Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan kuten aikaisemminkin.Eiköhän Bugbear fiksaile ongelmat pikimiten.
Se paras osuus tästä pelistä aukeaa siellä moninpelin puolella ja vielä jos koko tai edes osa porukkaa on voicen kautta yhteydessä niin aina parempi.
Voi niitä Muroralli-aikoja..![]()
Oikein järkeilin, tänään varmaan 30 lähtöä moninpelissä ja ai että oli hauskaa! Moninpelissä ei myöskään ole AI kanssa tutuksi tullutta kuminauha efektiä ja kun aika hyvin löytyi järkeviä kanssa kilpailijoita myös ketkä oikeasti yrittivät kisata eikö vain joka mutkassa tule kylkeen vaikka pilasivat oman kisan tässä täysin kuten AI tekee..Näin vähän itsekin järkeilin,pari frendit osti myös pelin niin vkl sitten kaveri rallit niin voi hävyttömyyksiä huudella kilpaa mikkiin![]()
Ennen tässä oli jotenkin automainen tuntuma. Ei tietysti mikään simulaattori, mutta pidon tunsi selvästi asvaltin ja soran välillä. Tuntumassa oli arkadepeliksi syvyyttä ja autoa oli mukava viedä töyssyjen ja kanttareiden yli. Myös eri autojen massan huomasi selvästi.
Nyt tilalla on pelkkää muhjua ratin välityksellä. Ihan kuin ajofysiikoita olisi yksinkertaistettu isolla kädellä. FFB vääntää edelleen ihan oikein luisuissa, mutta sellainen yleinen tuntuma ja tarkkuus pidosta oli hävitetty kokonaan. Kaikki autot joita kokeilin tuntui nyt suhteellisen samalta.
Olen kans seuraillut ja odotellut konsolijulkaisia, kun peli PC:tä en enää edes omista. Tosin odotin tämän tulevan paljon aikaisemmin kuin lopulta tuli. Palkintona tässä kuulostaisi olevan sellainen plätty, että jätin ostamatta. En jaksa ymmärtää. Olin jo pettynyt kun fysiikoita/ajomallia yksinkertaistettiin beta vaiheessa, mutta vielä jo valmiista pelistäkin karsittiin ajopelien sydäntä.Kiitos tästä tiedosta! Olen seuraillut pelin kehitystä ja on himotellut jossain vaiheessa peliä pelailla, mutta ikävä kuulla että tämäkin peli on saanut varjopäivityksen, mikä tekee pelistä huonomman mitä aiemmin. Nykyään ei tunnu aivan kaikki päivitykset olevan pelkästään myönteisiä vaan jotkin niistä muuttavat alkuperäistä peliä liikaa. Päivitysten kanssa pitää olla tahdikas! Toivotaan että kehittäjä vastaa ja muuttaa hommat alkuperäisen laiseksi.
Pitääpä huomenissa yrittää. Koitin jonku kymmenkunta yritystä ja viimeistään ekan kierroksen puolivälissä joku rekka teki musta burgerin seinän kans samaan aikaa ku ite pyörin katon kautta ympäri. Juurikin näppäimistöllä mihin tuo päivitys ilmeisesti pääasiassa vaikuttiJust olin noin 1493 kertaa kokeillu ura moodissa sitä missä ajetaan sillä kolmipyöräisellä niitä kuorma-autoja vastaan. Ei mitään saumaa tulla kaikki avut helpoimmalla tasolla ekana maaliin. Päivityksen jälkeen samat asetukset päällä yksikään kuorma-auto ei tullu ohi 3 kierroksen aikana ja maaliin tulin noin 15s erolla![]()
Joo näppäimistöllä, myös tuo muutettu AI difficulty vaikutti tosi paljon.Juurikin näppäimistöllä mihin tuo päivitys ilmeisesti pääasiassa vaikutti
En vaan tota.Tarkoitatko kuorma-autolla koulubussia? Koska ei mulla ainakaan ollut mitään ongelmaa siinä.
Kisa on luonteeltaan erilainen. Bussikisassa ajat ovaalia mutta lähdet viimeisenä, rekkakisassa on kiemurteleva rata ja lähdet ensimmäisenä. Idea on siinä että jos tiput kärjestä et sinne todennäköisesti enää hengissä selviä.Ai siellä on tuollainenkin auto.
Onneks ehdiin ajamaan uran läpi noilla kuminauha vastustajilla. Vaikka se vitutti ja vaati monta toistoa, niin se onnistumisen tunne oli mahtava.Just olin noin 1493 kertaa kokeillu ura moodissa sitä missä ajetaan sillä kolmipyöräisellä niitä kuorma-autoja vastaan. Ei mitään saumaa tulla kaikki avut helpoimmalla tasolla ekana maaliin. Päivityksen jälkeen samat asetukset päällä yksikään kuorma-auto ei tullu ohi 3 kierroksen aikana ja maaliin tulin noin 15s erolla![]()
Manteln:lla tulikin pääasiassa ajeltua mutta se oli vähän turhankin moderoitu servu. Varsinkin jos oli jonkinlainen kontakti moderaattoriin niin kickbanniä tuli samantien. Tämä kävi siis monta kertaa ja päättelin että pitäkööt tunkkinsa.Etsi manteln. Com. Siellä on siistiä kisailua ja modeja vahtimassa.
Juu ne sääti sitä servua tjs. patchin jälkeen kun kävin discordissa kyselee että mikä juttu.Mantelnilla oli ainakin joku päivä tässä salasana että sinne ei edes päässyt. Toinen hyvä puhtaampi serveri DADS Folkracing
Kuka mitä?EDIT: jaa niin ignore, eipäs sitten raapustetakaan turhanpäiten.
Sun täytyy ostaa se joka on saatavilla. Niitä kilpailuja aukee sitä mukaa paljon pisteitä kasassa, eli voit joutua ajamaan jotain kisoja uusiks parempien pisteiden takia.Olen urassa vähän jumissa, en ehkä tajua miten toi homma toimii. Olen siis vasta siinä ensimmäisessä, 1/4 amatööri luokassa ja sen sisällä suorittanut useampia sarjoja. Nyt vielä 3-4 kilpailua on lukossa, yksi niistä on FWD ja noita FWD autoja kaupassa on saatavilla vain 2, ensimmäinen on tosi kälynen ja toinen on myös lukittu. Ilmeisesti mun on pakko ottaa se yksi romu että saan suoritettua sarjan loppuun? Onko muuten järkeä ajaa careerissa niitä samoja kilpailuja uudelleen ja uudelleen parempien pisteiden toivossa?
Mut teoriassa siis, saattaisin myös selvitä ilman sitä fwd kilpailua, jos muissa olisi riittävästi pisteitä?Sun täytyy ostaa se joka on saatavilla. Niitä kilpailuja aukee sitä mukaa paljon pisteitä kasassa, eli voit joutua ajamaan jotain kisoja uusiks parempien pisteiden takia.
Edit: Niitä etuvetoautoja ei pelissä ole kuin kaksi ja se 96 saab on muuten yllättävän hyvä auto ajaa, melkeimpä parempi kun se honda civic.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.