Wreckfest (PC, PS4, Xbox One, PS5)

Suurin ongelma itselleni tässä pelissä on nykyisin se että tälläisen perheellisen pelaajan unelma on tuhottu. Alkujaan multiplayeriin kun meni oli autot kaikilla tasavertaisia kun nykyään pitää tahkota tuntitolkulla singleplayeriä että saa autoja ym tavaroita. Vituttaa suoraan sanoen. Ja vieläkään ajettavuus ei mielestäni ole niin hyvä kun se oli aikoinaan että pystyi sladissa viemään autoa oikein kunnolla.
 
Suurin ongelma itselleni tässä pelissä on nykyisin se että tälläisen perheellisen pelaajan unelma on tuhottu. Alkujaan multiplayeriin kun meni oli autot kaikilla tasavertaisia kun nykyään pitää tahkota tuntitolkulla singleplayeriä että saa autoja ym tavaroita. Vituttaa suoraan sanoen. Ja vieläkään ajettavuus ei mielestäni ole niin hyvä kun se oli aikoinaan että pystyi sladissa viemään autoa oikein kunnolla.

En ole uusinta buildia testannut, mutta väittäisin että multiplayerissa autojen tehon saa edelleen määrätä servurajoituksilla ja se on hostin vika jos ei tuollasta ymmärrä.
 
Onlinessa saa edelleen laina-autoja. En ole ite ajanut kun omilla niin en tiiä mitkä Setupit niissä mahtaa olla.

Ja kyllä ratilla ainakin saa sladia vietyä, jotkut autot muuta teekkään :D
 
Nimikin näköjään vaihtunut... o_O

OwusV3i.png
 
Nimikin näköjään vaihtunut... o_O

OwusV3i.png
Niin, työnimihän se aiemmin olikin. Jännä tosiaan, että nyt vasta poistettiin nimen alustakin.
Saa varmaan muokata kettinginkin nimen uuteen uskoon...

Paperilla kuulostaa jo aika hyvältä. Harmi ettei realistic damage ole vielä onlinessa.
En vielä testannut, enkä ehdikkään hetkeen.
 
Itseäkin kiinnostaa myös konsoversio, ei vähiten OneX:n takia(joka siis itsellä myös on).
 
En muista, että olisi konsoliversiosta ollut puhetta kauheasti viime aikoina. Tämä viimeisimpiä uutisia mitä nyt mieleen tulee:
THQ Nordic sanoi:
A gifted driver joins THQ Nordic‘s Racing Team: Cooperation with Bugbear Entertainment on Wreckfest announced
June 12, 2017

Vienna, Austria/Helsinki, Finland, June 12th 2017: There are many ways to win a race. The best is to have a strong team, a talented driver and a wonderful car. By joining forces for the Wreckfest, developer Bugbear Entertainment, well known for the critically acclaimed FlatOut series and publisher THQ Nordic bring together these three parts. Together they will make sure the game passes the finish line in 2017 on PC with the console versions in close pursuit in 2018.

Wreckfest, currently in Steam’s Early Access program, is going to receive a number of updates in the following months, including these features:
  • The career mode: By achieving victories, players can get access to more and better cars and upgrade them with various parts
  • Car customization: A complex system, allowing the players to fully customize their cars for their individual needs, like more armor to withstand the competitors or more powerful engines
  • More cars, more tracks: THQ Nordic and Bugbear Entertainment will make sure a constant flow of additional content will be added on a regular basis for the remaining months of the Early Access program
  • New multiplayer server: To guarantee an outstanding racing and wrecking experience, an Official Wreckfest Server will be opened
THQ Nordic’s Managing Director, Klemens Kreuzer, points out: “Wreckfest is not just motorsport – it is motorsport with an attitude. An attitude we love. Therefore we are very happy to cooperate with Bugbear Entertainment, to make Wreckfest better, bigger and simply the best destruction derby-racing game out there.“

Janne Alanenpää, Managing Director of Bugbear Entertainment: “THQ Nordic shares our vision for Wreckfest, and together we can create the most thrilling demolition racing experience on both PC and consoles.“

A gifted driver joins THQ Nordic‘s Racing Team: Cooperation with Bugbear Entertainment on Wreckfest announced | THQ Nordic GmbH

Ei välttämättä kannata henkeään pidätellä ennen kuin PC versio saadaan julkaisukuntoon. Toivottavasti tämän vuoden puolella. :kahvi:
 
Katoin simpitin streamin ja aloin miettimään että tästä saattaa tulla isokin hitti, jos saavat kunnolla viimeisteltyä.
Tämmöiselle pelille on todella suuri kysyntä, markkinoilla ei oo ollu tämmöistä rälläystä sitten Flatoutin.

Itse omistanut tämän ihan earlyaccessin alkuajoista, ja kyllä tämä on nyt parhaassa kuosissa vuosiin.

Tuossa vielä The Simpitin video
 
Viimeksi muokattu:
Laitan piiiiitkästä aikaa servun tullille.
Laitan myös steam ryhmään tapahtuman. Tarkoitus ois ajaa-semi puhtaasti, mutta voidaan ottaa välillä myös kunnon sikaa jos porukka haluaa :eek:

Servun nimi:TECHBBS
Salasana:
Hauki

Aukeaa 20:00
 
Viimeksi muokattu:
Muutaman tunnin careeria pelanneena tämä peli alkaa olla siellä "suunnalla" missä sen piti olla jo 2 vuotta sitten ainakin!
Autojen ohjattavuus on kehittynyt parempaan päin, radat ei oo täynnä "kaikkea mahdollista" vaan ovat täyttä "Racea" nyt.
Valikot nyt vielä "hakee paikkaansa" mutta ehkäpä ne tuosta vielä paranee. On ne paremmat kyllä nytkin kun aiemmat nähdyt.
Ensimmäistä kertaa yli 2 vuoteen uskallan sanoa että toivoa näyttää olevan tämän kanssa :p
 
Jeps, tämän pelin tulevaisuus näyttää nyt paremmalta. Minun puolestani voisivat hankkiutua kokonaan eroon niistä törmäilykisoista. Sen verran tylsää ja hidasta puuhaa, että tulee aina quitattua sellaisen jälkeen. Ei vain haluta enää pelata.
 
Mukava oli taas pelailla hyvällä porukalla lauantaina. Kunhan saadaan vielä vähän enemmän tähän taas porukkaa aktiivisesti mukaan ajelee kuten silloin kolme vuotta sitten niin avot. :tup:
 
Eiköhän ne määrät kasva kunhan valmistuu. Itekkin mukana kyllä, jos vaan ehtii.
Serverpuolen päivitystä odotellessa niin saa syvyyttä se MP puoli.
 
Itellä on ongelmana, ettei peli edes käynnisty. Ei ole modeja asennettuna eikä reinstall auttanut.

Wreckfest latausruutu käynnistyy, mutta ei mene menuun asti. Joutuu sammuttelemaan task managerin avulla.
Tapahtuu molemmilla 32bit ja 64bit versioilla.

Ideoita?

8700k, 1080, Win10
 
ihan villinä ideana, koita asettaa graffat g-force experiencellä kohdalleen ja starttaa sitten
 
Itellä on ongelmana, ettei peli edes käynnisty. Ei ole modeja asennettuna eikä reinstall auttanut.

Wreckfest latausruutu käynnistyy, mutta ei mene menuun asti. Joutuu sammuttelemaan task managerin avulla.
Tapahtuu molemmilla 32bit ja 64bit versioilla.

Ideoita?

8700k, 1080, Win10
Minulla vähän samantyyppistä ongelmaa ollut. Ainut ero tuohon sinun ongelmaan on se, että minulla ilmoittaa aina fatal disk error. Koita huvikseen ottaa virustorjunta siksi aikaa pois päältä kun käynnistät pelin.
 
Minulla vähän samantyyppistä ongelmaa ollut. Ainut ero tuohon sinun ongelmaan on se, että minulla ilmoittaa aina fatal disk error. Koita huvikseen ottaa virustorjunta siksi aikaa pois päältä kun käynnistät pelin.

Ei auttanut.

Poistin tuolta Steamin Wreckfest-kansiosta ilmeisesti käyttäjäkohtaiset configit. Sain peliä käynnistettäessä esille tuon ennen varsinaisen pelin aukeamista tulevan asetusvalikon (jossa voi säätää resot yms).
Ei tosin käynnistynyt millään erilaisilla säädöillä vaan freezaa tuohon latausruutuun.

Noh, odotellaan sitten lisää :facepalm:

e: ainiin ja tuo asetusvalikko kaatu aina, kun vaihtoi näytön virkistystaajuutta. 144Hz siis käytössä
 
tänää olis io-tech porukalla menossa ajelemaan iltasella, aikaa ei olla lyöty lukkoon mutta tulkaa it-tech discord kanavalle.
 
Onko kenelläkään mitään tietoa että koska tämä mahdollisesti tulisi konsoleille (XBone,PS4)
reilu vuosi takaperin jo ennakkotilannu boxille.
 
Onko kenelläkään mitään tietoa että koska tämä mahdollisesti tulisi konsoleille (XBone,PS4)
reilu vuosi takaperin jo ennakkotilannu boxille.
"By joining forces for the Wreckfest, developer Bugbear Entertainment, well known for the critically acclaimed FlatOut series and publisher THQ Nordic bring together these three parts. Together they will make sure the game passes the finish line in 2017 on PC with the console versions in close pursuit in 2018." ja ottaen huomioon että PC versio ei ollut valmis 2017 niin tuosta saadaan yhtälö:
Kunhan PC versio on valmis + Vähän aikaa = Konsolijulkaisu.
 
Tärkeintä että peli on hyvä kun se julkaistaan, ja hyvässä kunnossahan tämä tuntuisi nyt olevan. Tai ainakin ajaminen tuntuu mukavalta nykyään, toisin kuin pari vuotta sitten.
 
nonii nyt saatu servu toimimaan ja tänää aletaan omalla servulla kurvailemaan.

servun nimi: io-tech rallia
toistaiseksi ei ole passua servulle ja kaikki on tervetulleita, ajetaan nätisti ja jos ei erikseen sovita niin ei pilata toisten kilpailua, normaalit pienet kolistelut on ok mutta ei mitään pahoja, tähän on aika vaikea mitään tarkkoja sääntöjä vääntää nii pidetään hauskaa ja maalaisjärki käyttöön :)

puhe chätti on discordin puolella io-tech omalla kannulla
 
Onko ne saanut hidastelut/nykimiset pois? Alussa pyöri suht hyvin, sitten muuttivat jotain ja ei enää. Joten miten nykyään?
 
Passu kannattaa laittaa sitten kun on sovittu porukka-ajelu, muutenhan sitä ei tosiaan tartte. Näin muistelen asian olleen Juhaliuksen servuillakin aikoinaan.
 
Jaahas voisi pitkästä aikaa tämänkin asennella ja katsastaa nykytilan :tup: viime pelikerrasta taitaakin olla jo toista vuotta.

Nyt kun kerran suomiservuakin on tarjolla :cigar2:
 
Jaahas voisi pitkästä aikaa tämänkin asennella ja katsastaa nykytilan :tup: viime pelikerrasta taitaakin olla jo toista vuotta.

Nyt kun kerran suomiservuakin on tarjolla :cigar2:

Niinpä.. Hauskaa oli aikoinaan Muro-servulla ajella. Nyt lähinnä pikaisesti yksinpeliä tullut testailtua päivitysten jälkeen. Ehkäpä viikonloppuna sitten kännirallit taas käyntiin.
 
Hommatkaas niitä A luokan autoja niin saadaan siihenkin luokkaan tasaiset kapinat :hammer:
 
Juu autot on tosiaan resetoitu ja pitää hommata uudelleen. Pari kolme iltaa, kun pelaa moninpeliä, niin eiköhän sitä jonkinlaiset c-, b- ja a-autot saa taas kasaan. 9000 crediittiä oli itsellä pohjilla, kun tämän uusimman version starttasi.

Vanhassa versiossa oli kyllä huomattavasti parempi tuo systeemi, kun multiplayer lobbyssä pystyi vaihteleen osia autoon. Nyt pitää quitata matsisa, jos haluaa vaihtaa osan autoon tai muuttaa väriä.

Itseä, kyllä vähän harmitti resetti näinkin vanhalle pelille, vaikka toisaalta onhan se ymmärrettävää, kun edelleen early accessissa. Saas nähdä montako kertaa vielä autot ja osat resetoidaan pois, ennen kun tää valmistuu.
 
Niin ja ärsyttävä bugi myös tuo, että marketissa ei näy läheskään joka kerta myytäviä autoja. Esim. eilen illasta, kun starttasi pelin, niin siellä oli vain ruohonleikkuri. 4x restartti vaadittiin, jotta autot näkyivät listalla.
 
Helppo tapa kerätä kokemuspisteitä ja rahaa: Ovaalikisa autolla 23 ruohonleikkuri bottia vastaan realistic damage päällä. Kilkkaile niin monta leikkuria takedownilla ulos kisasta kun kerkeät. Kun olet viimeinen hengissä radalla, aja oma auto rusinaksi seinään. Toista alusta tarvittavan monta kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
Jos on lauantai-iltana känniajelut pystyssä niin voisin liittyä mukaan, jos ei muita menoja tule :kippis:
 
tänään illalla ajellaan sitten ei niin sääntöjen mukaan ja otetaan pari kasikko rataa ja joku stadikka mukaan :) mennään B luokan autoilla.

chätti io tech discordissa, pullot auki ja radalle :) jos jossain 20.00 -->
 
March Update ulkona (1,7GB):
Howdy Wreckers,

We're pleased to let you know that a new rocking update for Wreckfest is out!

CONTENT
  • Added two new spanking rides, MudDigger and Rocket.
  • Added a number of new banger racing and demolition derby inspired paint jobs (more coming).
CAREER
  • Reworked championships 1–2 to offer more variety and reduce grinding.
  • Added support for challenge events (for now, only one is available for playing in the first championship but more will be added).
  • Added reward pool functionality to ensure player always received parts that are a) suitable for a vehicle they own and b) not already owned c) appropriate for the current series.
  • It’s now possible to view the bonus objectives in the pause menu, and making progress towards the target or completing it results in an on-screen notification.
  • In multi-heat events, the player start position is now randomized to the second (latter) half of the grid.
  • In multi-heat events, the start order in the Semi-Final and Final is now based on the finishing position of the qualifying heats.
  • Round placement history is now viewable in the series standings view.
  • Finishing position is now correctly taken into an account in the career rewards calculation.
  • Player final standing is now correct in the series completion screen.
  • Added support for reward-only vehicles that cannot be purchased from the car dealer.
  • Added AI players using cars upgraded to the next class, for example Class C > Class B.
ART
  • Added more dynamic objects to a number of tracks (Tarmac 1, Tarmac 2, Tarmac 3, Mixed 3, Mixed 7, Sandpit 1, Sandpit 2, Sandpit 3, Gravel 1, Mixed 1, Mixed 2, Mixed 4, Mixed 5).
  • Added ramps and dynamic objects to Speedway 2 Demolition Arena to make the gameplay more interesting, confined the arena to the middle area.
  • Fixed a number of minor and major bugs and glitches on many tracks (including proxy objects, clipping objects, terrain tears, missing collisions, etc.)
  • Improved environment art and added more dynamic objects to Speedway 2.
  • Improved environment art, added new assets and dynamic objects to Tarmac 3.
  • Tarmac 2, added new background buildings and replaced old proxy objects.
  • Big Stadium, fixed multiplayer car change location + general improvements.
  • Added damage model for the dynamic barrel prop.
  • Overhauled Garage, Market, Assembly, Customization, Tune and Paint views.
  • Overhauled Career Series Selection and Next Race screens.
  • Overhauled Custom Event views.
DESIGN/PHYSICS
  • Visual damage is now more dynamic and gives a better impression of sheet metal being deformed.
  • Collisions between light and heavy vehicles are now better balanced, with light vehicles not appearing as feather-weight in collisions.
  • Decreased the sector protection effect of the visual customization parts and/or increased the weight of selected parts.
  • Removed the effect of vehicle body panels absorbing damage, so all damage goes directly to the chassis health.
  • Tweaked gameplay damage for Normal and Realistic Damage to match the visual damage more closely.
  • Dynamic objects now have slightly more mass to them.
  • In Custom Race, the player start position is now randomized to the second (latter) half of the grid.
  • In Garage, body style and size vehicle properties have been replaced with a single type property.
  • Novice AI is now more challenging with less obvious rubberbanding, and the jump between the Amateur and Expert difficulty is not as significant as previously.
  • AI players now exhibit a reduced tendency to avoid the player car.
  • Added a placeholder Credits item to the Main Menu Misc section.
TECHNICAL
  • MP: Added support for Normal/Realistic Damage in multiplayer, available in the lobby and the server settings.
  • MP: Fixed two separate instances of a server crash related to situations in which the player leaves the server.
  • MP: Player stats overlay is now disabled while spectating.
  • Adding heavy customization parts no longer results in the vehicle acceleration stat being reduced to 0.0.
  • Improved AI throttle and brake use after severe engine/brake damage when damage is set to Realistic, so that AI no longer gets stalled.
  • In a Custom Event, AI now correctly uses lawnmowers when the lawnmower AI Set is selected.
  • Increased the amount of mesh particles (the shrapnel-y bits and pieces) emitted in collisions.
  • Mesh particles now use custom vehicle color, matching the car color they're emitted from.
  • Engine block no longer gets unrealistically deformed with visual damage.
  • Added leaderboards for the few tracks that were previously missing them.
  • Integrated backtrace.io for automatic crash reporting.
AUDIO
  • Added in-game spectator audio, crowd cheering etc.
  • Updated Tristar engine audio with a new one.
  • Tire wobble effect audio now plays only when there is visible tire wobbling.
  • Fixed a number of minor audio issues.
Thanks for the all support and have fun racing!
 
Saatte uuden version näköjään kaljaralleille, muistakaahan päivittää :)
Ite harmillisesti koko vkl kiinni, ei pääse.
 
kiitoksia kaikille oli mukava perjantai-ilta, servu täynnä 24 kuskia :D jatketaan taas.
 
Jaahas voisi pitkästä aikaa tämänkin asennella ja katsastaa nykytilan :tup: viime pelikerrasta taitaakin olla jo toista vuotta.

Nyt kun kerran suomiservuakin on tarjolla :cigar2:

On tuolla meikän servu pyörinyt silloin tällöin. Huonosti ollut suomalaisia servuja niin yrittänyt paikata aukkoa..
 
On tuolla meikän servu pyörinyt silloin tällöin. Huonosti ollut suomalaisia servuja niin yrittänyt paikata aukkoa..
Hieno homma että paikkailet :tup: Tänään jos illalla ehtisi pitkästä aikaa kokeilemaan. Pääsee sitten tekkiajoihinkin taas messiin :cigar2:
 
eilen oli "pieniä" teknisiä ongelmia tuon uuden päivityksen kanssa ja ajot ei onnistunu, sain illalla servun taas toimimaan ja mennään tänään noin 20.00 kurvailemaan :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 257
Viestejä
4 486 906
Jäsenet
74 127
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom