Elämä vaan risaksi, aivan kuten alkuperäisen classicin aikoihin.Harmi kun syksyllä kiirettä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elämä vaan risaksi, aivan kuten alkuperäisen classicin aikoihin.Harmi kun syksyllä kiirettä.
Weapon skillit on ja ammukset.Onko classicissa siis weapon skill ja hunttereille rajoitetut ammukset jne? Oletettavasti pelimoottori on kuitenkin nykyinen kaikkine graffakarkkeineen? Alunperin oli saatavilla opengl versio ja epävirallinen linux client mutta siitä lienee turha haaveilla...
Ja tuo collector's edition näyttäisi olevan EU osalta loppuunmyyty: World of Warcraft 15th Anniversary Collector's Edition
Edit: Tilattu Amazon.co.uk 125€ postikuluineen: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B07RVXR3NM/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1
Olispa tullut kesäksi mutta tuleekin syksyllä
Mites Suomeen tilasit kun brittisademetsä ei sitä tänne toimita (eikä edes Irlantiin)? Saksan Amazonista tuo lähtee 119 eurolla.
Kyllä vaan mulla meni tilaus läpi ja tuli postikulut ihan suomalaiseen osoitteeseen.Saksalaiset versiot ovat sitten saksalaisia versioita. Englanniksi tuo pitäisi saada, mutta nuo ei tosiaan Suomeen toimita.
Onko classicissa siis weapon skill ja hunttereille rajoitetut ammukset jne? Oletettavasti pelimoottori on kuitenkin nykyinen kaikkine graffakarkkeineen? Alunperin oli saatavilla opengl versio ja epävirallinen linux client mutta siitä lienee turha haaveilla...
Kyllä vaan mulla meni tilaus läpi ja tuli postikulut ihan suomalaiseen osoitteeseen.
Tämä todellakin. Meni koko päivä pilalle kun siirsivät syksyyn
Elämä vaan risaksi, aivan kuten alkuperäisen classicin aikoihin.
No turha kenenkään on itkeä jos valitsee itse PVP servunVarasin kesälomaa 27.8-8.9 ajalle, niin tarkoituksena olisi olla servun ensimmäisiä 60 lvl ja farmailal hieman kultaa 60 lvl. 3-4 jälkeen alkaa phase2(?), jolloin tulee honorjärjestelmä ja PvP revardit ilma battlegroundeja Sen jälkeen kenelläkään ei ole kivaa levuttaessa 40-60 lvl alueilla .)
Jos viittasit tuohon Phase 2 niin koittavat jäljitellä alkuperäisen launchin aikataulua.Ei ole päivämääriä kerrottu milloin nuo tulevat
Ihanaa kun pääsee uudestaan keräilemään kamaa Ahn'Qirajin avaamista varten. Katselin jotain screenshotteja vuodelta 2006 mitä loneelta löysin ja voi terve
Realmeilla tulee olemaan paljon enemmän ihmisiä nyt muutenkin niin tuo varmasti tulee olemaan nopeampi kuin se vanillassa oli.Sanoppa.
Odotan kyllä jännityksellä että jaksaako porukka oikeasti olla mm. tuosta keräilystä niin innoissaan kun se oikeasti alkaa vai alkaako ruusulasit tippua nenältä siinä kohtaa.
Classic/TBC olivat aivan eri pelejä kuin mitä retail on ollut jo pitkään. Jos pidät retailista niin hyvä juttu sinulle mutta se ei ole sama peli kuin Classic, saati parempi. Ei sitä ole aika kullannut, ihmiset kyllä tietävät millainen kokemus on kyseessä. Eri ihmisillä vain on eri mieltymykset mitä MMO:lta haluavat ja mitä asioita arvostavat.En edelleenkään ymmärrä kohinaa tämän ympärillä, johan toi classic tuli koettua ja peli on nykyään kaikin puolin viihdyttävämpi. Aika selvästi kullittanut muistot vääräksi monen osalta.
Kyllä sitä 15 vuotta sitten ihmiset myös pelasivat kasuaalisti, asioiden saaminen on vain hitaampaa mutta mitäs sitten. Kun saa hahmon max lvl ja gearattua raidivalmiiksi 3-6kk aikana niin ei sitä lopulta ole muuta tekemistä kuin raidata muutamana kertana viikossa, farmata repuja ja rahaa. Kaikki vain on hitaampaa ja "työläämpää" mutta toisaalta myös palkitsevampaa.Tarkoitus olisi aloitella kasuaalisti pelailemaan tätä Classiccia. TBC-->WoD -aika tuli itseltä enemmän tai vähemmän aktiivisesti pelailtua. Olen kyllä kyseenalaistanut omaa ajatustani yhdistää kasuaali pelailu ja Classic keskenään, koska kaikestä päätellen Classiccihan tulee olemaan se HC:mpi WoW verrattuna nykyiseen. Kaippa siinä sitten hakee samalla jotain nostalgiatrippiä. Samaa mietin kuitenkin mitä monet muutkin täällä, että kauankohan se pelkkä nostalgiatrippi jaksaa sitten oikeasti kiinnostaa. Toisaalta väliäkös silläkään, pelailee niin kauan kun hyvältä tuntuu. Turhapa sitä nyt on viihteestä stressiä ottaa.
Ai aivan kuten privaserverit ovat olleet näiden vuosien ajan Se on aivan totta että varmasti suurin osa jotka syksyllä pelin aloittavat lopettavat varmasti jo ennen lvl30 mutta eivät kyllä tule kumisemaan tyhjyyttään. Tähän tuolla launchin layerillakin varmasti osittain pyritään että realmeja ei tarvitse sitten erikseen yhdistellä kun on jo varauduttu siihen että iso osa ei tule peliä pelaamaan.Oma veikkaus on, että hirvee alkuryntäys tulee ja siitä 2kk niin serverit kumisee tyhjyyttään.
Ai aivan kuten privaserverit ovat olleet näiden vuosien ajan Se on aivan totta että varmasti suurin osa jotka syksyllä pelin aloittavat lopettavat varmasti jo ennen lvl30 mutta eivät kyllä tule kumisemaan tyhjyyttään. Tähän tuolla launchin layerillakin varmasti osittain pyritään että realmeja ei tarvitse sitten erikseen yhdistellä kun on jo varauduttu siihen että iso osa ei tule peliä pelaamaan.
Niin no toisaalta privaservuilla ei ole jatkuvuutta vaan ne voivat ja ovat sulkeutuneet yllättäen. En epäile etteikö ihmiset jotka ovat privojen puitteissa jaksaneet pelata peliä paljon eivät olisi valmiita maksamaan kuukausimaksua. Se kuitenkaan ei ole iso raha kuukaudessa, etenkään 2019 jossa kuukausimaksullisia palveluita on joka puolella ja se on normalisoitunut osaksi arkea.Privaserverillä pelaamiseen ei tarvitse maksaa kuukausimaksua, eli ei todellakaan verrattavissa.
Juuri näin. 10-15e/kk ei ole hinta eikä mikään nykyään juuri mistään. Privaservut tosiaan pyörineet jo pitkään menestyksekkäästi, kun joku suljetaan on seuraava jo täynnä pelaajia. Ei sun @tom_gore ole pakko pelataNiin no toisaalta privaservuilla ei ole jatkuvuutta vaan ne voivat ja ovat sulkeutuneet yllättäen. En epäile etteikö ihmiset jotka ovat privojen puitteissa jaksaneet pelata peliä paljon eivät olisi valmiita maksamaan kuukausimaksua. Se kuitenkaan ei ole iso raha kuukaudessa, etenkään 2019 jossa kuukausimaksullisia palveluita on joka puolella ja se on normalisoitunut osaksi arkea.
Niin no, OSRS on suositumpi kuin RS3. Perinteisemmille peleille on kyllä kysyntää (pcllä perinteiden rpg pelien uusi tuleminen esim myös) Jos vanillaa ei jatketa naxxia pidemmälle millään tavalla niin kyllähän ne lopulta kuihtuvat. Se on avoinna että mitä sitten tapahtuu ja onko suosiota sinne saakka (naxx ilmestyi 1½v launchista)Nojuu Blizzard tuskin sulkee servua ihan hetken mielijohteesta, mutta ei sen jatkuvuuskaan mikään kiveen hakattu ole. Jos ei ole jengiä tarpeeksi pelaamassa niin kyllä sieltä dirikka repäisee piuhat irti kun se hyvältä paperilla näyttää (tai vähemmän pahalta). Toki sitä ennen varmaan mennään life supportissa aika pitkään.
En aio tosiaan itse pelata, eikä ole latiakaan siis kiinni Classicin (tai WoWin ylipäänsä) tulevaisuudessa. Kunhan heittelen omia arvioita miten tuollainen pelimalli maistuu nykypelaajille (eli ei maistu). Toivottavasti olen väärässä, koska tällaisia rohkeita vetoja isoilta korporaatioilta kaivataan kyllä.
Annat ymmärtää, että "päivitetyt" grafiikat olisi ikään kuin pyydetty ja tärkeäkin uudistus classicissa? Toisin kuin retaililla, classicissa riittää itse content ja perinteinen mmorpg teema. Päivitetty ja nykyaikainen ei mene käsikädessä paremmuuden kanssa, yleensä siinnä nimenomaan kärsii overall pelattavuus, johan se on nähty viimeisten lisärien tullessa.Aikahan tuon näyttää. En minä toivo, että tämä floppaa, koska ei vaikuta mun elämään suuntaan tai toiseen, mutta kuten sanoin itse en usko, että nykypäivänä on kovin suurta tilausta loppupelissä vanhentuneille pelimekaniikoille vaikka grafiikat olisikin päivitetty. Kyllähän sitä WoWia itsekin hakkasin 60 levelille launchissa, mutta silloin olikin vähän nihkeästi vaihtoehtoja MMO-puolella.
Kahtellaan.
Aikahan tuon näyttää. En minä toivo, että tämä floppaa, koska ei vaikuta mun elämään suuntaan tai toiseen, mutta kuten sanoin itse en usko, että nykypäivänä on kovin suurta tilausta loppupelissä vanhentuneille pelimekaniikoille vaikka grafiikat olisikin päivitetty. Kyllähän sitä WoWia itsekin hakkasin 60 levelille launchissa, mutta silloin olikin vähän nihkeästi vaihtoehtoja MMO-puolella.
Kahtellaan.
Juuh eipä siinä
Kahtellaan vaikkapa tuossa vuoden kuluttua Classicin launchista miltä näyttää.
Katsellaan vuoden päästä, joko olisi retailin kelkka kääntynyt parempaan suuntaan, viimeisen 10v perusteella taitaa olla jo pikkasen myöhästäJuuh eipä siinä
Kahtellaan vaikkapa tuossa vuoden kuluttua Classicin launchista miltä näyttää.
Mitähän sinä nyt oikein selität. Puhut kun nykyinen Wowi olisi jotenkin ns. parasta wowia koskaan. "Vanhentuneille" mekaniikoille on todellakin tilausta, koska nykyiset mekaniikat ovat suoraan sanottuna aivan paskaa (mitä ne on ollut jo Cataclysmista lähtien). Minulle on myös aivan yksi hailea päivitetäänkö grafiikat vai ei. En tiedä ketään joka pelaisi grafiikoiden takia Wowia, enkä kyllä keksi ylipäätään yhtään hyvää syytä miksi pelata tämän hetkistä retailia muutenkaan.
Eihän kukaan ole väittänytkään? Ei kukaan peliä ole alkamassa pelaamaan vaikeuden vuoksi.Vanillassa vaan ei ole mitään mekaniikkoja. Hahmot toki vaativat grindausta, mutta dunkut ja raidit vaikeustasoltaan nykyistä LFR:ää vastaavia. Ensimmäisenä expannut nappaa world firstit. TBC:ssä ja WotLK:ssa peli oli huipussaan, kun contentin vaikeustasoa nostettiin huomattavasti.
Vanillan combat-mekaniikka on olematonta. Vaihtoehtoja on nykyistä enemmän, mutta ei kukaan voi tosissaan väittää vanillan olleen mekaanisesti wowin kulta-aikaa.
Ei kai tässä ole kukaan kiistänyt, etteikö vanillan end game olisi suhtellisen helppoa??Vanillassa vaan ei ole mitään mekaniikkoja. Hahmot toki vaativat grindausta, mutta dunkut ja raidit vaikeustasoltaan nykyistä LFR:ää vastaavia. Ensimmäisenä expannut nappaa world firstit. TBC:ssä ja WotLK:ssa peli oli huipussaan, kun contentin vaikeustasoa nostettiin huomattavasti.
Vanillan combat-mekaniikka on olematonta. Vaihtoehtoja on nykyistä enemmän, mutta ei kukaan voi tosissaan väittää vanillan olleen mekaanisesti wowin kulta-aikaa.