Wreckfest (PC, PS4, Xbox One, PS5)

Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Ei oo kovin pitkä aika kun mut potkittiin mantelnilta syystä jossa toinen auto aivan mun edessä törmäs johonkin esteeseen ja pysähtyi mun eteen. Osuin täydestä vauhdista siihen, ajattelin jatkaa kisaa ilman anteeks pyytämistä koska eihän se mun vika ollut eikä siinä tilanteessa ois ehtinyt mitään tekemäänkään.
 

WonderShare

Kahvimu Selänne
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
233
Manteln.comia kannattaa "clean racing" mainostuksestaan huolimatta välttää, adminit siellä on täysin harhaisia peppukipeitä penskoja jotka eivät ymmärrä edes omia sääntöjään.
Jengi on saanu kenkää sieltä täysin siistin ajon jälkeen kun vähän on hipaissut toista autoa mutkassa. Välttäkää kuin ruttoa.

WTAF is wrong with Wreckfest server admins? Manteln.com Clean Racing 24/7 : NextCarGame
Turhan negatiivinen postaus :beye: Ei se ihan noin natsi paikka ole mitä annat ymmärtää. Perussiistillä ajolla kyllä pärjää eikä bannivasara heilu.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Turhan negatiivinen postaus :beye: Ei se ihan noin natsi paikka ole mitä annat ymmärtää. Perussiistillä ajolla kyllä pärjää eikä bannivasara heilu.
Samaa mieltä. Ikinä en ole bannia tuolta tai edes kickkejä saanut vaikka suht "kiihkeetä kisailua" ollut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
780
Siellä on paljon eri tyypit moderoimassa. Toiset selkeesti kireempiä mitä toiset. Välillä on saanut vetää rauhassa ja välillä tosiaan tullut monoa välittömästi kontaktista. Manteln on niitä harvoja clean servuja joissa on porukkaa jatkuvasti joten vaihtoehdot on melko vähissä ellet halua jatkuvaa cornerbombingia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
297
Ignore funktio parantaisi moninpelin nautittavuutta. Dirty / no rules servuilla yllättävän paljon itkua mikä kuuluisi clean puolelle.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Nuo ei sääntöjä perus servut on vähän niin kuin osallistuis arpajaisiin. Hauskaa pari hetkeä ja sit rupeaa vituttamaan. Toki jossain mielessä mukavaa että paskinkin kuski voi voittaa erän
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Nuo ei sääntöjä perus servut on vähän niin kuin osallistuis arpajaisiin. Hauskaa pari hetkeä ja sit rupeaa vituttamaan. Toki jossain mielessä mukavaa että paskinkin kuski voi voittaa erän
Parilla servulla kävin pyörähtään quickplay tms napilla niin molemmissa oli rataa taaksepäin kiertäviä busseja. Yhtä vaille kaikki kisat hajos noihin ja se viiminenki omaan ahneuteen.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Mulla on nyt pari kertaa käynyt kisoissa niin, että kisa jatkuu loputtomiin, oon ollut 30min radalla. Tämä ura moodissa siis. Joutunut ottaa sitten restarttia. Realistisuuden nimissä otin toki kaikki näkymät näytöltä pois :)
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Mulla on autoja A,C,D ja sit en pääse kisaan jossa on vaatimuksena MAX C ja All Type. Mistä voi johtua?
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Siis mulla on nyt A,B,C,D autot ja useampia niin en pääse "Max C" kisoihin. Kaikkia C autoja en ole virittänyt tai laitellut osia.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Siis mulla on nyt A,B,C,D autot ja useampia niin en pääse "Max C" kisoihin. Kaikkia C autoja en ole virittänyt tai laitellut osia.
osassa lukee että max c ja lisänä europe tai auton koko/malli (esim wagon) tai jopa tietty auto.
sanohan mikä kisa minne et pääse?
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
No niin, enhän mä tajunnut tuota maa lippua ollenkaan. The Hateful Eight, Natural Amatures - kisoissa. Tarvii eurooppa auton.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Mites kun on ne seasonit yms avannut niin voinks mä palata vanhoihin ja ajella niitä expertillä (huonoilla tuloksilla) häviämättä mitään. Tylsää tulla aina ekojen joukossa :D
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Mites kun on ne seasonit yms avannut niin voinks mä palata vanhoihin ja ajella niitä expertillä (huonoilla tuloksilla) häviämättä mitään. Tylsää tulla aina ekojen joukossa :D
Näin olen ymmärtänyt.
Itse vaihdoin helpotuksia pois paitsi ajonvakautus tms koska näppäimistöllä ei voi oikein ajaa soralla se nollissa. absin puute on vähän radikaali joissakin radoissa kun jarrua ei voi painaa kevyesti. Itselle sopii helppo vaikeustaso ja vaikea ajettavuus paremmin kuin liki täydelliset vastustajat.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Näin olen ymmärtänyt.
Itse vaihdoin helpotuksia pois paitsi ajonvakautus tms koska näppäimistöllä ei voi oikein ajaa soralla se nollissa. absin puute on vähän radikaali joissakin radoissa kun jarrua ei voi painaa kevyesti. Itselle sopii helppo vaikeustaso ja vaikea ajettavuus paremmin kuin liki täydelliset vastustajat.
Jep, mulla on kaikki tapissa, eli vain auto gearbox apu, muuten ei mitään ja expertilla hausempaa ajaa.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Joo kyl kun avasin season 3:n, ja menin kakkoseen ja nollasin siel yhdet pisteet, että ei enää ollut täysi pisteet, niin season 3 on edelleen saatavilla.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Ei hitto kun on pelattu jo yli puolet läpi ja nyt vasta tajusin että niitä autoja voi maalata aivan miten haluaa :D
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Tosielämän wreckfest :D
Hienoa nähdä että tätä on in real life, tekee pelistä heti paljon mielenkiintoisemman. Mutta aika rankalta toi kuskien touhu näyttää, varsinkin kun tullaan takaapäin kun toinen seisoo. Mahtaa olla selkä kaikilla paskana? Mun naapuri ajoi 70 luvulla rallia, 50-60v:nä käveli tosi huonosti ja joskus 65v jo lähti yläkertaan. Ei oo tervettä touhua, huh-huh.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
AI expert tasolla on mukavan nopea mutta tosi agressiivinen, ajavat mut syrjään, pyörittävät ympäri jne. Amateur tasolla taas oli liian helppoa, mutta lisäsin vaikeustasoa ottamalla H shifter ja kytkin käyttöön. Parhatta!
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Olipas lystiä pitkästä aikaa (kun löyty serveri missä ideana oli kilvan ajaminen ei toisen kisan pilaaminen) ehkä tuota yksinpeliäkin tulee joskus kokeiltua mutta vähän epäilen että nuo radat jaksaa siinä innostaa. Harmi kun moninpeleihinkin autot pitää avata ton xp:n kautta.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Do dii päräytin ton 24.10 päivityksen ja peli ei enää käynnisty. Jää mustaan ruutuun.
 

WonderShare

Kahvimu Selänne
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
233
Olipas lystiä pitkästä aikaa (kun löyty serveri missä ideana oli kilvan ajaminen ei toisen kisan pilaaminen) ehkä tuota yksinpeliäkin tulee joskus kokeiltua mutta vähän epäilen että nuo radat jaksaa siinä innostaa. Harmi kun moninpeleihinkin autot pitää avata ton xp:n kautta.
Ruohonleikkureita vastaan ovaalikisaa kaikki ajoavut pois päältä ~3 tunnin homma kerätä XP:tä kaikkiin upgradeihin
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Ruohonleikkureita vastaan ovaalikisaa kaikki ajoavut pois päältä ~3 tunnin homma kerätä XP:tä kaikkiin upgradeihin
Explain?

Eli onko vaan 23 ruohonleikkuria ja itelle joku a-luokan auto ja aja kolme kierrosta ->repeat?
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Viimeisen patchin myötä tuli uusi vahinkomallinnus realisticin rinnalle, mikä siinä muuttuu?
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
363
Tuli ostettua Wreckfest jo 2016 early access vaiheessa mutta eipä sitä tullut paljoa pelattua ennen kuin peli sai uratilan. Pari päivää sitten asentelin tietokoneen eteen ratin, polkimet ja vaihdekepin, tuli pelattua iltoisin pari tuntia. Oli ihan hauskaa vaikka ratin säädöt ovat vielä hakusessa.

Kytkinpoljin ei taida pelissä toimia tai ainakaan en saanut sitä pelaamaan omalla rattisetillä joten pelaan sitten puoliautomaatti vaihteistolla.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Tuli ostettua Wreckfest jo 2016 early access vaiheessa mutta eipä sitä tullut paljoa pelattua ennen kuin peli sai uratilan. Pari päivää sitten asentelin tietokoneen eteen ratin, polkimet ja vaihdekepin, tuli pelattua iltoisin pari tuntia. Oli ihan hauskaa vaikka ratin säädöt ovat vielä hakusessa.

Kytkinpoljin ei taida pelissä toimia tai ainakaan en saanut sitä pelaamaan omalla rattisetillä joten pelaan sitten puoliautomaatti vaihteistolla.
Toimii ja sen toiminta on sen verta kriittinen että jos oikeasti haluaa ajaa automaattikytkimellä kisaa ihmisiä vastaan on workshopissa modi Joka hävittää sen viiveen mitä automaatissa on. Ilman tuota modia kytkinkäyttäjät ajaa startissa automaattikuskien perseeseen.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Mutta eihän modien pitäisi toimi multiplayerissä?
En ole varma pitääkö tuo laittaa servun ylläpitäjän päälle, jolloin se olisi vaatimus kaikillle.
"Targeted at event organizers who want all participants to have equal chances to succeed regardless of input method."
Ratamodifikaatiot pitää laittaa päälle serverille ja se on sillon vaatimus myös clienteillle. UI modit kuten minimap muutos tai paranneltu kamera on henkilökohtaisia/vapaita muutoksia.
 
Liittynyt
13.02.2019
Viestejä
321
Mikähän vittu siinä taas on, että peli ei edes käynnisty jos on simu vehkeet kytkettynä. Hiirellä ja näppäimistölläkö tätä pitäs perkele pelata. Edellisestä testistä on varmaan reilu vuosi ja silloin kun meni asetuksiin, niin valikot rullas ees taas, eikä toiminu muutako näppäimistö.:tdown::facepalm:
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Mikähän vittu siinä taas on, että peli ei edes käynnisty jos on simu vehkeet kytkettynä. Hiirellä ja näppäimistölläkö tätä pitäs perkele pelata. Edellisestä testistä on varmaan reilu vuosi ja silloin kun meni asetuksiin, niin valikot rullas ees taas, eikä toiminu muutako näppäimistö.:tdown::facepalm:
Toisaalla tuli tämmöset tiedot:
jos ei auta niin koita poistaa controllers kansio omien pelien wreckfest kansiosta
ohjaimiin liittyy toi lataus 100% -> työpöydälle kaatuminen
 
Liittynyt
13.02.2019
Viestejä
321
Polkimet kun irrotti, niin sitte peli käynnisty, mutta eipä sitä ilman polkimia ajella.
Jospa siihen vielä ratkasu löytyy, kunhan joutaa sitä ehtimään.
 
Liittynyt
13.02.2019
Viestejä
321
Se on ilmeisesti tullu viimesimmän päivityksen jälkeen usb bugi tähän peliin.
Jospa sieltä parin viikon sisään tulis uutta päivitystä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
184
Eikös tässä pelissä aiemmin ollut kaasun herkkyyden säätö? Nyt en ainakaan itse enää näe noissa advanced -asetuksissa moista, ohjaukselle tuo kyllä löytyy. Mikähän homma. Meinaa nuo A-luokan autot olla vähän haastavia ajettavia, kun potkua on niin paljon pienilläkin kaasunavauksilla.

asetukset.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 470
Viestejä
4 163 201
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom