Wreckfest (PC, PS4, Xbox One, PS5)

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
436
Keskustelua Bugbearin uusimmasta romurallipelistä.

Neljän vuoden kehityksen jälkeen peli saatiin julkaisukuntoon ja poistui Early Accessista 14.6.2018.

Peli julkaistiin PS4- ja Xbox One -konsoleille 27.8.2019, jolloin myös Steam-versio sai ison päivityksen.

Kehitys on ollut tuskaisen hidasta, mutta viimeisimpien uutisten valossa peli olisi julkaisukunnossa konsoleille sekä PC:lle ensi vuoden puolella. "The game is currently scheduled to be released early 2017"

Hiljattain julkaistiin myös ensimmäinen versio ragdoll-minipeleihin keskittyvästä Stuntfestistä.

edit: Vuosi on vierähtänyt ja pientä kehitystä on tapahtunut, päivityksiäkin on alkanut tippumaan hieman tiuhempaan tahtiin. Julkaisupäivä on kuitenkin edelleen pimennossa.

Kotisivut: Bugbear Entertainment presents Wreckfest and Stuntfest | Join us in creating the ultimate full contact motorsport!

Suomalaista peliseuraa moninpeliin: Steam Community :: Group :: Next Car Game [MURO]
 
Viimeksi muokattu:
Juu sais pikkuhiljaa alkaa valmistumaan. Konsolillekin on ennakkotilattu. Saa nähdä millainen peli sieltä sitten tulee. PC:llä toki pelailtu jo iät ja ajat, ei kylläkään ihan hetkeen viimeaikoina. Muroralleja silloin joskus kun se oli kivaa.
 
Moninpelihän tässä tosiaan on parasta antia tarjonnut. Itselläkin tunteja kertynyt pelin parissa jo reilusti yli 100 ja suurin osa tuosta ajasta on kulunut muroralleissa. Viime aikoina ollut kyllä hiljaista tuonkin suhteen ja keväällä/kesällä ei saatu joko viallisen koodinpätkän tai hostin takia ajeltua ollenkaan kun autot ohjautui miten sattuu ja pingit oli taivaissa. Kuukausi takaperin taisi toimia kuitenkin ihan moitteetta kun viimeksi testattiin porukalla. Toivottavasti vanha muroporukka heräilee tähän uudelleen ainakin viimeistään kun peli valmistuu. :comp:

Career modea FlatOut-tyyliin tähän itse odottelen myös kovasti, muuten ei oikein jaksa yksikseen ajella.
 
Viimeksi näköjään pelattu (eli peli aukastu) 5.12.2015. Saas nähä jaksaako tästä enää innostua, vaikka valmis peli tulisikin ulos.
 
Bug bear on aina ollut hidas viimeisteleen tekeleitään, valitettavasti
 
Viimeksi muokattu:
Tuli vastattua itsekin. :)
Itsellä on kyllä kovat odotukset nyt sen suhteen että Bugbear toimittaa tällä kertaa sen mitä on luvannutkin, eli valmis peli ensi keväänä. ;)
 
Vastailimpa myös. Onkohan paljon tekijöitä lähtenyt Bugbearilta Flatout 1:n ajoista? Ihmettelen vaan kun sellanen huippu on saatu aikanaan tehtyä ja nyt tämän kanssa ei meinaa onnistua..
 
Pitihän tuo vastata miksi tuota ei enää pelaa. Voi tosin olla että ovat osan itseäni harmittavista "vioista" jo korjanneet. Viimeksi pelannu 20.8 ja pari kisaa taisin ajella. Ei napannu.
Murorallit oli hauskoja. :tup:
 
Tullut paljon seurattuna 'fanboyna' Wreckfestin kehitystä Bugbear Community -foorumilla sekä Steamin keskustelupalstoilla..

Seuraava päivitys ennen joulua
Janne Suur-Näkki sanoi:
We're aiming to release a new update sometime before holidays, so hang tight.

Ja Steamin keskustelupalstalta
jannesBB sanoi:
It's very true that the game was more fun, and incidentally, more popular earlier on, as evidenced by the amount of active players and player feedback. We're listening, and due to this we've decided to adjust the direction of the game, and we've already started making changes which will make the game more accessible and fun. Much more content is already in the pipeline, due to be released before the game is completed the next year.

We also have an exciting announcement to make before the holidays, something which will secure us more marketing muscle and ensure that the game reaches a larger audience, making it a better exprerience for everyone. Stay tuned.

Toivottavasti päivitys kilahtaisi torstaina ladattavaksi, näkee sitten samalla mikä tämä "exciting announcement" on.

EDIT:

Lisätääs vielä...

jannesBB sanoi:
Making the game more fun again doesn't mean we're aiming for full-on arcade handling model like in Build 6. We're still going to leverage the full potential of our improved physics engine but the goal is to make racing more accessible and engaging, without all kinds of weirdness going on when taking corners, driving off-road or crashing into other players. Also, the cars will be modified to be more like purpose-built race cars so racing even with low-spec cars will be more rewarding. Speaking of crashes, a big part of our plans is to also make crashes more satisfying to inject more action into the gameplay.

We're going to be running a survey soon to gauge everyone's opinion.

Tuli enemmänkin seurattua Bugbear Communityn foorumeita, mutta nykyään siellä kommentoi ainoastaan ~10 pelaajaa. Ainoa BB joka on kommentoinut foorumeilla on ollut itse Janne. Work in progress snapshots -sivullekaan ei ole tullut mitään mielenkiintoista pitkään aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
^Hyvältä kuulostaa lupausten perusteella. Omasta mielestä tuo build 6 on edelleen se paras pelillisesti, vauhti tuntui sopivasti ja erikoistilanteita oli koko ajan jotenkin tasaisemmin. Ratilla tätä tullut aina pelattua ja ainakin muistikuvissa nuo aiemmat versiot oli ajettavuudeltaankin parhaita. Toivottavasti saavat sopivan paketin hiottua ja lisäävät tuonne radoille esteitä ja muita yllätyksiä niin peli ei ole pelkästään kilpaa ajamista ja kierrosaikojen parantelua, sen genren pelejä kyllä löytyy jo ihan riittävästi. Rehtiä ajamista toki moninpelissä arvostan, mutta kolhut ja kontaktit tekevät tästä juuri omalaatuisen ja kiinnostavan.

Aiemmin tullut tuota Bugbearin foorumia luettua ja kirjoiteltuakin, mutta viimeisen puolen vuoden aikana jäänyt kokonaan kun pelin kehitys tuntunut olevan entistäkin hiljaisempaa. Kevättä toiveikkaasti odotellessa! :comp:
 
Voisi tätä ajaa nykyiselläänkin, mutta ei tunnu enää porukaa kiinnostavan. :tdown:
 
Ainakin mulle tämän pelin koukku on alusta asti ollut tuo fysiikkamoottori. Siinä 2014 loppupuolella ilmestyneessä Sneak Peekissä sai autoja lyttyyn sen verran vakuuttavasti, että peli tuli hankittua ihan sen perusteella. Harmillisesti vaan kehityskaaren aikana peliä on viety kokoajan komeiden kolarien sijasta tuota rata-ajoa ja kierrosten hinkkausta kohti, jota tosiaan voi harrastaa niissä miljoonassa muussakin autopelissä. En todellakaan odottanut tästä mitään ratilla hinkattavaa kierrosnysväystä, vaan enemmänkin semmoista rentoa ohjaimella ajettavaa, sopivan ylivedettyä destruction derby -tyylistä kisailua. Pelin alusta asti mielestäni selkein vahvuus, eli tuo överit romutukset salliva fysiikkamoottori, jää nykyisellään täysin hyödyntämättä.

Lisätään vielä, että hieman huvittavia piirteitä tämä kehityskaari saa muutenkin. Peliä markkinoitiin alkuun sillä "Olemme irtautuneet isosta pahasta julkaisijasta, jotta saamme tehdä juuri omanlaisemme pelin" -teesillä. Nyt kaksi vuotta myöhemmin Bugbear ei vaan taida vieläkään tietää mikä se "meidänlainen peli" on, kun suuntaa hierotaan edestakaisin ja kysytään pelaajilta neuvoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kieltämättä tuo että aletaan kyselemään pelaajilta "mitäs te nyt sitten haluaisitte" on vähän kummallista, kun suurin osa pelaajista haluaisi varmasti vain että saisivat valmiin peliin käsiinsä yli 2 vuoden viivästymisen jälkeen.
Nytkö se sitten on oikea aika alkaa rukkaamaan esim ajomallinnusta uusiksi, jos tuon kyselyn tulos sattuisi puoltamaan arcademaisempaa ajomallia, tjsp..

Ei tässä nyt voi muuta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta.. toistaiseksi ei itsellä ole nyt juurikaan intoa käynnistää peliä ennenkuin sisältö kasvaa.
 
Ratojen tämänhetkinen lukumäärä on ihmetyttänyt siihen nähden, että peliä on työstetty kauemmin kuin parisen vuotta.

Joitakin ratoja julkaistiin keskeneräisinä, mutta työn alla olevien ratojen lukumäärä on niin korkea että olisin odottanut enemmän ratoja testattavaksi kahden vuoden sisällä:

Work in progress snapshots
Jukka Merikanto sanoi:
This is our wall of track production:

sV84lDN.jpg


or should I say hallway of track production:

iWH1HKk.jpg

Tuleepahan sitten ajettavaa ensi vuonna :think:
 
Eikö Bugbear aina ole toimittanut laadukasta jälkeä lopputuloksena?

Kaikki ihmettely ja venkoilu ennen lopullista tuotetta on vähän turhaa. Palautetta ovat varmasti saaneet riittävästi, jos oman mielipiteen haluaa sanoa niin eiköhän ne lue myös sen viimesen mailin.

Early access on eraly access. Paskaa paketissa. Valmis tuote lopulta merkitsee. En siis pistä rahojani early accessiin ...paitsi bugbearin :D
 
Viimeksi tammikuussa pelannut, kun meni kokonaan mielenkiinto kun eivät saaneet verkko-ongelmia kuntoon. Onkohan tämä jo nyt paremmassa jamassa vai onko meno deveillä jatkunut samana eli kerran puolessa puolessa vuodessa päivitellään ja ilmoitellaan että hengissä ollaan.

Jos joku servua hostaa, niin voisi kyllä tulla pitkästä aikaa kokeilemaan. Originaalit murorallit kun aikoinaan olivat helvetin hyvää viihdettä. Nyt tosin servun nimeksi voisi vaihtaa Techbbs :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jha
Eikö tämä riipu täysin kisan tapahtumista = muista kuskeista?
Riippuu toki ja moninpelin puolellahan tuohon aikaan oli pelaajiakin huomattavasti enemmän, mikä edesauttaa noitten tilanteiden syntymistä. Muotoilin ajatukset vähän huonosti tuossa, mutta jotenkin AI oli tuohon aikaan ehkä riskialttiimpi ja silloinen vauriomallinnus sai kolarit näyttämäänkin oikeasti joltain kun nyt autojen törmätessä ei pintapuolisesti juurikaan mitään tapahdu. Youtubesta löytyy paljon videoita eri buildeista jos haluaa nykyistä ja vanhaa vertailla.
 
Bugbear heräsi, uutta tietoa:

CzugRaQWQAAzn1y.jpg:small


Seuraavaan päivitykseen uusi versio Gravel 1 -radasta. Vanha versio oli tehty hätäisesti pre-alpha julkaisua varten eikä vastannut sitä laatua mitä haluavat lopulliseen peliin.
Suurin muutos radan ulkoalueen muodoissa, ei pitäisi olla ylimääräistä geometriaa mikä rasittaisi peliä, rata muuten melkein samanlainen.
Omaan silmään näyttää todella hyvältä.

Jokainen "vanha" rata tulee saamaan uuden kuosin ennen virallista päivitystä.

Päivitystä viilataan, toivon että tulisi tulevalla viikolla. Mukana tulee jotain uutta josta BB väki haluaa saada palautetta... mitä lie se sitten on.
 
Kyllä tätä tuli tuossa pelattua kaveriporukalla toissa päivänä. Paljon on menty eteenpäin kun minä ostin tämän 2015 mutta paljon on kesken.. Valitettavasti.
Mutta kyllä tuo Bugbear jonkinmoisen sparraus potkun tarvitsisi. :think:
 
http://www.wreckfestgame.com/wreckfest-december-update/

Wreckfest December Update
Team Bugbear December 22, 2016 News

Dear Wreckers,

As many of you are aware, Wreckfest has been in Early Access for a considerable time. Even though there have been numerous significant improvements along the way that will make the game indefinitely better in the end, understandably some of you have been concerned that the final game will never see the light of the day. We understand this and would like to address these concerns with this statement: Wreckfest always has been and always will be our first-priority project, and we are 100% committed to create a game where all of us (you, our faithful supporters, and us, as its developers) will be proud of. As a further sign of our commitment, we would also like to share the upcoming steps with you:

  • We found a partner that will enable us to fully commit to Wreckfest all the way to its completion.
  • We will be servicing the game with more frequent and rich monthly updates, starting in February.
  • Wreckfest is our main focus, and we will increase our team size to speed up its development.
Since we’re now approaching the last leg of the development, we need renewed focus, and now it’s the perfect time to play the game and participate in the development by submitting feedback to us. We can’t stress enough how much your feedback means to us. We will be adding new features and content in the next months to come, and by giving feedback, you can help shape the game in a meaningful way!

To kick things off, we’ve created a survey to gauge your feedback. If you haven’t participated yet, please make sure to do that now. And even if you have, please check back after testing the latest update to give us your opinion about it. The survey can be accessed by directing your browser here. Let your voice be heard!

Now that all the hard facts on our end are on the table, let’s move on to the juicy stuff: the latest update! In this update, we’ve concentrated on improving the gameplay and ironing out pesky little issues you’ve been reporting. For example, cars are now less prone to being thrown sky-high after landing a jump, rollovers are more forceful, and so on. AI also offers a much more rewarding racing experience now, thanks to being given more situational awareness and heaps of badass attitude. Controllers and driving assists have also been improved – if something feels off, please try resetting your advanced controller settings to default. Oh, and there’s one pretty neat little feature: check out what happens when you crash into a slow-going AI car flat-out!

Content-wise, this build introduces a reworked Gravel track with cleaner geometry, more rolling terrain and generally just better gameplay. While not yet polished, the reworked track also gives you a first look at our new environment set called Fields that will also be used for some other tracks. It represents a US Mid-Western environment will rolling hills, open fields and some urban structures. All in all, we think it will be a perfect match for bringing our kind of high-action racing stateside!

Another piece of new content is a banger version our trusted American 2 sedan, aptly nicknamed Rammer! Rammer is a special kind of car because it features an alternative handling model for you to try. We’d love to hear what you think of it and whether it’s something that you’d like us to pursue further. As intimidating as Rammer looks on track you’re probably wondering why there haven’t been completely new cars for a while, and that’s a very valid question. The reason for that is that we’re currently implementing visual upgrades (rims, derby parts, cool stuff like that!) to the game and introducing completely new cars at this point would mean a significant amount of work that we would have to throw away and redo after the upgrades are in. So, hold on for a bit longer for completely new cars!

Please find here the full changelog:

CONTENT

  • Replaced Gravel track with a new, improved version with cleaner geometry, more rolling terrain and generally just a lot better gameplay. While not yet polished, the reworked track also gives you a first look at our new environment set called Fields that will also be used for some other tracks. It represents a US Mid-Western environment will rollling hills, fields and some urban structures. All in all, we think it will be a perfect match for bringing our kind of high-action racing stateside!
  • Replaced the main route of Tarmac 3 with a shorter, rallycross inspired route.
  • Added a new American 2 banger variant.
ART

  • Improved art Speedway 2.
  • Improved art on Sandpit 2.
  • Improved art on Mixed 1.
  • Added more trackside objects to many tracks.
  • Implemented animated spectators among static ones.
  • Added spectators to many tracks previously missing them.
  • Implemented more vibrant post-processing.
DESIGN/PHYSICS

  • Improved gamepad controller: the steering rate now fluctuates significantly less in different driving situations, and it’s now easier to countersteer even when Speed Sensitivity is applied (by default, 75% for both gamepad and keyboard). We recommend that you start by resetting your in-game advanced controller settings and tweak from there.
  • Tweaked keyboard controller for more responsiveness. Likewise, it’s recommended that advanced controller settings are reset.
  • Stability Control assist now correctly detects vehicle slide angle, making cars less vulnerable to over-correcting when counter-steering, a sympton that often resulted in the car spinning in the opposite direction or rocketing out of track. Note that as a result you may need to adjust your Stability Control strength, so please play around with the setting.
  • Improved Traction Control assist for reduced bog-down effect.
  • Far Chase Camera is now higher and further away.
  • Light dynamic objects like traffic cones no longer cause damage to the car.
  • It’s now easier to shatter small wooden structures, making it easier to get back into action after spinning out and stalling behind them.
  • Steering wheel no longer gets dislocated when the car has deformed (it too can deform, however).
  • Improved surface dynamics, so rollovers are now more violent with less sliding around when the car is on its roof or side.
  • The car no longer bottoms out as easily on heavy landings, something that earlier on resulted in the car being bounced into air due to collision penetration.
  • The car no longer drifts around in garage and elsewhere (may still occur on angled surfaces).
  • Arm-cos and other heavy trackside barriers are now less prone spin the car around in light contacts.
  • High-speed crashes involving cars with a significant speed difference are now more violent.
  • Tweaked gameplay damage to encourage more tactical gameplay: health damage from being hit is lower with 100% armor sector and higher with 0% armor sector, so you need to eyeball the opponent in order to hit them where it hurts (and of course try to protect the damaged sections of your own car).
  • AI is now less likely to cause harm to the player in light contacts.
  • AI is more aggressively trying to overtake.
  • AI no longer keeps pushing on after bumping into another car but depending on the situation eases throttle and/or applies brakes.
  • AI now reacts in a couple of different ways when bumped into, depending on the strength of the impact.
  • AI now yields a more appropriate challenge dynamically for various levels of players.
  • Player can now choose AI class from pre-made sets.
TECHNICAL

  • Server no longer crashes when a race event comes up after a derby.
  • Optimized foliage and clutter shaders, improving performance.
  • Optimized culling, improving performance.
  • Fixed horizon draw order.
Additional notes for content creators:

  • Some very old textures were removed or moved around, so in case you’ve used any of our textures in your creations please check them for missing textures (purple assets).
  • The game no longer crashes when no bend is detected for AI logic, an issue with certain custom oval tracks that had very long sweeping bends.
  • You can now create a custom AI set for your modded vehicles and/or a cup mod that the user can pick (located in property/career/ai_sets).
  • All camera modifications will need to be updated, otherwise your users won’t have the new Chase Camera Far.
As always, thanks for your support, don’t forget to give feedback and happy wrecking!

1.7Gb pätsi valuu Steamista, kyllä tästä vielä peli tulee. :)
 
  • We found a partner that will enable us to fully commit to Wreckfest all the way to its completion.
  • We will be servicing the game with more frequent and rich monthly updates, starting in February.
  • Wreckfest is our main focus, and we will increase our team size to speed up its development.
Jospa siitä tosiaan peli vielä saadaan aikaiseksi ja positiivinen suuntaus jatkuisi tästä eteenpäin.
 
Tuli nopeasti kurkattua uusittu Gravel ja ei meinannut enää samaksi radaksi tunnistaa. Pari kierrosta kerkesi ajella ja tosiaan aika paljon on siloiteltu maastoa radan ympäriltä. Ei osaa oikein näin lyhyellä testauksella sanoa pidinkö enemmän vanhasta kuin nykyisesti, mutta tyylikkäältä tuo kyllä näyttää! Paremmalla ajalla lisää testausta tälle. Se hyvä puoli uudessa ainakin on, ettei FPS kyykännyt GTX 780:lla kertaakaan alle kuudenkymmenen, kun ennen päivitystä saattoi pyöriä 30-40 paikkeilla Gravelissa.

ohxADq4.jpg


6tjPoGJ.jpg


cNR710h.jpg


MwvOeJp.jpg


ACAtltL.jpg


CrvQmU1.jpg
 
Huimasti on radat menny eteenpäin siitä kun viimeksi olen käyny kokeilemassa. :)
Myöskin kontrolleja tuntuis että on otettu askel arcadempaan suuntaan koska nyt pysyi näppiksellä auto hanskassa mikä jossain vaiheessa oli täysi mahdottomuus.

Pitääpä joulun jälkeen kokeilla ihan ratilla tätä. Ja jospa ne vanhat kunnon murorallitkin nostaisi vähitellen taas päätään.. ;)
 
Tarmacilla ainakin tippuu maan läpi parissa mutkassa jos ajaa pois tieltä. :D

Ostetut autot olivat taas hävinneet.

Tekoäly ainakin normalilla tuntuu helpommalta/vähemmän aggressiiviselta.

Kyllähän tätä voisi taas ajella porukalla.
 
Ihan hyvä päivitys ja hyvä että saavat palkattua enemmän porukkaa.

Kamera on omaan makuun liian alhaalla kun ajaa auton takaa, pitäis pystyä oikealla tatilla säätämään haluamakseen.
Menuissa on aivan karmeaa navigoida ohjaimella.
 
Mitään tietoa, milloin tähän olisi tulossa uramoodi tai muuta yksin pelaamista? Tekoälyä vastaan ei jaksa ajaa jos siitä ei saa mitään. Moninpeli ei kiinnosta tässä vaiheessa yhtään.

Teknisesti ja graafisesti peli on mielestäni jo valmis, saisivat vaan sisältöä ja yksinpeli osiota alkaa tekemään (jos sitä edes on tulossa)
 
Mitään tietoa, milloin tähän olisi tulossa uramoodi tai muuta yksin pelaamista? Tekoälyä vastaan ei jaksa ajaa jos siitä ei saa mitään. Moninpeli ei kiinnosta tässä vaiheessa yhtään.

Teknisesti ja graafisesti peli on mielestäni jo valmis, saisivat vaan sisältöä ja yksinpeli osiota alkaa tekemään (jos sitä edes on tulossa)
Pelin kotisivujen mukaan "The game is currently scheduled to be released early 2017." ja joulukuun päivityksen changelogissa "We will be servicing the game with more frequent and rich monthly updates, starting in February", joten hieman ristiriitaista tietoa on vielä julkaisun suhteen. Career modesta on Bugbearin foorumeilla ollut jotain puhetta ja varmasti on mukana ainakin lopullisessa tuotoksessa. Siitä, pitääkö tuo julkaisuaikataulu paikkansa, en menisi ihan takuuseen kun on tullut seurattua pelin kehitystä Kickstarterista asti. Oma optimistinen veikkaus on, että kesällä päästään käsiksi valmiiseen pakettiin. Odotukset kyllä korkealla, vaikka paljon on kaikenlaista tapahtunut Early Accessin aikana.
 
Pitäisköhän tämäkin startata pitkästä aikaa. Meinasin jo alkaa tutkimaan miten voisi vaatia rahojaan takaisin kun yli 2 vuotta sitten lunastin early accessin eikä mitään ole tapahtunut...
 
...joten hieman ristiriitaista tietoa on vielä julkaisun suhteen. Career modesta on Bugbearin foorumeilla ollut jotain puhetta ja varmasti on mukana ainakin lopullisessa tuotoksessa. Siitä, pitääkö tuo julkaisuaikataulu paikkansa, en menisi ihan takuuseen kun on tullut seurattua pelin kehitystä Kickstarterista asti. Oma optimistinen veikkaus on, että kesällä päästään käsiksi valmiiseen pakettiin. Odotukset kyllä korkealla, vaikka paljon on kaikenlaista tapahtunut Early Accessin aikana.

Samaa mieltä, noita lukiessa tuli paperiviilto silmään :bored:

Pitäisköhän tämäkin startata pitkästä aikaa. Meinasin jo alkaa tutkimaan miten voisi vaatia rahojaan takaisin kun yli 2 vuotta sitten lunastin early accessin eikä mitään ole tapahtunut...

Ai et ole vielä edes kokeillut? No kokeile nyt ihmeessä.

Refund onkin sitten vähän kinkkisempi, ainakin Valvelta:
http://store.steampowered.com/steam_refunds/
 
Pitäisköhän tämäkin startata pitkästä aikaa. Meinasin jo alkaa tutkimaan miten voisi vaatia rahojaan takaisin kun yli 2 vuotta sitten lunastin early accessin eikä mitään ole tapahtunut...

En tiedä minkä kiven alla sitä on sitten punkattu, pelissä on tapahtunu paljonkin viimeisen 2 vuoden aikana, mutta toki jos ei vaivaudu edes ottamaan asiasta selvää niin saattaahan se siltä vaikuttaa. :rolleyes:

Twitteristä bongattua..

 
Viimeksi muokattu:
En tiedä minkä kiven alla sitä on sitten punkattu, pelissä on tapahtunu paljonkin viimeisen 2 vuoden aikana, mutta toki jos ei vaivaudu edes ottamaan asiasta selvää niin saattaahan se siltä vaikuttaa. :rolleyes:

Twitteristä bongattua..

Ensimmäinen julkaisu tullut 3 vuotta sitten, eikä vieläkään valmista peliä. Ei minua kiinnosta satunnaiset päivitykset vaan kokonainen peli.
Ymmärrän toki early accessin idean, mutta jossain pitäisi kulkea raja kuinka kauan sitä valmista peliä on kohtuullista odottaa...
 
Vastailimpa myös. Onkohan paljon tekijöitä lähtenyt Bugbearilta Flatout 1:n ajoista? Ihmettelen vaan kun sellanen huippu on saatu aikanaan tehtyä ja nyt tämän kanssa ei meinaa onnistua..
Itse pidän Flatout 2:a merkittävästi parempana - autot pystyy tuhoamaan täysin, ympäristöt ovat huomattavasti monipuolisempia verrattuna alkuperäisen soramonttu- ja talvimaailmoihin, jokaisella radalla on oma identiteetti ja grafiikka on kehittynyt suuresti.
 
Itse pidän Flatout 2:a merkittävästi parempana - autot pystyy tuhoamaan täysin, ympäristöt ovat huomattavasti monipuolisempia verrattuna alkuperäisen soramonttu- ja talvimaailmoihin, jokaisella radalla on oma identiteetti ja grafiikka on kehittynyt suuresti.
FO2:n uran loppupään hiekkakisat vaan oli ihan haistapaskarandomia kun se auto vaan hajos niissä vauheissa ihan tien pomppuisuuteen. Riippu täysin kanssa-autoilijoiden mielentilasta pääsitkö tarpeeksi ehjällä autolla viimiselle kierrokselle. FO1:stä en koskaan pelannut kovin loppuun kun olin ensin pelannut kakkosta ja se ykkösen ohjaus oli epämiellyttävä kakkosen jälkeen.
 
FO2:n uran loppupään hiekkakisat vaan oli ihan haistapaskarandomia kun se auto vaan hajos niissä vauheissa ihan tien pomppuisuuteen. Riippu täysin kanssa-autoilijoiden mielentilasta pääsitkö tarpeeksi ehjällä autolla viimiselle kierrokselle. FO1:stä en koskaan pelannut kovin loppuun kun olin ensin pelannut kakkosta ja se ykkösen ohjaus oli epämiellyttävä kakkosen jälkeen.
Erityisesti varsinaisella ajoradalla ajettavissa kisoissa sai kieltämättä helposti oman auton hajalle, mutta se oli ongelma street-luokassa ylipäätäänkin.
 
Joko tämä on pelattavassa kunnossa? Ihan alkuvaihe oli hyvä, sitten jossain päivityksessä menivät paskomaan kaiken.
 
Joko tämä on pelattavassa kunnossa? Ihan alkuvaihe oli hyvä, sitten jossain päivityksessä menivät paskomaan kaiken.

Omasta mielestä ollaan palattu alun kaltaiseen tuntumaan, tosin siitä on jo 3 vuotta, että muisti voi hieman olla hämärtynyt.

Mutta pääasiassa osa jengistä ei tykkä ja osa tykkää.
Niin se vaan on, että arcade vs semi-simu jengit on eri mieltä.

Edit. täsmennykseänä vielä, että nyt ollaan tuon semi-simun puolella, josta itse pidän. Kytkintä tosin ei vieläkään ole jota ilman ei oikein nappaa.
 
Omasta mielestä ollaan palattu alun kaltaiseen tuntumaan, tosin siitä on jo 3 vuotta, että muisti voi hieman olla hämärtynyt.

Mutta pääasiassa osa jengistä ei tykkä ja osa tykkää.
Niin se vaan on, että arcade vs semi-simu jengit on eri mieltä.

Edit. täsmennykseänä vielä, että nyt ollaan tuon semi-simun puolella, josta itse pidän. Kytkintä tosin ei vieläkään ole jota ilman ei oikein nappaa.
En omista peliä, ostan ehkä kun se julkaistaan. Mutta minunlaiselle pelaajalle pitäisi olla asetuksissa nappi että vedetäänkö arcadea vai tartteeko ratin, polkimet, headtrackin ja force feeedback penkin.
 
En omista peliä, ostan ehkä kun se julkaistaan. Mutta minunlaiselle pelaajalle pitäisi olla asetuksissa nappi että vedetäänkö arcadea vai tartteeko ratin, polkimet, headtrackin ja force feeedback penkin.

No kyllähän siellä periaatteessa on, avut päällä tai pois.
 
Kyselin Twitterissä kytkimen perään ja tykkäsivät (BB) kommenttia jossa joku oli antanut +1 äänen :think::psmoke:
 
Melkein gigainen pätsi lähti juuri valumaan Steamista, katsotaan mitä tulee.
 
On kyllä mahtavia molemmat variaatiot tuosta uudesta Mixed 5 -radasta. Tuli AI:n kanssa ajeltua vähän aikaa ja jäi hyvä maku suuhun ajotuntumasta, radasta ja grafiikoista. Kyllä tämä alkaa jo melko valmiilta tuntua, vielä kun saavat viilattua sisällön lopulliseen kuntoon. :kahvi:

 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 498
Viestejä
4 537 639
Jäsenet
74 815
Uusin jäsen
Jaroja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom