World of Warcraft: Classic

Eikö tämäm pelin tiimoilta luulisi olevan viimeisten 15v aikana jo kokemusta mitä ne palvelimet kestää
Retail wowia voi olla vaikea suoraan verrata classiciin, koska classicissa on lopulta tarkoitus, että kaikki samalla serverillä pelaavat oikeasti pelaavat yhdessä kun taas retailissa on cross-realmia, shardingia yms. Silloin kun näitä teknologioita ei vielä ollut, rautakin oli hieman eri tasolla, joten mielestäni vaikuttaa ihan järkevältä testata hommaa etukäteen, että julkaisu toimisi hieman vakaammin kuin alkuperäisessä pelissä. Alkuvaiheessa olisi ilmeisesti tarkoitus myös käyttää layeringia, joka on vissiin kuin sharding, mutta saman serverin sisällä ainoastaan. Tätäkin varmaan halutaan testata jossain vaiheessa.
 
GW2:ssa on ollut megaserverit jo useamman vuoden, eli kyllä sielläkin jengiä riittää. BDO nyt on vähän sellainen peli, että siinä on vaan parempi kun ei ole kanavalla liikaa jengiä. Jos siellä ei peliseuraa löydy niin vika on kyllä etsijässä. ESOa en ole hetkeen itse pelannut, mutt eiköhän sielläkin vielä pelaajia riitä kun lisäriä pukkaa tasaiseen tahtiin. Ei kuolleisiin peleihin juuri lisäsisältöä tule.
ESOssa riittää joo pelaajia ja pelaan edelleen sitä satunnaisesti pleikkarilla mutta sillä onkin se ero noihin kahteen, erityisesti BDO verrattuna että se on ihan oikeesti hyvä peli...

Se on muuten jännä juttu, jotenkin sen arvasinkin. Ettei kutsua näy testeihin koska en ole ollut enää maksava asiakas sitten syyskuun 2018. Vaikka pitkäaikaispelaajat piti kiinnostaa ja itsellä kuitenkin lähes 11 vuoden historia aktiivipelaamisesta WoWissa.
 
Viimeksi muokattu:
Eikö tämäm pelin tiimoilta luulisi olevan viimeisten 15v aikana jo kokemusta mitä ne palvelimet kestää
No noiden lisäreiden startteja kun viime vuosilta muistelee niin ehkä ihan hyvä vaan että tekevät testejä... Pahimmat olivat kyllä Wotlk ja Pandaria. Ekan päivän aikana ei ollut toivoakaan päästä kuin sattuman kaupalla levutusalueille. :D
 
ESOssa riittää joo pelaajia ja pelaan edelleen sitä satunnaisesti pleikkarilla mutta sillä onkin se ero noihin kahteen, erityisesti BDO verrattuna että se on ihan oikeesti hyvä peli...

Se on muuten jännä juttu, jotenkin sen arvasinkin. Ettei kutsua näy testeihin koska en ole ollut enää maksava asiakas sitten syyskuun 2018. Vaikka pitkäaikaispelaajat piti kiinnostaa ja itsellä kuitenkin lähes 11 vuoden historia aktiivipelaamisesta WoWissa.

BDO:ssa on hyvä taistelumekaniikka, ehkä MMO-pelien parhaat grafiikat ja käsittämättömän hieno, kokonaan avoin maailma. Valitettavasti "sisältö" onkin sitten sitä perus Koreagrinderihuttua, eli toistoa toiston perään loputtomasti. Sivutekemistä on onneksi aika paljon, ettei tarvitse pelkää mörönjauhamista tehdä tunnista toiseen. Node wars olisi mielenkiintoista jos se ei perustuisi käytännössä pelkkään geariin eli siihen, kuka on sattunut jauhamaan peliä eniten.

Muttajoo, OT...
 
Striimien pohjalta Questie (tai ainakin joku quest helper addon) löytyy jo betaan.

Joo, kokeilinkin jo tota ja huomattavasti pelattavampi tuli. En tosin edelleenkään pahemmin pelata viitsinyt. Tuntuu jotenkin hölmöltä tuhlata tuohon betaan juurikaan aikaa kun hahmot ei siirry kuitenkaan releaseen, ja 1-60 kestää sen mitä... about 150 tuntia tms.

Hyvää vauhtia tuntuuvat tekevät noita addoneja onneksi tohon, ehkä releaseen mennessä saa UI:n jo parempaan kuosiin ja pienet ärsyttävyydet tyyliin scrollaavat quest tekstit veks.
 
Kuinkas herkästi porukka on päässyt betaan? Mietin että laittaisi wow-subin tulille betaa varten, retailia on tullut pelattua viimeksi cataclysmin aikoihin.
 
Kuinkas herkästi porukka on päässyt betaan? Mietin että laittaisi wow-subin tulille betaa varten, retailia on tullut pelattua viimeksi cataclysmin aikoihin.
Kuulemma aika hintsusti on päässyt (aika paljon ovat kutsuneet streamaajia yms.) ja nyt vielä tästä eteenpäin inviteja tulee aiempaa niukemmin. Toisaalta jonkun kohdallehan se lottovoittokin aina joskus osuu. Stress testeihin on tietysti helpompi päästä, kun sinne halutaan paljon porukaa, mutta eihän se betaa korvaa.

Tänään taas 00-02 stress test ja tällä kertaa lvl rajana 10. Tämä on ylimääärinen stress testi, koska viimeksi eivät saanet ongelmien takia kaikkea testattua, mitä olisivat halunneet. Koska kaikki viime stress testin kutsutut tuohon pääsevät, voisi tällä kertaa käydä katsomassa, onnistuuko sisäänkirjautumisruudun valloitus.
 
Betaa tullut nyt hakattua tovin. En muista ihan heti, miten voikaan tällaisesta pelistä oikeasti nauttia. Nykyexpat mennyt jossain huurussa kaikki läpi, mutta tämä... ai perhana sitä nostalgialisää. Kyllä tämän pariin tulee palattua jahka se live tulee elokuussa.
 
Kuinkas herkästi porukka on päässyt betaan? Mietin että laittaisi wow-subin tulille betaa varten, retailia on tullut pelattua viimeksi cataclysmin aikoihin.
Tips Out oli laskenu että servulla on luokkaa ~1.2k pelaajia. Eli aika käsittämättömän vähän.
Vaikka joillekkii se "lottovoitto" on osunu, niin en kyllä suosittelis noilla todennäkösyyksillä että maksas subia pelkästään.
 
Asmongold parhaillaan aloittamassa sotaa Hordea vastaan Wetlandsin pohjoisosan sillalla. Siellä on tyyliin 300-500 alliancea odottamassa hordea :D. Taitaa tulla aika eeppinen sota jahka Horde tuonne saapuu.

edit: Tussahti se taistelu siihen. Taitaa olla Horde täynnä nöösipoikia kun ei heitä näy. Täytyy tunkeutua syvemmälle ja lähemmäs Hordea josko sieltä alkais jokunen tulla vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Itsekkin pelannut wowia Vanillasta asti ja en henkilökohtaisesti jaksa tuota vanillaa kyllä alkaa enää pelaamaan. Henk. koht koen, että paras aika wowissa oli 5.2. Sitä kun pääsis uudelleen pelaamaan ja kuka tie vaikka pääseekin joskus. Minusta kaiken kaikkiaan wowin parasta aikaa mitä tulee myös gearaamiseen oli 5.2.

 
Asmongold parhaillaan aloittamassa sotaa Hordea vastaan Wetlandsin pohjoisosan sillalla. Siellä on tyyliin 300-500 alliancea odottamassa hordea :D. Taitaa tulla aika eeppinen sota jahka Horde tuonne saapuu.

edit: Tussahti se taistelu siihen. Taitaa olla Horde täynnä nöösipoikia kun ei heitä näy. Täytyy tunkeutua syvemmälle ja lähemmäs Hordea josko sieltä alkais jokunen tulla vastaan.

Kuulostaa siltä että se olisi 500vs50 taistelu. Hauskaa.
 
Mahtaisko tänä päivänä jo serveri-infrakin kestää tuon? 2005 meinaan jo 100 vs. 100 puuroutti pelin ihan totaalisesti.

Toivotaan parasta. :)

Mutta en silti tiedä miten realistista on odottaa että jos yhdellä puolella supersuosittu streameri kasaa jättiraidin riehumaan, niin toisella puolella siihen jotenkin maagisesti vastaava joukko ilmestyisi vastaan.
 
Onneksi EU puolella ei ole tuota streamaaja ongelmaa. Voin kuvitella miten syöpää samalla realmilla olisi pelata.

Näinpä. Kaikki streamaajat ja muut vastaavat sotkevat pelikokemuksen joka kerta ja ainoa mikä siitä tulee mieleen, on jokin ahdistuneiden teinien klubi. Wowissa tämä oikein korostuu sillä, että tottakai kaikki haluaa päästä "samaan kokemukseen" sen tunnetun jantterin kanssa ja joukossa tyhmyys tiivistyy.
 
Vaikka sitä kuinka itelleen vannoi ettei enää kiinnosta, niin alkanut kiinnostus heräämään classiciin striimien myötä. Rento PVE / PVP kiinnostelis, mutta saa nähdä löytyykö riittävän casual porukkaa tai saako omilla pelitunneilla mitään aikaiseksi edes.
 
Vaikka sitä kuinka itelleen vannoi ettei enää kiinnosta, niin alkanut kiinnostus heräämään classiciin striimien myötä. Rento PVE / PVP kiinnostelis, mutta saa nähdä löytyykö riittävän casual porukkaa tai saako omilla pelitunneilla mitään aikaiseksi edes.
Saattaa olla että jotai 80-90% pelaajista juuri tulee olemaan riittävän casuaalia väkeä. Itse olen privaservuilla jonkin verran aikaisemmin pelaillut ja tykännyt kovasti vaikkei yhtään lvl 60 hahmoa edes kerennyt saamaan :D
 
Saattaa olla että jotai 80-90% pelaajista juuri tulee olemaan riittävän casuaalia väkeä. Itse olen privaservuilla jonkin verran aikaisemmin pelaillut ja tykännyt kovasti vaikkei yhtään lvl 60 hahmoa edes kerennyt saamaan :D
Ïtselle oli vanillassa jo se levuttaminen ihan kauheeta paskaa. Ehkä nyt pystyy vetämään vähän rennommin ja vetää instansseja yms. Mikään 4 iltaa viikossa raidaaminen ei itseltä tule onnistumaan pelkästään töiden takia, eikä kyllä riitä motivaatiokaan enää sellaiseen.
 
Ïtselle oli vanillassa jo se levuttaminen ihan kauheeta paskaa. Ehkä nyt pystyy vetämään vähän rennommin ja vetää instansseja yms. Mikään 4 iltaa viikossa raidaaminen ei itseltä tule onnistumaan pelkästään töiden takia, eikä kyllä riitä motivaatiokaan enää sellaiseen.
Taitaa aika harvassa olla nykyään ainakin veteraanit jotka edes jaksaa raidata 4 kertaa viikossa, isolla osalla työ ja perhe niinkuin itselläkin. Itsellä loppui moiseen kiinnostus jo Catassa. Sitä ennen tuli kyllä vedettyä kaikki mahdolliset resetit ja useemmalla hahmolla, varsinkin 3.5.5:ssä. Itselläkin on hieman kaksjakoiset tunnelmat tuosta ikuisuuden kestävästä levutuksesta mutta ehkä sitä ekan lv60 saa puolessa vuodessa aikaan.
 
2000 dollarin duel-tournament alkaa beta-servulla 5 minuutin päästä, mikäli vanilla pvp kiinnostaa. :)
 
Taitaa aika harvassa olla nykyään ainakin veteraanit jotka edes jaksaa raidata 4 kertaa viikossa, isolla osalla työ ja perhe niinkuin itselläkin. Itsellä loppui moiseen kiinnostus jo Catassa. Sitä ennen tuli kyllä vedettyä kaikki mahdolliset resetit ja useemmalla hahmolla, varsinkin 3.5.5:ssä. Itselläkin on hieman kaksjakoiset tunnelmat tuosta ikuisuuden kestävästä levutuksesta mutta ehkä sitä ekan lv60 saa puolessa vuodessa aikaan.

lvl60 puolessa vuodessakin vaatii sen tunnin per päivä pelaamisen noin keskiarvoisesti. Joku 120h /played on _TODELLA_ kova suoritus, 200h ehkä lähempänä perusjantteria joka tietää mitä tekee muttei kuitenkaan jaksa tuijottaa jatkuvasti mitään guideja, ja ehkä käy jonkun dungeoninkin välissä kavereiden kanssa. Eihän siitä kovin hankalaa ole laskea omat pelitunnit arvioiden kuinka kauan abouttiarallaa tulee kestämään. :)
 
Tänään alkoi 5vko kesäloma ja vähän vituttaa, kun loma nyt "väärässä" kohtaa. Syksyllä taas aika rajallisempaa... harmi.
 
lvl60 puolessa vuodessakin vaatii sen tunnin per päivä pelaamisen noin keskiarvoisesti. Joku 120h /played on _TODELLA_ kova suoritus, 200h ehkä lähempänä perusjantteria joka tietää mitä tekee muttei kuitenkaan jaksa tuijottaa jatkuvasti mitään guideja, ja ehkä käy jonkun dungeoninkin välissä kavereiden kanssa. Eihän siitä kovin hankalaa ole laskea omat pelitunnit arvioiden kuinka kauan abouttiarallaa tulee kestämään. :)
Muistan vieläkin eka 60levusen, 13pv ja muutama tunti päälle /played, eli n.320 tuntia. Varmaan nyt menis nopeempaa kun jotain ainaki muistaa questeista
 
Eikö ne maailman nopeimmat ole johonkin reilu 4d playediin saanut lvl 60. Uskoisin että moni pääsee lähelle tuota, koska pitkälti kaikki pelin jipot ja questit on tiedossa. Kyllähän se silti aikaa vie, mutta tuskin on barrenssin chatti enää täynnä porukkaa etsimässä Mankrikin vaimoa usean tunnin ajan :D
 
Eikö ne maailman nopeimmat ole johonkin reilu 4d playediin saanut lvl 60. Uskoisin että moni pääsee lähelle tuota, koska pitkälti kaikki pelin jipot ja questit on tiedossa. Kyllähän se silti aikaa vie, mutta tuskin on barrenssin chatti enää täynnä porukkaa etsimässä Mankrikin vaimoa usean tunnin ajan :D

Mietin aina sitä että miksi maksaisin pelistä millä saan kaiken tehtyä mahdollisimman nopeasti? ok kk maksu? mutta vedetäänkö nyt kaikki classic 1-2kk ja sit lopetetaan ja gg ja odotetaan uutta expansionii wanhaan expansioon vai uutta raidia tähän vanhaan?

Mihin porukka haluaa vanhaa taas uudestaan pelaa? En ehkä ymmärrä, mutta painakaa painakaa Suomi voittaa!
 
Mietin aina sitä että miksi maksaisin pelistä millä saan kaiken tehtyä mahdollisimman nopeasti? ok kk maksu? mutta vedetäänkö nyt kaikki classic 1-2kk ja sit lopetetaan ja gg ja odotetaan uutta expansionii wanhaan expansioon vai uutta raidia tähän vanhaan?

Mihin porukka haluaa vanhaa taas uudestaan pelaa? En ehkä ymmärrä, mutta painakaa painakaa Suomi voittaa!

Aika normia peleissä joissa "levelaus" on pakkopullaa ja endgame sisältö on vasta kiinnostavaa. Tosin jos Classiciin lähtee tolla asenteella niin vituiks menee jo kättelyssä. Endgame sisällön olemattomuus tulee yllättämään ja kovaa.
 
Aika normia peleissä joissa "levelaus" on pakkopullaa ja endgame sisältö on vasta kiinnostavaa. Tosin jos Classiciin lähtee tolla asenteella niin vituiks menee jo kättelyssä. Endgame sisällön olemattomuus tulee yllättämään ja kovaa.
Classicissahan myös se matka sinne lvl 60 asti oli jo itsessään kokemus sillä uutta sisältöä aukeasi matkan varrella tasaisesti.
 
Joo, näinpä. Tarkoituksena itselläkin lähteä rauhassa levelaamaan launchissa. Beta invitekin on taskussa mutta tuntuu jotenkin typerältä käyttää parikymmentä tuntia aikaa että nostaa hahmon lvl30 kun kuitenkin sama operaatio tehdään taas launchissa "piakkoin".

Pari kolme tuntiakin jos saisi päivässä uhrattua siihen operaatioon niin kyllähän siinä silti tulee menemään ainakin parisen kuukautta. :p

P.S Content schedule: Classic PvP Content Plan Explained
 
Classicissa levutukseen menee ~8-10d (2-3kk) normipelaajalta joka jo varmaan itsessään enemmän kuin uusimman expansionin pöhinä kestää.
 
Kestää kestää, mutta onko se mielekästä kun suurin osa questeista on sitä perus "tapa 20 noita" tai "kerää 10 näitä" (tippuu joka kymmenenneltä)? Noh kukin päättäköön itse kun pelaamaan pääsevät :)
 
Kestää kestää, mutta onko se mielekästä kun suurin osa questeista on sitä perus "tapa 20 noita" tai "kerää 10 näitä" (tippuu joka kymmenenneltä)? Noh kukin päättäköön itse kun pelaamaan pääsevät :)
Niin, tähänhän se laajemmin kiteytyy että vanilla on hidastempoisempi ja enemmän "vapaampi" kokemus siinä mielessä että jos vertaa vaikka MoP ensimmäiseen zoneen niin se on niin suoraviivaistettu yhdeltä hubilta josta tehdään 3 questia ja sitten tulee questi kulkea taas seuraavalle ja taas seuraavalle. Se on enemmän "yksinpelimäistetty", suoraviivaistettu kokemus. Tähän lisätään phasingilla tarinalliset lisäykset niin onhan se hyvin erinlainen kokemus ja peli kuin tuo vanillan jossa on hyvin paljon eri alueita missä voi seikkailla ja levuttaa.

TBC ja Wotlk pystyi osan alueistakin skippaamaan ja oli vähän sellaista valinnanvapautta. Pelasin viimeksi WoD aikana ja se oli kyllä niin kliininen kokemus ilman mitään oikeaa seikkailun tuntua ja maailma tuntui hyvin pieneltä ettei siitä oikein nauttinut.

Toki vanilla ei ole enää uusi ja paikat "tuttuja" (cataclysm tuli 9 vuotta sitten että kyllä niistä alueista alkaa aika kauan olemaan kun viimeksi voinut pelata virallisesti), mutta kyllä siinä edelleen on olemassa se tietty maailman mittakaava, rauhallisuus ja hidastempoisuus. Peli tuntuu enemmän seikkailulta eikä ole jatkuvasti jotain eeppistä tykitystä meneillään.
 
Ainakin itse kun levutin BfA:ssa 110-120 niin se oli täysin pakkopullaa ja todella tylsää. Juokset vain quest markeria päin ja steamrollaat mobeja kunnes questin palkit on täynnä, rinse and repeat.

Classicissa joudut kuitenkin sopeutumaan ympäristöösi ja tiedostamaan oman charrusi rajallisuuden lähes jokaisessa pullissa, ja joudut tiedostamaan mobien spawn timereitä esimerkiksi luolissa. Vaaran tuntu on lähes jatkuvasti läsnä. Ja vaikka endgame on lopulta paljon toistoa, niin ei ne tappelut aina ehdottoman helppoja ole. Tietenkin 30 osaavaa + 10 jämämiestä saa suhteellisen helposti nykyään raidille ja niistä voi tulla läpijuoksuja, mutta silti sitä gearausta kestää helposti vuosiksi per hahmo ennen BIS-kamoja. Itse ainakin raidaan sen porukan kanssa, en niinkään contentin vuoksi.

Nyt on kyllä tullut jo viitteitä siitä että Classicin PvE olisi privaservuja helpompaa paikoin, milloin on vaara että PvE on nykypelaajalle jo liian helppoa. Saa nähdä.
 
Helpoin tapa levuttaa on laittaa visa tiskiin ja ostaa boost service. Makoilee pari päivää ja joku Kiinan köyhä on hahmon levuttanut. Olen säästänyt jo rahaa tuohon vuoden parin mittaan niin ei tule siitäkään ongelmaa.
 
Nyt on kyllä tullut jo viitteitä siitä että Classicin PvE olisi privaservuja helpompaa paikoin, milloin on vaara että PvE on nykypelaajalle jo liian helppoa. Saa nähdä.

Millä tavalla? Itse sain käsityksen että monelle streamaajalle ja priva prolle tuli yllätyksenä miten vaikeampi peli on. Ei esim ole niin kannattavaa, mahdollista ja järkevää aoe grindaa mobeja ainakaan samoilla paikoilla kuin privalla.
 
Vaatiiko tämä nyt siis mitään muuta ku wowin ja wow subin? Tarviiko mitään lisäreitä, iteltä ei löydy ku TBC ja WotLK. Lähinnä rahallinen panoshan tässä on se mikä itteä rajottaa, tuskin jaksaa montaa kuukautta pelata, nii ei viittis KK-maksujen lisäksi kyl paljoa laittaa. Tuskin ihan alussa tulee ainakaan kokeiltua, muistaa kyl ikävästi sen ku villisian suolia sai ehkä yheltä kymmenestä villisiasta ja jokaista villisikaa oli mettästämässä 3-4 pelaajaa ja gankkijat siihen päälle.
 
Vaatiiko tämä nyt siis mitään muuta ku wowin ja wow subin? Tarviiko mitään lisäreitä, iteltä ei löydy ku TBC ja WotLK. Lähinnä rahallinen panoshan tässä on se mikä itteä rajottaa, tuskin jaksaa montaa kuukautta pelata, nii ei viittis KK-maksujen lisäksi kyl paljoa laittaa. Tuskin ihan alussa tulee ainakaan kokeiltua, muistaa kyl ikävästi sen ku villisian suolia sai ehkä yheltä kymmenestä villisiasta ja jokaista villisikaa oli mettästämässä 3-4 pelaajaa ja gankkijat siihen päälle.
Nykyään taitaa saada subilla kaikki muu patsi viimeisimmän expansionin mutta mitään rajoituksia ei pitäisi olla
 
Eliittien damage striimien perusteella vaikuttaa pienemmältä, kuin mitä muistelisin sen olleen. Mutta vaikea mennä sanomaan mitään, kun tuosta on niin kauan aikaa.
 
En tajua porukkaa joka tuhlaa aikaa classic betaan kun mitään hahmoa ei saa pysyvästi säilyttää.

Leveloivat useita hahmoja, asetaitoja, ammatteja, pvp:tä etc. Kaikki ihan turhaa ajantuhlausta mitä hittoa? :confused::confused2:
 
En tajua porukkaa joka tuhlaa aikaa classic betaan kun mitään hahmoa ei saa pysyvästi säilyttää.

Leveloivat useita hahmoja, asetaitoja, ammatteja, pvp:tä etc. Kaikki ihan turhaa ajantuhlausta mitä hittoa? :confused::confused2:

Ehkä niillä on... kivaa?

Ei sen puoleen, en kyllä ole varttia enempää itsekään tuohon betaan upottanut.
 
Ja esim raidbossit ovat erilaiset kun privoilla. Vanilla bossien statteja ei koskaan julkaistu, niin privat on niitä arvuutellut. Bossien armorvaluet privoilla on ilmeisesti ollut yläkanttiin alkuperäiseen verrattuna. Vastaavasti esim parrychance vanillabosseilla ollut 10% suurempi kun yhdelläkään privalla on asetettu. Kokonaisuutena varmaan aika samanlaista.


Edit. Termi betatestaaminen vissiin vieras ihmisille. Ei sinne mennä kehittämään niitä hahmoja vaan testaamaan sitä peliä. Tietty jos siitä nauttii niin se on vain bonusta.
 
Niin. Se on käytännössä sellainen purkkaviritys, kun puretaan 1.12 clientin dataa ja koitetaan saada se toimimaan 7.3.5 pätsissä olevan pelin päälle. Ei se ole mikään "palautetaan 1.12 imaget palvelimelle ja homma toimii". Sisältö on sama kun vanillassa, mutta tekniikka joka sitä pyörittää on isolta osalta eri. Eli bugit ja servujen vakaus yms on ihan oikea ongelma.
 
Kestää kestää, mutta onko se mielekästä kun suurin osa questeista on sitä perus "tapa 20 noita" tai "kerää 10 näitä" (tippuu joka kymmenenneltä)? Noh kukin päättäköön itse kun pelaamaan pääsevät :)
On toki näitä kerää 10 peräsuolta yms sontaa tuolla ja paljon mutta miten se poikkeaa yhdestäkään muusta morpista nykypäivänä. Edes nykyWoWista. Tuossa on kuitenkin edelleen se explore, joudut tekemään jotain etenemisen eteenkin kun ei ole täydet heirloomit niskassa ja mopomountti ekasta lv alkaen.

OT vähän mutta olen nyt pelaillut juuri 1½kk sit avatulla 3.3.5 serverillä ja hitto soikoon että se levuttaminen nollista on uskomattoman hieno kokemus, muistanutkaan tuota kun Catasta asti tullut vedettyä powerlevelöinnillä hahmot edes lukematta mitään. Aina BfA asti jonka lopetin vajaa vuosi sitten kun eka toon siinä sai lv114. Muutenkin, 3.3.5 oli pelin kulta-aikaa. Old school alueet ja levutus ja paras mahdollinen lore alusta loppuun.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 245
Viestejä
4 490 770
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom