooppalaisen etuvetokaaran jotta pystyy sitten ajaa junior-classin loppuun..
 
Talvimodista pari kuvaa ja video. Harvesterilla ajo oli niin hirveää, että ei sitä kehdannut kuvata


htd0d1.jpg


ztdv80.jpg


154y7aw.jpg


 
Nyt käynnistin tämän, viimeksi pelasin kun oli vain yksi(?) rata eikä sekään ollut valmis. Ostin tämän siis jollain alpha tai beta tasolla tms.

Jumankauta että on hyvä peli, suorana sanottuna harmittaa että aiemmin jäänyt pelaamatta.

Tykkäsin todella paljon Bugbearin tekemistä Flatouteista mutta tämä on kyllä ne potenssiin jotain. Paljon fiksumpi että on vain jokkis autoja, eikä kuten Flatout kakkosessa ne kolmossarjan autot, tuuninkikipot.

En vielä normaalista nostanut vahinkomallinnusta mutta AI vaikeusastetta näköjään joutuu nostamaan kun alkoi kisat olemana tylsiä, kun yksin joutuu ajelemaan.

Peli pyöriikin ihan suht mallikkaasti profiilin setillä, muuten annoin asetukset olla kuten peli ehdotti mutta tekstuurit nostin pykälän paremmaksi. Ainoastaan muutamassa lähdössä, ja romuralli kisassa kun tulee iso sumppu johonkin kulmaan niin fps laskee alle 60.

Hienoa että on mallinnettu myös niitä legendaarisia autoja jokkiksesta kuten PV Volvo :D
 
Viimeksi muokattu:
Mikäköhän on kun tallennukset ovat hävinneet? Olen kyllä julkaisun jälkeen pelannut sen verran, että oli silloin jo A tason auto aika hyvissä vireissä enkä ole sen jälkeen konetta asennellut uusiksi ainakaan. Pelin olen mahdollisesti poistanut ja asentanut taas, steamista on cloud savet päällä.

Onko tässä jotkut lokaalit savet ja jos näin on, niin saisinko jostain tallennetun pelin. Yksinpeli ei motivoi yhtään (varsinkaan kolmatta kertaa alusta) eikä moninpeli ole nautinnollista laina-autoilla, kun ne ovat hitaita
 
Mikäköhän on kun tallennukset ovat hävinneet? Olen kyllä julkaisun jälkeen pelannut sen verran, että oli silloin jo A tason auto aika hyvissä vireissä enkä ole sen jälkeen konetta asennellut uusiksi ainakaan. Pelin olen mahdollisesti poistanut ja asentanut taas, steamista on cloud savet päällä.

Onko tässä jotkut lokaalit savet ja jos näin on, niin saisinko jostain tallennetun pelin. Yksinpeli ei motivoi yhtään (varsinkaan kolmatta kertaa alusta) eikä moninpeli ole nautinnollista laina-autoilla, kun ne ovat hitaita

Kun peli julkaistiin kaikki savet/etenemiset pyyhittiin.
 

No ei kait ne sieltä itsestään muusta syystä ole kadonnut.. Savet on vielä semmosessa paikassa ettei niitä vahingossa poista.

x:\..\Steam\userdata\[YOUR UNIQUE USER ID]\228380\local\wreckfest\

Steam forumilta löytyy myös asiaa että jokin päivitys julkaisun jälkeen olisi poistanut savet.
 
Toisaalta, ne kaupunki kisat Flatout 2:ssa oli välillä ihan hauskoja. Mutta eivät taitaisi tähän Wreckfestin linjaan sopia.

Pitää varmaan pistää UC pyörimään ja katsoa että kuinka onkaan kehitystä tullut :D
 
Onkohan tuosta konsoliversiosta tullut mitään lisäinfoa että koskakohan mahtaisi päästä konsoleilla kurvailemaan?
 
Onks tässä kokoajan ollut auton osto ja viritys mukana? Muistelen ettei alkuun 1.0 versiossa voinut autoja virittää.
 
Korin viriosat ainakin puuttuivat alun kehitysversioista

.
Tuli vähän tyhmä olo kun en pärjännyt muutamassa kisassa ja sit löytykin valikko jossa voi virittää autoa, oli ainakin rahaa säästynyt:vihellys:. On kyl mahtava peli nykyään. Vähän tulee käyttöliittymästä uusin turismo mieleen kun pitää sopivia autoja ostaa/virittää muutamiin kilpailuihin erikseen, enkä sano tätä huonona asiana.Vaikeutta on riittävästi tälläiselle sunnuntai ajelialle.
 
Bugbear-studion Wreckfest-autopeli kisaa vuoden 2018 parhaan autopelin palkinnosta maailman arvostetuimmassa pelialan gaalassa. D.I.C.E. Awards on pelialan vastine elokuva-alan Oscar-gaalalle.
Suomalaispelin valitseminen vuoden 2018 parhaiden kilpa-ajopelien finalistiksi on saavutus, jolla todistetaan samalla myös suomalaisen pelialan innovatiivisuutta ja osaamista. Sitäkin merkittävämpää on se, että ajopelien sarjan finaaliin on hyväksytty kaikista tarjokkaista vain kolme ehdokasta. Vuosittain järjestettävän D.I.C.E. Summit -konferenssin yhteydessä 13.2.2019 pelialan ammattilaisten jakamat palkinnot peilaavat vahvasti pelialan suuntauksia ja ilmiöitä.
"Jo pelkästään finaaliin pääseminen on meille valtava kunnia ja osoitus siitä, että pienikin joukko voi saada aikaan suuria asioita, kun se koostuu osaavista ja motivoituneista tekijöistä. Finaalipaikka on samalla myös kunnianosoitus suomalaiselle pelialalle ja sen osaamiselle sekä vuosikausia meitä uskollisesti tukeneille faneille", kertoo Bugbearin toimitusjohtaja Janne Alanenpää.
Wreckfest on jo saavuttanut menestystä maailmalla, sillä helmikuun alkupuolella pelaajat äänestivät pelin 2. sijalle vuoden 2018 parhaiden auto- ja urheilupelien kategoriassa merkittävän saksalaisen Gamestar-julkaisun järjestämässä äänestyksessä. Suomalaisen pelikehittämisen ja osaamisen lisäksi Wreckfest vie maailmalle myös populaarikulttuuria, sillä pelin soundtrackillä on mukana kotimaisia rock- ja metalliyhtyeitä kuten Jay Ray, Blind Channel, Cyan Kicks, Oceanhorse, Shiraz Lane ja One Desire. Pelin kautta yhtyeet ovat jo saaneet monia uusia kuuntelijoita ja faneja kaikkialta maailmasta.
Wreckfest-peli julkaistiin tietokoneille kesällä 2018. Pelistä julkaistaan konsoliversio PlayStation 4- ja Xbox One -alustoille myöhemmin tänä vuonna. Studion lähitulevaisuuden tähtäimessä on mittava laajentuminen ja uusien autopelien kehittäminen myös tulevaisuudessa.
"Tavoitteemme on kehittää Bugbearista maailman paras autopelistudio, minkä myötä etsimme myös uusia osaajia joukkoomme. Haku on auki", Alanenpää toteaa.
http://www.wreckfestgame.com

Wreckfest: Yksin- ja moninpelattava vauhdikas kilpa-ajopeli, jossa pelti taipuu ja V8-moottorit laulavat. Peli sisältää monia erilaisia kilpailutiloja, ja siinä voi kiitää niin suomalaisissa perinnemaisemissa hiekkakuopassa ja metsäpoluilla kuin myös vaativilla asfalttiradoilla. Monipuolinen ja paikoin jopa humoristinen kulkuneuvovalikoima tarjoaa makupaloja niin klassikkoautojen historiasta kuin rajuja muskeli- ja rata-autoja. Pelin ainutlaatuisen näyttävä fysiikkamoottori mahdollistaa monipuolisen vauriomallin, jolle riittää käyttöä etenkin romurallikisoissa.
Bugbear: Vuonna 2000 perustettu helsinkiläinen peliyhtiö Bugbear Entertainment on erikoistunut autopeleihin, joita se on kehittänyt kahden vuosikymmenen aikana tietokoneille, pelikonsoleille, mobiililaitteille sekä kannettaville pelilaitteille. Yrityksen tunnetuimpia ajopelejä ovat Rally Trophy, FlatOut-sarja, Sega Rally Revo sekä Ridge Racer Unbounded, joille on myönnetty lukuisia pelialan tunnustuksia ja palkintoja.
 
Vaikka toki voittoa voisi tiimille toivoakin niin voi olla Forzia vastaan aika mahdoton tilanne
 
Wreckfest :: A Look At Upcoming Performance Improvements

Jos jollain on tämän pelin pelaaminen tai detailien nostaminen konetehoista kiinni niin jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa yo. turinoinnin perusteella hyvinkin lupaavaa optimointipatchia niin FPS:ien kuin RAM/VRAM-käytön suhteen. Tarkkaa julkaisuajankohtaa ei kerrottu koska keskittyvät tällä hetkellä ensisijaisesti konsoliversion julkaisukuntoon saattamiseen.
 
Ite innostuin taas eilen tätä pelailemaan pitkästä aikaa ja on tämä vaan kova peli. Uramoodia alottelin alusta expert AI:ta vastaan.
Sairaan hyvännäköinenhän tämä on 4K:na ja pädilläkin pystyy kaahailemaan hienosti kunhan vähän heittää ajoapuja mukaan, mm. puolittaiset absit, luistonestot yms. Itellä tuo pädi kun on tollanen halpis jossa ei ole analogisia liipasimia niin kaasun käyttö ilman apuja on käytännössä mahdotonta. :dead:

Olisi kyllä mukavaa kun sais heräteltyä ne vanhat kunnon "muroajelut" henkiin jälleen.. :hungry:
Oliskohan porukalla siihen intoa jos alkaisi tosissaan järkkäilemään? Jos löytys innokasta porukkaa niin TechBBS:n Discordissa on Wreckfestille oma kannu joten sinne suunnittelemaan: https://discord.gg/TwgRYTA

 
Viimeksi muokattu:
Eikö tuo luistonesto syö tehoja ja sitä myöten kierrosajat huononee?
 
Eikö tuo luistonesto syö tehoja ja sitä myöten kierrosajat huononee?

Kyllä, mutta jos ei ole analogista liipaisinta niin aivan varmasti parantaa kierrosaikoja (ellei sitten pelaa GT4 tyylillä, eli kaasu/jarru oikeaan tattiin)

Ja periaatteessa väittäisin, että joillain autoilla asfaltilla voi olla nopeampi luistoneston kanssa myös analogisella liipaisimella, mutta soralla aivan varmasti syö aikaa.
 
Kyllä, mutta jos ei ole analogista liipaisinta niin aivan varmasti parantaa kierrosaikoja (ellei sitten pelaa GT4 tyylillä, eli kaasu/jarru oikeaan tattiin)

Ja periaatteessa väittäisin, että joillain autoilla asfaltilla voi olla nopeampi luistoneston kanssa myös analogisella liipaisimella, mutta soralla aivan varmasti syö aikaa.
Onhan se Supran yli 500hv ja sora yhdistelmänä aika haastava, pito on aika niukassa, tietysti ilman tilpehöörejä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 283
Viestejä
4 487 530
Jäsenet
74 128
Uusin jäsen
semantic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom